Шифр: П186607/2012/2
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : науково-теоретичний та інформаційний журнал/ Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Педагогічна преса, 1993 - . - ISSN 2304-0629. - Виходить кожного кварталу
2012р. N 2
Зміст:
Татенко, В. О. Методологічні проблеми сучасної психології / В. О. Татенко. - С.11-18
Кл.слова: ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГІЇ, АНАЛІЗ, ПСИХОСИНТЕЗ
Лукашова, Н. І. Підготовка майбутнього вчителя хімії до реалізації диференціації як основоположного принципу навчання / Н. І. Лукашова. - С.19-26
Кл.слова: ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ НАВЧАННЯ, ФАКУЛЬТАТИВНІ ЗАНЯТТЯ, САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ
Ломакович, С. В. Вербально-комунікативна складова загальної навчальної компетентності та її вимірювання / С. В. Ломакович. - С.40-48
Кл.слова: ВИМІР, СФОРМОВАНА ВЛАСТИВІСТЬ, КОГНІТИВНИЙ РІВЕНЬ
Зварич, І. М. Стандарти педагогічної компетентності викладачів США / І. М. Зварич. - С.53-59
Кл.слова: ПОСТАНОВКА ПРОБЛЕМИ, АНАЛІЗ НАУКОВИХ ДОСЯГНЕНЬ, ВИКЛАД ОСНОВНОГО МАТЕРІАЛУ
Товканець, Г. В. Фінансово-економічна освіта як чинник подолання економічної кризи в Чеській Республіці / Г. В. Товканець. - С.59-64
Кл.слова: ЕКОНОМІЧНА КУЛЬТУРА, ФІНАНСОВА ГРАМОТНІСТЬ, ФІНАНСОВА ОСВІТА
Богуш, А. М. Лінгводидактична концепція І. І. Срезневського / А. М. Богуш. - С.65-69
Кл.слова: УЧЕНИЙ-ФІЛОЛОГ, МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
Місечко, О. Є. Розвиток шкільної практики раннього навчання іноземних мов у царській Росії, СРСР та сучасній Україні (ХVІІІ-ХХІ ст.) / О. Є. Місечко. - С.70-77
Кл.слова: НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ІНОЗЕМНИХ МОВ, ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ ДІТЕЙ, МЕТА
Ткаченко, Л. І. Г. С. Сковорода і В. О. Сухомлинський про розвиток особистості: традиція гуманістичної педагогічної думки / Л. І. Ткаченко. - С.77-83
Кл.слова: ЄДНІСТЬ ІДЕЙ, ПЕДАГОГІЧНА СПАДЩИНА, НАЦІОНАЛЬНА ПЕДАГОГІЧНА ДУМКА
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)


373.2.035:33](477)
З-12


   
    За лаштунками театру образів "Афлатот" / Олена Черешнюк, Оксана Артоуз [та ін.] // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 3. - С. 25–28. - Зміст: Програма театру образів "Афлатот".
УДК

Рубрики: Дошкільне виховання--Економічне виховання--Україна

   Дошкільні навчальні заклади--Освіта батьків--Україна


Кл.слова (ненормовані):
дошкільне виховання -- економічне виховання -- Афлатот, програма -- Афлатот, театр образів -- театр образів -- програма -- освіта батьків -- фінансова грамотність -- соціальна грамотність
Анотація: У статті подано програму театру образів Афлатот, змістом роботи якого є розігрування життєвих ситуацій, котрі часто виникають під час взаємодії батьків з дітьми. Мета роботи театру – формування економічної грамотності батьків як запоруки ефективної соціальної та фінансової освіти дітей дошкільного віку.
Дод.точки доступу:
Черешнюк, Олена
Артоуз, Оксана
Оцалюк, Наталія
Ратушна, Людмила
Довгань, Лідія
Верхова, Лілія
Журавель, Наталія


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)



373.2.035:33](477)
Б 20


    Баластрік, Г.
    Пізнаємо секрети фінансової грамотності разом з Економчиком / Ганна Баластрік // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 3. - С. 45–50. - Зміст: Слухання й обговорення пізнавальних казок ; Сюжетно-рольова гра ; Екскурсії ; Дод. 1 : Пізнавальні казки ; Дод. 2 : Реєстраційна картка проекту "Сюжетно-рольова гра "Банк"" ; Дод. 3 : Розвивальні вправи на закріплення економічних знань.
УДК

Рубрики: Дошкільне виховання--економічне виховання--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дошкільне виховання -- економічне виховання -- економічні знання -- фінансова грамотність -- форми роботи -- сюжетно-рольові ігри -- пізнавальні казки -- екскурсії -- розвивальні вправи

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)





    Товканець, Г. В..
    Фінансово-економічна освіта як чинник подолання економічної кризи в Чеській Республіці [Текст] / Г. В. Товканець // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology. - Київ : Педагогічна преса, 2012. - N 2. - С. 59-64

Кл.слова (ненормовані):
економічна культура -- фінансова грамотність -- фінансова освіта

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (1), ГП ЧЗ (1)



Шифр: У171724920/2018/5
   Журнал

Учитель початкової школи [Текст] : науково-методичний журнал/ Національна академія педагогічних наук України. - Київ : Світич, 2012 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 5
Зміст:
Барна, Марія. Цікаві методи інтерактивні процес освітній роблять ефективним. Досягнення очікуваних результатів навчальної діяльності засобами інтерактивних методів / М. Барна, Л. Паук. - С.3-9
Кл.слова: кейс, кейс-технологія, математика
Коваль, Наталія. Зробити тему цікавішою є спосіб - об'єднати з іншмии! Інтеграція змісту кількох навчальних предметів навколо природничої теми / Н. Коваль, А. Олійник. - С.10-13
Кл.слова: інтегрована освіта, природознавство
Мельник, Ірина. З морських глибин добувають перлини, а з книжок - життєву мудрість. Формування морально-етичних норм поведінки учнів засобами дитячої літератури / І. Мельник. - С.14-15
Кл.слова: мова, література
Мелешко, Олена. Виховання моральних якостей учнів засобами художніх творів. Фрагменти тренінгу для вчителів / О. Мелешко, В. Томілко. - С.16-18
Кл.слова: мова, література
Тараненко, Світлана. Як веселка дітей чарувала, добрий настрій усім дарувала. Конспект занять інтегрованого навчального дня у 1-му класі / С. Тараненко. - С.19-23
Кл.слова: інтегрована освіта, веселка
Савчук, Тамара. Уміли все вкраїнців вправні руки - тож хай зростуть майстами і онуки! Ознайомлення з народними ремеслами / Т. Савчук. - С.24-31
Кл.слова: громадянська освіта, народні промисли
Горгош, Людмила. Текстовий редактор як засіб опанування знань і вмінь з різних дисциплін. Практичні роботи з інформатики для учнів 4-го класу / Л. Горгош. - С.32-34
Кл.слова: інформатика, інтегрована освіта
Степаненко, Оксана. Працює з радістю дитина кожна, якщо цікаво й посміятись можна. Урок літературного читання у 3-му класі / О. Степаненко. - С.35-37
Кл.слова: оповідання, складання скоромовок, Дмитро Кузьменко
Лазенко, Алла. Знаю я і знаєш ти: важливо воду берегти. Урок природознавства у 4-му класі / А. Лазенко. - С.38-40
Кл.слова: природне довкілля, водойми України, екологія
Дульська, Марина. Вчимося толерантно спілкуватися - не ображати і не ображатися. Урок курсу "основи здоров'я" у 3-му класі / М. Дульська. - С.41-43
Кл.слова: морально-етичне виховання, основи здоров'я
Коненко, Лариса. Що потрібно дітям знати про прибутки та витрати / Л. Коненко, Л. Криховець-Хом'як, Л. Чорторинська. - С.44-46
Кл.слова: економічна освіта, фінансова грамотність
Грибачова, Майя. Працюймо над собою. Хай удасться нам всім навчитись відчувати щастя.Тренінг для вчителів / М. Грибачова. - С.47-49
Кл.слова: методична служба, управління, життєвий потенціал
Джемула, Галина. Й робити справу слід, і розважатися, бо й ігри необхідні нам, і праця. Виховання свідомого ставлення до використання гаджетів за допомогою казки / Г. Джемула. - С.50-51
Кл.слова: позакласна робота, морально-етичне виховання
Парфьонова, Ганна. Всіх на мовний КВК ця сторінка заклика. Конкурс знавців української мови для учнів 3-4 класів / Г. Парфьонова. - С.52-56
Кл.слова: свята, розваги
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)




    Коненко, Лариса.
    Що потрібно дітям знати про прибутки та витрати / Л. Коненко, Л. Криховець-Хом'як, Л. Чорторинська // Учитель початкової школи : науково-методичний журнал. - 2018. - № 5. - С. 44-46

Кл.слова (ненормовані):
економічна освіта -- фінансова грамотність
Дод.точки доступу:
Криховець-Хом'як, Лілія
Чорторинська, Любов


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)



373.3.016:51](477)
Л 99


    Ляшенко, А.
    Бізнес-школа Агента змін / Анна Ляшенко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 8. - С. 63. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Математика--метод проектів--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
математика -- методика викладання -- проектна діяльність -- економічна криза -- економічні знання -- гроші -- фінансова грамотність -- метод проектів -- початкова школа
Анотація: У статті презентовано міжпредметний творчий проект з математики на тему: "Бізнес-школа Агента змін" для учнів початкової школи.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)





    Кириченко, Стелла.
    Гроші на виріст / С. Кириченко // Гроші : всеукраїнський журнал. - 2019. - № 1/2. - С. 43-46 . - ISSN 2414-9160

Кл.слова (ненормовані):
фінансова грамотність -- накопичення коштів -- платіжна картка

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Козакевич, Ірина.
    Ключові компетентності: що повинен знати й уміти випускник школи / І. Козакевич // Школа : інформаційно-методичний журнал для заступників директорів навчальних закладів. - 2019. - № 2. - С. 6-11. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
Нова українська школа -- фінансова грамотність -- екологічна грамотність -- модель сучасного випускника

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Сохацька, О. М.
    Удосконалення банківського обслуговування в контексті забезпечення фінансової інклюзії [Текст] / О. М. Сохацька, С. В. Кириленко // Фінанси України : наук.-теорет. та інформ.-практ. журнал. - 2019. - № 6. - С. 118-128. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
фінансова інклюзія -- фінансова грамотність -- банківське обслуговування роздрібних клієнтів
Дод.точки доступу:
Кириленко, С. В.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Мельник, В. О.
    Напрями активізації інвестиційного потенціалу персональних фінансів в Україні / В. О. Мельник // Інвестиції: практика та досвід : науково-практичний журнал. - 2019. - № 24. - С. 114-119. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2306-6814

Кл.слова (ненормовані):
інвестиційний потенціал -- персональні фінанси -- фінансова грамотність -- фінансова освіта -- фінансова самостійність -- фінансова стабільність

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Байдулін, Валерій.
    Підвищення рівня фінансової грамотності громадян у розвинених країнах / В. Байдулін // Вища школа : науково-практичне видання. - 2020. - № 4. - С. 39-48. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1682-2366

Кл.слова (ненормовані):
соціально-економічні проблеми -- фінансова грамотність -- стабільність економіки -- фінансова стабільність -- добробут громадян

Є примірники у відділах: всього 3 : Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)





    Подколзіна, В. О.
    Кути, утворені при перетині двох прямих січною. Ознаки паралельності двох прямих : 7 клас / В. О. Подколзіна // Математика в школах України : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - 2020. - N 22/23/24. - С. 52-54

Рубрики: Математика--методика викладання--кут

Кл.слова (ненормовані):
кут -- перетин двох прямих -- урок математики -- паралельність -- 7 клас -- фінансова грамотність -- математична компетентність

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)





    Романишина, Наталія.
    Літературна освіта в економічному вимірі (Розвиток підприємливості учнів на уроках вивчення трагікомедії Івана Карпенка-Карого «Сто тисяч») [Текст] / Н. Романишина // Дивослово. Українська мова й література в навчальних закладах : науково-метод. журнал. - 2020. - N 12. - С. 52-61. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
трагікомедія -- наскрізна змістова лінія -- підприємливість -- фінансова грамотність -- інтегроване вивчення -- інтерактивні методи

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1)



Шифр: Д510959/2021/1
   Газета

Дитячий садок. Управління [Текст] : всеукраїнська газета для керівників із дошкільної освіти різних рівнів. - Київ, 2007 - . - Виходит раз на два місяця. - Видання є додадком до Дитячий садок : комплект
2021р. № 1 (107)
Зміст:
Псатій, Алла. Усе про соціальний розвиток дитини / А. Псатій. - С.6-15
Кл.слова: вікові особливості соціалізації, засоби соціалізації, соціалізований дошкільник
Бабенко, Ольга. Грошове питання. Крокуємо сходинками соціального зростання дошкільника / О. Бабенко. - С.18-21
Кл.слова: фінансова освіта , фінансова грамотність, дошкільники
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)




    Андрійчук, В.
    Навчання фінансової грамотності учнів початкової школи: міжнародний досвід [Електронний ресурс] / В. Андрійчук. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 1, DOI 10.28925/1609-8595.2021.1.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
міжнародний досвід -- професійний розвиток -- учень початкової школи -- фінансова грамотність
Анотація: Стаття присвячена міжнародному досвіду навчання фінансової грамотності учнів початкової школи. Ця стаття реагує на сучасну ситуацію в нашому суспільстві та потребу у фінансовій освіті в школах. Сучасний світ вимагає фінансової та економічної грамотності. Проаналізовано стан дослідження проблеми в теорії та практиці початкової освіти. Розглянуто сутність поняття та значення фінансової грамотності. З’ясовано підходи вчених до трактування поняття «фінансова грамотність». Автором запропоновано власне визначення фінансової грамотності, яке розуміється як вміння людини розпоряджатися власними коштами, володіти основними фінансовими знаннями, що дозволить раціонально приймати фінансові рішення. Здійснено аналіз міжнародного досвіду щодо навчання фінансової грамотності та організації освітнього процесу, спрямованого на розвиток фінансових навичок учнів початкової школи. Фінансова грамотність і фінансова освіта не є новими категоріями для світового досвіду навчання молоді. Кількість країн, які впроваджують програми фінансової грамотності, зростає щороку. Так, у Європі діє понад 180 таких програм. Дослідження показало, що надзвичайно важливо включати фінансову грамотність в освітній процес у початковій школі Важливу роль у процесі навчання учнів початкової школи фінансової грамотності відіграють відповідні програми, розроблені Міністерствами фінансів, Національними банками, громадськими організаціями, благодійними фондами тощо, які існують у різних країнах світу (США, Велика Британія, Нідерланди, Туреччина та інші). Автором зроблено висновок, що в Україні існує потреба в оволодінні молоддю компетентностями в різних видах фінансової діяльності, обумовлена особливостями розвитку українського суспільства. З цих підстав до ключових компетентностей, які має формувати в учнів школа, включено фінансову грамотність.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)



908(510)
Г 90


    Грунська-Гьокденіз, Антоніна.
    Китай справжній [Текст] / А. Грунська-Гьокденіз. - Одеса : Гельветика, 2021. - 288 с. - ISBN 978-966-992-542-8 : 25.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Китаєзнавство

Кл.слова (ненормовані):
стереотипи -- китайська мова -- китайська культура -- китайські звичаї -- китайські свята -- китайська кухня -- менталітет -- китайські цінності -- фінансова грамотність -- туризм -- система соціальної довіри

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)




    Терещенко, Г. М.
    Підвищення фінансової грамотності і фінансової інклюзії домогосподарств у контексті розвитку небанківського сегмента фінансового сектору / Г. М. Терещенко, Н. М. Шелудько, Н. І. Версаль // Освітня аналітика України : науково-практичний журнал. - 2021. - Вып. 5. - С. 32-50. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
небанківські фінансові інститути -- кредитні спілки -- фінансові компанії -- ломбарди -- споживчі фінансових послуг -- фінансова грамотність -- фінансова інклюзія -- захист прав споживачів фінансових послуг
Дод.точки доступу:
Шелудько, Н. М.
Версаль, Н. І.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)



Шифр: Н057263/2022/1
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2022р. Вип. 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Уваркіна, О. Військова освіта: рефлексія сучасних мейнстримів / О. Уваркіна. - С.7-17
Кл.слова: військове лідерство, іманентність, національна безпека
Калінічева, Г. Захист освіти від військового втручання: історичні нариси та реалії сучасності / Г. Калінічева. - С.18-30. - міжнародне право
Кл.слова: гуманітарне право, російська військова агресія
Камінська, М. Обличчя освітньої свободи в перспективі освітніх і соціальних змін. Між беззаконням і поневоленням / М. Камінська. - С.31-37
Кл.слова: демократія, свобода в освіті, освітні програми
Рябченко, В. Соціально відповідальна взаємодія університетів та суспільства у вимірах сталого розвитку: теоретико-методологічні засади / В. Рябченко. - С.38-48
Кл.слова: доброчесність, моральність, соціальна відповідальність
Кузьмич, І. Особливості розвитку фахової передвищої освіти в умовах сталого розвитку суспільства / І. Кузьмич. - С.49-60
Кл.слова: компетентнісний підхід, студентоорієнтоване навчання, передвища освіта
Тадеуш, О. Принципи інноваційної освіти крізь призму системного підходу / О. Тадеуш. - С.61-67
Кл.слова: інноваційна освіта, методологія, освітні інновації
Братко, М. Сторітеллінг як ефектівна технологія викладання курсу «лідерство в освіті» для магістрів / М. Братко. - С.68-75
Кл.слова: другий (магістерський) рівень вищої освіти, технологія навчання, функції сторітелінгу
Оржель, О. Інновації у вищій освіті: навчання через служіння / О. Оржель. - С.76-81
Кл.слова: студентоцентроване навчання, громада, комплексний холістичний підхід
Дурдас, А. Розвиток креативності студентів на заняттях з іноземної мови: науковий дискурс / А. Дурдас [и др.]. - С.82-88
Інші автори: Гарбуза Т., Радченко Ю., Тернова О., Пойдин М.
Кл.слова: креативність, толерантність, міжнародне спілкування
Бойко, Г. Розвиток професійної майстерності викладача вищої школи упродовж життя / Г. Бойко, Н. Мачинська. - С.89-96
Кл.слова: дистанційна освіта, мобільність педагога, самотивація
Наумова, В. Готовність до інноваційної діяльності керівників закладів загальної середньої освіти як складова професійної культури / В. Наумова. - С.97-103
Кл.слова: стан готовності, професійна культура, неформальна освіта
Ващенко, Л. Роль підручників біології у формуванні в учнів уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки / Л. Ващенко, О. Карбованець. - С.104-111
Кл.слова: причинне мислення, система понять, причинність
Яремчук, Н. Дистанційне навчання в системі професійної підготовки вчителів початкової школи: ретроспективний аналіз / Н. Яремчук. - С.112-118
Кл.слова: віртуальні технології, інформатизація, цифровий освітній простір
Сірант, Н. Формування економічних понять у здобувачів початкової освіти / Н. Сірант. - С.119-126
Кл.слова: бережливість, фінансова грамотність, ощадливість
Сисоєв, О. Зміст професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки за напрямами навчання: Республіка Польща / О. Сисоєв. - С.127-134
Кл.слова: циркулярна економіка, післядипломна освіта, економіка управління відходами
Десі, Г. Електронні освітні матеріали для навчання макіяжу: досвід Індонезії / Г. Десі, С. Ермінарто. - С.135-139
Кл.слова: весільний макіяж, електронний посібник, історія макіяжу
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)




    Сірант, Н.
    Формування економічних понять у здобувачів початкової освіти [Електронний ресурс] / Н. Сірант. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 1. - С. 119-126, DOI 10.28925/2312-5829.2022.14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
бережливість -- фінансова грамотність -- ощадливість
Анотація: У статті розглядається формування економічних понять у здобувачів початкової освіти. Заклад початкової освіти є головною ланкою економічного виховання та формування економічних понять. Відповідно до цього відбувається формування в учнів готовності до самостійної економічної діяльності. Для цього удосконалюється зміст навчальної програми для розуміння та формування різноманітних економічних понять для учнів початкової школи. Зрозуміло, що це не проста справа, котра потребує неабияких наукових мотивацій, практичних навиків тощо. Економіка в початковій школі має «транспортуватись» на базі знань, умінь і навичок, котрі учні отримували в закладах дошкільної освіти, сім’ї. Знання учнів інтегруються у змісті інших освітніх галузях знань (математиці, читанні, технології, «Я досліджую світ»), зокрема учні початкової освіти - це етап набуття опорних життєвих знань, навичок і формування процесів розуміння, усвідомлення власного життєвого досвіду та оточення. Учні залучаються до основ економічної грамотності, відповідно до цього в них формуються нове економічне мислення, вони знайомляться з навколишнім життям людей і тварин, їхніми потребами та способами їх задоволення, економічними законами, створюється підґрунтя для подальшого вивчення економічних дисциплін в основній та старшій школі. З’ясовано, що поняття «економіка», «ощадливість» і «учень» здаються, на перший погляд, далекими одне від одного. Але якщо ми розглядаємо її як галузь «розумного ведення домашнього господарства», то економіка невід’ємна від дитини з перших років життя колективу. Під час дослідження необхідно враховувати те, що перше знайомство дитини з основами економічних знань відбувається в дошкільний період, коли, знайомлячись із навколишнім світом, вона вперше довідується, що достаток сім’ї залежить від праці тата й мами, що є гроші, котрі використовуються для придбання необхідних речей у магазині. У цей же час дитина знайомиться з такими поняттями, як «ціна», «дорожче», «економність», «вартість», «здача», «ощадливість».
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)