Сташко, Ж.
    Живемо за новим законом : вивчаємо і реалізуємо основні положення / Ж. Сташко // Завуч : всеукраїнська газета для заступників директорів НЗ. - 2018. - № 16. - С. 4-12

Кл.слова (ненормовані):
термінологічні зміни -- переоформлення установчих документів -- інформаційна відкритість -- система забезпечення якості освіти -- ліцензування -- атестація закладів освіти -- обрання керівника

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Линьова, І.
    Забезпечення прозорості та інформаційної відкритості закладів загальної середньої освіти міста Києва [Електронний ресурс] / І. Линьова, Т. Плешко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 3. - С. 141-155, DOI 10.28925/2312-5829.2020.3.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
веб-сайт школи -- заклад освіти -- інформаційна відкритість -- прозорість -- Державна служба якості освіти
Анотація: У статті запропоновано розгляд результатів аналізу управлінням Державної служби якості освіти у м. Києві сайтів закладів освіти комунальної, державної та приватної форм власності міста Києва стосовно їх наявності та наповнюваності за 21 індикатором: статут закладу освіти; ліцензії на провадження освітньої діяльності; структура та органи управління закладу освіти; кадровий склад згідно з ліцензійними умовами; освітні програми, що реалізуються в закладі освіти, та перелік освітніх компонентів, що передбачені відповідною освітньою програмою; територія обслуговування, закріплена за закладом освіти його засновником (для закладів дошкільної та загальної середньої освіти); ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються; мова (мови) освітнього процесу; наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення (у разі його проведення); матеріально-технічне забезпечення закладу освіти (згідно з ліцензійними умовами); результати моніторингу якості освіти; річний звіт про діяльність закладу освіти; правила прийому; умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами; розмір плати за навчання для приватних шкіл); перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати; правила поведінки здобувача освіти; план заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти; порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти, реагування та відповідальність осіб в закладі освіти, причетних до булінгу (цькування). Авторами статті опрацьовано 518 сайтів шкіл різних форм власності: державної та комунальної форми власності – 437, приватної – 81. В середньому за 21 показником 56% шкіл оприлюднюють необхідну інформацію на сайтах закладів загальної середньої освіти. Автори сподіваються, що зауваження та пропозиції, викладені у висновках до статті, допоможуть школам систематизувати інформацію щодо своєї життєдіяльності та перспектив розвитку
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Плешко, Т.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)





    Фруктова, Я. С.
    Забезпечення інформаційної відкритості закладами вищої освіти України [Текст] / Я. С. Фруктова, А. П. Драч // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2(10). - С. 40-47. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
інформаційна відкритість -- освітній заклад -- заклад вищої освіти -- офіційний сайт -- цільова відкритість
Дод.точки доступу:
Драч, А. П.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)





    Dzihora, K.
    Censorship in social networks as a social practice in the context of global transformations = Цензура в соціальних мережах як соціальна практика в умовах глобальних трансформацій / K. Dzihora // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 5/6. - P58-64. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
Інтернет-цензура -- інформаційна відкритість -- постправда -- методи цензури -- криза в суспільстві -- Інтернет-технології
Анотація: У статті з’ясовується соціально-філософський характер цензури, методи її дії та обмеження, які вона може накладати на інформацію, представлену в соціальних мережах. Актуальність теми доведена аналізом наукових робіт та експертної думки з цієї тематики. Методологічним підгрунтям дослідження стали роботи з Інтернет-цензури та історії цензури, роботи про постправду, роботи про використання великих даних у повсякденному житті. На конкретних прикладах з роботи соціальних мереж автор доводить, що доступність інформації створює цензуру. Описано, яким чином віртуальний простір посилює суб’єктивність користувача. Виявлено складність та суперечливість явища цензури в Інтернеті. Також на прикладах зображено, як цензура змінює інформаційний простір для користувача. Проаналізовано технічні, нетехнічні та непрямі методи впровадження систем цензури для інформації в кіберпросторі. Більш детально у статті описані технічні методи цензури. Технічні методи було згруповано за такою класифікацією: такі, що уповільнюють дію сервісів; такі, що блокують дію сервісів; такі, що блокують інформацію за участю людини; такі, що блокують інформацію з використанням алгоритмів; позначення інформації як недостовірної. Усі методи проілюстровані прикладами, які доводять суперечливість явища цензури в Інтернеті. Зазначається, що цензура сьогодні ускладнює доступ до інформації, а не повністю блокує її. Розглянуто принцип роботи рекомендаційних систем, які створють новий тип цензури в Інтернеті. Цей новий тип цензури створено для комфорту користувача, а тому спільнота підтримує використання рекомендаційних систем. Зазначено, що використання цих систем посилює суб’єктивність у користувачів та призводить до створення ехо-камер. У висновках заначено, що дослідницька гіпотеза «доступність інформації породжує цензуру» знайшла підтвердження у наведених вище аргументах та прикладах з роботи соціальних мереж. Також розкрита сутність подвійного стану цензури в Інтернеті. З одного боку, у віртуальному просторі існує великий обсяг інформації, яка доступна для користування, а з іншого - вона ретельно відстежується, дозується і впливає на формування ідентичності та соціально-політичної позиції людини. Проблема цензури вписується у більш широкий пласт кризових процесів у суспільстві.
Дод.точки доступу:
Кирил Дзігора


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)