Л 84 Лукашенко, Т. Інноваційний розвиток школи як Центру інформаційно-комунікаційних технологій / Тетяна Лукашенко> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 90–93. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Інноваційні школи--модель інноваційного розвитку--Центр інформаційно-комунікаційних технологій Кл.слова (ненормированные): інноваційні школи -- інноваційний розвиток школи -- модель розвитку інноваційної школи -- інформаційно-освітній простір -- інформаційно-комунікаційні технології -- інформаційно-цифрова компетентність -- методична служба школи Анотація: У статті розкрито сутність та особливості впровадження моделі розвитку інноваційної школи – Центру інформаційно-комунікаційних технологій. Описано нові підходи до роботи методичної служби школи на основі діяльності віртуального методичного кабінету. Висвітлено інноваційні аспекти щодо організації навчального процесу в школі на основі впровадження інформаційно-комунікаційних технологій. Дод.точки доступу: \про неї\ Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Л 79 Лосіцький, В. Модель навчального закладу "Школа новітніх інформаційних технологій" / Володимир Лосіцький> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 94–96. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Інноваційні школи--модель інноваційного розвитку--Школа новітніх інформаційних технологій Кл.слова (ненормированные): інноваційні школи -- Школа новітніх інформаційних технологій -- освітньо-інформаційне середовище -- модель інноваційного розвитку школи -- інформаційно-комунікаційні технології -- інформаційно-цифрова компетентність -- Концепція Нової української школи -- інноваційїні технології -- хмарні технології -- соціальне партнерство Анотація: У статті розглянуто структурно-функціональну модель "Школа новітніх інформаційних технологій" Пальмірської ЗОШ І-ІІІ ступенів Золотоніської районної ради Черкаської області. Обґрунтовано мету, умови інноваційного розвитку, принципи проектування освітньо-інформаційного середовища, особливості створення та функціонування ієрархічної системи неперервного використання ІКТ на різних етапах розвитку дітей. Дод.точки доступу: \про неї\ Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Калабурдін, О. О. Методичні аспекти організації та проведення занять із трудового навчання в дистанційному форматі / О. О. Калабурдін> // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2020. - N 15/16. - С. 8-14. - Бібліогр.: 2 назви Рубрики: Трудове навчання--методика викладання--дистанційне навчання Кл.слова (ненормированные): заняття з трудового навчання -- дистанційний формат -- технологічні можливості -- методичний аспект -- досвід -- інформаційно-цифрова компетентність -- учитель Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору [Текст] : науковий журнал / Східно-Європейський Інститут Психології. - Київ : Східно-Європейський Інститут Психології. - ISSN 2959-1953. Т.1 № 2 : Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. - [Б. м.] : Східно-Європейський Інститут Психології, 2022. - 274 с. - Б. ц.
Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) |