> Шифр: С707612/2012/4 Журнал 2012р. № 4 Ільницький, Микола. Еміграційне шевченкознавство: спектр інтерпретацій / М. Ільницький. - С.3-17 Мельничук, Богдан. Шевченкіана, творена в криївках і ГУЛАГах / Б. Мельничук. - С.17-32 Жулинський, Микола. "Немає другого Дончика" / М. Жулинський. - С.37-39 Мушкетик, Юрій. На світлу долю / Ю. Мушкетик. - С.39-40 Дімаров, Анатолій. Viva, Женю! / А. Дімаров. - С.40-41 Гарасим, Ярослав. Літературознавча аксіологія Віталія Дончика: етноохоронний етос / Я. Гарасим. - С.41-45 Сулима, Микола. Свідок і учасник літературного процесу / М. Сулима. - С.45-46 Салига, Тарас. Дорогий Віталію Григоровичу! / Т. Салига. - С.46-47 Моклиця, Марія. Стильові домінанти творчості Ольги Кобилянської / М. Моклиця. - С.52-63 Колошук, Надія. "Щоденники"Ольги Кобилянської як его-текст декадансу: нарцисизм жіночого "Я" / Н. Колошук. - С.63-70 Лучук, Іван. Еволюція українського віршування до шевченківської доби (штрихи) / І. Лучук. - С.63-70 Приліпко, Олександр. Автобіографічний характер образів священників у творах Тимофія Бордуляка / О. Приліпко. - С.79-87 Котяш, Іван. Епістолярій Спиридона Черкасенка: автобіографічний та літературний контексти / І. Котяш. - С.87-93 Чіпак, Уляна. Еротично-танатологічний концепт у повісті Валерія Шевчука "Біс плоті" / У. Чіпак. - С.93-97 Буркут, Інна. Образ наратора в різдвяних оповіданнях (на матеріалі англійської, російської та української літератур) / І. Буркут. - С.97-107 Дроздовський, Дмитро. Мозаїчність історії літератури : Рецензія на книгу: "Дончик В.Г. Доля української літератури - доля України: монологи й полілоги" / Д. Дроздовський. - С.107-112 Лімборський, Ігор. Від бароко до романтизму: шляхи взаємодії та діалог традицій : Рецензія на книгу: "Новик О. П. Неповторність повторного. Барокові традиції в літературі українського романтизму: монографія" / І. Лімборський. - С.112-115 Ткаченко, Анатолій. Реінкарнації реалізму : Рецензія на книгу: "Рева Л. Неореалізм: дискурс теорій та художніх ідей (на матеріалі української та російської літератури і критики" / А. Ткаченко. - С.115-117 Малютіна, Наталія. Інтерпретація доробку Яцкова в рамках можерністської химерності : Рецензія на книгу: "Матусяк Агнєшка. Химерний Яцків: Модерністський дискурс у прозі Михайла Яцківа" / Н. Малютіна. - С.117-120 Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (22.04.2012р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) |
Юрій Шерех. Листи до Олександра Смотрича (1946-1910 pp.) [Текст]> // Слово і час : наук.-теорет. журнал. - 2015. - № 7. - С. 101-113 . - ISSN 0236-1477
Рубрики: Літературознавство--Епістолярій Кл.слова (ненормовані): листування -- творчий шлях -- життєвий шлях Дод.точки доступу: Смотрич, Олександр (український письменник в еміграції: прозаїк, поет, музикант ; 1922-2011) \про нього\ Шерех, Юрій (славіст-мовознавець, історик української літератури, літературний і театральний критик, активний учасник наукового та культурного життя української еміґрації ; 1908-2002) \про нього\ Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (19.08.2015р. Прим. 1 - ) (вільний) |
Ш 78 Шовкошитний, Володимир Федорович. Герої народжуються на могилах героїв / В. Ф. Шовкошитний ; [відп. за вип. Л. Максименко]. - Київ : Український пріоритет, 2012. - 48 с. : іл. - ISBN 978-966-2669-11-4 : 10.00 грн.
Рубрики: Політична боротьба, 20 ст.--Популярні видання Кл.слова (ненормовані): публіцистика Анотація: Відомий письменник, політичний та громадський діяч, організатор і учасник перепоховання борців за волю України Василя Стуса, Олекси Тихого та Юрія Литвина розповідає, як тіла видатних українців повертали на Батьківщину. До книги також увійшли деякі з віршів громадянського спрямування письменника. Дод.точки доступу: Максименко, Л. \ відп. за вип.\ Стус, Василь Семенович (поет, перекладач, прозаїк, літературознавець, правозахисник ; 1938 - 1985) \про нього\ Тихий, Олекса (правозахисник ; 1927 - 1984) \про нього\ Литвин, Юрій Тимонович (письменник, правозахисник ; 1934 - 1984) \про нього\ Примірників всього: 3 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2), Фаховий коледж «Універсум» (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2), Фаховий коледж «Універсум» (1) |
К 17 Калініченко, Людмила. Ідеї Олександра Скрипченка про формування творчого мислення молодших школярів : (друга половина 1950-х - 1980-ті рр.) / Л. Калініченко> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 5/6. - С. 66-71. - Бібліогр.: 18 назв. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Історія освіти--персоналії Мислення--розвиток--молодші школярі Кл.слова (ненормовані): зміст початкової освіти -- персоналії -- Олександр Скрипченко -- молодший шкільний вік -- розумовий розвиток -- творче мислення Анотація: У статті висвітлено психолого-педагогічні погляди О. Скрипченка (1921 - 2007) на шляхи формування творчого мислення молодших школярів. Дод.точки доступу: Скрипченко, Олександр Васильович (доктор психологічних наук, професор, Почесний член АПН України, Заслужений працівник народної освіти УРСР, учасник Великої Вітчизняної війни ; 1921-2007) \про нього\ Є примірники у відділах: Ф3 (04.10.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) Ф2 (04.10.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний) |
Гайдамачук, Ольга. Детонація як граматологічна версія філософських текстів [Текст] / О. Гайдамачук> // Філософія освіти = Philosophy of Education : = Philosophy of Education : наук. часопис. - 2017. - N 1. - С. 257-268
Рубрики: Філософія--філософія освіти--Навчальні видання для вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): детонація -- артикуляція -- інтонація -- деконсрукція -- читання Анотація: Граматологічна версія читання філософських текстів (тлумачимо її як детонацію) екстрополюється на сучасні освітні підходи. Пропонується осмислення різниці між методикою, націлено на лідерську роль лектора (teacher-centered strategy) та методикою, зорієнтованою на особистість студента (learner-centered strategy). Деконструктор ревокує "логоцентричну" інтонацію ( відхиляє субординицію - зосередженість на голосі лектора-експерта як єдиного джерела сенсу) на користь "граматологічної" артикуляції. Фактично деконструкція дає голос замовчання детонаціям.Максимальне розосередження дозволяє визнати студентів різноправними джерелами сенсу, що в західно-європейському освітньому дискурсі називається особистісно-орієнтованим підходом. Стратегія деконструкції розкладнена на три тактичних кроки: 1) традиційне інтонування відкриває філософію; 2) "призупинка" інтонації задля де-тонування проінтонованого (помилка як позитивна цінність); а 3) артикуляція як довершена техніка одночасного зчитування ін- і де-тонацій в їхній взаємнообумовленій повноті має відкривати все поле тонації. Модель "без домінації" сприяє "справедливій грі": інструктор, утримуючись від командної ролі, як рівноправний учасник навчального процесу сам стає учнем нарівні зі студентами, здобуваючи знання щоразу в інший спосіб. Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
> Шифр: З659149/2018/1 Журнал 2018р. № 1 Горобченко, Ірина. "Кожна людина для мене асоціюється з книжкою" ексклюзивне інтерв’ю Ірини Горобченко / І. Горобченко. - С.2-6 Кл.слова: Горобченко Ірина, ексклюзивне інтерв’ю, вибінар Горобченко, Ірина. Загадкова леді з есе "Джакомо Джойс" / І. Горобченко. - С.7-11 Кл.слова: Джакомо Джойс, про твір Гузь, Ольга. Повість Миколи Гоголя "Шинель" у циклі петербурзьких повістей. Особливості сюжету й композиції твору. "Свій" і "чужий" світ Акакія Башмачкіна / О. Гузь. - С.12-16 Кл.слова: Гоголь Микола, Шинель, Свій і чужий, композиція твору, конспект уроку Гузь, Ольга. Образ Башмачкіна та засоби його створення / О. Гузь. - С.16-19 Кл.слова: конспект уроку, образ Башмачкіна Гузь, Ольга. "Стара" і "нова драма". Зміни в драматургії кінця XIX- початку XX століття / О. Гузь. - С.26-27 Кл.слова: драматургія, "Стара" і "нова драма", конспект уроку Гузь, Ольга. Роль Г. Ібсена в розвитку світової драматургії, його новаторство. "Ляльковий дім" як соціально-психологічна драма / О. Гузь. - С.28-32 Кл.слова: світова драматургія, Ляльковий дім, соціально-психологічна драма Гузь, Ольга. Особливості світогляду Б. Шоу. Специфіка втілення античного міфу в п’єсі "Пігмаліон". Динаміка образу Елайзи Дулітл. Ідеї "одухотворення" людини життя засобами мистецтва, збереження національної культури, розвитку мови / О. Гузь. - С.38-48 Кл.слова: Пігмаліон, образ Елайзи Дулітл, засоби мистецтва Проценко, Світлана. Шерлок Хомс як безпосередній учасник розв’язання сімейного конфлікту в оповіданні Артура Конан Дойла "Пістрява стрічка" / С. Проценко. - С.51-55 Кл.слова: Пістрява стрічка, сімейний конфлікт, конспект уроку Гуцол, Валентина. Інтелектуальна гра за романом Даніеля Дефо "Пригоди Робінзона Крузо" / В. Гуцол. - С.56-57 Кл.слова: Пригоди Робінзона Крузо, інтелектуальна гра Богосвятська, Анна-Марія. Ідеї для відкритого уроку / А. Богосвятська. - С.58-64. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: відкритий урок, Середньовіччя Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Сулима, Микола. Свідок і учасник літературного процесу [Текст] / М. Сулима> // Слово і час. - Київ : Фенікс, 2012. - № 4. - С. 45-46 Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (22.04.2012р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) |
Макаренко Вікторія - учасник третього (заключного) етапу Всеукраїнського конкурсу "Вчитель року - 2014" у номінації "Світова література" [Текст] / Сонет> // Всесвітня література в сучасній школі. - Київ : Освіта України, 2015. - N 5(408). - С. 12 Кл.слова (ненормовані): вчитель -- конкурс -- переможці Дод.точки доступу: Сонет Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Проценко, Світлана. Шерлок Хомс як безпосередній учасник розв’язання сімейного конфлікту в оповіданні Артура Конан Дойла "Пістрява стрічка" [Текст] / С. Проценко> // Зарубіжна література в школах України. - Київ : Антросвіт, 2018. - № 1. - С. 51-55 Кл.слова (ненормовані): Пістрява стрічка -- сімейний конфлікт -- конспект уроку Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
М 38 Машика, В. Основні положення Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо відновлення кредитування" / В. Машика> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 33. - С. 2-5.
Рубрики: Викладання правознавства в школі--вивчення Законів України Кл.слова (ненормовані): закон України -- українське законодавство -- відновлення кредитування -- цивільний кодекс -- іпотека -- застава -- платіжні системи -- дорожній рух -- нерухоме майно Анотація: В статті вміщено запитання і завдання для учнів, які покликані сприяти формуванню у них критичного мислення під час опрацювання основних положень даного закону. Виклад новел подано відповідно до змін, які стосуються певного законодавчого акту. Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
С 21 Сатпаєв, Микола. Ісландія: приклад народної конституції / М. Сатпаєв> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 33. - С. 7.
Рубрики: Викладання правознавства в школі--Конституційне право Ісландія--Право Кл.слова (ненормовані): Конституція Ісландії -- всенародний референдум -- конституційне право Анотація: В статті йде мова про нову Конституцію Ісландії, яка була ухвалена 23 жовтня 2012 року на всенародному референдумі. Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
Д 25 Де та як у світі практикують смертну кару> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 33. - С. 8-9.
Рубрики: Викладання правознавства в школі--цікаві матеріали до уроків Кл.слова (ненормовані): смертна кара -- скасування смертної кари -- довічне ув’язнення -- самосуд Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
М 38 Машика, В. Задачі з цивільного права / В. Машика> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 33. - С. 10-25.
Рубрики: Викладання правознавства в школі--Уроки--Задачі по правознавству Кл.слова (ненормовані): цивільне право -- задачі з цивільного права -- профільне навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
М 38 Машика, В. Завдання та відповіді 4-го етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з правознавства 2017/2018 н. р. 11 клас / В. Машика> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 33. - С. 26-31.
Рубрики: Викладання правознавства в школі--Олімпіади--Задачі Кл.слова (ненормовані): олімпіади з правознавства -- Всеукраїнські учнівські олімпіади Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
Д 53 Дмитрова, Г. Л. Голодомор - геноцид української нації : [презентація методичного уроку з історії України] / Г. Л. Дмитрова> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 31/32. - С. 3-13.
Рубрики: Викладання історії України в школі--Окремі теми Кл.слова (ненормовані): уроки історії України -- тема Голодомору на уроках -- методичні уроки -- інноваційні методи викладання -- метод “скетчноутінг” Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
Ш 61 Шиманчик, Я. М. Голодомор 1932-1933 рр. у документах і спогадах земляків : [урок з історії України] / Я. М. Шиманчик> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 31/32. - С. 14-20.
Рубрики: Викладання історії України в школі--Окремі теми Кл.слова (ненормовані): уроки історії України -- тема Голодомору на уроках Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
М 93 Мушинський, В. І. Київ за часів голодомору 1932-1933 рр. : [урок з історії України] / В. І. Мушинський> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 31/32. - С. 21-23.
Рубрики: Викладання історії України в школі--Окремі теми Кл.слова (ненормовані): уроки історії України -- тема Голодомору на уроках -- урок-конференція Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
Б 48 Бережна, Т. С. Карикатура як особливе джерело історичної інформації / Т. С. Бережна> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 31/32. - С. 25-28.
Рубрики: Викладання історії в школі--наочність Кл.слова (ненормовані): засвоєння історичних знань -- політична карикатура -- уроки історії -- наочність на уроках історії -- методична цінність карикатури Анотація: Стаття присвячена методиці використання карикатури на уроках історії. Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
Д 72 Драган, В. І. Робота з писемними джерелами на уроках історії України в 7 класі / В. І. Драган> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 31/32. - С. 29-36.
Рубрики: Викладання історії України в школі--Уроки в 7 класі Кл.слова (ненормовані): уроки історії України -- Київська Русь -- Галицьке і Волинське князівства -- використання писемних джерел Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
Сенат США затвердив резолюцію стосовно Голодомору : [із джерел Інтернету]> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 31/32. - С. 36. Рубрики: Історія України--Голодомор--міжнародне визнання, 1932-1933 рр. Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |