659.1(075.8)
В 57


    Владимирська, Ганна Овсіївна.
    Реклама : навчальний посібник / Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. - Київ : Кондор, 2009. - 332 с. - Л-ра: с. 330-332. - ISBN 966-351-086-2 : 35.00 грн, 40.00 грн
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Економіка--Реклама--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг -- рекламне агенство -- паблік рілейшнз -- українські бренди -- телевізійна реклама -- реклама на радіо -- фірмовий стиль -- поліграфічна реклама -- реклама на транспорті -- рекламний дизайн -- реклама в Інтернеті -- рекламні технології майбутнього -- медіапланування
Анотація: Ефективна реклама товарів і послуг в умовах загостеної конкуренції залишається проблемою усьому світі. Особливого значення вона набула для виробників продукції на території пострадянських держав, де відбувається реформування економіки.
Дод.точки доступу:
Владимирський, П. О.


Примірників всього: 11
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (5),
Фаховий коледж «Універсум» (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (5),
Фаховий коледж «Універсум» (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)


378:005.745(082)
С 91


   
    Сучасні стратегії університетської освіти: якісний вимір : матеріали міжнародної науково-практичної конференції 28-29 березня 2012 р. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України ; редактор В. О. Огнев’юк ; редколегія: В. П. Андрущенко, Л. Л. Хоружа. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012. - 979 с. - 120.00 грн., 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Сучасний розвиток--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
сучасний розвиток -- освіта -- інноваційні технології -- конференції -- педагогічна майстерність -- самовдосконалення -- вимиір
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Андрущенко, В. П. \редколегія.\
Хоружа, Л. Л. \редколегія.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України


Примірників всього: 8
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (5),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (5),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)


005.732
К 68


   
    Корпоративна культура [Текст] : навчальний посібник / О. Л. Єськов [та ін.] ; ред. Г. Л. Хаєта. - Київ : Центр учбової літератури, 2003. - 403 с. - ISBN 966-8253-58-2 : 25.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Корпоративна культура--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
-- мотивація -- цінності -- менеджмент -- психологічний тренінг -- колективізм -- фірмовий стиль
Дод.точки доступу:
Єськов, О. Л.
Хаєт, Л. Г.
Ковалевський, С. В.
Медведєва, О. А.
Хаєта, Г. Л. \ред.\


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)


659.1:005.745
Р 36


   
    Реклама: інтеграція теорії і практики [Текст] : тези доповідей ХІ міжнародної науково-практичної конференції, 23 листопада 2017 р, м. Київ / Міністерство освіти і науки України, КНТЕУ. - Київ : [б. в.], 2017. - 174 с. - ISBN 978-966-629-844-0 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Реклама--Матеріали конференції--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
вірусні технології -- рекламна діяльність -- інформаційні технології -- соціальна реклама -- івент-маркетинг -- роздрібна торгівля -- мобільні додатки -- Іnstagram -- плейсмент -- фірмовий стиль -- Інтернет-реклама -- нейромаркетинг -- SMM -- чорний PR -- пропаганда -- краудфандинг
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
КНТЕУ


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)




    Шевченко, О. В.
    Система функціонування дркументаційної культури в сучасному комунікаційному середовищі [Текст] / О. В. Шевченко // Поліграфія і видавнича справа : наук.-техн. зб. - 2018. - N 2(74). - С. 107-114. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0554-4866

Кл.слова (ненормовані):
документаційна культура -- організаційна культура -- корпоративна культура -- фірмові стандарти -- фірмовий стиль

Є примірники у відділах: всього 3 : ГП ЧЗ (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф3 (1)





    Михайлова, Тетяна Сергіївна.
    Айдентика як поняття комплексної системно-концептуальної моделі ідентифікації в архітектоніці дизайну / Т. С. Михайлова // Мистецтвознавчі записки = NOTES ON ART CRITICISM : збірник наукових праць. - 2021. - Вип. 39. - С. 22-26. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-2180

Кл.слова (ненормовані):
айдентика -- ідентичність -- візуальна ідентичність -- вербальна ідентичність -- невербальна ідентичність -- фірмовий стиль -- денотація -- конотація

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Химиця, Наталія Олексіївна.
    Брендинг та іміджування як основа успішного просування львівських кав’ярень у соціальній мережі Instagram / Н. О. Химиця, К. І. Петрик // Культура і сучасність : альманах. - 2021. - № 2. - С. 193-199. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2226-0285

Кл.слова (ненормовані):
імідж -- бренд -- іміджування -- фірмовий стиль -- позиціювання -- соціальна мережа -- цільова аудиторія -- комунікація -- комунікативні процеси
Дод.точки доступу:
Петрик, Катерина Іванівна


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)