В 57 Владимирська, Ганна Овсіївна. Реклама : навчальний посібник / Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. - Київ : Кондор, 2009. - 332 с. - Л-ра: с. 330-332. - ISBN 966-351-086-2 : 35.00 грн, 40.00 грн
Рубрики: Економіка--Реклама--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи Кл.слова (ненормовані): маркетинг -- рекламне агенство -- паблік рілейшнз -- українські бренди -- телевізійна реклама -- реклама на радіо -- фірмовий стиль -- поліграфічна реклама -- реклама на транспорті -- рекламний дизайн -- реклама в Інтернеті -- рекламні технології майбутнього -- медіапланування Анотація: Ефективна реклама товарів і послуг в умовах загостеної конкуренції залишається проблемою усьому світі. Особливого значення вона набула для виробників продукції на території пострадянських держав, де відбувається реформування економіки. Дод.точки доступу: Владимирський, П. О. Примірників всього: 11 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (5), Фаховий коледж «Універсум» (4), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (5), Фаховий коледж «Універсум» (4), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1) |
С 91 Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір : матеріали міжнародної науково-практичної конференції 28-29 березня 2012 р. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України ; редактор В. О. Огнев’юк ; редколегія: В. П. Андрущенко, Л. Л. Хоружа. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012. - 979 с. - 120.00 грн., 50.00 грн.
Рубрики: Вища освіта--Сучасний розвиток--Збірники Кл.слова (ненормовані): сучасний розвиток -- освіта -- інноваційні технології -- конференції -- педагогічна майстерність -- самовдосконалення -- вимиір Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\ Андрущенко, В. П. \редколегія.\ Хоружа, Л. Л. \редколегія.\ Київський університет імені Бориса Грінченка Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Примірників всього: 8 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (5), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (5), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) |
К 68 Корпоративна культура [Текст] : навчальний посібник / О. Л. Єськов [та ін.] ; ред. Г. Л. Хаєта. - Київ : Центр учбової літератури, 2003. - 403 с. - ISBN 966-8253-58-2 : 25.00 грн.
Рубрики: Корпоративна культура--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): -- мотивація -- цінності -- менеджмент -- психологічний тренінг -- колективізм -- фірмовий стиль Дод.точки доступу: Єськов, О. Л. Хаєт, Л. Г. Ковалевський, С. В. Медведєва, О. А. Хаєта, Г. Л. \ред.\ Примірників всього: 5 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) |
Р 36 Реклама: інтеграція теорії і практики [Текст] : тези доповідей ХІ міжнародної науково-практичної конференції, 23 листопада 2017 р, м. Київ / Міністерство освіти і науки України, КНТЕУ. - Київ : [б. в.], 2017. - 174 с. - ISBN 978-966-629-844-0 : 30.00 грн.
Рубрики: Реклама--Матеріали конференції--Збірники Кл.слова (ненормовані): вірусні технології -- рекламна діяльність -- інформаційні технології -- соціальна реклама -- івент-маркетинг -- роздрібна торгівля -- мобільні додатки -- Іnstagram -- плейсмент -- фірмовий стиль -- Інтернет-реклама -- нейромаркетинг -- SMM -- чорний PR -- пропаганда -- краудфандинг Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України КНТЕУ Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) |
Шевченко, О. В. Система функціонування дркументаційної культури в сучасному комунікаційному середовищі [Текст] / О. В. Шевченко> // Поліграфія і видавнича справа : наук.-техн. зб. - 2018. - N 2(74). - С. 107-114. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0554-4866 Кл.слова (ненормовані): документаційна культура -- організаційна культура -- корпоративна культура -- фірмові стандарти -- фірмовий стиль Є примірники у відділах: всього 3 : ГП ЧЗ (2), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф3 (1) |
Михайлова, Тетяна Сергіївна. Айдентика як поняття комплексної системно-концептуальної моделі ідентифікації в архітектоніці дизайну / Т. С. Михайлова> // Мистецтвознавчі записки = NOTES ON ART CRITICISM : збірник наукових праць. - 2021. - Вип. 39. - С. 22-26. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-2180 Кл.слова (ненормовані): айдентика -- ідентичність -- візуальна ідентичність -- вербальна ідентичність -- невербальна ідентичність -- фірмовий стиль -- денотація -- конотація Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Химиця, Наталія Олексіївна. Брендинг та іміджування як основа успішного просування львівських кав’ярень у соціальній мережі Instagram / Н. О. Химиця, К. І. Петрик> // Культура і сучасність : альманах. - 2021. - № 2. - С. 193-199. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-0285 Кл.слова (ненормовані): імідж -- бренд -- іміджування -- фірмовий стиль -- позиціювання -- соціальна мережа -- цільова аудиторія -- комунікація -- комунікативні процеси Дод.точки доступу: Петрик, Катерина Іванівна Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |