378:005.745(082)
С 91


   
    Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір : матеріали міжнародної науково-практичної конференції 28-29 березня 2012 р. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України ; редактор В. О. Огнев’юк ; редколегія: В. П. Андрущенко, Л. Л. Хоружа. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012. - 979 с. - 120.00 грн., 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Сучасний розвиток--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
сучасний розвиток -- освіта -- інноваційні технології -- конференції -- педагогічна майстерність -- самовдосконалення -- вимиір
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Андрущенко, В. П. \редколегія.\
Хоружа, Л. Л. \редколегія.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України


Примірників всього: 8
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (5),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (5),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)


Шифр: П447988/2016/7
   Журнал

Практика управління закладом освіти [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР-Україна, 2006 - . - Виходить щомісячно. - Видання є додадком до Зразкова школа (r=on-line)
2016р. № 7
Зміст:
Самоменеджмент керівника навчального закладу як запорука успішної діяльності учасників навчально-виховного процесу / 7-13
Кл.слова: самоосвіта, управлінська компетентність
Розвиток творчого потенціалу педагогів. - С.14-23
Кл.слова: педагогічна творчість, педагогічна майстерність
Самоосвіта педагогічних працівників. - С.24-29
Кл.слова: саморозвиток, мотивація, напрями
Педагогічна майстерність як ключ до успіху. - С.30-38
Кл.слова: властивості, складові, рівні
Інтерактивні методи навчання педагогів. - С.39-51
Кл.слова: навчальна дискусія, метод кейсів, ігрове навчання
Мозковий штурм: організація та проведення. - С.52-55
Кл.слова: рішення, креативне мислення, критерії вибору
Організація роботи з молодими спеціалістами: крок за кроком. - С.56-58
Приклад оформлення положення про наставництво. - С.60-61
Рекомендації щодо уникнення інформаційного перевантаження та дій у разі його настання. - С.65-66
Упровадження положення про виплату надбавки "за престижність праці": чи правомірно. - С.67-68
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Шифр: П447988/2017/4
   Журнал

Практика управління закладом освіти [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР-Україна, 2006 - . - Виходить щомісячно. - Видання є додадком до Зразкова школа (r=on-line)
2017р. № 4
Зміст:
Гурак, Руслан. Держнагляд: не карати, а допомогти / Р. Гурак. - С.5-7
Кл.слова: навчальні заклади, державна інспекція
Пирог, Тетяна. Освітня програма - середовище становлення успішного менеджера освіти / Т. Пирог. - С.8-17
Кл.слова: управлінська компетентність, неперервна освіта
Контролюємо проведення державної підсумкової атестації: алгоритм дій. Нормативно-правова база. - С.18-20
Поради учням щодо складання державної підсумкової атестації. - С.21-23
Поради батькам учнів щодо складання державної підсумкової атестації. - С.24
Орієнтовні вимоги до проведення державної підсумкової атестації учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти у 2016/2017 навчальному році. - С.25-27
Святенко, Олена. Зараховуємо учня до навчального закладу: 6 порад, щоб уникнути помилок / О. Святенко. - С.29-33
Кл.слова: перелік документів, форма заяви, години прийому
Святенко, Олена. Як розвантажити себе: правила делегування повноважень / О. Святенко. - С.34-40
Кл.слова: моделі управління
Денисенко, Олександр. Статут: вимоги до змісту та оформлення / О. Денисенко. - С.41-43
Кл.слова: реквізити, структура, реєстрація
Алєксєєнко, Катерина. Не контентом єдиним, або Сервіси е-журналу / К. Алєксєєнко. - С.44-49
Кл.слова: фаховий журнал, інформаційні сервіси
Мойзріст, Олена. Коли до відпустки ще далеко... / О. Мойзріст. - С.50-51
Кл.слова: емоційне виснаження, фізичне виснаження
Приклад оформлення наказу про надання щорічної основної відпустки. - С.52
Приклад оформлення наказу про надання додаткової соціальної відпустки працівникам, які мають дітей. - С.53
Приклад оформлення наказу про перенесення частини щорічної основної відпустки, невикористаної у зв'язку з тимчасовою непрацездатністю. - С.54
Державна атестація навчального закладу. Тест. - С.55--57
Морєва, Олена. Робота у кабінеті інформатики: кому й яку допомогу встановлювати / О. Морєва. - С.58-59
Кл.слова: доплата, завідування, обслуговування
Мильнікова, Марія. Яку інформацію заборонено розголошувати / М. Мильнікова. - С.60-63
Кл.слова: публічна інформація, конфідеційна інформація, службова інформація
Клименко, Антоніна. Працівник має науковий ступінь: встановлювати доплату чи підвищувати посадовий оклад? / А. Клименко. - С.64-65
Кл.слова: оплата праці
Гурковська, Тетяна. Знайомство майбутніх першокласників зі школою / Т. Гурковська. - С.66-67
Кл.слова: шкільне приміщення
Запорожець, Тетяна. Присвоєння імені навчальному закладу / Т. Запорожець. - С.68-71
Кл.слова: підстави, громадське обговорення, документальний супровід
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


371.124:373.3](477)
К 60


    Колесник, Л.
    Пошуково-апробаційна гра "Реформа" як засіб розвитку управлінської компетентності вчителів початкових класів / Лариса Колесник, Анна Шапошнікова // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 11. - С. 48–52. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Вчителі початкових класів--управлінська компетентність--пошуково-апробаційна гра

Кл.слова (ненормовані):
вчителі початкової школи -- управлінська компетентність -- компетентність вчителів -- управлінські уміння -- тренінгові технології навчання -- пошуково-апробаційні ігри -- організаційно-діяльнісні ігри -- громадянська система освіти -- післядипломна освіта -- тренінгові засоби
Анотація: У статті розглядаються актуальні питання розвитку управлінської компетенції вчителя початкової школи тренінговими засобами, а саме за допомогою організаційно-діяльнісних ігор.Описується методика пошуково-апробаційної гри "Реформа", яка розроблена та апробована авторами з метою реформування громадянської системи освіти у початковій школі. Розкривається її значення та можливості застосування у системі післядипломної освіти вчителів початкової школи для розвитку фахівців управлінських знань, умінь та навичок.
Дод.точки доступу:
Шапошнікова, А.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)





   
    Самоменеджмент керівника навчального закладу як запорука успішної діяльності учасників навчально-виховного процесу [Текст] / 7-13 // Практика управління закладом освіти. - Київ : МЦФЕР-Україна, 2016. - № 7

Кл.слова (ненормовані):
самоосвіта -- управлінська компетентність

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)





    Пирог, Тетяна.
    Освітня програма - середовище становлення успішного менеджера освіти [Текст] / Т. Пирог // Практика управління закладом освіти. - Київ : МЦФЕР-Україна, 2017. - № 4. - С. 8-17

Кл.слова (ненормовані):
управлінська компетентність -- неперервна освіта

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)



Шифр: В353859/2018/8
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 8
Зміст:
Лисенко, Наталія. Комплімент вихователю-методисту / Н. Лисенко, Н. Савінова. - С.4-5
Кл.слова: фаховий журнал, періодичне видання, автор-практик
Кононко, Олена. Наставництво як форма організації соціального простору початківця / О. Кононко. - С.6-10
Кл.слова: професійний досвід, професійна мастерність, методист-початківець
Кононко, Олена. Особливості методів підвищення фахової майстерності початківців / О. Кононко. - С.11-17
Кл.слова: наставництво, тренінг, коучинг
Три етапи роботи з педагогом-початківцем. Пам'ятка. - С.18-19
Чуприна, Наталія. Самоменеджмент вихователя-методиста - запорука успішної освітньої діяльності ЗДО / Н. Чуприна. - С.20-25
Кл.слова: фрустрація, функції самоменеджменту, управлінська компетентність
Окерешко, Олена. Welcome, або Допомагаємо початківцям самоорганізуватися / О. Окерешко. - С.26-31
Кл.слова: самоменеджмент, саморозвиток, організація часу
Матвійчук, Оксана. Покоління Х, Y, Z - чому ми різні та як порозумітися один з одним / О. Матвійчук. - С.32-37
Кл.слова: особливості покоління, життєві цінності, основні характеристики
Як допомогти педагогу-початківцю. Пам'ятка. - С.38
Формуємо соціальний простір початківця
Кл.слова: наставник, метод наставництва, тест
Кіндрат, Інна. Організація інтелектуальної і мовленнєвої діяльності дітей на основі інтелектуальних карт / І. Кіндрат. - С.42-51
Кл.слова: методика Наталії Гавриш, старший дошкільник , освітній процес
Курка чи яйце? До дня народження мультика / 1. - С.52-53
Палайда, Тетяна. Дорогою добра. Сценарій дитячої вистави за мотивами казкової повісті Олександра Волкова "Чарівник Смарагдового міста" / Т. Палайда, О. Момот. - С.54-60
Кл.слова: міжнародний день анімації
Безсонова, Ольга. Вихователь для вихователів, або Навчаємо педагогів-наставників / О. Безсонова. - С.61-70
Кл.слова: досвідчений педагог, молодий фахівець
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)




    Беженар, Г.
    Управлінські рішення : організований початок нового навчального року / Г. Беженар // Завуч : всеукраїнська газета для заступників директорів НЗ. - 2018. - № 16. - С. 13-33

Кл.слова (ненормовані):
управлінська компетентність -- накази -- права та обов'язки працівників -- посадові обов'язки

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)



378:351.746.1
П 42


    Повстин, Оксана Вікторівна.
    Професійна підготовка майбутніх фахівців у галузі безпеки людини до управлінської діяльності: теорія і практика [Текст] : монографія / О. В. Повстин ; Державна служба України з надзвичайних ситуацій, Львівський державний університет безпеки життєдіяльності. - Львів : ЗУКЦ, 2018. - 498 с. - ISBN 978-617-655-169-0 : 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Монографії

   Безпека людини


Кл.слова (ненормовані):
ДСНС -- безпека людини -- управлінська компетентність
Дод.точки доступу:
Державна служба України з надзвичайних ситуацій
Львівський державний університет безпеки життєдіяльності


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)




    Чуприна, Наталія.
    Самоменеджмент вихователя-методиста - запорука успішної освітньої діяльності ЗДО / Н. Чуприна // Вихователь-методист дошкільного закладу : спеціалізований журнал. - 2018. - № 8. - С. 20-25

Кл.слова (ненормовані):
фрустрація -- функції самоменеджменту -- управлінська компетентність

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)



37.091.113-057.177(477)
К 72


    Костіна, Ю. Р.
    Розвиток професійної компетентності керівника закладу освіти / Ю. Р. Костіна // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2018. - № 25/27. - С. 89–91. - Бібліогр.: 5 назв.
УДК

Рубрики: Керівники--Професійна компетентність--Заклади освіти--Україна

Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність -- управління -- компетентність -- управлінська компетентність

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)





    Кіяшко, А. А.
    Управлінська компетентність як чинник професіоналізму керівника закладу освіти / А. А. Кіяшко // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 1/3. - С. 78–80. - Бібліогр.: 3 назви.

Рубрики: Керівники--управлінська компетентність--Україна

Кл.слова (ненормовані):
управлінська компетентність -- керівники закладу освіти -- професіоналізм -- реформування освіти -- професіоналізм керівника

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)



37.07:373]:005.745(082)
П 78


    Кобижча, Віра Олексіївна.
    Ефективне управління: майстерність чи талант? / В. О. Кобижча, Валентина Яківна Шуть // Проблеми та перспективи управління сучасною столичною школою : збірник наукових статей за матеріалами регіональних науково-практичних конференцій 2014-2015 рр. / Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - С. 88-92. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК

Кл.слова (ненормовані):
ефективне управління -- стратегія управління -- майстерність менеджменту -- управлінська компетентність
Дод.точки доступу:
Шуть, Валентина Яківна \ред.\
Шуть, Валентина Яківна
Київський університет імені Бориса Грінченка


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (21.09.2015р. Інв.30758 - 80.84 грн.) (вільний)
ГП ЧЗ (21.09.2015р. Інв.30759 - 80.84 грн.) (вільний)
Ф1 (21.09.2015р. Інв.30760 - 80.84 грн.) (вільний)
Ф2 (21.09.2015р. Інв.30761 - 80.84 грн.) (вільний)
Ф3 (21.09.2015р. Інв.30762 - 80.84 грн.) (вільний)
ГП ЧЗ (22.02.2016р. Інв.32874 - 90.00 грн.) (вільний)



37.07:373]:005.745(082)
П 78


    Чубук, Людмила Анатоліївна.
    формування правової компетентності керівника загальноосвітнього навчального закладу / Л. А. Чубук, Н. О. Давидова // Проблеми та перспективи управління сучасною столичною школою : збірник наукових статей за матеріалами регіональних науково-практичних конференцій 2014-2015 рр. / Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. - С. 171-177. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК

Кл.слова (ненормовані):
керівник загальноосвітнього навчальногозакладу -- управлінська компетентність -- правова компетенція
Дод.точки доступу:
Шуть, Валентина Яківна \ред.\
Давидова, Наталія Олександрівна
Київський університет імені Бориса Грінченка


Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (21.09.2015р. Інв.30758 - 80.84 грн.) (вільний)
ГП ЧЗ (21.09.2015р. Інв.30759 - 80.84 грн.) (вільний)
Ф1 (21.09.2015р. Інв.30760 - 80.84 грн.) (вільний)
Ф2 (21.09.2015р. Інв.30761 - 80.84 грн.) (вільний)
Ф3 (21.09.2015р. Інв.30762 - 80.84 грн.) (вільний)
ГП ЧЗ (22.02.2016р. Інв.32874 - 90.00 грн.) (вільний)





    Линьов, К.
    Ставлення керівників до розширення обсягу автономії закладу загальної середньої освіти: результати аналітичного дослідження [Електронний ресурс] / К. Линьов, І. Линьова. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 3. - С. 60-70, DOI 10.28925/1609-8595.2021.3.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
академічна автономія -- управлінська компетентність -- кадрова автономія -- фінансова автономія
Анотація: Автори статті аналізують результати опитування керівників шкіл, яке було здійснене у грудні 2020 р. в м. Києві. Закон України «Про освіту» передбачає надання закладам освіти права на розширення обсягу автономії, а саме академічної, організаційної, кадрової та фінансової автономії. Цей процес зокрема залежить від рівня готовності керівника до самоврядування у школі, бажання та вміння користуватися наданими законодавством України можливостями. Метою статті є оприлюднення результатів дослідження з визначення актуального стану ставлення керівників закладів загальної середньої освіти столиці до впровадження задекларованої законодавством автономії школи та чинників, які цьому перешкоджають. Реалізація поставленої мети передбачає наступне: визначення ставлення керівника школи до впровадження задекларованої законодавством автономії закладів освіти; визначення готовності директора найближчим часом розпочати реалізацію автономії закладу освіти; виокремлення умов, врахування яких зможе пришвидшити впровадження автономії закладів освіти. Учасниками опитування «Автономія закладів освіти та її вплив на якість управління освітою столиці», проведеного аналітичним центром Київського університету імені Бориса Грінченка «ОсвітАналітика», стали 472 керівники закладів загальної середньої освіти, фахівці районних у місті Києві управлінь освіти та столичного Департаменту освіти і науки. У статті представлений аналітичний огляд результатів анкетування саме керівників закладів освіти м. Києва, статистичний портрет директора школи столиці, а також висновки авторів. Керівники шкіл столиці підтримують ідеї, можливості автономії та запроваджують автономію закладу освіти з різною швидкістю, послідовністю етапів та комбінацією складових. Основними умовами реалізації автономії закладів освіти, закладеною вітчизняним законодавством, керівники вважають вироблення алгоритму дій для впровадження автономії; навчання адміністрації шкіл як освітніх управлінців; забезпечення відповідного рівня поточного фінансування; позбавлення закладів освіти надлишкових функцій; надання консультативної допомоги та розроблення механізму стимулювання керівників тощо.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Линьова, І.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)