> Шифр: І368505/2014/2 Журнал 2014р. № 2 Руснак, Д. А. Робота з аудіотекстом у процесі формування в учнів основної школи франкомовної компетентності в аудіюванні / Д. А. Руснак. - С.3-7. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: АУДІОТЕКСТ, УЧНІ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ, ФРАНКОМОВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ Гальченко, О. Ю. Психологічні передумови формування у студентів коледжів англомовної компетентності у професійно орієнтованому письмі / О. Ю. Гальченко. - С.8-14. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: КОЛЕДЖ, РАННЯ ЮНІСТЬ, ПСИХОЛОГО-ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ Прокопчук, М. М. Особливості етапів формування мовних компетентностей в учнів 5-го класу (англійська мова після німецької) / М. М. Прокопчук. - С.15-20. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: ПЕРША ІНОЗЕМНА МОВА, ДРУГА ІНОЗЕМНА МОВА, МОВНІ КОМПЕТЕНТНОСТІ Шевелько, К. О. Підсистема вправ для навчання анотаційного перекладу учнів старших класів шкіл з поглибленим вивченням іноземної мови / К. О. Шевелько. - С.21-28. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: АНОТАЦІЙНИЙ ПЕРЕКЛАД, ЕТАПИ НАВЧАННЯ, ПІДСИСТЕМА ВПРАВ Майєр, Н. В. Тенденції і перспективи формування методичної готовності майбутніх викладачів іноземних мов / Н. В. Майєр. - С.29-33. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: МАЙБУТНІЙ ВИКЛАДАЧ ІНОЗЕМНИХ МОВ, МЕТОДИЧНА ПІДГОТОВКА, МЕТОДИЧНА ГОТОВНІСТЬ Дацків, О. П. Комплекс вправ для вдосконалення фонетичних навичок говоріння у майбутніх учителів англійської мови засобами драматизації / О. П. Дацків. - С.34-38. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: КОМПЛЕКС ВПРАВ, МАЙБУТНІ ВЧИТЕЛІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ, ФОНЕТИЧНІ НАВИЧКИ Ярошенко, О. В. Кейс-метод як сучасна технологія формування професійно орієнтованої компетентності в діалогічному мовленні майбутніх викладачів англійської мови / О. В. Ярошенко. - С.39-44. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: КЕЙС-МЕТОД, ДИСКУРСИ, СІНКВЕЙН Николаева, С. Ю. Профессиональный портфель преподавателя высшего учебного заведения / С. Ю. Николаева. - С.45-53 Кл.слова: ПРОФЕСІЙНИЙ ПОРТФЕЛЬ, ПОРТФЕЛЬ ВИКЛАДАЧА, ФУНКЦІЇ ПОРТФЕЛЯ Білоножко, Н. Є. Заняття з англійської мови на тему "Цінності сучасного світу" / Н. Є. Білоножко. - С.54-59 Кл.слова: ЦІННОСТІ, ДЕФІНІЦІЯ, АНАЛІЗ Мельник, Є. Ю. Du panier au chariot / Є. Ю. Мельник. - С.60-62 Кл.слова: ПОКУПКИ, ПРОДУКТИ ХАРЧУВАННЯ, СУПЕР-/ ГІПЕРМАРКЕТИ Беженар, І. В. Заняття на тему "Мовний портфель для навчання англійського писемного мовлення" / І. В. Беженар. - С.63-72. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: МОВНИЙ ПОРТФЕЛЬ, АНГЛІЙСЬКЕ ПИСЕМНЕ МОВЛЕННЯ, СТУДЕНТИ-ФІЛОЛОГИ Є примірники у відділах: ГП ЧЗ (02.07.2014р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) |
М 54 Методика навчання іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах. : підручник для студентів вищих навчальних закладів / Л. С. Панова, І. Ф. Андрійко, С. В. Тезікова. - Київ : Академія, 2010. - 328 с. - (Альма-матер). - ISBN 978-966-580-310-2. - ISBN 978-966-580-315-7 : 45.00 грн., 45.00 грн. Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація) :
Рубрики: Педагогіка --іноземна мова--методика навчання--Навчальні видання для вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): іноземна мова -- теоретичні основи методики навчання -- фонетичні навички -- граматичні навички -- аудіювання Анотація: Підручник розкриває теоретичні, практичні, організаційні аспекти навчання іноземних мов як спілкування в діалозі культур, інноваційні методичні технології, репрезентує сучасний погляд на навчання усіх видів мовленнєвої діяльності, формування соціокультурної компетенції учнів, особливості навчання у початковій, основній та старшій школі. Дод.точки доступу: Панова, Л. С. Андрійко, І. Ф. Тезікова, С. В. Черноватий, Л. М. \рецензент.\ Роман, С. В. \рецензент.\ Примірників всього: 15 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2), Бульвар І. Шамо, 18/2 (4), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (6), Фаховий коледж «Універсум» (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2), Бульвар І. Шамо, 18/2 (4), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (6), Фаховий коледж «Універсум» (1) |
І 74 Іншомовна освіта педагога: виклики, проблеми, перспективи : матеріали Міжнар. науково-практ. конф., 5 листопада 2015 р. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Гуманітарний інститут. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - 259 с. - 81.94 грн.
Рубрики: Педагогіка--вища освіта--матеріали конференції--Збірники Методика навчання іноземних мов Кл.слова (ненормовані): професійний розвиток -- євроінтеграція -- сучасний вчитель -- комунікативна толерантність -- метод геймізації -- освіта Дод.точки доступу: Київський університет імені Бориса Грінченка Примірників всього: 7 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2), Бульвар І. Шамо, 18/2 (2), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2), Бульвар І. Шамо, 18/2 (2), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) |
> Шифр: І368505/2016/1 Журнал 2016р. № 1 Етичні норми для публікацій (укладено з використанням публікаційних принципів Committee on Publication Ethics (COPE), Publishing Ethics Resource Kit [PERK] та відповідно до рекомендацій Elsevier]. - С.3-6 Кл.слова: редакційна колегія журналу, зобов’язання авторів, зобов’язання рецензентів Вимоги до публікацій. - С.7-8 Кл.слова: відредагована стаття, наукова рецензія, довідка про автора Подосиннікова, Г. І. Розвиток навчальної автономії старшокласників у процесі формування англомовної лексичної компетентності / Г. І. Подосиннікова, С. М. Мельник. - С.9-14. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: навчальна автономія, навчальні стратегії, комунікативні стратегії Бігич, Оксана Борисівна. El oso traposo -віртуальний помічник учителя іспанської мови початкової школи / О. Б. Бігич. - С.15-17. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: іспанська мова, початкова школа, ведмідь Трапосо Курило, Л. В. Структурні і стилістичні характеристики англомовних наукових статей 18 / Л. В. Курило. - С.18-23. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: науковий дискурс, функціональний стиль, мовленнєвий жанр Гутник, В. М. Особливості формування фонетичної усвідомленості у майбутніх вчителів у комунікативному вступному корективному курсі з німецької мови / В. М. Гутник. - С.24-30. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: фонетична компетенція, фонетичні навички, фонетичні знання Щербина, М. Б. Формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів іноземних мов засобами коміксів / М. Б. Щербина. - С.31-36. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: комікс, креолізація, іншомовна комунікативна компетентність Василенко, Т. П. Актуалізація знань під час формування у майбутніх перекладачів англомовної лексичної компетентності з письмового перекладу / Т. П. Василенко. - С.37-41. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: перекладацька компетентність, письмовий переклад, актуалізація знань Ніколаєва, С. Ю. Програма вступного іспиту до аспірантури зі спеціальності 13.00.02 - "Теорія і методика навчання: іноземні мови" / С. Ю. Ніколаєва. - С.42-58 Кл.слова: аспірантура, методична підготовка, програма вступного іспиту Фабрична, Я. Г. Українсько-англійський глосарій термінів з методики навчання іноземних мов і культур / Я. Г. Фабрична. - С.59-64. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова: українсько-англійський глосарій, професійна термінологія, іноземні мови Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Гутник, В. М. Особливості формування фонетичної усвідомленості у майбутніх вчителів у комунікативному вступному корективному курсі з німецької мови [Текст] / В. М. Гутник> // Іноземні мови. - Київ, 2016. - № 1. - С. 24-30. - Библиогр. в конце ст. Кл.слова (ненормовані): фонетична компетенція -- фонетичні навички -- фонетичні знання Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Моляка, Інна. Формування англомовної фонетичної компетентності майбутніх учителів початкової школи: сучасні виклики [Електронний ресурс] / І. Моляка. - Електронні текстові дані> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2023. - № 3(42). - С. 117-131, DOI 10.28925/2312-5829.2023.38 . - ISSN 2312-5829 Кл.слова (ненормовані): мовна компетентність -- фонетична компетентність -- фонетичні знання -- фонетичні вміння -- фонетичні навички Анотація: Сучасна парадигма мовної підготовки майбутніх учителів початкової школи орієнтується на впровадження компетентнісного підходу до навчання здобувачів початкової освіти, який є ключовим елементом Нової української школи. Ця парадигма враховує кардинальні зміни й повсякденні виклики, з якими стикаються сучасні вчителі, та відзначається високою якістю, різноаспектністю й гнучкістю. Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1) Вільні: Online (1) |