> Шифр: В353859/2013/6 Журнал 2013р. № 6 Вільгоцька, Наталія. Нетрадиційні засоби розвитку мовлення та творчості малюків: ігри із сухим басейном / Н. Вільгоцька. - С.54-60. Кл.слова: ІГРИ РАННЬОГО ВІКУ, РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ, НЕТРАДИЦІЙНІ ЗАСОБИ Білоус, Світлана. Авторська казка як інструмент успішної адаптації дітей раннього віку / С. Білоус. - С.50-53. Кл.слова: АВТОРСЬКА КАЗКА, АДАПТАЦІЯ, ДОШКІЛЬНИЙ ЗАКЛАД Ячник, Надія. Системний підхід до організації фізкультурно-оздоровчої роботи з дошкільниками / Н. Ячник. - С.66-70. Кл.слова: ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОВЧА РОБОТА, ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ, ДОШКІЛЯ Резенчук, Наталія. Листок здоров’я дітей - форма відображення моніторингу їхнього фізичного розвитку / Н. Резенчук. - С.61-65. Кл.слова: ЛИСТОК ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ, ГРУПИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ, ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТК ДІТЕЙ Гурковська, Тетяна. Індивідуальні особливості адаптації малюків / Т. Гурковська. - С.48-49. Кл.слова: НАДМІРНО ПОСИДЮЧИ ДІТИ, АДАПТАЦІЯ МАЛЮКІВ, НАДМІРНО РУХЛИВИ МАЛЮКИ Кіндрат, Інна. Формування світогляду дошкільників: наукові підходи, аналізування реальної ситуації / І. Кіндрат. - С.13-20. Кл.слова: СВІТОГЛЯД, ДОШКІЛЯ, ТЕХНОЛОГІЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИХ КАРТ Гавриш, Наталія. Книжка - вихователь і учитель або Як допомогти дитині відкрити важливі смисли за допомогою художнього твору / Н. Гавриш. - С.4-12. Кл.слова: ЧУТТЄВИЙ ДОСВІД, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА КАРТА, РОБОТА З ЛІТЕРАТУРНИМ ТВОРОМ Каралашвілі, Олена. Організація роботи з адаптації дітей до дошкільного закладу / О. Каралашвілі, Н. Малахова. - С.35-47. Кл.слова: АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ, АДАПТАЦІЙНИЙ ПІДХІД, ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ Плосконна, Марина. Інтегровані підходи до використання літературних творів у освітньому процесі / М. Плосконна, Л. Клименко. - С.21-28. Кл.слова: ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНА РОБОТА, НАУКОВО-ПРАКТИЧНИЙ СЕМІНАР, СВІТОГЛЯД ДОШКІЛЬНИКІВ Є примірники у відділах: Ф2 (03.07.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) |
> Шифр: В353859/2016/11 Журнал 2016р. № 11 Половіна, Олена. Пейзажний живопис: від милування природою до її свідомого поціновування / Олена Половіна. - С.4-11 Кл.слова: мистецтво, дошкільники Кіндрат, Інна. Опановуємо технологію конструювання літературних проектів / І. Кіндрат. - С.12-19 Кл.слова: алгоритм конструювання, інтелектуальна карта Коваленко, Алла. Розвиваємо мовлення вихователів: методичний турнір / А. Коваленко. - С.22-26 Кл.слова: мовленнєва культура, мовленнєва компетентність Калмикова, Лариса. Діагностика мовленнєвого розвитку / Л. Калмикова, Н. Харченко, Т. Бондаренко. - С.27-32 Кл.слова: діагностико-розвивальна програма, мовленнєві мотиви, граматичне структурування Мишолов, Наталія. Слово до слова складається мова, або Формуємо мовленнєву компетенцію дошкільників / Н. Мишолов, В. Таран, О. Ряба. - С.33-40 Кл.слова: наочне моделювання, мнемотехніка, дидактичний посібник Як навчити дітей розповідати. Пам'ятка для батьків. - С.41 Бобко, Ольга. Дидактичні ігри на корекційних заняттях / О. Бобко. - С.42-50 Кл.слова: звуковимова, фонематичне сприймання, диференціація звуків Король, Альона. Технологія "Фідбек" як засіб співпраці вчителя-логопеда з батьками / А. Король. - С.51-58 Кл.слова: дистанційні форми, логопедична робота, цільова аудиторія Соломко, Вікторія. Колядуємо, щедруємо, радіємо, святкуємо / В. Соломко. - С.59-63 Кл.слова: різдвяна розвага, традиції Ільчук, Галина. День вдячності та добрих справ. Свято для дітей середнього та старшого дошкільного віку / Г. Ільчук. - С.66-69 Є примірники у відділах: Ф2 (02.12.2016р. Прим. 1 - ) (вільний) Ф3 (01.12.2016р. Прим. 2 - ) (вільний) |
Гавриш, Наталія. Книжка - вихователь і учитель або Як допомогти дитині відкрити важливі смисли за допомогою художнього твору [Текст] / Н. Гавриш> // Вихователь-методист дошкільного закладу. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2013. - № 6. - С. 4-12. Кл.слова (ненормовані): чуттєвий досвід -- інтелектуальна карта -- робота з літературним твором Є примірники у відділах: Ф2 (03.07.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) |
Кіндрат, Інна. Опановуємо технологію конструювання літературних проектів [Текст] / І. Кіндрат> // Вихователь-методист дошкільного закладу. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2016. - № 11. - С. 12-19 Кл.слова (ненормовані): алгоритм конструювання -- інтелектуальна карта Є примірники у відділах: Ф2 (02.12.2016р. Прим. 1 - ) (вільний) Ф3 (01.12.2016р. Прим. 2 - ) (вільний) |
Кіндрат, І. Інтелектуальна карта як засіб символізації і систематизації інформації / І. Кіндрат> // Вихователь-методист дошкільного закладу : спеціалізований журнал. - 2018. - № 5. - С. 4-15 Кл.слова (ненормовані): інтелектуальна карта -- символізація змісту -- візуальні образи -- базові порядкові ідеї -- лінійне конспектування -- концепція радіантного мислення Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
> Шифр: В353859/2018/6 Журнал 2018р. № 6 Терещенко, Людмила. Комунікативна компетентність педагога: три методики для діагностування / Л. Терещенко ; 4-11 Кл.слова: педагогічне спілкування, модель поведінки, рівень комунікабельності Савінова, Наталія. Як спілкуватися з педагогами корисно і приємно: сім порад вихователю-методисту / Н. Савінова. - С.12-14 Кл.слова: інтонація, мовлення, жести Кіндрат, Інна. Технологія складання інтелектуальних карт: плануємо освітній процес / І. Кіндрат. - С.16-24 Кл.слова: блочно-тематичне планування, перспективне планування, інтелектуальна карта Бондаренко, Анжела. Зв'язне мовлення засобами наочного моделювання / А. Бондаренко, О. Сизонова. - С.25-33 Кл.слова: наочне моделювання, описові розповіді, символи-замінники Грицишина, Таїсія. Моделюємо навколишній світ / Т. Грицишина. - С.34-41 Кл.слова: орієнтування, наочне моделювання, іграшкова кімната Терещенко, Ірина. Де живе саламандра, або Географія для дошкільників / І. Терещенко. - С.42-46 Кл.слова: пізнавальний розвиток, геогафічні уявлення, мапа Савінова, Наталія. Де заховати скарб? Або геокешинг у дитячому садку / Н. Савінова. - С.47-51 Кл.слова: геокешинг, розвивальне середовище, ігровий простір Бєлєнька, Ганна. Прогулянка - час яскравих вражень, активності й пізнання / Г. Бєлєнька, М. Машовець. - С.52-58 Кл.слова: праця на майданчику, ігрова діяльність, рухливі ігри Організовуємо прогулянку для дошкільників. - С.59-60 Кл.слова: тест, самодіагностика Наскільки добре я виконую свою роботу? Тест для самооцінювання діяльності вихователя-методиста закладу дошкільної освіти. - С.61 Як педагогу подолати страх, спілкуючись їз керівником? Пам'ятка. - С.62-63 Кл.слова: тривожність, причини страху, ознаки страху Пухнастий друг: як відзначити Міжнародний день кота. - С.64-65 Кл.слова: цікаві події, коти, діти Джемула, Галина. Котячі розваги. Сценарій розваги до Міжнародного дня кота для дітей старшої групи / Г. Джемула. - С.66-71 Кл.слова: котяче свято Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Кіндрат, Інна. Технологія складання інтелектуальних карт: плануємо освітній процес / І. Кіндрат> // Вихователь-методист дошкільного закладу : спеціалізований журнал. - 2018. - № 6. - С. 16-24 Кл.слова (ненормовані): блочно-тематичне планування -- перспективне планування -- інтелектуальна карта Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |