Ханикіна, Н.
    Впровадження принципів академічної доброчесності в університеті: досвід проведення освітологічних дебатів [Електронний ресурс] / Н. Ханикіна, Д. Сопова, О. Бульвінська. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 1. - С. 46-55, DOI 10.28925/1609-8595.2021.1.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
академічна доброчесність -- дебати -- інтелектуальна навчальна гра -- інтерактивні методи
Анотація: Стаття присвячена аналізу досвіду впровадження академічної доброчесності на прикладі інтелектуальної навчальної гри – освітологічних дебатів у Київському університеті імені Бориса Грінченка. Зазначено, що теоретичною основою «Освітологічних дебатів» є науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти – освітологія. Cинергія таких освітніх наук, як філософія освіти, історія освіти, освітня політика, освітнє право, управління освітою, економіка освіти, соціологія освіти, культурологія освіти, що складають зміст освітологічної підготовки, дає можливість проаналізувати і розкрити різні аспекти академічної доброчесності. У статті охарактеризовано освітологічні дебати як метод інтерактивного навчання, спрямованого на спільний процес пізнання через полілог студентів між собою і з викладачем. Продемонстровані напрями роботи команд під час проведення «Освітологічних дебатів» полемічного характеру, наведено принципи, механізми впровадження академічної доброчесності, які можуть підвищити якість вищої освіти. Підкреслено роль зустрічей у форматі інтелектуальної навчальної гри, яка слугує імпульсом для усвідомлення та бажання продовжувати роботу над пошуками та створенням засобів і механізмів впровадження академічної доброчесності в академічному просторі. Зроблено висновки про важливість інформування студентів щодо нормативно-правових та морально-етичних засад боротьби з плагіатом, про навчання студентів правил етичної поведінки в академічному середовищі. Акцентовано, що інтерактивний навчальний метод дебатів є ефективним у цій роботі, оскільки надає можливості для розвитку як професійних, так і загальних компетентностей студентів, сприяє підвищенню рівня когнітивних здібностей, критичного мислення, навичок дослідження і комунікативних умінь, а також заохоченню творчості та інноваційній діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Сопова, Д.
Бульвінська, О.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)