378(083.8)
В 55


   
    Вища освіта України в умовах трансформації суспільства: стан, проблеми, тенденції розвитку, 2007-2011 рр. [Текст] : наук.-допом. бібліогр. покажчик. Вип. 2 / Нац. акад. пед. наук. України, Держ. наук.-пед. б-ка України ім. В. О. Сухомлинського, Ін-т вищ. освіти ; [упоряд. Пономаренко Л. О. та ін. ; наук. ред. Рогова П. І. ; наук. конс. і авт. вступ. ст. Рогова П. І.]. - Київ : Нілан-ЛТД, 2012. - 663 с., [1] с. - Ім. покажч.: с. 616-659. - Скор.: с. 660-663. - 77.78 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Модернізація--Україна--Бібліографічні видання

   
Кл.слова (ненормовані):
національна система вищої освіти -- национальная система высшего образования -- глобалізаційні процеси в освіті -- глобализационные процессы в образовании -- модернізація вищої освіти -- модернизация высшего образования -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- інтерактивні технології навчання -- интерактивные технологии обучения -- інноваційні технології у вищій школі -- инновационные технологии в высшей школе -- трансформація
Анотація: Другий випуск науково-допоміжного посібника містить 2992 записи щодо подальшого реформування національної системи вищої освіти суверенної України впродовж 2007-2011 рр.
Дод.точки доступу:
Пономаренко, Л. О. \упоряд.\
Стельмах, Н. А. \упоряд.\
Пєєва, С. П. \упоряд.\
Айвазова, Л. М. \упоряд.\
Рогова, П. І. \ред.\
Рогова, П. І. \наук. конс.\
Національна академія педагогічних наук україни
Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського
Інститут вищої освіти


Примірників всього: 3
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)


Шифр: Н057263/2011/1
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2011р. Вип. 1
Зміст:
Стеблецький, Анатолій Леонідович. Педагогічна спільність - творець освітнього середовища / А. Стеблецький. - С.6-10. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ, ПЕДАГОГІЧНА СПІЛЬНІСТЬ, ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК
Козак, Людмила Василівна. Методологічні засади інноваційної професійної діяльності викладача вищої школи / Л. В. Козак. - С.11-16. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ПЕДАГОГІЧНА ІННОВАЦІЯ, СТРУКТУРА ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ПСИХОЛОГІЧНІ БАР'ЄРИ
Захаріна, Євгенія. До проблеми оволодіння професіною термінологією майбутніми учителями фізичної культури / Є. Захаріна. - С.17-22. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ОЗДОРОВЧО-ВИХОВНА РОБОТА, ТЕРМІНОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
Щербина, Олександр Андрійович. Інформальна освіта викладачів вищих технічних навчальних закладів щодо використання інформаційно-комунікаційних технологій / О. А. Щербина. - С.22-26. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА, ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВИКЛАДАЧІВ, ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Сліпчук, Валентина Леонідівна. Професійна спрямованість навчання природничих дисциплін у медичному ліцеї / В. Л. Сліпчук. - С.27-32. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: МЕДИКО-БІОЛОГІЧНА ПІДГОТОВКА, КРИТЕРІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ, ПРИРОДНИЧІ ДИСЦИПЛІНИ
Лозко, Галина Сергіївна. Ноосферний та етноекологічний дискурс освіти в умовах трансгуманітарних викликів життю / Г. С. Лозко. - С.42-49. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДЕТЕРНІМАНТ ЛЮДИНИ І ПРИРОДИ, ЕНТІЧНА ЕКОЛОГІЯ, ГУМАНІТАРНІ ЖИСЦИПЛІНИ
Мазур, Тетяна Григорівна. Наука і міф в освіті: контекст онтологічної рівності / Т. Г. Мазур. - С.50-54. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НАУКОВА ФОРМА СВІДОМОСТІ, ПОЗАНАУКОВА ФОРМА СВІДОМОСТІ, ОТНОЛОГІЧНА РІВНІСТЬ
Семчук, Надія Іванівна. Роль філософії освіти у формуванні педагогічного мислення / Н. І. Семчук. - С.55-59. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ГУМАНІСТИЧНА ПЕДАГОГІКА, ОСВІТНЯ ПОЛІТИКА, ПЕДАГОГІЧНЕ МИСЛЕННЯ
Овсянкіна, Людмила Анатоліївна. Філософський аналіз сучасних інноваційних процесів у системі вищої освіти / Л. А. Овсянкіна. - С.60-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ, ЦІННОСТІ ОСВІТИ, ІННОВАЦІЙНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ОСОБИСТОСТІ
Кузьменко, Ольга Миколаївна. Інтеграційні процеси в науці та освіті: філософський аспект / О. М. Кузьменко. - С.65-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СИСТЕМИ І ПІДСИСТЕМИ В ОСВІТІ, ІНТЕГРАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ
Олійник, Оксана Олексіївна. Сімейне профконсультування як новий вид діяльності сучасного вчителя / О. О. Олійник. - С.70-73. - Библиогр. в конце глав
Кл.слова: СІМЕЙНИЙ ПРОФКОНСУЛЬТАНТ, ШКІЛЬНА ОСВІТА
Терещенко, Марія Вікторівна. Розвиток гендерних уявлень дошкільника в умовах основних інститутів соціалізації / М. В. Терещенко. - С.74-78. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ҐЕНДЕРНІ УЯВЛЕННЯ, ҐЕНДЕРНА ІДЕНТИЧНІСТЬ, МАСКУЛІННІСТЬ
Хоружа, Людмила Леонідівна. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість / Л. Л. Хоружа. - С.80-84. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ІНСТИТУТ СОЦІАЛІЗАЦІЇ, ІНТЕЛЕКТУАЛІЗАЦІЯ ЛЮДИНИ, ІНТЕГРОВАНЕ ВИВЧЕННЯ ОСВІТИ
Коваль, Тамара Іванівна. Інтерактивні технології навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах / Т. І. Коваль. - С.86-92. - Библиогр.: с.
Кл.слова: ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ, НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ, ФОРМИ НАВЧАННЯ
Майєр, Наталія Василівна. Мотивація студентів до самостійного оволодіння іншомовним діловим писемним спілкуванням з використанням дистанційних технологій / Н. В. Майєр. - С.93-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДИСТАНЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ, ДІЛОВЕ ПИСЕМНЕ СПІЛКУВАННЯ, НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Чуфарлічева, Анжела Юріївна. Навчання майбутніх вчителів англійської мови з використанням комп'ютерних вправ / А. Ю. Чуфарлічева. - С.97-102. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ТЕКСТ РЕФЕРАТИВНОГО ТИПУ, ЕТАПИ ТЕКСТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, КОМП'ЮТЕРНІ ВПРАВИ
Кочубей, Наталія Павлівна. Інтерактивне навчання англійського діалогічного мовлення учнів початкової школи / Н. П. Кочубей. - С.103-108. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДІАЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ, ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ, ПОЧАТКОВА ШКОЛА
Богданець-Білоскаленко, Наталія Іванівна. Просвітницько-культурний вплив історичних трансформацій суспільства на формування особистості Я. Ф. Чепіги / Н. І. Богданець-Білоскаленко. - С.110-114. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НАЦІОНАЛЬНІ ІДЕЇ, САМОВИХОВАННЯ ВЧИТЕЛЯ, НАЦІОНАЛЬНА ШКОЛА
Регейло, Ірина Юріївна. Підготовка фахівців за докторськими програмами у США / І. Ю. Регейло. - С.116-121. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: ДОКТОРСЬКА ПІДГОТОВКА, ДОСЛІДНИЦЬКА РОБОТА, НАВЧАЛЬНІ КУРСИ
Шапочкіна, Ольга Володимирівна. Неформальна освіта: зарубіжний досвід організації / О. В. Шапочкіна. - С.122-125. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: НЕПЕРЕРВНА ОСВІТА, НЕФОРМАЛЬНА ОСВІТА, ЗАКЛАДИ НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ
Мельник, Наталія Іванівна. Американський досвід організації дошкільної освіти: ґендерна соціалізація дітей / Н. І. Мельник. - С.126-129. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: СТАТЕВО-РОЛЬОВА ІДЕНТИФІКАЦІЯ, ҐЕНДЕРНА СОЦІАЛІЗАЦІЯ, СОЦІАЛЬНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (02.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (18.04.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)

Учбова література:
ФПО / 013 / Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі / 5 / ДОП
ФПО / 013 / Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі / 6 / ДОП
ФПО / 013 / Сучасні технології навчання іноземної мови в початковій школі / 7 / ДОП



    Коваль, Тамара Іванівна.
    Інтерактивні технології навчання іноземних мов у вищих навчальних закладах [Текст] / Т. І. Коваль // Неперервна професійна освіта : теорія і практика : науково-метод. журнал. - 2011. - Вип. 1. - С. 86-92. - Библиогр.: с. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ -- НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ -- форми навчання

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (02.12.2013р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ЧЗ (18.04.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)



74.0я43
П 24


    Гончар, Наталія Петрівна.
    Інтерактивні технології навчання як засіб формування висококваліфікованого фахівця дошкільної сфери [Текст] / Н. П. Гончар // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наукових праць / Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [и др.]. - Київ : Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2012. - № 17. - С. 33-39. - Бібліогр. в кінці ст.
ДРНТІ
ББК 74.0я43

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Теорія виховання і навчання

Кл.слова (ненормовані):
вихователі -- дошкільне виховання -- інтерактивні технології навчання -- фасилітатор -- інтеракція
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редкол.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редкол.\
Безпалько, О. В. \редкол.\
Канішевська, Л. В. \редкол.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)



Шифр: З659149/2016/2
   Журнал

Зарубіжна література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Київ : Антросвіт, 1996 - . - Виходить щомісячно
2016р. № 2
Зміст:
Пітерська, Олена. Шкільні програми із зарубіжної літератури для 5-9 класів (2005 р. і 2012 р. зі змінами 2015 р.) в таблицях / О. Пітерська, С. Тіхоненко, Л. Юлдашева. - С.2-11
Кл.слова: порівняння програм, співвідношення варіативності програм, зарубіжна література 5-9 класи
Пітерська, Олена. Сучасні книжки прокладають шлях до сучасної Європи / О. Пітерська, С. Тіхоненко, Л. Юлдашева. - С.11-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зарубіжна література в школах, програма вивчення, сучасні зарубіжні автори
Матюшкіна, Тетяна. Культурологічний підхід до вивчення роману Корнелії Функе "Чорнильне серце" / Т. Матюшкіна. - С.14-17
Кл.слова: фентезі, Функе Корнелія, про неї, Функе Корнелія, Чорнильне серце, про твір
Семенюк, Олена. Поетика відкритого простору: розвиток літературної компетентності на уроках зарубіжної літератури / О. Семенюк. - С.18-21. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: літературна освіта, когнітивна складова, діяльнісна складова
Рудніцька, Наталія. Я прийшов за твоїми хрестами, Соню: Урок-диспут за романом Ф.М. Достоєвського "Злочин і кара" / Н. Рудніцька. - С.22-25
Кл.слова: план-конспект уроку, християнські моральні цінності, зарубіжна література, 10 клас
Рябошапко, Наталя. Вивчаємо казку О. Уайльда "Хлопчик-Зірка" / Н. Рябошапко. - С.25-27
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Уальд О., Хлопчик-зірка, про твір
Ділова гра "Створюємо урок". Моделювання діяльності вчителя та учнів на різних етапах уроку в 5 класі (Туве Янсон "Капелюх чарівника". Втілення у персонажах твору ідей доброти, щирості, сімейних стосунків). - С.28-32
Кл.слова: мотиваційний етап, вивчення нового матеріалу, осмислення нових знань
Васильянц, М. С. Мотиваційний етап / М. С. Васильянц. - С.28-29
Кл.слова: шляхи формування мотивації, прийом "Здивуйся!", методи навчання
Василішина, О. Актуалізація опорних знань / О. Василішина. - С.29
Кл.слова: прийоми навчання, методи навчання, ділова гра
Щокіна, Г. Вивчення нового матеріалу / Г. Щокіна. - С.29-30
Кл.слова: інтерактивні технології навчання, технологія проблемного навчання, ігрові моделі навчання
Моргун, М. С. Осмислення нових знань і умінь / М. С. Моргун. - С.31
Кл.слова: індивідуальна форма роботи, групова форма роботи, індивідуально-групова форма роботи
Орлова, В. Пояснення домашнього завдання / В. Орлова. - С.32
Кл.слова: закріплення знань, завдання-загадка, аукціон
Орієнтовне поурочне планування для 7 класу. - С.33-49
Кл.слова: тема уроку, мета уроку, хід уроку
Гузь, Ольга Олександрівна. Моральні цінності в новелі О. Генрі "Дари волхвів" / О. О. Гузь, Т. О. Козова. - С.33-36
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Генрі О., Дари волхвів, про твір
Гузь, Ольга Олександрівна. Особливості фантастичного світу в новелі Герберта Уеллса "Чарівна крамниця" / О. О. Гузь. - С.37-41
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Уеллс Герберт, Чарівна крамниця, про твір
Гузь, Ольга Олександрівна. Філософський зміст новели Рюноске Акутагави "Павутинка" / О. О. Гузь, Т. О. Козова. - С.41-49
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Акутагава Р., Павутинка, про твір
Гонтарук, Оксана. Засудження рабства в романі Г. Бічер-Стоу "Хатина дядька Тома" / О. Гонтарук. - С.50-53
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Бічер-Стоу Г., Хатина дядька Тома, про твір
Кушкова, Світлана. Оспівування мужності та героїзму, дружби і відданості в поемі Шота Руставелі "Витязь у тигровій шкурі". Урок позакласного читання / С. Кушкова. - С.54-58
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Руставелі Ш., Витязь у тигровій шкурі, про твір
Куцопал, Ірина. Рукописи не горять!, або Трагізм і велич долі митця (Майстра) у романі М. Булгакова "Майстер і Маргарита". Урок розвитку зв'язного мовлення / І. Куцопал. - С.59-61
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Булгаков М., Майстер і Маргарита, про твір
Гладышев, Владимир. Творчество, творчество, творчество! / В. Гладышев. - С.63-64
Кл.слова: творчість, художня культура, Шкаруба Леонід, про нього
Лісогор, Крістіна. Лист літературному герою / К. Лісогор. - С.обкладинка
Кл.слова: творчий конкурс, обдаровані діти, епістолярій
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


371.13:373.3](477)
К 60


    Колесник, Лариса Володимирівна.
    Використання інтерактивних технологій навчання у формуванні професійної сомооцінки студентів - майбутніх учителів початкової школи / Л. В. Колесник // Укр. пед. журн. = UKRAINIAN EDUCATIONAL JOURNAL : наук. журн. - 2015. - № 3. - С. 170-177. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 2411-1317
УДК

Рубрики: Вчителі початкової школи--підготовка--вища освіта

   Інтерактивне навчання--вища освіта


Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні технології навчання -- технології ькооперативного навчання -- кейс-технології
Анотація: Автор статті розглядає практичний досвід використання інтерактивних технологій (з їх коротким описом), застосованих автором для формування професійної самооцінки майбутнього вчителя початкової школи.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)





    Ковальова, В.
    Розвиток творчої особистості молодшого школяра в умовах компетентнісно орієнтованої освіти / Вікторія Ковальова // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 1–3. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-5358

Рубрики: Творчі здібності--інноваційні технології навчання--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
творчі здібності -- творчий потенціал -- самостійна творча діяльність -- творчий розвиток -- інноваційні технології навчання -- групова робота -- проблемне навчання -- проектна технологія -- технологія творчого розвитку особистості -- ситуація успіху -- інтерактивні технології навчання -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про застосування новітніх педагогічних технологій, які спрямовані на розвиток творчих здібностей у молодших школярів. Педагогічні технології, орієнтовані на творчий розвиток особистості, – невд’ємна складова особистісно зорієнтованої освіти.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)





    Щокіна, Г.
    Вивчення нового матеріалу [Текст] / Г. Щокіна // Зарубіжна література в школах України. - Київ : Антросвіт, 2016. - № 2. - С. 29-30

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні технології навчання -- технологія проблемного навчання -- ігрові моделі навчання

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)



Шифр: П225817115/2019/32
   Журнал

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Електронний ресурс] : збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2311-2409. - Виходить двічі на рік
2019р. № 32
Зміст:
Łapian, T. Wzorzec animatora w polskiej i zagranicznej literaturze przedmiotu / T. Łapian. - С.4-13
Кл.слова: аніматор, вільний час, організація відпочинку
Brodnicki, M. Edukacja przyrodnicza Michała Krzysztofa Hanowa w Athenae Gedanenses i Towarzystwie Przyrodniczym / M. Brodnicki. - С.14-21
Кл.слова: природнича освіта, Річ Посполита
Руденко, Н. М. Інтерактивні технології навчання на уроках математики у початковій школі: від планування до результату / Н. М. Руденко. - С.22-28
Кл.слова: початкова школа, інтерактивні технології навчання, технологічний підхід
Леонтьєва, І. В. Педагогічний кейс як засіб розвитку критичного мислення майбутніх викладачів / І. В. Леонтьєва. - С.29-38
Кл.слова: критичне мислення, технологія case-study, педагогічний кейс
Бровко, О. О. Літературний театр у навчальному процесі: досвід роботи Університетського коледжу та підготовки фахівців на нефілологічних спеціальностях / О. О. Бровко [и др.]. - С.39-46
Інші автори: Козлов Р. А., Груздьова О. В., Розінкевич Н. В.
Кл.слова: практико-орієнтоване навчання, компетентності, театралізовані дійства
Козир, М. В. Інтерактив як педагогічна інновація в умовах інформаційного суспільства / М. В. Козир, О. І. Олійник. - С.47-53
Кл.слова: інтерактивне навчання, класифікація інтерактивів
Стеченко, О. В. Перехід від модульної до сесійної форми організації навчального процесу: перший досвід НМУ імені О.О. Богомольця / О. В. Стеченко. - С.54-63
Кл.слова: екзаменаційні сесії, управління якістю освіти, якість навчання
Клібайс, Т. В. Психологічні особливості настановлень осіб із психосоматичними захворюваннями / Т. В. Клібайс, О. П. Дець. - С.64-69
Кл.слова: психосоматичні захворювання, психосоматози, когнітивні схеми
Литвиненко, О. О. Депресивні та тривожні прояви у старшокласників залежно від соціодемографічних факторів / О. О. Литвиненко, Ю. В. Бандура. - С.70-75
Кл.слова: депресивні прояви, ситуативна тривожність, соціально-демографічний фактор
Гончар, Л. О. Сучасні концептуальні підходи професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів із соціального захисту прав молоді / Л. О. Гончар, Я. О. Співак. - С.76-80
Кл.слова: професійна компетентність, соціальний захист, соціальні працівники
Карам, А. Сутнісні характеристики феномену "естетична компетентність особистості" / А. Карам. - С.81-85
Кл.слова: компетентність, естетична компетентність, особистість
Кочеткова, О. С. Формування інформаційно-цифрової компетентності учнів в інтерактивному освітньому середовищі закладу загальної середньої освіти / О. С. Кочеткова. - С.87-91
Кл.слова: цифрова компетенція, інформаційно-комунікаційні технології
Пуйо, О. І. Стан роботи закладів дошкільної освіти щодо формування ціннісних орієнтацій старших дошкільників за допомогою рухливих ігор / О. І. Пуйо. - С.92-97
Кл.слова: рухливі ігри, ціннісні орієнтації, емпатія
Скачкова, В. О. Психолого-педагогічні умови формування особистості учнів початкових класів / В. О. Скачкова. - С.98-103
Кл.слова: педагогічна діяльність, зміст освіти, професійно-педагогічна культура
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)

Учбова література:
ФПСРСО / ПП / 053 / Психологічна допомога та самодопомога при депресії та тривозі / 5 / ОСН



    Руденко, Н. М.
    Інтерактивні технології навчання на уроках математики у початковій школі: від планування до результату [Електронний ресурс] / Н. М. Руденко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2019. - № 32. - С. 22-28, DOI 10.28925/2311-2409.2019.32.3 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- інтерактивні технології навчання -- технологічний підхід
Анотація: У статті сформульовано авторське означення поняття «інтерактивні технології» до застосування на уроках математики як сукупність і певну послідовність педагогічних методів, спрямованих на реалізацію дидактичної мети, активізацію суб’єкт-суб’єктної взаємодії учасників освітнього процесу, що впливає на якість математичної підготовки учнів, активізацію їхньої мисленнєвої діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)