> Шифр: М855626032/2017/3 Журнал 2017р. № 3 Ільїна, Світлана. Підготовка зі створення примірних специфікацій на маркетингові дослідження / С. Ільїна. - С.4-9 Кл.слова: примірна специфікація, класифікація дослідницьких послуг Заменит ли анализ социальных медиа традиционные исследования?. - С.10-11 Кл.слова: соціальні мережі, соціальні медіа, маркетингові дослідження Ільїна, Світлана. Вимірюємо рівень сервісу в мультиканальному середовищі обслуговування (огляд сучасної дослідницької методики Real ContactsAudit) / С. Ільїна. - С.12-14 Кл.слова: оффлайн канали комунікацій, цифрові технології, інноваційна методика Tesla выросла на 32%, став самым быстрорастущим автомобильным брендом в мире со стоимостью бренда в 5,9 млрд. долларов. - С.15-22 Кл.слова: автомобіль, автомобільні бренди, цінні автомобілі Пустотин, Вадим. Женсий брендинг: как женщины воспринимают самых себя? / В. Пустотин. - С.23-27 Кл.слова: жіночі бренди, жіночі образи, жіночі цитати Стельмахова, Александра. Мозги на продажу. Как стимулировать ИТ-разработчиков работать на украинские компании? / А. Стельмахова. - С.28-31 Кл.слова: ринок інформаційних технологій, розвиток технологій, досвід роботи Квахненко, Катерина. Гейміфікація як інструмент формування лояльних клієнтів та персоналу / К. Квахненко, І. Златова. - С.32-38 Кл.слова: гейміфікація, лояльні споживачі, мотивація Сертифікаційні Центри УАМ прийняли 10-ті Кваліфікаційні іспити "Менеджер з маркетингових досліджень". - С.39-50 Кл.слова: кваліфікаційні іспити, цифровий маркетинг, маркетингові дослідження Максименко, Ольга. Взаимодействие рынка труда и сферы образования - залог успеха формирования института профессиональных управителей / О. Максименко. - С.51-57 Кл.слова: житлове господарство, навчальні курси, професійна підготовка Рекомендації Семінару "Нові методологічні підходи до розроблення професійних, освітніх стандартів та стандартів оцінювання, що базується на компетентностях". - С.58 Кл.слова: рекомендації семінару, розроблення стандартів, професійний стандарт Діяльність Індустріального Гендерного Комітету з Реклами: співпраця з органами влади. - С.59-67 Кл.слова: реклама, проведення семінарів, Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами Лебедєва, Тетяна. Повноваження Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів у сфері контролю за рекламою, зокрема в частині Гендерної рівності / Т. Лебедєва. - С.68-71 Кл.слова: контроль за рекламою, діяльність у галузі реклами, Держпродспоживслужба України Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
> Шифр: М855626032/2017/5/6 Журнал 2017р. № 5/6 Лилик, Ірина. Першочергові завдання ГО «Українська Асоціація Маркетингу»: пріоритети 2018 року / І. Лилик. - С.4-15 Кл.слова: український маркетинг, сертифікація маркетологів, міжнародна співпраця, маркетинг Об'єм рекламно- комунікаційного ринку України 2017 та прогноз об'ємів ринку 2018. Експертна оцінка Всеукраїнської Рекламної Коаліції. - С.16-21 Кл.слова: друкована реклама, радіо реклама, рекламний медіаринок Штепа, Анна. От слайда к слову или как выступить эффективно / А. Штепа. - С.22-25 Кл.слова: комунікація, публічний виступ, ораторське мистецтво Відео-маркетинг: путівник для початківця. - С.26-29 Кл.слова: контент створений споживачем, рекламний відеоролик, Тайм Інкорпорейшн Рітсон, Марк. Ritson: Марк Прітчард з P&G здійснив найбільшу маркетингову промову за 20 років / М. Рітсон. - С.30-32 Кл.слова: Прітчард Марк, про нього, цифровий маркетинг, медійна реклама Шинкаренко, Наталія. Віртуальні виставки – нові можливості маркетингових комунікацій / Н. Шинкаренко. - С.33-37 Кл.слова: виставкова діяльність, трансформація виставок, контакт зі споживачем В борьбе за Украину без сексизма. - С.38-41 Кл.слова: приниження особистості, гендерні стереотипи, реклама 5 идей оригинальных корпоративных подарков к Новому году. - С.42-44 Кл.слова: новорічні подарунки, подарунок колегам, корпоративні подарунки Споживчі настрої в Україні, грудень 2017: індекс склав 60,3. - С.45-46 Кл.слова: індекс споживчих настроїв, індекс економічних очікувань, маркетингові дослідження Дадо, Ярослав. Маркетинг і управління – конфлікт чи інтеграція функції? Підстава до дискусії у світлі досліджень в академічному середовищі Словаччини і Польщі / Я. Дадо, В. В. Ян. - С.47-55 Кл.слова: поле війни маркетингу з управлінням, маркетингові дослідження, концепція Ресів Решетилова, Татьяна. Процесс исследования потребительских характеристик инновационного товара / Т. Решетилова. - С.56-63 Кл.слова: маркетингова діяльність, інноваційний товар, перевага споживачів Зозульов, Олександр. Формування концепції ведення бізнесу на маркетинових засадах: сьогодення та майбутнє / О. Зозульов. - С.64-72 Кл.слова: модель організації бізнесу, формування маркетингової стратегії, маркетингова діяльність Перевозова, Ірина. Мотиватори праці менеджерів / І. Перевозова, І. Попадинець. - С.73-78 Кл.слова: управління мотивацією праці, мотивація управлінської праці, зовнішні мотиватори Мороз, Людмила. Свято маркетологів у Львові / Л. Мороз. - С.79-82 Кл.слова: українські маркетологи, Українська Асоціація Маркетингу, День маркетолога Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Сертифікаційні Центри УАМ прийняли 10-ті Кваліфікаційні іспити "Менеджер з маркетингових досліджень" [Текст]> // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 3. - С. 39-50 Кл.слова (ненормовані): кваліфікаційні іспити -- цифровий маркетинг -- маркетингові дослідження Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Рітсон, Марк. Ritson: Марк Прітчард з P&G здійснив найбільшу маркетингову промову за 20 років [Текст] / М. Рітсон> // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 5/6. - С. 30-32 Кл.слова (ненормовані): Прітчард Марк, про нього -- цифровий маркетинг -- медійна реклама Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Majka, Sylwia Anna. Дослідження комунікації КСВ lego group у соціальних ЗМІ / S. A. Majka> // Економіка. Фінанси. Право : інформаційно-аналітичний журнал. - 2018. - № 5. - С. 35-38. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2409-1944 Кл.слова (ненормовані): корпоративна соціальна відповідальність -- соціальні медіа -- цифровий маркетинг -- соціальний маркетинг Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
О-55 Олтаржевський, Д. О. Цифрові комунікації [Електронний ресурс] : навчальний̆ посібник із дисципліни «Медіавиробництво: промоція» / Д. О. Олтаржевський ; Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Навчально-науковий інститут журналістики. - Київ : ННІЖ КНУ імені Тараса Шевченка, 2023. - 120 с. - Б. ц.
Рубрики: Цифрові комунікації--Інформаційні технології--Навчальні видання для вищих навчальних закладів Маркетинг--Промоція Кл.слова (ненормовані): тренди -- контент -- соціальні медіа -- онлайн-медіа -- цифровий маркетинг -- діджитал-проєкт -- канали комунікації -- управління проєкти Анотація: Цей навчальний посібник адресований насамперед студентам, які навчаються за спеціальністю 061 «Журналістика» освітнього рівня бакалавр освітньо-наукових програм журналістика і соціальна комунікація, реклама та зв’язки з громадськістю, видавнича діяльність і медіаредагування, медіапродюсування. Його мета – сприяти вивченню дисципліни «Медіавиробництво: промоція» та формуванню у студентів теоретичних основ і практичних навичок просування медійних продуктів у онлайн-просторі за допомогою ефективного використання PR-технологій, принципів рекламного менеджменту і медіапланування, управління проєктами та засобів цифрового маркетингу Дод.точки доступу: Київський національний університет імені Тараса Шевченка. Навчально-науковий інститут журналістики Примірників всього: 1 Сервер (1) Вільні: Сервер (1) |