П 32 Пилипейко, Сергій. Аналогії на уроках історії як засіб розвитку мотивації до навчання / С. Пилипейко> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 8/9. - С. 32–36. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Мотитвація до навчання--розвиток--уроки історії Історія--аналогії--загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): мотивація до навчання -- аналогії -- педагогічні прийоми -- історичний матеріал -- уроки історії -- історичні факти -- історичні події -- загальноосвітні навчальні заклади Анотація: У статті розглянуто значення методу аналогій на уроках історії в процесі засвоєння учнями єдності між історичними фактами та поняттями. Зазначено, що застосування методу аналогій сприяє пробудженню ідей і розвитку внутрішньої мотивації учнів до навчання. На прикладах із творів відомих істориків та філософів проаналізовано структуру висновків за аналогією, що стосувалися історичних подій, сутності та різних типів людського суспільства. Є примірники у відділах: Ф3 (20.12.2016р. Прим. 1 - ) (вільний) Ф2 (26.12.2016р. Прим. 3 - ) (вільний) |
Віхров, Максим. День майбутньої Перемоги / М. Віхров> // Український тиждень : популярний. - 2018. - № 19. - С. 7 . - ISSN 1996-1561 Кл.слова (ненормовані): день Перемоги -- історичні факти -- російсько-українська війна Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
Бас, В. М. Тема "Відсотки" в шкільному курсі математики : особливості викладання / В. М. Бас, С. В. Бас> // Математика в школах України : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2002 р. - 2019. - N 19/21. - С. 9-23 Рубрики: Математика--методика викладання--відсотки Кл.слова (ненормовані): шкільний курс математики -- відсотки -- особливості викладання -- знаходження відсотка -- історичні факти -- застосування відсотків -- приклад Дод.точки доступу: Бас, С. В. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1) Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1) |