Шифр: І426210053/2016/1
   Журнал

Імідж сучасного педагога [Текст] : всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал. - Полтава : АСМІ, 1999 - . - ISSN 2221-6316. - Виходить 10 раз на рік
2016р. № 1
Зміст:
Палкин, В. А. Особенности становления личности школьника в условиях развития информационной цивилизации / В. А. Палкин. - С.3-7
Кл.слова: информационная революция, гуманизм, сознание
Кирилюк, М. В. Інформаційно-освітнє середовище як фактор розвитку самоосвітньої компетентності вчителів / М. В. Кирилюк. - С.8-11
Кл.слова: освітнє середовище, підвищення кваліфікації
Дерев'янко, Т. Є. Зміст дослідницької культури вчителя загальноосвітнього навчального закладу / Т. Є. Дерев'янко. - С.12-14
Кл.слова: дослідницька діяльність
Теслюк, В. М. Дослідження сутності педагогічної техніки та її компонентної структури / В. М. Теслюк, Т. П. Лукерченко. - С.15-17
Кл.слова: педагогічна майстерність
Гриньова, М. В. Фінансове забезпечення і конкурентоспроможність Полтавського національного педагогічного університету Імені В. Г. Короленка / М. В. Гриньова. - С.18-21
Кл.слова: міжнародний інжиніринг, фінансова автономія, формула фінансування
Успенська, В. М. Професія "Вчитель основ здоров'я": нормативна база становлення / В. М. Успенська. - С.22-25
Кл.слова: професія, кваліфікація
Дяченко-Богун, М. М. Основні характеристики професійної компетентності майбутніх вчителів природничих дисциплін щодо реалізації здоров'язбережувальних технологій у професійній діяльності / М. М. Дяченко-Богун. - С.26-28
Гоменюк, Д. В. Сучасний стан підготовки кваліфікованих робітників для автосервісу у професійно-технічних закладах / Д. В. Гоменюк. - С.39-42
Кл.слова: професійна підготовка
Прус, Н. О. Імідж особистості як психолого-педагогічний феномен / Н. О. Прус. - С.43-45
Кл.слова: імеджелогія, образ, стереотип
Кікто, С. М. Організаційно-педагогічні засади функціонування навчальних закладів Полтавської губернії (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / С. М. Кікто. - С.46-48
Гнатенко, Я. В. Вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням: цілі та завдання дисципліни / Я. В. Гнатенко. - С.49-52
Лазоренко, Л. В. Навчання англомовного академічного мовлення майбутніх математиків із використанням технологій веб-квест / Л. В. Лазоренко. - С.53-56
Нежива, Л. Л. Урок - екзистенційний пошук (наприкладі роману В. Підмогильного "Місто") / Л. Л. Нежива. - С.57-60
Мазуренко, В. О. Формування нового світогляду підростаючого покоління засобами української наукової фантастики (за романом М. Руденка "Ковчег Всесвіту") / В. О. Мазуренко, Ю. В. Логвиненко. - С.61-64
Карапузова, Н. Д. Естетизація освітнього середовища дошкільного навчального закладу в умовах педагогічної підтримки дітей / Н. Д. Карапузова ; 65-68
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)




    Гриньова, М. В.
    Фінансове забезпечення і конкурентоспроможність Полтавського національного педагогічного університету Імені В. Г. Короленка [Текст] / М. В. Гриньова // Імідж сучасного педагога. - Полтава, 2016. - № 1. - С. 18-21

Кл.слова (ненормовані):
міжнародний інжиніринг -- фінансова автономія -- формула фінансування

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)





    Шелест, Олексій Леонідович.
    Проблеми перспективи розвитку місцевого самоврядування в Україні / О. Л. Шелест, О. О. Сидоренко // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2019. - № 2. - С. 23-27. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2409-1944

Кл.слова (ненормовані):
бюджетна децентралізація -- державний та місцеві бюджети -- дефіцит бюджету -- державні транфери -- фінансова автономія
Дод.точки доступу:
Сидоренко, Ольга Олексіївна

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)



Шифр: П447988/2019/4
   Журнал

Практика управління закладом освіти [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР-Україна, 2006 - . - Виходить щомісячно. - Видання є додадком до Зразкова школа (r=on-line)
2019р. № 4
Зміст:
Нові нормативні акти у сфері освіти. - С.4-6
Юрійчук, Іван. Із перших вуст: як оцінюватимуть професійні компетентності учасників сертифікації / І. Юрійчук. - С.7-9
Кл.слова: експертне оцінювання, спостереження, інтерв'ювання
Критерії та показники за якими оцінюватимуть професійні компетентності учасників сертифікації. - С.10
Сертифікація педагогічних працівників: основні терміни та поняття. - С.11-12
Захлюпаний, Володимир. Як перемкнути бюджет школи з режиму виживання в режим розвитку / В. Захлюпаний. - С.12-18
Кл.слова: фінансова автономія, харчування учнів, відкриття реєстраційних рахунків
Плахотнюк, Сергій. Інклюзивність будівель і споруд: як виконати нові норми / С. Плахотнюк. - С.19-23
Кл.слова: сходи і пандуси, навчальні приміщення, туалети
Швачова, Олена. Присвоєння почесних звань: які кроки зробити, щоб відзначити працівника / О. Швачова. - С.24-27
Кл.слова: заохочення працівників, клопотання, нагородний лист
Приклад оформлення витягу з протоколу загальних зборів колективу закладу освіти. - С.28-29
Приклад оформлення нагородного листа про представлення до нагородження почесним званням. - С.30-31
Приклад оформлення клопотання про представлення до нагородження почесним званням. - С.32
Права та обов'язки нагородження державними нагородами. Пам'ятка. - С.33
Звільнення з роботи: тест-путівник законодавством
Як повідомити працівникові, що його звільнять. - С.36-37
Кл.слова: законодавство, трудовий договір
Місія можлива: три поради перед розмовою про звільнення. - С.38
Остапчук, Олександр. Виховуємо в учнів повагу: магічний прийом / О. Остапчук. - С.39
Як організувати навчання учнів у закладі охорони здоров'я: вивчаємо документ за 5 хвилин. - С.40-43
Кл.слова: дії керівника, організація, оплата праці
Як перевести учня з одного закладу в інший. - С.44
Денисенко, Олександр. Як прошити колективний договір / О. Денисенко. - С.45-47
Терещенко, Олена. Іменникові та складні прізвища: відмінюйте без помилок / О. Терещенко. - С.48-51
Кл.слова: іменникові прізвища, складні прізвища
Мастюгіна, Галина. Березневий перерахунок пенсій / Г. Мастюгіна. - С.52-56
Кл.слова: одноразова доплата, пенсіонери
Філоненко, Олена. Готуємо звіти на раз-два зі зведеними таблицями в Excel / О. Філоненко. - С.57-63
Кл.слова: налаштування обчислення, форматування, сортування даних
Мішта, Тетяна. Звіт про укладені договори: відповіді на головні запитання / Т. Мішта ; 64-68
Кл.слова: проведення закупівель, форма звіту, обов'язок замовника
Кравченко, Людмила. Помилково заплатили - чи можна виправити / Л. Кравченко. - С.69-71
Кл.слова: оплата праці, порушення, відповідальність
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)




    Захлюпаний, Володимир.
    Як перемкнути бюджет школи з режиму виживання в режим розвитку [Текст] / В. Захлюпаний // Практика управління закладом освіти : спеціалізований журнал. - 2019. - № 4. - С. 12-18

Кл.слова (ненормовані):
фінансова автономія -- харчування учнів -- відкриття реєстраційних рахунків

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)





    Огородник, М. І.
    Організаційна автономія як імператив управлінської діяльності / М. І. Огородник // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 31/33. - С. 53–54. - Бібліогр.: 11 назв.

Рубрики: Заклади освіти--автономія--управлінська діяльність--Україна

Кл.слова (ненормовані):
фінансова автономія -- автономія закладу -- автономна школа -- управління

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)



Шифр: П447988/2021/2
   Журнал

Практика управління закладом освіти [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР-Україна, 2006 - . - Виходить щомісячно. - Видання є додадком до Зразкова школа (r=on-line)
2021р. № 2
Зміст:
Держбюджет-2021: основні показники. - С.4-5
Кл.слова: прожитковий мінімум, мінімальна зарплата, заробітна плата освітян
Мозирко, Ганна. Який вчитель має працювати в школі: новий профстандарт / Г. Мозирко. - С.6-10
Кл.слова: умови праці, документи, підвищення кваліфікації
Горбачов, Сергій. Надаєте освітні послуги лише державною мовою? Із 16 січня - це обов'язкова вимога / С. Горбачов, Н. Лещик, А. Небельська. - С.11-13
Кл.слова: мова освітнього процесу, робоча мова спілкування
Опис справ структурного підрозділу чи за напрямами діяльності закладу: чекліст. - С.14-15
Опис справ тривалого та постійного зберігання: чекліст. - С.16
Опис справ з кадрових питань: чекліст. - С.17
Річний зведений опис справ: чекліст. - С.18-19
Кравченко, Олена. Як організувати харчування за новим Санітарним регламентом. П'ять таблиць з підказками / О. Кравченко. - С.20-23
Кл.слова: шкільний буфет, якість харчування, питний режим
Чи правильно ведете облік учнів: чекліст. - С.24-25
Задор, Олена. Як запровадити брендинг - новий механізм забезпечення якості освіти: перші два кроки / О. Задор. - С.26-31
Кл.слова: проєктна група, самооцінювання, освітнє середовище
Іскрижицька, Фаїна. Отримайте право самостійно освоювати бюджетні кошти, або Децентралізація бухобліку закладу освіти / Ф. Іскрижицька. - С.32-35
Кл.слова: фінансова автономія, бухслужба закладу освіти
Бунчук, Валерій. Рослідування нещасних випадків, що сталися з учнями та працівниками: алгоритм дій для директора / В. Бунчук. - С.36-41
Кл.слова: ушкодження здоров'я, комісія з розслідування, строки дій
Кравченко, Людмила. Як преміювати працівників, щоб ревізори і голки не підточили / Л. Кравченко. - С.42-46
Кл.слова: порядок преміювання, розміри преміювання, оплата праці
Клименко, Антоніна. Індивідуальна робота з учнями з ООП: як оплатити / А. Клименко. - С.47-49
Кл.слова: педагогічний патронаж, інклюзивні класи, корекційно-розвиткові заняття
Ніколенко, Ірина. Учителі надумали звільнятися? Поради, як не втратити цінні кадри / І. Ніколенко. - С.50-51
Кл.слова: причини звільнення, варіанти підтримки, комфортні умови
Борисенко, Сергій. Чи зможе директор, який став головою райради, повернутися на посаду / С. Борисенко. - С.52-55
Кл.слова: збереження посади, консультація з експертами
Полтавець, Юлія. Без образ і дискримінації: як коректно називати людей / Ю. Полтавець. - С.56-59
Кл.слова: грамотне спілкування, евфенізми, фемінітиви
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)




    Іскрижицька, Фаїна.
    Отримайте право самостійно освоювати бюджетні кошти, або Децентралізація бухобліку закладу освіти [Текст] / Ф. Іскрижицька // Практика управління закладом освіти : спеціалізований журнал. - 2021. - № 2. - С. 32-35

Кл.слова (ненормовані):
фінансова автономія -- бухслужба закладу освіти

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)





    Линьов, К.
    Ставлення керівників до розширення обсягу автономії закладу загальної середньої освіти: результати аналітичного дослідження [Електронний ресурс] / К. Линьов, І. Линьова. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 3. - С. 60-70, DOI 10.28925/1609-8595.2021.3.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
академічна автономія -- управлінська компетентність -- кадрова автономія -- фінансова автономія
Анотація: Автори статті аналізують результати опитування керівників шкіл, яке було здійснене у грудні 2020 р. в м. Києві. Закон України «Про освіту» передбачає надання закладам освіти права на розширення обсягу автономії, а саме академічної, організаційної, кадрової та фінансової автономії. Цей процес зокрема залежить від рівня готовності керівника до самоврядування у школі, бажання та вміння користуватися наданими законодавством України можливостями. Метою статті є оприлюднення результатів дослідження з визначення актуального стану ставлення керівників закладів загальної середньої освіти столиці до впровадження задекларованої законодавством автономії школи та чинників, які цьому перешкоджають. Реалізація поставленої мети передбачає наступне: визначення ставлення керівника школи до впровадження задекларованої законодавством автономії закладів освіти; визначення готовності директора найближчим часом розпочати реалізацію автономії закладу освіти; виокремлення умов, врахування яких зможе пришвидшити впровадження автономії закладів освіти. Учасниками опитування «Автономія закладів освіти та її вплив на якість управління освітою столиці», проведеного аналітичним центром Київського університету імені Бориса Грінченка «ОсвітАналітика», стали 472 керівники закладів загальної середньої освіти, фахівці районних у місті Києві управлінь освіти та столичного Департаменту освіти і науки. У статті представлений аналітичний огляд результатів анкетування саме керівників закладів освіти м. Києва, статистичний портрет директора школи столиці, а також висновки авторів. Керівники шкіл столиці підтримують ідеї, можливості автономії та запроваджують автономію закладу освіти з різною швидкістю, послідовністю етапів та комбінацією складових. Основними умовами реалізації автономії закладів освіти, закладеною вітчизняним законодавством, керівники вважають вироблення алгоритму дій для впровадження автономії; навчання адміністрації шкіл як освітніх управлінців; забезпечення відповідного рівня поточного фінансування; позбавлення закладів освіти надлишкових функцій; надання консультативної допомоги та розроблення механізму стимулювання керівників тощо.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Линьова, І.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)





    Ткачук, О.
    Фінансове забезпечення вищої освіти в Україні: проблеми та перспективи / О. Ткачук // Освітня аналітика України : науково-практичний журнал. - 2018. - Вып. 1. - С. 56-62. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- державне замовлення -- фінансова автономія -- зарубіжний досвід -- формула фінансування

Є примірники у відділах: всього 5 : Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)



Шифр: П464336/2022/9
   Журнал

Практика управління дошкільним закладом [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2011 - . - Виходить щомісячно
2022р. N 9
Зміст:
Данюк, Вікторія. Організували роботу закладу освіти в умовах воєнного стану: що в пріоритеті / В. Данюк, С. Філанчук. - С.4-8
Кл.слова: комунікація з батьками, повітряна тривога, укриття
Як правильно звертатися: розбираємо три помилки. - С.9
Романюк, Ірина. Про освітню програму, стратегію розвитку, вузьких спеціалістів ЗДО: інтерв’ю з експертом / І. Романюк. - С.10-15
Кл.слова: повноваження закладу, стратегія розвитку, вузькі спеціалісти
Про незрозумілість і недоречність змісту вимог формування освітньої програми. - С.16-18
Кл.слова: підвищуємо майстерність, корисна таблиця
Житкова, Ірина. Чи правомірно призупиняти дію трудових договорів з працівниками, якщо засновник не може виплачувати зарплату / І. Житкова. - С.19-21
Кл.слова: організовуємо роботу з кадрами, призупинення
Житкова, Ірина. Три нові підстави звільнення працівників / І. Житкова. - С.22-25
Кл.слова: організовуємо роботу з кадрами, звільнення
Клименко, Антоніна. Чи надавати всю відпустку працівникам, яких відсторонювали від роботи через відмову вакцинуватися від COVID-19 / А. Клименко. - С.30-35
Кл.слова: робота з кадрами, відпустка
Степанець, Ганна. Як організувати обмін кадровими документами за спрощеними правилами / Г. Степанець. - С.30-36
Кл.слова: робота з документами, документообіг під час війни
Дроб'язко, Олександр. Як розробили власну внутрішню систему забезпечення якості освіти: інтерв’ю з директором / О. Дроб'язко ; 36-39
Кл.слова: критерії самооцінювання, управління якістю освіти
Клименко, Антоніна. Чи правомірно призупиняти дію трудових договорів з працівниками, якщо засновник не може виплачувати зарплату / А. Клименко. - С.40-42
Кл.слова: робота з кадрами, призупинення
Догадіна, Ольга. Відпустка без збереження заробітної плати: як впливає на стаж педагога / О. Догадіна. - С.43-45
Кл.слова: оплата праці, надбавка, вислуга років
Павлюк, Олена. Чи зараховують роботу на посаді завідувача дитсадка колгоспу до стажу, що дає право отримати грошову допомогу / О. Павлюк. - С.46-48
Кл.слова: оплата праці, педагогічний стаж
Тронц, Катерина. Як підготуватися до онлайн-зустрічі: поради / К. Тронц. - С.49-51
Кл.слова: взаємодіємо з громадськістю, онлайн-формат
Клименко, Антоніна. Відпускні: які своєчасні строки виплати / А. Клименко. - С.52-53
Кл.слова: оплата відпустки
Іскрижицька, Фаїна. Автономізація фінансів ЗДО: розв’язуємо робочі ситуації / Ф. Іскрижицька. - С.54-60
Кл.слова: ведення бухобліку, фінансова автономія
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)




    Баценко, С.
    Дистанційне навчання фінансової грамотності керівників закладів загальної середньої освіти: методичний аспект [Електронний ресурс] / С. Баценко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 2. - С. 77-89, DOI 10.28925/1609-8595.2023.2.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
фінансова автономія -- фінансова грамотність -- методика дистанційного навчання -- підвищення кваліфікації -- дистанційна освіта
Анотація: У статті обґрунтовано принципи, методи, організаційні складники дистанційного навчання, рівні сформованості фінансової грамотності керівників закладів освіти та модель дистанційного навчання фінансової грамотності керівників закладів освіти, надано рекомендації щодо розроблення та впровадження ефективної методики дистанційного навчання для підвищення фінансової грамотності учасників освітнього процесу. Описано основні компоненти методики дистанційного навчання фінансової грамотності керівників закладів освіти, включаючи відповідність навчальних матеріалів потребам цільової аудиторії, використання різноманітних інтерактивних методів, а також оцінка результатів навчання. Методика передбачає індивідуальний підхід до кожного керівника закладу освіти, що дозволяє враховувати рівень підготовки та інтереси кожного учасника, та надає можливість змінювати темп навчання залежно від потреб учасника. Основні принципи методики полягають у використанні активної та інтерактивної форм навчання, забезпеченні наочності та доступності матеріалу, а також забезпеченні зворотного зв’язку між викладачем та учасниками. Особливістю авторської методики є вибір змісту навчання та підбір цифрових інструментів, які допоможуть керівникам освітніх закладів успішно застосовувати знання у своїй професійній діяльності. Крім того, методика передбачає розвиток практичних навичок, що дозволяє керівникам закладів освіти застосовувати знання та вміння в реальній практиці.
Перейти до зовнішнього ресурсу PDF

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Баценко, Сергій.
    Розвиток фінансової грамотності директорів закладів загальної середньої освіти: результати онлайн-опитування / С. Баценко // Освітологія = Oswiatologia : українсько-польський науковий журнал. - 2022. - № 11. - С. 58-67, DOI 10.28925/2226-3012.2022.11.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-3012. - ISSN 2412-124Х

Кл.слова (ненормовані):
директори шкіл -- заклади загальної середньої освіти -- підвищення кваліфікації -- заклади загальної середньої освіти -- управлінська діяльність -- фінансова автономія -- фінансова грамотність
Анотація: У статті наголошено, що процеси децентралізації в Україні, реформування всіх ланок освіти, надання державою гарантій академічної, організаційної, фінансової та кадрової автономії закладу освіти зумовлюють нові вимоги до директорів закладів загальної середньої освіти відповідно до появи нових управлінських функцій керівників, зокрема вирішення питань фінансово-господарської діяльності закладу освіти. У статті представлено результати онлайн-опитування керівників закладів освіти, яке показало, що переважна більшість опитуваних директорів потребують додаткового (цільового) навчання щодо здійснення самостійного формування бюджету школи, здійснення фінансово-господарської діяльності тощо. Встановлено, що керівники потребують поглибленого вивчення питань щодо нормативно-правового забезпечення фінансової діяльності школи; особливостей здійснення закупівель товарів, робіт та послуг за бюджетні кошти; використання ІКТ у фінансово-господарській діяльності; формування бюджету школи, складання кошторису, розрахунку видатків на оплату праці, харчування, комунальні послуги; шляхів отримання джерел додаткового фінансування. Підвищення рівня фінансової грамотності керівників закладів загальної середньої освіти потребує їх навчання за такими критеріями: розвиток установок, пов’язаних з культурою фінансової поведінки керівника; знань, що включають в себе розуміння правових основ фінансової автономії та бюджетних процесів закладу освіти; навичок для здійснення фінансово-господарської діяльності в закладі освіти, ведення бухгалтерського обліку та звітності, проведення публічних закупівель та договірної роботи. Із цією метою вважаємо ефективним створення та впровадження курсу навчання фінансової грамотності керівників закладів освіти. Перспективними є визначення авторської моделі визначення рівня фінансово-господарської грамотності керівників закладів освіти
Перейти до зовнішнього ресурсу https://osvitologia.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (2)