> Шифр: Ф008958/2017/3 Журнал 2017р. № 3 Бистрицький, Євген. Універсальна практичність сьогоднішньої філософської думки / Є. Бистрицький. - С.6-9 Кл.слова: практичне мислення, практична філософія, сучасна філософія Бойченко, Михайло. Для практичної філософії свідома позиція людини є вирішальною при визначенні можливості для людини здійснювати зміни / М. Бойченко. - С.9-15 Кл.слова: академічна філософія, практична філософія, поняття свободи Єрмоленко, Анатолій. Практична філософія як дискурсивна етика розуму / А. Єрмоленко. - С.15-20 Кл.слова: практична філософія, філософія комунікації, морально-етичні належності Ящук, Тамара. Господарство як предмет аналізу в сучасній практичній філософії / Т. Ящук. - С.24-40 Кл.слова: практична філософія, філософія господарства, проблема нерівності Вахтель, Андрій. Свідомий досвід та антиредукціоналізм у філософії Девіда Чалмерса / А. Вахтель. - С.41-56 Кл.слова: Чалмерс Девід, філософія, свідомість, редукціоналізм Леонов, Андрій. "Аргумент зомбі" проти матеріалізму: основи та перспективи подальшого дослідження / А. Леонов. - С.57-77 Кл.слова: аргумент зомбі, аргумент знання, інтуїтивна очевидність Сепетий, Дмитро. Чи може (і як) фізикалізм встояти проти аргументу самотнього привида Декарта-Гофа? / Д. Сепетий. - С.78-93 Кл.слова: філософія ментальності, аргумент самотнього привида, аргумент зомбі Мулярчук, Євген. Про поняття покликання / Є. Мулярчук. - С.94-106 Кл.слова: феномен покликання, професійний вибір, самореалізація Поляков, Володимир. Чи потрібне філософії покаяння? / В. Поляков. - С.107-116 Кл.слова: українська філософія, марксистська філософія, філософська освіта Кисельов, Олег. Досвід побудови теорії секуляризації / О. Кисельов. - С.117-119 Кл.слова: теорія секуляризації, раціональна релігія, розповсюдження ісламу Дахній, Андрій. Поняттєво-перекладні аспекти німецької філософської антропології : український контекст / А. Дахній, В. Кебуладзе. - С.120-122 Кл.слова: філософська антропологія Єрмоленко, Анатолій. Пам’яті Карла-Отто Апеля / А. Єрмоленко. - С.123-124 Кл.слова: Апель Карл-Отто, про нього Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
> Шифр: Ф260071427/2017/1 Журнал 2017р. N 1 Степин, Вячеслав. Типология научной рациональности и синергетика / В. Степин. - С.6-29 Кл.слова: синергетика, постнекласична раціональність, соціокультурна розмірність Добронравова, Ірина. Дескриптивність нелінійного теоретичного знання та самоорганізація нелінійної науки / І. Добронравова. - С.30-42 Кл.слова: дескриптивність, самоорганізація, нелінійна наука Гофкірхнер, Вольфганг. Hhe rationale for complexity thinking and emergentist systemism / В. Гофкірхнер. - С.43-51 Кл.слова: складнісне мислення, глобальні проблеми, емерджентистський системізм Князева, Елена. Когнитивные сети: интерактивность, интерсубьективность, синергия / Е. Князева. - С.52-78 Кл.слова: інтерсуб’єктивність, енактивізм, мереживі структури Герасимова, Ирина. Формирование человеко-гео-космомерного мышления в инженерном образовании / И. Герасимова. - С.79-96 Кл.слова: синергетика освіти, глобальні ризики, самоосвіта Горбунова, Людмила. Трансформативне навчання дорослих: поворот до "цілісного розуміння" людини / Л. Горбунова. - С.97-127 Кл.слова: критична рефлекція, енактивізм, холізм Адорно, Теодор. Теорія напівосвіти / Т. Адорно. - С.128-152 Кл.слова: напівосвіта, інтеграція, суспільство Култаєва, Марія. Освіта та її деформації у сучасній культурі: до актуальності теорії напівосвіти Т. Адорно у сучасних соціокультурних контекстах / М. Култаєва. - С.153-195 Кл.слова: антиосвіта, масова культура, критична рефлексія Пролеєв, Сергій. Компетентнісний підхід у філософії освіти: можливості і проблеми / С. Пролеєв, В. Шамрай. - С.196-212 Кл.слова: зміст освіти, освітній стандарт, порівнянність в освіті Мулярчук, Євген. Покликання як мотивуючий чинник розвитку освіти в Україні / Є. Мулярчук. - С.213-234 Кл.слова: самореалізація, феномен покликання, відповідальність Степаненко, Ірина. Людинотворчий потенціал філософії: стратегічні перспективи вищої освіти / І. Степаненко. - С.235-245 Кл.слова: філософія, людинотворчий потенціал, перспективи вищої освіти Предеина, Мария. Должна ли философия быть массовой / М. Предеина. - С.246-256 Кл.слова: критика, філософ, університет Гайдамачук, Ольга. Детонація як граматологічна версія філософських текстів / О. Гайдамачук. - С.257-268 Кл.слова: детонація, артикуляція, інтонація Зінченко, Віктор. Модель інструменталізму у філософії освіти прагматизму та неопрагматизму / В. Зінченко. - С.269-279 Кл.слова: філософія освіти, прагматизм, демократія Черепанова, Світлана. Мистецтво в системі філософії освіти / С. Черепанова. - С.280-295 Кл.слова: філософія освіти, світоглядний плюралізм, культуротворчість Штобрин, Славомір. VII конгрес товариства філософської педагогіки (ТРF) / С. Штобрин. - С.296-297 Кл.слова: універсалізм, регіоналізм, філософія освіти Кудлачова, Бланка. Центрально-європейське товариство з філософії виховання (CEUPES) / Б. Кудлачова. - С.298-303 Кл.слова: філософія виховання, міжуніверситецька співпраця, освіта Предборська, Ірина. Континентальна педагогіка очима учасників симпозіуму CEUPES (17-18 жовтня 2016 року) / І. Предборська. - С.304-312 Кл.слова: філософія освіти, континентальна педагогіка, симпозіум Перейти до зовнішнього ресурсу Статті Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Мулярчук, Євген. Покликання як мотивуючий чинник розвитку освіти в Україні [Текст] / Є. Мулярчук> // Філософія освіти = Philosophy of Education : = Philosophy of Education : наук. часопис. - 2017. - N 1. - С. 213-234
Рубрики: Філософія--філософія освіти--Навчальні видання для вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): самореалізація -- феномен покликання -- відповідальність -- досвід -- мотивація -- суспільна користь -- благо -- педагогічна діяльність -- реформа освіти Анотація: У статті ставиться проблема нематеріальної мотивації професійної діяльності, зокрема, у сфері освіти. Вирішується завдання виявити значення покликання для учнівської молоді, студентів педагогічного фаху, а також практикуючих учителів. Вивчемо мотиви випускників шкіл та студентів щодо освіти та подальшої роботи. Для аналізу безпосередньго досвіду покликання студентів та вчителів застосовується метод глибинних інтерв’ю. В результаті дослідження доведено значимість ідеї покликання для учнівської та студентської молоді в Україні, а також її релевантність досвіду практикуючих педагогів. Встановлено структуру феномену покликання як єдності елементів: Бажання-Талант-Реалізація-Благо. Для подальшої дискусії запропоновано визначення поняття покликання. Показано можливі шляхи використання мотиваційного чинника покликання для реформування системи освіти в Україні. Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Мулярчук, Євген. Про поняття покликання [Текст] / Є. Мулярчук> // Філософська думка. - 2017. - № 3. - С. 94-106 Кл.слова (ненормовані): феномен покликання -- професійний вибір -- самореалізація Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |