О-76 Остапенко, С. Ліцей як середовище успішного особистісного розвитку / Світлана Остапенко, Наталія Степанова> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 97–100. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Навчально-виховні комплекси--інноваційна модель розвитку--Школа успішного особистісного розвитку Кл.слова (ненормовані): навчально-виховні комплекси -- інноваційна модель розвитку -- інноваційний розвиток -- освітнє середовище -- становлення успішної особистості -- особистісний розвиток -- успішний учень Анотація: У статті розкрито сутність важливої педагогічної проблеми – як освітнє середовище ліцею може стати майданчиком для успішного особистісного розвитку. Дод.точки доступу: Степанова, Н. \про нього\ Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Я 77 Ярош, О. Пізнання, Становлення, Успіх: нове обличчя сучасної школи / Олександр Ярош> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 100–104. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Інноваційні школи--модель інноваційного розвитку--Школа успішної особистості Кл.слова (ненормовані): інноваційні школи -- інноваційний розвиток -- модель інноваційного розвитку -- Школа успішної особистості -- ключові компетентності -- Школа Пізнання -- Школа Становлення -- Школа Успіху -- успішний учень -- розвиток школи Анотація: У статті розглянуто модель інноваційного розвитку Жашківської спеціалізованої школи № 1 Жашківської районної ради Черкаської області, яка відображає динаміку розвитку учня в освітньому середовищі від Школи Пізнання до Школи Успіху. Здійснено аналіз ключових чинників, які сприятимуть інноваційному розвитку навчального закладу, та проектування організації навчально-виховного процесу. Ця модель забезпечить створення Школи успішної особистості, що розкриває свій інтелектуальний потенціал, має сформовані ключові компетентності і є носієм загальнолюдських цінностей. Дод.точки доступу: \про неї\ Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |