> Шифр: О190803/2017/3 Журнал 2017р. № 3 Таранченко, Оксана. Соціальне інтегрування: ключовий концепт інклюзії / О. Таранченко. - С.7-15 Кл.слова: соціальне інтегрування, інклюзія, соціальна дієздатність Скрипник, Тетяна. Відповідне освітнє середовище для дітей із розладами аутистичного спектра / Т. Скрипник. - С.16-21 Кл.слова: аутизм, класний менеджмент, ТЕАССН Кобильченко, Вадим. Внутрішні ресурси як джерело позитивного функціонування особистості дитини з порушеним зором / В. Кобильченко. - С.22-30 Кл.слова: внутрішні ресурси, дитина з порушеним зором Кульбіда, Світлана. Статус національних жестових мов і включення української жестової мови до сім'ї жестових мов Європи / С. Кульбіда. - С.31-39 Кл.слова: товариство глухих, українська жестова мова, європейське товариство Ільяна, Валентина. Реалізація психолінгвістичного підходу до програмово-методичного забезпечення з корекції фонетико-фонематичної сторони мовлення у молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення / В. Ільяна, З. Пригода. - С.40-46 Кл.слова: корекція звуковимови, фонематичне сприймання, звуковий аналіз Дічек, Наталія. Практико орієнтовна діяльність Українського науково-дослідного інституту дефектології у контексті індивідуалізації навчання дітей із вадами розвитку (кінець 1940-х - середина 1950-х років) / Н. Дічек. - С.47-58 Кл.слова: діти з психофізичними вадами, диференціація спеціальних шкіл, індивідуалізація навчально-виховного процесу Нетьосов, Сергій. Актуальні проблеми вивчення дисципліни"Корекційна андрагогіка" / С. Нетьосов. - С.59-68 Кл.слова: корекційна андрагогіка, освіта дорослих осіб з інвалідністю Склянська, Ольга. Соціальна взаємодія дитини раннього віку з близьким дорослим у контексті ранньої психолого-педагогічної допомоги / О. Склянська. - С.69-78 Кл.слова: дитина з порушеннями психофізичного розвитку, дитина раннього віку, соціальна поведінка Литовченко, Світлана. Особливості діяльності навчально-реабілітаційних центрів в умовах модернізації української освіти / С. Литовченко. - С.79-87 Кл.слова: особливі освітні потреби, інклюзивна освіта, порушення слуху Тороп, Крістіна. Навчально-реабілітаційний центр як інститут соціалізації / К. Тороп, К. Рейда, С. Кривошея. - С.88-95 Кл.слова: соціалізація, діти з інтелектуальними порушеннями Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Кульбіда, Світлана. Статус національних жестових мов і включення української жестової мови до сім'ї жестових мов Європи [Текст] / С. Кульбіда> // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 3. - С. 31-39 Кл.слова (ненормовані): товариство глухих -- українська жестова мова -- європейське товариство Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Дробот, О. Лінгводидактичні аспекти навчання української жестової мови / О. Дробот, А. Замша> // Особлива дитина: навчання і виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. - 2018. - № 3. - С. 37-44 . - ISSN 2307-4876 Кл.слова (ненормовані): діти з порушеннями слуху -- жестема -- заперечення -- українська жестова мова Дод.точки доступу: Замша, А. Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Кульбіда, С. Конфігурація як компонент жесту / С. Кульбіда> // Особлива дитина: навчання і виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. - 2018. - № 4. - С. 15-31 . - ISSN 2307-4876 Кл.слова (ненормовані): конфігурація -- варіант показу -- малюнок -- лінгвальна категорія -- українська жестова мова -- опис конфігурації -- розміщення долоні -- жестова одиниця Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
Л 11 Лінгводидактичні засади вивчення української жестової мови : монографія / Н. Б. Адамюк [та ін.] ; Національна академія педагогічних наук України., Інститут спеціальної педагогіки. - Київ : Видавництво ФОП Симоненко О. І., 2018. - 260 с. - ISBN 978-966-97877-0-5 : 100.00 грн., 124.80 грн.
Рубрики: Педагогіка--Освіта осіб з фізичними вадами--Монографії Українська мова--Мова жестів--Освіта осіб з фізичними вадами--Монографії Кл.слова (ненормовані): жестова мова -- українська жестова мова -- мова жестів -- словесна мова -- національні жестові мови -- жестові одиниці -- жестомовна комунікація -- заклади для нечуючих -- двомовне навчання Дод.точки доступу: Адамюк, Н. Б. Дробот, О. А. Замша, А. В. Зборовська, Н. А. Кульбіда, С. В. Національна академія педагогічних наук України. Інститут спеціальної педагогіки Примірників всього: 3 Бульвар І. Шамо, 18/2 (3) Вільні: Бульвар І. Шамо, 18/2 (3) |
Кульбіда, С. Вивчення будови словосполучення на уроках української мови з використанням жестової мови : у 5 класі спеціальних закладів загальної середньої освіти (Н 90) (на допомогу практикам) / Світлана Кульбіда> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 2. - С. 20–40. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 2312-2781 Рубрики: Українська жестова мова--Методика викладання Кл.слова (ненормовані): українська жестова мова -- методика викладання -- будова словосполучення -- головне слово -- залежне слово -- розбір словосполучення -- жести -- глухі учні -- компетенції -- тестові завдання -- спеціальні заклади загальної середньої освіти Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1) |