П 78 Проблеми освіти : науково-методичний збірник. Вип. 29 / Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти ; ред.: В. Г. Кремень, М. Ф. Степко, Л. М. Левківський. - Київ : Науково-методичний центр вищої освіти, 2002. - 164 с. - ISBN 966-597-072-0 : 7.33 грн.
Рубрики: Педагогіка--Дистанційна освіта--Збірники Кл.слова (ненормовані): геополітика України -- вища школа -- гендерна культура -- художньо-естетичне виховання -- трудове виховання -- економічне виховання Дод.точки доступу: Кремень, В. Г. \ред.\ Степко, М. Ф. \ред.\ Левківський, Л. М. \ред.\ Міністерство освіти і науки України Науково-методичний центр вищої освіти Примірників всього: 1 Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» Вільні: Бульвар І. Шамо, 18/2 (1) |
Бовт, А. Вплив художньо-естетичного виховання учнів на розвиток множинного інтелекту [Текст] / А. Бовт> // Педагогічний процес: теорія і практика : науковий журнал. - 2018. - Вип. 1/2. - С. 82-87, DOI 10.28925/2078-1687.2018.1-2.8287 . - ISSN 2078-1687 Кл.слова (ненормовані): здібності -- множинний інтелект -- художньо-естетичне виховання Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
> Шифр: М898489384/2019/4 Журнал 2019р. № 4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Oleksiuk, O. Interdisciplinarity in the development of post-classical art education / O. Oleksiuk. - С.4-9 Кл.слова: стратегія, постнекласична парадигма, міждисциплінарний дискурс Zeman, A. The culturally creative meaning of communication during choral concert / A. Zeman. - С.10-15 Кл.слова: дидактичні цінності, філософія діалогу, естетичне виховання Падалка, Г. М. Художньо-методична культура викладача мистецьких дисциплін: сутність, принципи саморозвитку / Г. М. Падалка. - С.16-21 Кл.слова: художньо-методична культура,, заклад вищої освіти, принципи саморозвитку Черкасов, В. Ф. Реформування загальної музичної освіти у Великій Британії / В. Ф. Черкасов. - С.22-28 Кл.слова: художньо-естетичне виховання, навчальні плани, реформування загальної музичної освіти Тушева, В. В. Пошук методологічних орієнтирів у гуманітарному дослідженні в контексті мистецької педагогіки / В. В. Тушева. - С.29-36 Кл.слова: диригент хору, навчальний хоровий колектив, педагогічна воля Кифенко, А. М. Професійна діяльність диригента навчального хорового колективу / А. М. Кифенко, Х. В. Голян Комендант, Т. П. Художники Республики Молдова в рамках современности (на примере работ художников Валерия и Иона Жабинских) / Т. П. Комендант, Е. М. Юдина. - С.43-50 Троєльнікова, Л. О. Моделі художнього освоєння світу в освітніх практиках країн Сходу та Заходу / Л. О. Троєльнікова. - С.51-58 Кл.слова: освіта, художня культура, освіта, виховання, художня культура, художня гуманістична культура Проців, Л. Й. Історія української музичної педагогіки: віденські зустрічі / Л. Й. Проців. - С.59-65 Кл.слова: метаісторія, музична культура, наукова та творча еліта Зайцева, В. І. Нові художньо-естетичні засади творчості українських графіків періоду "хрущовської відлиги" / В. І. Зайцева. - С.66-69 Кл.слова: творчість, українські художники, культура Куліш, М. І. Редакторський стиль О. Зілоті: досвід інтерпретації (на матеріалі редакцій творів Йоганна Себастьяна Баха та Моріса Равеля) / М. І. Куліш. - С.70-76 Кл.слова: редакторство, інтерпретація, обробка Гмиріна, С. В. Методи роботи студентів над вокальними творами у класі сольного співу / С. В. Гмиріна. - С.77-83 Кл.слова: сольний спів, студент-вокаліст, вокальний твір Шпирка, А. О. Методи емоційної саморегуляції у формуванні емоційної виразності майбутнього вокаліста / А. О. Шпирка. - С.84-89 Кл.слова: емоційна виразність, емоційна саморегуляція, емпатія Косінська, Н. Л. Стимулювання творчої самореалізації майбутніх учителів музичного мистецтва у соціокультурній вокальній діяльності як педагогічна умова формування сценічно-образної культури / Н. Л. Косінська. - С.90-96 Кл.слова: сценічно-образна культура, процес вокальної підготовки, творча самореалізація Вишневецька, М. В. Формування естетичної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва як психолого-педагогічна проблема / М. В. Вишневецька. - С.97-102 Кл.слова: естетична культура, цінності., культура особистості Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1) |
Черкасов, В. Ф. Реформування загальної музичної освіти у Великій Британії [Електронний ресурс] / В. Ф. Черкасов> // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2019. - № 4. - С. 22-28, DOI 10.28925/2518-766X.2019.4.3 . - ISSN 2518-766Х Кл.слова (ненормовані): художньо-естетичне виховання -- навчальні плани -- реформування загальної музичної освіти Анотація: У статті здійснено спробу виявити та узагальнити основні тенденції розвитку загальної музичної освіти у Великій Британії наприкінці ХХ — початку ХХІ століття. Автором схарактеризовано основні підходи до проведення уроків музики в початковій та середній школі, виявлено особливості реформування загальної музичної освіти відповідно до Національного плану музичної освіти до 2020 року. Перейти до зовнішнього ресурсу https://mmod.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1) |
Черкасов, Володимир. Музично-естетичне виховання дітей і молоді в кроскультурному просторі республіки Мальта [Електронний ресурс] / В. Черкасов> // Музичне мистецтво в освітологічному дискурсі : науковий журнал. - 2023. - № 8. - С. 30-35, DOI 10.28925/2518-766X.2023.85. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-766Х Кл.слова (ненормовані): музична освіта -- позакласна робота -- художньо-естетичне виховання Анотація: У статті здійснено спробу дослідити та узагальнити досвід музично-естетичного виховання, організацію загальної музичної освіти дітей і молоді в кроскультурному середовищі Республіки Мальта. На основі аналізу програмного матеріалу розглянуто пріоритетні види діяльності на уроках і під час організації позакласної роботи з художньо-естетичного виховання. Особливу увагу приділено вокально-хоровій роботі, вивченню та виконанню народних пісень, а також залученню учнів до знайомства з творами вітчизняних та зарубіжних композиторів, формування у дітей і молоді засобами музичного мистецтва світоглядних уявлень. Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2) Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2) |