І 48 Ільченко, О. М. Англо-українсько-російський словник міжнародної комунікації: наука, техніка, освіта, журналістика : словник = International Communication: science, technology, education, journalism : English - Ukrainian - Russian Dictionary / Ільченко О. М. ; ред. В. Я. Жалая ; Національна академія наук України, Ценр наукових досліджень та викладання іноземних мов. - Київ : Едельвейс, 2014. - 632 с. - ISBN 978-966-2748-52-9 : 50.00 грн. Дод. тит. арк. англ. мов.
Рубрики: Міжнародні комунікації--Англійська мова--Українська мова--Російська мова--Словники Кл.слова (ненормовані): наука -- техніка -- освіта -- журналістика Дод.точки доступу: Жалая, В. Я. \ред.\ Ilchenko O. M. Національна академія наук України Ценр наукових досліджень та викладання іноземних мов Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) |
А 64 Англійська мова для повсякденого спілкування [Текст] = English for everyday communication : підручник / В. К. Шпак [та ін.] ; за ред. В. К. Шпака. - 4-е вид., стер. - Київ : Вища школа, 2005. - 301 с. - ISBN 966-642-299-9 : 50.00 грн.
Рубрики: Мовознавство--Навчальні видання для вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): інтонація -- наголос -- типи складів -- теми Дод.точки доступу: Шпак, В. К. Популях, В. Я. Кириченко, З. Ф. Голуб, Н. М. Шпака, В. К. \за ред.\ Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) |
>
Рубрики: Засоби масової інформації -- Видавнича справа -- Зв’язки з громадськістю -- Журнали Кл.слова (ненормовані): преса -- радіомовлення -- телебачення -- науковий журнал Зареєстровані надходження: 2023 2022 2021 2020 2019 2018 2017 2016 Перейти до зовнішнього ресурсу Сайт видання, Перейти до зовнішнього ресурсу Архів номерів |
> Шифр: І254815328/2016/2 Журнал 2016р. Вип. 2 . - 59.52, грн. Вернигора, С. М. Methods of teaching of vocational subjects in English at the Institute of Journalism of Borys Grinchenko Kyiv University / С. М. Вернигора. - С.8-13 Гузенко, Т. А. Основні засади формування комунікативної стратегії м. Києва: теоретичні та практичні аспекти / Т. А. Гузенко. - С.14-20 Гусак, О. П. Івент-аналіз як складник підготовки сучасних PR-фахівців / О. П. Гусак. - С.21-25 Курбан, О. В. Структурна модель інформаційних онлайн-мережевих процесів / О. В. Курбан. - С.26-30 Курбан, С. О. Репрезентація основних типів гендерних стереотипів у рекламі / С. О. Курбан. - С.31-36 Чекалюк, В. В. Залучення медіаінструментів для формування позитивного державного іміджу / В. В. Чекалюк. - С.37-42 Чечулін, О. В. Комунікаційні і маркетингові заходи в програмах просування територій / О. В. Чечулін. - С.43-45 Вернигора, Н. М. Жанри наукової періодики (Методичні рекомендації щодо формування структури і рубрикації текстів) / Н. М. Вернигора. - С.46-52 Масімова, Л. Г. Залучення представників роботодавців до освітнього процесу (на прикладі підготовки фахівця з видавничої справи та редагування) / Л. Г. Масімова. - С.53-58 Полковенко, Т. В. Вибрані матеріали з теорії читання як елемент видавничих стратегій / Т. В. Полковенко, О. В. Полковенко. - С.59-62 Шпак, В. І. Книговидання в Україні: фактори розвитку / В. І. Шпак. - С.63-69 Герасименко, О. С. Взаємодія держави і ЗМІ в питаннях регулювання інформаційного поля / О. С. Герасименко. - С.70-72 Маркова, М. В. Інформаційно-психологічна війна проти населення України як сучасна реальність: стан проблеми і шляхи подолання наслідків / М. В. Маркова, А. Р. Марков. - С.73-85 Росінська, О. А. Архетип у медіатексті: просторові образи / О. А. Росінська. - С.86-90 Санакуєв, М. Г. Філософія інформації та філософські основи інформатики / М. Г. Санакуєв. - С.91-96 Матвійчук, О. Є. Бібліотечна педагогіка, або Виховання книгою / О. Є. Матвійчук. - С.97-101 Герасимюк, Л. С. Тенденції впровадження новітніх технологій керування документаційними процесами в умовах інформатизації суспільства / Л. С. Герасимюк. - С.102-105 Сніжко, А. С. Виклики гібридної війни (Наукова рецензія на книгу Магди Є. В. «Гібридна війна: вижити і перемогти») / А. С. Сніжко. - С.106-108 Курбан, С. О. Курбан О. В. Сучасні інформаційні війни у мережевому он-лайн просторі: навчальний посібник. Покажчик змісту / С. О. Курбан. - С.109-110 Приндюк, Д. В. Редакторські знання і навички в професії викладача української мови і літератури / Д. В. Приндюк. - С.111-113 Горбенко, Г. В. Принципи та пріоритети розвитку Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка / Г. В. Горбенко. - С.114-120 Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3) Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3) |
Vernyhora, Svitlana. Methods of teaching of vocational subjects in English at the Institute of Journalism of Borys Grinchenko Kyiv University [Текст] = Методика викладання фахових дисциплін англійською мовою в Інституті журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка / S. Vernyhora> // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - 2016. - N 2. - С. 8-13 Кл.слова (ненормовані): методи -- методика викладання -- фахові дисципліни, англійська мова -- реклама -- зв’язки з громадськістю Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3) Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3) |
Гузенко, Т. А. Основні засади формування комунікативної стратегії м. Києва: теоретичні та практичні аспекти [Текст] = The essentials of formation of communicative strategy of Kyiv: theoretical and practical aspects / Т. А. Гузенко> // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - 2016. - N 2. - С. 14-20 Кл.слова (ненормовані): комунікація -- публічний простір -- місцеве самоврядування -- Київ Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3) Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3) |
Гусак, О. П. Івент-аналіз як складник підготовки сучасних PR-фахівців [Текст] = Event analysis: A Component in Training of Modern PR Professionals / О. П. Гусак> // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - 2016. - N 2. - С. 21-25 Кл.слова (ненормовані): зв’язки з громадськістю -- комунікація -- реклама Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3) Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3) |
Курбан, О. В. Структурна модель інформаційних онлайн-мережевих процесів [Текст] = Structural model of information online network processes / О. В. Курбан> // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - 2016. - N 2. - С. 26-30 Кл.слова (ненормовані): соціальні мережі -- онлайн-мережі -- комунікація -- інформація Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3) Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3) |
Курбан, С. О. Репрезентація основних типів гендерних стереотипів у рекламі [Текст] = Representation of the major types of gender stereotypes in advertising / С. О. Курбан> // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - 2016. - N 2. - С. 31-36 Кл.слова (ненормовані): рекламна комунікація -- реклама -- рекламний простір -- Україна Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3) Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3) |
Чекалюк, В. В. Залучення медіаінструментів для формування позитивного державного іміджу [Текст] = Representation of the major types of gender stereotypes in advertising / В. В. Чекалюк> // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - 2016. - N 2. - С. 37-42 Кл.слова (ненормовані): імідж держави -- спілкування -- медіа -- дипломатія -- політика -- аудиторія Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3) Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3) |
Чечулін, О. В. Комунікаційні і маркетингові заходи в програмах просування територій [Текст] = Communication and marketing activities in the program progress of the territory / О. В. Чечулін> // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - 2016. - N 2. - С. 43-45 Кл.слова (ненормовані): маркетинг -- брендинг -- реклама -- маркетингові комунікації Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3) Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3) |
Вернигора, Н. М. Жанри наукової періодики (Методичні рекомендації щодо формування структури і рубрикації текстів) [Текст] = Genres of scientific periodicals (Methodological recommendations on forming structure and rubrication of texts) / Н. М. Вернигора> // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - 2016. - N 2. - С. 46-52 Кл.слова (ненормовані): наукова стаття -- періодика -- тези, наукова доповідь -- структура статті Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3) Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3) |
Масімова, Л. Г. Залучення представників роботодавців до освітнього процесу (на прикладі підготовки фахівця з видавничої справи та редагування) [Текст] = The tropes of the media visual text / Л. Г. Масімова> // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - 2016. - N 2. - С. 53-58 Кл.слова (ненормовані): освітній процес -- видавнича справа -- редагування -- ярмарок проектів -- спонсоринг Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3) Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3) |
Полковенко, Т. В. Вибрані матеріали з теорії читання як елемент видавничих стратегій [Текст] = Selected materials from the theory of reading as the elements of publishing strategies / Т. В. Полковенко, О. В. Полковенко> // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - 2016. - N 2. - С. 59-62 Кл.слова (ненормовані): видавнича справа -- текст -- розвиток -- інформація Дод.точки доступу: Полковенко, О. В. Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3) Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3) |
Шпак, В. І. Книговидання в Україні: фактори розвитку [Текст] = Book publishing of Ukraine: development factors / В. І. Шпак> // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - 2016. - N 2. - С. 63-69 Кл.слова (ненормовані): книга -- інформаційний простір -- культура -- держава -- економічна політика Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3) Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3) |
Герасименко, О. С. Взаємодія держави і ЗМІ в питаннях регулювання інформаційного поля [Текст] = The interaction of the state and the media in the regulation of information field / О. С. Герасименко> // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - 2016. - N 2. - С. 70-72 Кл.слова (ненормовані): мас-медіа -- засоби масової інформації -- інформаційна політика -- інформаційна безпека Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3) Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3) |
Маркова, М. В. Інформаційно-психологічна війна проти населення України як сучасна реальність: стан проблеми і шляхи подолання наслідків [Текст] = Information and psychological war against population of Ukraine as a current reality: problems and ways of overcoming of consequences / М. В. Маркова, А. Р. Марков> // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - 2016. - N 2. - С. 73-85 Кл.слова (ненормовані): інформаційний вплив -- пропаганда -- населення, Україна Дод.точки доступу: Марков, А. Р. Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3) Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3) |
Росінська, О. А. Архетип у медіатексті: просторові образи [Текст] = Archetype in a media text: space images / О. А. Росінська> // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - 2016. - N 2. - С. 86-90 Кл.слова (ненормовані): географічний міф -- концепт -- інформаційний простір Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3) Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3) |
Санакуєв, М. Г. Філософія інформації та філософські основи інформатики [Текст] = Philosophy of information and philosophical basic of informatics / М. Г. Санакуєв> // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - 2016. - N 2. - С. 91-96 Кл.слова (ненормовані): інформація -- науковий світогляд -- атрибутивна концепція -- функціональна концепція Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3) Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3) |
Матвійчук, О. Є. Бібліотечна педагогіка, або Виховання книгою [Текст] = Library pedagogy or book upbringing / О. Є. Матвійчук> // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - 2016. - N 2. - С. 97-101 Кл.слова (ненормовані): читання -- книга -- популяризація книги Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3) Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3) |