316.61
Ш 70


   
    Розвиток особистості в умовах трансформаційного суспільства : матер. міжнар. наук.-практ. конференції, 13 грудня 2012 року, м. Київ / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012. - 448 с. - 62.11 грн., 72.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціологія--Освіта--Психологія--Документи і матеріали

Кл.слова (ненормовані):
професійна адаптація -- стратегія розвитку -- медіа-простір -- розвиток
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Безпалько, Ольга Володимирівна \редактор.\
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 8
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)


37.015.3
Б 73


    Богініч, Ольга Любомирівна.
    Природа і рух. Сім’я – територія дружня до дитини : посібник для батьків дошкільнят та соціальних педагогів / О. Л. Богініч, Г. В. Бєлєнька ; редактор С. Чередниченко ; Інститут розвитку інтелекту дитини, Дитячій Фонд Об'єднаних Націй . - Київ : Кобза, 2003. - 192 с. - (Вчитися ніколи не рано). - ISBN 966-8024-32-Х : 20.00 грн., 15.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Родинне виховання--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
світ рослин -- світ тварин -- світ неживої природи -- ігрові вправи -- фізкультурні забави -- танцювальні вправи -- загальнорозвивальні вправи
Дод.точки доступу:
Бєлєнька, Г. В.
Чередниченко, С. \редактор.\
Інститут розвитку інтелекту дитини
Дитячій Фонд Об'єднаних Націй


Примірників всього: 11
Бульвар І. Шамо, 18/2 (10),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (10),
Фаховий коледж «Універсум» (1)


   373.2.091.33-027.22:796
   Т 41


    Тимофеева, Евдокия Андреевна.
    Подвижные игры с детьми младшего дошкольного возраста : книга для воспитателя детского сада / Тимофеева Е.А. - 2-е изд., испр. и доп. - Москва : Просвещение, 1986. - 79 с. : ил. - 0.45 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: фізичне виховання--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
рухливі ігри -- ігрові вправи -- методика проведення

Примірників всього: 6
Бульвар І. Шамо, 18/2 (6)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (6)


373.213.15.025/.026:793.7](477)
Д 11


    Дідич, М.
    Кожному в пісочниці погратися хочеться / Марія Дідич // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 2. - С. 46–51. - Зміст: Структура ігрової діяльності з піском ; Організація ігор з дітьми різного віку ; Ігри математичного змісту ; Конструювання ; Соціально-ігрове моделювання ; Додаток : Ігрові вправи математичного змісту з піском.
УДК

Рубрики: Дошкільна педагогіка--ігри з піском--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дошкільна педагогіка -- методи -- дидактичні ігри -- ігри з піском -- пісок -- ігрова діяльність -- структура -- організація -- вікові особливості -- ігри математичного змісту -- конструювання -- соціально-ігрове моделювання -- ігрові вправи -- математичний зміст
Анотація: У статті йдеться про позитивний вплив ігор з піском на загальний розвиток дітей. Подано деякі правила щодо організації ігрової діяльності з піском.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)



373.2.016:003-028.31](477)
К 20


    Каплуновська, О.
    Гра і навчання грамоти: досягаємо гармонії / Олена Каплуновська // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 4. - С. 22–31. - Зміст: Особливості використання ігрового методу ; Компоненти та етапи дидактичних ігор ; Рекомендації щодо проведення ігрових вправ ; Дод. 1 : Ігрові вправи на розвиток слухової уваги ; Дод. 2 : Ігрові вправи на розвиток мовленнєвого слуху ; Дод. 3 : Ігрові вправи на розвиток фонематичного слуху ; Дод 4 : Молоточки стукотять – звуки [д] і [д’] до нас летять : конспект заняття з навчання основ грамоти для дітей дошк. віку.
УДК

Рубрики: Методика навчання в дошкільних навчальних закладах--грамота--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- методика навчання -- грамота -- ігрові методи -- дидактичні ігри -- ігрові вправи -- слухова увага -- фонематичний слух -- конспекти занять -- середній дошкільний вік

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)



373.2.037.1(477)
А 72


    Антоненко, А.
    Лікувальне плавання для дошкільників / Алла Антоненко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 4. - С. 58–65. - Зміст: Завдання ; Календарне планування ; Методика навчання ; Лікувальна дія плавальних вправ ; Ігри й ігрові вправи на заняттях ; Діагностика рівня розвитку плавальних навичок ; Дод. : Ігри для занять з лікувального плавання.
УДК

Рубрики: Дошкільне виховання--фізичне виховання--Україна

Кл.слова (ненормовані):
дошкільне виховання -- фізичне виховання -- плавання -- лікувальне плавання -- завдання -- календарне планування -- методика навчання -- ігри -- ігрові вправи -- плавальні навички -- діагностика -- плавальні вправи

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)



Шифр: Д623782/2018/3
   Журнал

Дошкільний навчальний заклад [Текст] : [для ДНЗ та батьків]. - Київ : Основа, 2006 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 3
Зміст:
Кіяшко, А. А. Позитивні емоції - запорука успішної адаптації дітей / А. А. Кіяшко. - С.2-9
Кл.слова: дошкільне дитинство, корекційна педагогіка
Стадник, О. Е. Перші кроки. Корекційно-розвивальна програма з адаптації дітей молодшого дошкільного віку / О. Е. Стадник. - С.10-22
Кл.слова: дошкільнята, емоційний стан
Олексійовець, Н. А. Маленьким українцям - про державні символи. Заняття для дітей молодшого дошкільного віку / Н. А. Олексійовець. - С.23-25
Кл.слова: прапор, герб, гімн
Сєдак, Т. М. Весняні свята. Заняття з дітьми 5-го року життя / Т. М. Сєдак. - С.26-27
Кл.слова: українські традиції, Вербна неділя, Великдень
Харченко, В. В. / В. В. Харченко. - С.28-29
Кл.слова: бедпритульні тварини
Гуліцка, С. Г. Подорож за фарбами весни. Інтегроване заняття / С. Г. Гуліцка. - С.30-32
Кл.слова: природа, ігрові вправи
Устиченко, В. А. Хто чемним зростає, той багато друзів має! Розваги для дітей старшої групи / В. А. Устиченко. - С.33-40
Кл.слова: культурна поведінка, мовленнєвий етикет
Шпак, Т. В. Калейдоскоп оригінальних ігрових впрв з образотворчої діяльності / Т. В. Шпак. - С.41-47
Кл.слова: дитяча творчість
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)




    Гуліцка, С. Г.
    Подорож за фарбами весни. Інтегроване заняття [Текст] / С. Г. Гуліцка // Дошкільний навчальний заклад. - Київ : Основа, 2018. - № 3. - С. 30-32

Кл.слова (ненормовані):
природа -- ігрові вправи

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)



Шифр: Д623782/2018/5
   Журнал

Дошкільний навчальний заклад [Текст] : [для ДНЗ та батьків]. - Київ : Основа, 2006 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 5
Зміст:
Савченко, М. В. Система роботи ДНЗ з формування здорового способу життя дошкільників : Методичні рекомендації / М. В. Савченко, С. О. Половецька. - С.2-13
Кл.слова: здоров’я, здоров’язбережувальне середовище
Лавріненко, Л. І. Окремі аспекти формування культури здоров’я в дітей дошкільного віку. Альтернативний підхід до реалізації дослідно-експерементальної роботи в ДНЗ / Л. І. Лавріненко, М. В. Савченко, С. О. Половецька. - С.14-23
Кл.слова: здоров’язбережувальні технології, культура здоров’я, фізкультурно-оздоровчі заходи
Половецька, С. О. Здоров’я - мудрих гонорар. Ділова гра для педагогів / С. О. Половецька. - С.24-29
Кл.слова: культура здоров’я, здоров’язбережувальні технології
Половецька, С. О. Тиждень педагогічної майстерності. Розробки інтегрованих занять здоров'язбережувального характеру / С. О. Половецька. - С.30-44
Кл.слова: оздоровчі технології, сенсорно-пізнавальні здібності
Мироненко, М. М. Відпочивайте на здоров’я! Психогімнастика - метод оздоровлення дітей дошкільного віку в літній період / М. М. Мироненко. - С.45-55
Кл.слова: емоційний стан, психологічне здоров'я, ігрові вправи
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)




    Мироненко, М. М.
    Відпочивайте на здоров'я! Психогімнастика - метод оздоровлення дітей дошкільного віку в літній період [Текст] / М. М. Мироненко // Дошкільний навчальний заклад : [для ДНЗ та батьків]. - 2018. - № 5. - С. 45-55

Кл.слова (ненормовані):
емоційний стан -- психологічне здоров'я -- ігрові вправи

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)



373.3.015.312:159.947](477)
Т 56


    Томаржевська, І.
    Гра як умова розвитку волі в молодшому шкільному віці / Інна Томаржевська // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 6. - С. 54–56. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Вольові якості--ігри--молодші школярі

Кл.слова (ненормовані):
вольові якості -- ігрова діяльність -- емоційно-вольові якості -- вольова регуляція -- ігрові вправи -- молодші школярі
Анотація: Наведено приклади ігрових вправ, спрямованих на розвиток вольових якостей, які можна пропонувати учням 1–2-их класів під час виховних годин.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)



   373.2.091
   П 25


    Пензулаева, Л. И.
    Подвижные игры и игровые упражнения для детей 3 - 5 лет : пособие для педагогов дошкольных учреждений / Л. И. Пензулаева. - Москва : ВЛАДОС, 2003. - 109 с. - ISBN 5-691-00510-3 : 3.95 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільна освіта--Організація ігрової діяльності--Навчальні видання

   Фізична культура--Рухливі ігри--Навчальні видання


Кл.слова (ненормовані):
дитячий садок -- рухливі ігри -- ігрові вправи

Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)




    Дорошенко, Едуард.
    Профілактико-реабілітаційні технології первинних функціональних порушень склепіння стопи у дітей 3 –5 років на основі ігрових вправ з елементами футболу / Е. Дорошенко, Є. Михалюк, О. Алипова // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2024. - N 1. - С. 81-96, DOI 10.28925/2664-2069.2024.16. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
профілактика -- реабілітація -- технологія -- функціональні порушення -- склепіння стопи -- ігрові вправи -- елементи футболу
Анотація: Актуальність. За сучасними даними науковців, склепіння стопи людини формуються та змінюються протягом онтогенетичного розвитку її організму, але найбільш інтенсивний період припадає на віковий діапазон від перших років життя до 6–7 років. Саме тому, порушення та деформації склепіння стопи займають одне з провідних місць серед донозологічних і преморбідних станів опорно-рухового апарату дітей дошкільного віку. Мета дослідження – обґрунтування та розроблення профілактико-реабілітаційних технологій первинних функціональних порушень склепіння стопи у дітей 3-5 років на основі ігрових вправ з елементами футболу. Матеріал і методи: аналіз, узагальнення та систематизація даних науково-методичної літератури; клініко-педагогічні спостереження; подометрія; тестування фізичної підготовленості дітей 3–5 років, які займаються ігровими вправами з елементами футболу; експертна оцінка засвоєння різних способів ведення м’яча дітей 3–5 років, які займаються ігровими вправами з елементами футболу з первинними проявами функціональних порушень склепіння стопи; педагогічний експеримент; методи математичної статистики. Експериментальні дослідження проведено у період з лютого 2022 по квітень 2023 року протягом. Контингент учасників – 38 дітей 3–5 років, які займаються ігровими вправами з елементами футболу. База проведення досліджень – дитячо-юнацька футбольна «Козак Ліга», асоційований член Запорізької обласної асоціації футболу. Результати. Профілактико-реабілітаційна технологія первинних функціональних порушень склепіння стопи у дітей 3–5 років, які займаються ігровими вправами з елементами футболу розрахована на річний макроцикл підготовки і була впроваджена на базі дитячо-юнацької футбольної «Козак Ліги», яка є асоційованим членом Запорізької обласної асоціації футболу. Впровадження комплексної програми профілактики первинних функціональних порушень склепіння юних футболістів 3–5 років здійснено протягом підготовчого, основного і заключного етапів річного макроциклу підготовки. Експериментальні дослідження свідчать про ефективність розробленої технології. Висновки. У якості основних засобів профілактико-реабілітаційної технології первинних функціональних порушень склепіння стопи у дітей 3–5 років, які займаються ігровими вправами з елементами футболу використано різновиди ранкової гігієнічної гімнастики, лікувальної гімнастики із застосуванням систематичних фізичних вправ, тренувальні заняття з використанням спеціальних терапевтичних вправ оздоровчої та корекційної спрямованості; масажні процедури та ортопедичні заходи.
Дод.точки доступу:
Михалюк, Євген
Алипова, Олена


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)