Корнят, В. Професійна освіта осіб з особливими освітніми потребами: проблеми та перспективи змін / В. Корнят, К. Островська, І. Островський, С. Слободян> // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1. - С. 30-35, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.3035. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595 Кл.слова (ненормовані): all-Ukrainian experiment -- inclusive education -- professional education -- Всеукраїнський експеримент -- інклюзивна освіта -- професійна освіта Анотація: У статті розкривається значення експериментальної діяльності в процесі вдосконалення та оновлення освітнього процесу у навчальних закладах. Проаналізовано сучасний стан професійної підготовки дітей з особливими освітніми потребами. Показано місце наукової діяльності у вирішенні практичних проблем системи освіти, зокрема підготовки дітей з особливими освітніми потребами до професійного самовизначення. Розкрито мету, завдання, зміст експериментальної діяльності щодо розробки та впровадження структурнофункціональної моделі формування професійної компетентності учнівської молоді з особливими освітніми потребами у закладах професійної (професійно-технічної) освіти. Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/ Дод.точки доступу: Островська, К. Островський, І. Слободян, С. Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |