> Шифр: Р492831/2016/4 Журнал 2016р. N 4 Завалевський, Юрій. Тренди сучасної середньої освіти: цивілізаційний і національний контекст / Ю. Завалевський, І. Гавриш, А. Пугач. - С.3–8. - Бібліогр.: 17 назв. Бабічев, А. Анатолій Бабічев: "Рухаємося вперед, усвідомлюючи: освіта і наука – фундамент розвитку успішної особистості, демократичного суспільства, процвітаючої нації : інтерв'ю з директором Департаменту науки і освіти Харків. облдержадмін. Анатолієм Бабічевим / А. Бабічев. - С.8–9. Бех, Іван. Принцип діяльності як інтегрований чинник цілісного розвитку особистості / І. Бех. - С.10–13. - Бібліогр.: 4 назви. Прокопенко, Іван. Технологічні уклади та сучасна освіта / І. Прокопенко. - С.14–18. - Бібліогр.: 14 назв. : табл. Прокопенко, Іван. Іван Прокопенко: "Держава має забезпечити умови для розвитку зростаючої особистості, здатної в майбутньому розбудовувати освічену Україну, зміцнювати національну економіку та престиж країни на світовій арені" : інтерв'ю з ректором Харків. нац. пед. ун-ту ім. Г. С. Сковороди Іваном Прокопенком / І. Прокопенко. - С.19. Гриньова, Валентина. Модернізація національної освіти на засадах компетентнісного підходу: сутність і поняттєво-термінологічний апарат / В. Гриньова. - С.20–24. - Бібліогр.: 9 назв. Гриньова, Валентина. Валентина Гриньова: "Понад усе сповідуємо віру в людяність, професіоналізм і зв'язокнаукиз практикою" : інтерв'ю із завідувачем кафедри теорії і методики проф. освіти Харків. нац. пед. ун-ту ім. Г. С. Сковороди Валентиною Гриньовою / В. Гриньова. - С.25. Довженко, Тетяна. Підготовка вчителів проектних класів до організації педагогічної просвіти батьків / Т. Довженко. - С.26–30. - Бібліогр.: 7 назв. Довженко, Тетяна. Тетяна Довженко: "Важливими якостями справжнього вчителя мають бути безмежна повага і любов до кожної дитини" : інтерв'ю з деканом ф-ту початкового навчання Харків. нац. пед. ун-ту ім. Г. С. Сковороди Тетяною Довженко / Т. Довженко. - С.31. Доценко, Світлана. Дидактичний потенціал компетентнісної моделі освіти у розвитку творчих здібностей учнів проектних класів "Інтелект України" / С. Доценко, В. Хайруліна. - С.32–38. - Бібліогр.: 13 назв. : рис., табл. Таранік-Ткачук, Катерина. Шляхи вдосконалення суспільно-гуманітарної освіти у межах науково-педагогічного проекту "Інтелект України" в основній школі / К. Таранік-Ткачук. - С.39–44. - Бібліогр.: 13 назв. Рогова, Віра. Віра Рогова: "Досвід українських освітян і результати реалізації вітчизняних науково-педагогічних проектів заслуговують на більшу увагу і найширше впровадження" : інтерв'ю з директором Департаменту освіти і науки Київ. облдержадмін. Вірою Роговою / В. Рогова. - С.44–45. Коваленко, Оксана. STEM-освіта: досвід упровадження в країнах ЄС та США / О. Коваленко, О. Сапрунова. - С.46–49. - Бібліогр.: 11 назв. Кириленко, Світлана. Поліфункціональний урок у системі STEM-освіти: теоретико-методологічні та методичні сегменти / С. Кириленко, О. Кіян. - С.50–54. - Бібліогр.: 12 назв. Даниленко, Георгій. Взаємодія навчального закладу і батьків щодо формування в академічно здібних учнів здоров'язбережувальної компетентності / Г. Даниленко, О. Щербакова, О. Щербаков. - С.55–59. - Бібліогр.: 7 назв. Холтобіна, Олександра. Використання здоров'язбережувальних технологій на уроках у проектних класах "Інтелект України" / О. Холтобіна, К. Юр'єва, В. Зданюк. - С.60–64. - Бібліогр.: 12 назв. Резван, Оксана. Шляхи вдосконалення професійної рефлексії вчителів проектних класів "Інтелект України" / О. Резван. - С.65–69. - Бібліогр.: 9 назв. Ушмарова, Вікторія. Інноваційні форми підвищення рівня готовності вчителів до роботи зі здібними учнями / В. Ушмарова, Є. Бачинська. - С.70–75. - Бібліогр.: 7 назв. : рис., табл. Шишенко, Валентина. Формування в учнів початкової школи позитивної мотивації до навчання: теоретичний аспект / В. Шишенко. - С.76–80. - Бібліогр.: 9 назв. Є примірники у відділах: Ф3 (19.04.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) Ф2 (19.04.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний) |
> Шифр: Ш872624/2016/8 Журнал 2016р. № 8 Опорним школам України бути. - С.2-11 Як це в них? : Польський досвід реформи освіти. - С.12-17 Який вигляд має гендерна рівність в освіті. - С.18-23 Гірний, О. Тепер у нас "все буде STEM"? / О. Гірний. - С.24-34 10 переваг освіти нового покоління. - С.36-39 Стародавній Китай: освіта і виховання дітей. - С.64-70 Гейман, Ніл. Чому наше майбутнє залежить від читання / Ніл Гейман. - С.82-87 7 способів розвивати творче мислення дитини. - С.88-91 Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
> Шифр: У070290/2017/1 Газета 2017р. № 1 Харченко, Наталія. 11 правил від Валерія Лобановського / Н. Харченко. - С.4 Кл.слова: Лобановський Валерій, про нього, лідерство, ставлення до себе Осикін, Ілля. Контроль управлінських рішень. Розробка та контроль за реалізацією управлінських рішень / І. Осикін. - С.5-10 Кл.слова: контроль, управлінські рішення, види контролю Осикін, Ілля. 7 вимог до ефективного контролю. Контроль як управлінський інструмент / І. Осикін. - С.11-12 Кл.слова: управлінський інструмент, контроль, досягнення цілей Політична пропозиція "Нова українська школа" затверджена. Уряд затвердив Політичну пропозицію щодо реформування загальної середньої освіти "Нова українська школа". - С.13-16 Кл.слова: Нова українська школа, загальна середня освіта, реформування Консультації з громадськістю-2017. - С.17-19 Кл.слова: консультація, громадськість, прикладний менеджмент Ляшенко, Олександр. Стратегічні пріоритети розвитку загальноосвітньої школи України. Доповідь О.Ляшенка із загальних зборів Національної академії педагогічних наук України / О. Ляшенко. - С.20-27 Кл.слова: загальноосвітня школа, загальна середня освіта, реформування Патрикеєва, Олена. STEM-освіта: умови впровадження у навчальних закладах України / О. Патрикеєва, О. Лозова, С. Горбенко. - С.28-31 Кл.слова: навчальний заклад, сучасна професія, підготовка фвхівців Консультації юриста. - С.32-37 Кл.слова: звільнення працівника, допуск до роботи, прийняття на роботу Кирилишин, Віктор. Не йди від мене! Методи утримання співробітників / В. Кирилишин. - С.38-42 Кл.слова: звільнення співробітників, утримання співробітників, мотивація Кирилишин, Віктор. Іди від мене! 12 типів співробітників, яких варто звільнити, і 6 помилок під час звільнення / В. Кирилишин. - С.43-49 Кл.слова: звільнення, типи співробітників, помилки Визначаємо цінності та потреби персоналу. Методика діагностики "Рейтинг ціннісно-споживацьких орієнтацій персоналу". - С.50-53 Кл.слова: орієнтація персоналу, особливості співробітників, психодіагностика Тест "Адміністратор або лідер?". - С.54-55 Кл.слова: оцінювання здібностей, методика, тест Пишемо листи. - С.56-63 Кл.слова: види листів, приклади листів, мовні звороти в листах Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
З-13 Завалевський, Ю. Тренди сучасної середньої освіти: цивілізаційний і національний контекст / Юрій Завалевський, Ірина Гавриш, Анжеліна Пугач> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 4. - С. 3–8. - Бібліогр.: 17 назв. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Освіта--інновації Кл.слова (ненормовані): третя індустріальна революція -- шостий технологічний уклад -- NBIC-технології -- NBIC-конвергерція -- STEM-освіта Анотація: У статті схаректиризовано цивілізаційні тенденції розвитку людства, що визначають аксіологічні імперативи державної політики в освітній галузі високорозвинених країн. Розкрито сутність понять "третя індустріальна революція", "NBIC-технології", "NBIC-конвергерція". Проаналізовано особливості STEM-освіти як інноваційної освітньої системи, що відповідає загальносвітовим тенденціям розвитку освіти. Зроблено висновок про доцільність урахування досвіду, накопиченого в США і Україні під час реалізації STEM-освіти. Дод.точки доступу: Гавриш, Ірина Пугач, Анжеліна Є примірники у відділах: Ф3 (04.10.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) Ф2 (04.10.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний) |
К 56 Коваленко, О. STEM-освіта: досвід упровадження в країнах ЄС та США / Оксана Коваленко, Олена Сапрунова> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 4. - С. 46–49. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Освіта--інновації Кл.слова (ненормовані): освітня реформа -- технологічний розвиток -- інтегровані уроки -- міжпредметні проекти Анотація: У статті розглянуто сутність STEM-освіти та перспективи її розвитку в країна ЄС та США як нового напряму в науці, пов'язаного з упровадженням перспективних інноваційних освітніх технологій і методів. На основі проведеного дослідження обгрунтовано переваги та шляхи впровадження STEM-освіти, починаючи з початкової школи. Дод.точки доступу: Сапрунова, Олена Є примірники у відділах: Ф3 (04.10.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) Ф2 (04.10.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний) |
К 43 Кириленко, С. Поліфункціональний урок у системі STEM-освіти: теоретико-методологічні та методичні сегменти / Світлана Кириленко, Ольга Кіян> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 4. - С. 50–54. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Освіта--інновації Уроки--інноваційні уроки Кл.слова (ненормовані): ідентифікація -- дивергентність -- конвергентність -- когнітивний розвиток -- критичне мислення -- поліфункціональність -- комунікативність Анотація: У статті розглядається сучасний урок як поліфункціональне, багатоаспектне явище в навчально-виховному процесі, результат творчого пошуку педагогічних інновацій в освіті, оволодіння знаннями, вміннями, навичками ефективної взаємодії із соціумом та шляхів їх упровадження в розроблення моделі STEM-освіти. Визначено концепцію всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України", що спрямованимй на навчання та виховання здібних і обдарованих дітей, а в подальшому – на формування інтелектуальної, висококультурної еліти України. Дод.точки доступу: Кіян, Ольга Є примірники у відділах: Ф3 (04.10.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний) Ф2 (04.10.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний) |
> Шифр: У070290/2017/2 Газета 2017р. № 2 Харченко, Наталія. Якого кольору ваше волосся / Н. Харченко. - С.4 Кл.слова: ділова комунікація, критика, реакція на критику Шпиг, Наталія. Імідж організації: керований і стихійний. Public Rilations для організацій / Н. Шпиг. - С.5-10 Кл.слова: паблік рілейшнз, імідж організації, зв’язки з громадськістю Шпиг, Наталія. Діяльність як інструмент впливу. Технологічні засади написання прес-анонсу, прес-релізу / Н. Шпиг. - С.11-15 Кл.слова: прес-анонс, прес-реліз, інформування ЗМІ Герчинський, Ян. Варіанти політики щодо фрагментарності шкільних мереж в Україні / Я. Герчинський. - С.16-25 Кл.слова: шкільна мережа, якість освіти, об’єднання шкіл Василашко, Ірина. Упровадження STEM-навчання. Відповідь на виклик часу / І. Василашко, Т. Білик. - С.26-32 Кл.слова: система освіти, реформування освіти, інформаційні технології Краснякова, Алла. Особистість і держава. Особливості становлення громадянської сучасної української молоді / А. Краснякова. - С.33-37 Кл.слова: формування громадянськості, українська молодь, громадянська свідомість Консультації юриста. Виплата допомоги по вагітності та пологах застрахованій особі, яка працює за сумісництвом. - С.38-40 Кл.слова: соціальне страхування, допомоги по вагітності, робота за сумісництвом Консультації юриста. Черговість надання щорічної відпустки визначається графіком, який погоджується з профспілковою організацією. - С.41 Кл.слова: надання відпустки, тривалість відпустки, графік відпусток Шевченко, Євген. Чому люди не хочуть змін. Спротив колективу: причини, етапи, рівні / Є. Шевченко. - С.42-46 Кл.слова: порушення розпорядку, реакція на зміни, етапи опору змінам Шевченко, Євген. Методи подолання опору змінам. Рекомендації управлінцю / Є. Шевченко. - С.47-51 Кл.слова: опір змінам, подолання опору змінам, методи подолання опору Косенчук, Олена. Корпоратив як інструмент управлінця. Як організувати й оцінити корпоративне свято в організації / О. Косенчук. - С.52-58 Кл.слова: привітання співробітників, корпоративна культура, корпоративне свято Тарантук, Олег. Критика як мистецтво. Конструктивна критика в діловій комунікації / О. Тарантук. - С.59-64 Кл.слова: критика, ділове спілкування, уміння критикувати Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
> Шифр: О116017/2017/3 Журнал 2017р. № 3 Поліхун, Наталія Іванівна. Педагогічна технологія STEM як засіб реформування освітньої системи України / Н. І. Поліхун, І. А. Сліпухіна, І. С. Чернецький. - С.5-9 Кл.слова: міждисциплінарний підхід, освітні програми Данілова, Лариса Володимирівна. Почуття милосердя як соціальна якість студентської молоді / Л. В. Данілова. - С.10-13 Кл.слова: доброчинна діяльність, соціальна поведінка Бурова, Вікторія Володимирівна. Розвиток обдарованої особистості засобами інноваційних технологій / В. В. Бурова. - С.14-16 Кл.слова: обдарованість, освіта, технології Сологуб, Анатолій Іванович. Винахідницька діяльність старшокласників на заняттях профільного креативного навчання / А. І. Сологуб. - С.17-23 Кл.слова: заняття, хімія Єзерська, Наталія Валеріївна. Дескриптори щастя обдарованих учнів підліткового віку як показники суб'єктивного благополуччя / Н. В. Єзерська. - С.24-29 Кл.слова: адаптація, самореалізація, духовність Сичевська, Людмила Євгеніївна. Козацька спадщина як етнокультурний фундамент для сучасного виховання обдарованої особистості / Л. Є. Сичевська, Л. Г. Олійник. - С.30-34 Кл.слова: козак, генетична пам'ять Карпенко, Андрій Петрович. Вплив батьківського виховання на професійний вибір фахівців інженерно-технічних спеціальностей / А. П. Карпенко. - С.35-39 Кл.слова: професійна ефективність, аутентичність Чудакова, Віра Петрівна. Експерементальна перевірка "моделі експкртизи внутрішньої психологічної готовності персоналу до інноваційної діяльності" (В. Чудакова) як засіб формування конкурентоздатності особистості / В. П. Чудакова. - С.40-47 Кл.слова: інноваційність, корекція Рыбак, Сергей Борисович. Отличный конспект - это просто / С. Б. Рыбак. - С.48-50 Кл.слова: піктограма, майстер-клас Прохорчук, Тетяна Павлівна. Вистава "У деякому королівстві - геометричній державі" / Т. П. Прохорчук. - С.51-54 Кл.слова: авторські програми, проекти Федорова, Ніна Федорівна. Обдаровані діти в Угорщині / Н. Ф. Федорова. - С.55-60 Кл.слова: обдарованість, талант, угорський контекст Абраменко, Ірина Василівна. Майбутня зірка сучасних танців / І. В. Абраменко. - С.61-64 Кл.слова: обдарована особистість, Марійка Біднюк Грицишина, Таїсія Іванівна. Інноваційна освіта - дошкільнятам / Т. І. Грицишина. - С.65-70 Кл.слова: неакадемічні навички, грамотність, особисті якості Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
> Шифр: У070290/2017/9 Газета 2017р. № 9 Харченко, Наталія. Для чого вчити коня літати? / Н. Харченко. - С.4 Кл.слова: шанс, лідерство, отримання шансу 2017/18 н. р. Нормативно-правове та методичне забезпечення. - С.5-6 Кл.слова: навчальний рік, 2017/18, освітньо-виховна діяльність, навчальний заклад Про деякі питання щодо організації виховної роботиу навчальних закладах у 2017/2018 навчальному році : Наказ №1/9-413 від 27.07.2017. - С.7-16 Кл.слова: Інститут післядипломної педагогічної освіти, виховна робота, навчальний заклад Атестація наукових установ. Кабмін затвердив новий порядок атестації. - С.17 Кл.слова: атестація наукових установ, державна атестація, наукова установа Професії майбутнього: погляд сьогодні. Атлас нових професій для України: світові тенденції розвитку професій. - С.18-20 Кл.слова: майбутня професія, розвиток професій, Атлас нових професій України Методичні рекомендації щодо впровадження STEM-освіти у загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах України на 2017/2018 навчальний рік : Наказ №211/10-1470 від 13.07.2017. - С.21-28 Кл.слова: Інститут післядипломної педагогічної освіти, модернізація освіти, навчальний заклад Кирилишин, Віктор. Професійний стандарт нового покоління. Індикатори та вимоги професійних функцій / В. Кирилишин. - С.29-40 Кл.слова: управління, професійна діяльність, компетенції працівників Кирилишин, Віктор. Компетентнісний підхід у розробленні професійних та освітніх стандартів / В. Кирилишин. - С.41-48 Кл.слова: управління, компетентність, підготовка молодих фахівців Чи можна перервати декретну відпустку? Консультує юридичний відділ ЦК Профспілки. - С.49-50 Кл.слова: декретна відпустка, соціальна відпустка, соціальне страхування Виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника: правові аспекти. - С.51-52 Кл.слова: суміщення посад, колективний договір, оплата праці Сташук, Ксенія. Зворотний зв’язок у роботі керівника. Кому, чому і для чого / К. Сташук. - С.53-59 Кл.слова: робота з командою, зворотний зв’язок, управління Кириченко, Наталія. Мовні стандарти для ділової бесіди. Етикетні формули в спілкуванні / Н. Кириченко. - С.60-63 Кл.слова: професійна етика, ділова бесіда, мовні стандарти Кількість фахівців психологічної служби системи освіти України. - С.64-65 Кл.слова: психологічна служба, система освіти, модернізація освіти Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
> Шифр: Т893832/2017/17 Журнал 2017р. № 17 Конкурс "У фокусі навчання - компетентності". - С.15-16 Кл.слова: ключові компетентності, конкурс матеріалів, міжнародний досвід Конкурс "Корисне і красиве - скарбничка виробів". - С.14-15 Кл.слова: нова програма, учнівський проект, розробка проекту Бєльська, Н. А. Магніт "маки" із "холодного фарфору". Ліплення виробів із пластичних матеріалів / Н. А. Бєльська. - С.39-43 Кл.слова: сувенір, пластилін, ліплення з "холодного фарфору" Бакала, І. М. Диво в кошику. Цукерки з полничним наповнювачем / І. М. Бакала, К. Богдан. - С.44-47 Кл.слова: цукерки, рецепт приготування, какао-порошок Палієнко, Н. М. Виготовлення брошки власноруч / Н. М. Палієнко. - С.35-38 Кл.слова: аксесуар, декор, інструкційна картка Черняк, О. В. Основи вишивання хрестиком : інструкційна карта / О. В. Черняк. - С.24-34. - Бібліогр.: 6 назв Кл.слова: етнографічні особливості, традиційна спадщина, орнаментальні схеми STEM-освіта - шлях до майбутнього. - С.20-23 Кл.слова: програма навчання, напрям освіти, урок Чушак, Х. Приклади вправ для формування громадянської компетентності на уроках трудового навчання / Х. Чушак. - С.17-20 Кл.слова: правила у класі, інструкція, ключові компетентності Чередниченко, Л. В. На допомогу вчителеві : корисні підказки для роботи за новою програмою / Л. В. Чередниченко. - С.7-14 Кл.слова: метод проектів, знаннєвий компонент, технологія побутової діяльності Цина, А. Ю. Модернізація технологічної освіти за вимогами оновлення освітніх стандартів / А. Ю. Цина. - С.2-6. - Бібліогр.: 5 назв Кл.слова: інтегрованість змісту навчання, освітні технології, технологічна освіта Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
> Шифр: Ш505267/2017/9 Журнал 2017р. № 9 STEM-освіта - шлях до майбутнього. - С.2-5. Багінська, О. А. Формування творчої особистості: напрями співпраці педагога і бібліотекаря / О. А. Багінська, Н. М. Каспрукова. - С.6-11. Коваленко, В. В. "Котилася торба з високого горба" (урок-мандрівка для учнів 3-х класів) / В. В. Коваленко. - С.12-14. Козіна, Н. О. У світі українських казок (година спілкування для учнів 1-х класів) / Н. О. Козіна. - С.15-17. Артюшенко, А. В. Всесвітній мандрівник, винахідник Ж. Верн (урок-подорож у світ роману "Діти капітана Гранта") / А. В. Артюшенко, М. І. КлочекЛ. Д. Якименко. - С.18-24. Томащік, І. Ю. Складний портрет поета як людини / І. Ю. Томащік. - С.25-29. Коломійченко, Л. М. Україна - край лелечий (пізнавальна програма) / Л. М. Коломійченко. - С.30-36. Антонюк, А. А. "Поважаймо старість словом і ділом" (виховний захід до Дня людей похилого віку) / А. А. Антонюк. - С.37-38. Островська, Л. В. Ми - книги (віршована композиція для учнів 5-6-х класів) / Л. В. Островська. - С.39-40. Ясьончик, О. З. "Подорож Країною Мудрої Книги" (гра) / О. З. Ясьончик. - С.42-46. Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) Замовлені прим-ки для відділів: Ф2 |
Д 33 Денисюк, Л. Інноваційна модель "Школа трансформаційного лідерства" / Любов Денисюк> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 62–62. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Багатопрофільні гімназії--модель інноваційного розвитку --Школа трансформаційного лідерства Кл.слова (ненормовані): багатопрофільні гімназії -- модель інноваційного розвитку -- Школа трансформаційного лідерства -- трансформаційне лідерство -- розвивальне середовище -- лідерський потенціал -- громадська активність -- інноваційні технології -- акмеологічний підхід -- інформаційно-комунікаційні технології Анотація: У статті розкрито особливості моделі інноваційного розвитку навчального закладу на засадах лідерства. Обґрунтовано значущість лідерського потенціалу всіх учасників освітнього процесу. Створення якісного розвивального середовища є чинником успішної реалізації компетентнісної освіти та впровадження сучасних STEM-технологій. Дод.точки доступу: \про неї\ Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
> Шифр: І629412/2017/10 Журнал 2017р. № 10 Про внесення змін до Переліку уповноважених вищих навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 14 червня 2016 року № 667 : наказ М-ва освіти і науки України від 06.07.2017 № 986. - С.3–4. Про затвердження Типового переліку бюджетних програм і результативних показників їх виконання для місцевих бюджетів у галузі "Освіта" : наказ М-ва освіти і науки України від 10.07.2017 № 992. - С.5–19. Про внесення змін до Типового положення про комісію з питань захисту прав дитини і Положення про загальноосвітній навчальний заклад : постанова Кабінету Міністрів України від 9.08.2017 № 576. - С.20–21. Про внесення змін до Положення про порядок підготовки спортивних споруд та інших спеціально відведених місць для проведення масових спортивних та культурно-видовищних заходів : постанова Кабінету Міністрів України від 18.08.2017 № 621. - С.22–23. Про затвердження плану заходів з проведення у 2017 році Всеукраїнського тижня права : розпорядження Кабінету Міністрів України від 23.08.2017 № 579-р. - С.24–26. Про затвердження плану заходів щодо реалізації Національної стратегії з оздоровчої рухової активності в Україні на період до 2025 року "Рухова активність – здоровий спосіб життя – здорова нація" на 2018 рік : розпорядження Кабінету Міністрів України від 18.08.2017 № 548-р. - С.27–30. Методичні рекомендації щодо впровадження STEM-освіти у загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах України на 2017/2018 навчальний рік : [лист Ін-ту модернізації змісту освіти М-ва освіти і науки України] від 13.07.2017 № 21.1/10-1470. - С.31–41. Деякі питання проведення в 2018 році зовнішнього незалежного оцінювання результатів навчання, здобутих на основі повної загальної середньої освіти : наказ М-ва освіти і науки України від 31.07.2017 № 1103. - С.42–44. Щодо методичних рекомендацій для експериментальних загальноосвітніх навчальних закладів : [лист М-ва освіти і науки України] від 23.08.17 р. № 1/9-450. - С.45–61. Про організацію та проведення всеукраїнського конкурсу "Учитель року – 2018" : [лист М-ва освіти і науки України] від 19.09.2017 № 1/9-508. - С.62–72. Про особливості навчання базових предметів старшої школи у вищих навчальних закладах I–II рівнів акредитації у 2017/2018 н. р. : [лист Ін-ту модернізації змісту освіти М-ва освіти і науки України] від 14.09.17 № 21.1/10-1973. - С.73–75. Про проведення VIII Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка : [лист М-ва освіти і науки України] від 14.09.2017 № 1/9-495. - С.75–76. Про затвердження Положення про державну підсумкову атестацію студентів, які здобувають освітньо-кваліфікаційний рівень молодшого спеціаліста з одночасним завершенням здобуття повної загальної середньої освіти : наказ М-ва освіти і науки України від 22.08.2017 № 1224. - С.77–86. Щодо використання печатки : [лист М-ва освіти і науки України] від 15.09.2017 р. № 1/9-498. - С.87. Про внесення змін до Порядку державного визнання документів про вищу духовну освіту, наукові ступені та вчені звання, виданих вищими духовними навчальними закладами : постанова Кабінету Міністрів України від 9.08.2017 № 595. - С.88–91. Про внесення змін до деяких наказів Міністерства освіти і науки України і Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : наказ М-ва освіти і науки України від 03.07.2017 № 948. - С.92–95. Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
Патрикеєва, Олена. STEM-освіта: умови впровадження у навчальних закладах України [Текст] / О. Патрикеєва, О. Лозова, С. Горбенко> // Управління освітою : часопис для керівників освітньої галузі. - 2017. - № 1. - С. 28-31. - Зміст: Дидаткичні функції реалізації прикладного навчального матеріалу в STEM-освіті Кл.слова (ненормовані): навчальний заклад -- сучасна професія -- підготовка фвхівців Дод.точки доступу: Лозова, Оксана Горбенко, Світлана Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Василашко, Ірина. Упровадження STEM-навчання. Відповідь на виклик часу [Текст] / І. Василашко, Т. Білик> // Управління освітою : часопис для керівників освітньої галузі. - 2017. - № 2. - С. 26-32. - Зміст: Переваги STEM-освіти Кл.слова (ненормовані): система освіти -- реформування освіти -- інформаційні технології Дод.точки доступу: Білик, Тетяна Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Міністерство освіти і науки України. Методичні рекомендації щодо впровадження STEM-освіти у загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах України на 2017/2018 навчальний рік [Текст] : наказ №211/10-1470 від 13.07.2017 / Міністерство освіти і науки України. Державна наукова установа "Інститут модернізації змісту освіти"> // Управління освітою : часопис для керівників освітньої галузі. - 2017. - № 9. - С. 21-28 Кл.слова (ненормовані): Інститут післядипломної педагогічної освіти -- модернізація освіти -- навчальний заклад Дод.точки доступу: Державна наукова установа Інститут модернізації змісту освіти Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
У 45 Україна. М-во освіти і науки. Ін-т модернізації змісту освіти. Методичні рекомендації щодо впровадження STEM-освіти у загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах України на 2017/2018 навчальний рік : [лист ... ] від 13.07.2017 № 21.1/10-1470> // Інформ. зб. та комент. М-ва освіти і науки України : єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України. - 2017. - № 10. - С. 31–41. - Додаток: с. 32–41.
Рубрики: Освіта--Україна, 2017 р.--Правові джерела Освіта--зміст освіти--наукова орієнтованість--Україна Кл.слова (ненормовані): офіційний документ -- лист ІМЗО МОН України -- методичні рекомендації -- STEM-освіта -- загальноосвітні навчальні заклади -- позашкільні навчальні заклади -- 2017-2018 навчальний рік Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
STEM-освіта - шлях до майбутнього> // Трудове навчання в школі : науково-методичний журнал. Заснований у квітні 2008 р. - 2017. - N 17. - С. 20-23 Рубрики: Освіта--нові технології Кл.слова (ненормовані): програма навчання -- напрям освіти -- урок -- науково-технічна компетентність -- високі технології -- практичні навички та уміння -- конструювання пристроїв -- успішне працевлаштування Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
> Шифр: В651854400/2017/12 Журнал 2017р. № 12 Ісаєва, Олена. "Знайома незнайомка", або на що потрібно звернути увагу під час підготовки мультимедійної презентації на літературну тему / О. Ісаєва. - С.2-4. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: зарубіжна література, мультемедійна презентація Дячок, Світлана. Упровадження елементів Stem- (чи Steam-) освіти на уроках зарубіжної літератури через проектно-дослідницьку діяльність / С. Дячок. - С.5-7. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: зарубіжна література, Stem-освіта Богдан, Єва. Виховання чуттєвого сприйняття природи як засіб формування екологічної компетентності / Є. Богдан. - С.7-9. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: виховання, компетентність, зарубіжна література Овдійчук, Лілія Миколаївна. Джозеф Конрад у часі, просторі й пам’яті, або інтелектуально-естетичне дійство. До 160-річчя письменника, який поєднав три культури / Л. М. Овдійчук. - С.10-12. - Бібліогр. в кінці ст. Коршунов, Валерій. Змінити концепцію, а не формат / В. Коршунов. - С.13-15 Кл.слова: нова українська школа, інтегрований курс літератури Півнюк, Надія. Природа як вона є в оповіданнях Ернеста Сетона-Томпсона / Н. Півнюк, Н. М. Гребницька. - С.16-21 Кл.слова: Сетон-Томпсон, про ноьго, зарубіжна література Холодна, Юлія. Коментоване читання як засіб глибокого розуміння твору на прикладі повісті Альбера Камю "Сторонній" / Ю. Холодна. - С.22-26. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова: зарубіжна література, коментоване читання, Камю, Сторонній Мотчана, Катерина. Як допомогти учням осягнути мистецтво слова / К. Мотчана. - С.27-30 Кл.слова: мистецтво слова, зарубіжна література Гаврилів, Марта. Диво Різдва. Урок аналізу ідейно-художнього змісту повісті Ч. Дуккенса "Різдвяна пісня в прозі" / М. Гаврилів. - С.31-34 Кл.слова: Діккеннс, "Різдвяна пісня в прозі", зарубіжна література, конспект уроку Ятищук, Анатолій. "Людина не для того створена, щоб терпіти поразки". Урок за романом Д. Дефо "Пригоди Робінзона Крузо" / А. Ятищук. - С.38-42 Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1) |
STEM-освіта - шлях до майбутнього> // Шкільний бібліотекар (Осн.). - 2017. - N 9. - С. 2-5. Кл.слова (ненормовані): STEM-освіта Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) Замовлені прим-ки для відділів: Ф2 |