37.091.4
   І 29


   
    Ідеї К. Д. Ушинського (до 190-річчя від дня народження К. Д. Ушинського) : програма Міжнар. наук.-практ. конференції (20-21 лют. 2014 р.) / М-во освіти і науки України, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійна організація "Блаодійний фонд імені К. Д. Ушинського", Благодійний фонд сприяння освіти імені Бориса Грінченка. - Київ : [б. в.], 2014. - 12 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка --Історія--Персоналії--З’їзди і конференції

   Освіта--Україна


Дод.точки доступу:
Ушинський, Костянтин Дмитрович (Український та російський педагог українського походження, один із засновників педагогічної науки в Росії ; 1824-1871) \про нього\
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійна організація "Благодійний фонд імені К. Д. Ушинського"
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)


   37.01:001.891
   Д 70


   
    Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : програма IV щорічної Всеукраїнської науково-практичної конференції 27 березня 2014 року місто Київ / Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ : [б. в.], 2014. - 11 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Освіта--Наука--Україна--Документи і матеріали

Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)


74.0я431
П 24


    Кипиченко, Наталія Сергіївна.
    Поняття "мовленнєва компетентність учителя початкової школи" : сутність і зміст [Текст] / Н. С. Кипиченко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Ін-т проблемного образования НАПН України; редкол. В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011. - № 16 (2). - С. 32-34. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
ББК 74.0я431

Рубрики: Педагогіка школи

Кл.слова (ненормовані):
учитель початкових класів -- мовлення -- мовленнєва компетентність -- професійна компетентність
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)





    Сухович, Георгій.
    Моніторинг професійної діяльності вчителя початкових класів / Г. Сухович // Заступник директора школи : спеціалізований журнал. - 2018. - № 9. - С. 25-35

Кл.слова (ненормовані):
професійна діяльність учителя -- учитель початкових класів -- моніторинг професійної діяльності вчителя

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Жигайло, Оксана.
    Професійна самоефективність вчителя початкових класів в умовах Нової української школи [Електронний ресурс] / О. Жигайло, К. Петровська. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 2(41). - С. 261-274, DOI 10.28925/2312-5829.2023.211. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
самоефективність -- учитель початкових класів -- професійна самоефективність -- педагогічні діяльність -- професійний стандарт вчителя -- функції вчителя
Анотація: У статті розглянуто особливості роботи учителя початкових класів Нової української школи через призму особистісного конструкту. Здійснено аналіз літературних джерел з обраної проблеми. Досліджено вплив рівня професійної самоефективності учителя початкових класів на професійну діяльність та її результати, що є важливим для розуміння особливостей роботи учителя.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Петровська, Карина


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)