П 32 Пилипейко, Сергій. Аналогії на уроках історії як засіб розвитку мотивації до навчання / С. Пилипейко> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 8/9. - С. 32–36. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Мотитвація до навчання--розвиток--уроки історії Історія--аналогії--загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): мотивація до навчання -- аналогії -- педагогічні прийоми -- історичний матеріал -- уроки історії -- історичні факти -- історичні події -- загальноосвітні навчальні заклади Анотація: У статті розглянуто значення методу аналогій на уроках історії в процесі засвоєння учнями єдності між історичними фактами та поняттями. Зазначено, що застосування методу аналогій сприяє пробудженню ідей і розвитку внутрішньої мотивації учнів до навчання. На прикладах із творів відомих істориків та філософів проаналізовано структуру висновків за аналогією, що стосувалися історичних подій, сутності та різних типів людського суспільства. Є примірники у відділах: Ф3 (20.12.2016р. Прим. 1 - ) (вільний) Ф2 (26.12.2016р. Прим. 3 - ) (вільний) |