37.013.77
Г 34


   
    Гендерна педагогіка = Gender Pedagogy : A Reader : хрестоматія / редактор В. Гайденко ; перекладач: В. Гайденко, А. Предборська. - Суми : Університетська книга, 2012. - 313 с. - ISBN 978-966-680-276-7 : 90.00 грн., 90.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Гендерна освіта--Хрестоматії

Кл.слова (ненормовані):
ґендерна педагогіка -- Вороніна -- Уест -- Зіммерман -- Гайденко -- Жиру -- Джексон -- Кон -- Бем -- Мартін -- Месснер -- Річардсон -- Сімпсон -- Клецина -- Здравомислова -- Герасимова -- Троян -- Горошко -- Рубчак -- толерантність -- ґендерна соціалізація -- ґендерні стереотипи -- дискримінація -- расова дискримінація
Анотація: В хрестоматії подано матеріал з гендерної педагогіки вітчизняних і зарубіжних авторів
Дод.точки доступу:
Гайденко, В. \редактор.\
Гайденко, В. \перекладач.\
Предборська, А. \перекладач.\


Примірників всього: 3
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)


37.013.77
Г 34


   
    Гендерна педагогіка = Gender pedagogy : хрестоматія / ред. В. Гайденко ; пер.: В. А. Гайденко, А. В. Предборська. - Суми : Унів. книга, 2006. - 314 с. : фото. - Л-ра в кінці ст. - ISBN 966-680-276-7 : 42.20 грн
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Хрестоматії

   Психологічна педагогіка--Хрестоматії


Кл.слова (ненормовані):
гендерні дослідження -- гендерные исследования -- статеві відмінності -- гендерна соціалізація -- гендерні стереотипи
Анотація: Найсучасніший матеріал з гендерної педагогіки вітчизняних і зарубіжних авторів.
Дод.точки доступу:
Гайденко, В. \ред.\
Гайденко, В.А. \пер.\
Предборська, А.В. \пер.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)


378.013.74(477)
С 40


    Сисоєва, Світлана Олександрівна.
    The development of osvitologiia: comparative pedagogy / С. О. Сисоєва // Укр. пед. журн. = UKRAINIAN EDUCATIONAL JOURNAL : наук. журн. - 2015. - № 3. - С. 9-21 : кольор. фотогр. - текст англ. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 2411-1317
УДК

Рубрики: Порівняльна педагогіка--освітологія--вища освіта

Кл.слова (ненормовані):
освітологія -- порівняльна педагогіка -- міждисциплінарний підхід -- мультидисциплінарний підхід
Анотація: Автор статті розглядає об’єкт, предмет, мету, статус та завдання порівняльної педагогіки в контексті становлення і розвитку наукового напряму інтегрованого дослідження сфери освіти – освітології.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)



Шифр: І254815328/2016/2
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2016р. Вип. 2 . - 59.52, грн.
Зміст:
Вернигора, С. М. Methods of teaching of vocational subjects in English at the Institute of Journalism of Borys Grinchenko Kyiv University / С. М. Вернигора. - С.8-13
Гузенко, Т. А. Основні засади формування комунікативної стратегії м. Києва: теоретичні та практичні аспекти / Т. А. Гузенко. - С.14-20
Гусак, О. П. Івент-аналіз як складник підготовки сучасних PR-фахівців / О. П. Гусак. - С.21-25
Курбан, О. В. Структурна модель інформаційних онлайн-мережевих процесів / О. В. Курбан. - С.26-30
Курбан, С. О. Репрезентація основних типів гендерних стереотипів у рекламі / С. О. Курбан. - С.31-36
Чекалюк, В. В. Залучення медіаінструментів для формування позитивного державного іміджу / В. В. Чекалюк. - С.37-42
Чечулін, О. В. Комунікаційні і маркетингові заходи в програмах просування територій / О. В. Чечулін. - С.43-45
Вернигора, Н. М. Жанри наукової періодики (Методичні рекомендації щодо формування структури і рубрикації текстів) / Н. М. Вернигора. - С.46-52
Масімова, Л. Г. Залучення представників роботодавців до освітнього процесу (на прикладі підготовки фахівця з видавничої справи та редагування) / Л. Г. Масімова. - С.53-58
Полковенко, Т. В. Вибрані матеріали з теорії читання як елемент видавничих стратегій / Т. В. Полковенко, О. В. Полковенко. - С.59-62
Шпак, В. І. Книговидання в Україні: фактори розвитку / В. І. Шпак. - С.63-69
Герасименко, О. С. Взаємодія держави і ЗМІ в питаннях регулювання інформаційного поля / О. С. Герасименко. - С.70-72
Маркова, М. В. Інформаційно-психологічна війна проти населення України як сучасна реальність: стан проблеми і шляхи подолання наслідків / М. В. Маркова, А. Р. Марков. - С.73-85
Росінська, О. А. Архетип у медіатексті: просторові образи / О. А. Росінська. - С.86-90
Санакуєв, М. Г. Філософія інформації та філософські основи інформатики / М. Г. Санакуєв. - С.91-96
Матвійчук, О. Є. Бібліотечна педагогіка, або Виховання книгою / О. Є. Матвійчук. - С.97-101
Герасимюк, Л. С. Тенденції впровадження новітніх технологій керування документаційними процесами в умовах інформатизації суспільства / Л. С. Герасимюк. - С.102-105
Сніжко, А. С. Виклики гібридної війни (Наукова рецензія на книгу Магди Є. В. «Гібридна війна: вижити і перемогти») / А. С. Сніжко. - С.106-108
Курбан, С. О. Курбан О. В. Сучасні інформаційні війни у мережевому он-лайн просторі: навчальний посібник. Покажчик змісту / С. О. Курбан. - С.109-110
Приндюк, Д. В. Редакторські знання і навички в професії викладача української мови і літератури / Д. В. Приндюк. - С.111-113
Горбенко, Г. В. Принципи та пріоритети розвитку Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка / Г. В. Горбенко. - С.114-120
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)




    Матвійчук, О. Є.
    Бібліотечна педагогіка, або Виховання книгою [Текст] = Library pedagogy or book upbringing / О. Є. Матвійчук // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - 2016. - N 2. - С. 97-101

Кл.слова (ненормовані):
читання -- книга -- популяризація книги

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)





    Матвійчук, О. Є.
    Бібліотечна педагогіка, або Виховання книгою [Текст] = Library pedagogy or book upbringing / О. Є. Матвійчук // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - Вип. 2. - С. 97-101


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)



37:159.922.62
А 72


    Антонов, Валерій Миколайович.
    Акме-педагогіка, акме-менеджмент освіти та акме-інновації у вихованні [Текст] : монографія = Acme-pedagogy, acme-management of education and acme-innovations in upbringing : monograph / В. М. Антонов, Є. П. Голобородько, Ю. В. Антонова-Рафі ; Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут імені І. , Комунальний вищий навчальний заклад "Херсонська академія неперервної освіти", Українська Академія Акмеології. - Харків : Видавництво Іванченка І. С., 2018. - 356 с. - ISBN 978-617-7675-26-5 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогічна акмеологія--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
pedagogy -- ripeness
Дод.точки доступу:
Голобородько, Є. П.
Антонова-Рафі, Юлія Валеріївна
Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут імені І.
Комунальний вищий навчальний заклад "Херсонська академія неперервної освіти"
Українська Академія Акмеології


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)


   373.3./5.016
   Я 22


    Яворська, С. Т.
    Теоретичні основи розвитку методики навчання української мови як науки в середній школі (30-90-і роки ХХ ст.) [Текст] : монографія / С. Т. Яворська ; Київський університет імені Бориса Гріенченка. - Видання друге, змінене і доповнене. - Київ : Ліра-К, 2019. - 176 с. - ISBN 966-8596-33-1 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Методика навчання української мови--Монографії

   Історія України


Кл.слова (ненормовані):
методика навчання -- teaching methodology -- українська педагогіка -- Ukrainian pedagogy -- підручники української мови -- textbooks of the Ukrainian language
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)


37.014
П 27


   
    Переосмысливая образование. Образование как всеобщее благо? [Текст] / Организация Объединенных Наций по вопросам образования, науки и культуры. - Paris : Юнеско, 2015. - 93 с. - ISBN 978-92-3-400007-9 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Політика--Громадське життя--Трансформації

Кл.слова (ненормовані):
гуманістична концепція -- транформація освіти -- вчитель -- суспільство -- education -- pedagogy -- education transformation -- humanistic concept
Дод.точки доступу:
Организация Объединенных Наций по вопросам образования, науки и культуры


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)


Шифр: О283150799/2019/3/4
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 3/4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Tverdokhlib, T. Study of pedagogy and pedagogical disciplines in educational institutions of the orthodox church: views of educators and theologians (the end of the 19th century – the beginning of the 20th century) / T. Tverdokhlib. - С.1-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбань, О. Освітній потенціал відеоігор: Світоглядно-методологічні засади / О. Горбань. - С.19-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Гнатів, З. Інститут університету: минуле, сьогодення, майбутнє / З. Гнатів. - С.35-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткова, Ю. Формування міжкультурної компетентності майбутніх юристів під час базової підготовки в закладі вищої освіти / Ю. Короткова. - С.48-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Баштан, С. Проблема формування культури здоров'я студентів у педагогічній теорії / С. Баштан, Т. Шапкіна. - С.61-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламар, С. Проблема формування літературної компетентності старшокласників у поцесі аналізу художнього твору з використанням інноваційних засобів навчання / С. Паламар, Л. Назаренко. - С.73-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Ахмед, К. М. Компетентнісний підхід як чинник професійного становлення студентів мистецьких спеціальностей / К. М. Ахмед. - С.92-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Малахова, М. Студентський народно-інструментальний ансамбль: технологія командної інтерпретації музичних творів / М. Малахова. - С.100-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Гаращенко, Л. Художня праця як засіб формування предметно-практичної компетентності у дітей дошкільного віку / Л. Гаращенко, О. Літіченко. - С.110-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Єсіпова, О. Дослідження мотивації майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю / О. Єсіпова. - С.121-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Руденко, Ю. Використання ігрових технологій у фаховій лінгводидактичній освіті майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / Ю. Руденко. - С.130-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Cоломаха, А. Затосування словникових он-лайн тренажерів для формування іншомовної лексичної компетенції майбутнього педагога / А. Cоломаха. - С.143-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушак, О. Економіко-математичне моделювання: методика синтезу ІКТ і методів моделювання / О. Глушак, С. Семеняка. - С.156-174. - Бібліогр. в кінці ст.
Білоус, В. Базові принципи проектування мультимедійних освітніх мобільних додатків / В. Білоус. - С.175-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрик, Л. Ефективність використання медіазасобів для вивчення іноземних мов у початковій школі: від усвідомлення до готовності / Л. Петрик. - С.185-196. - Бібліогр. в кінці ст.
Гуцул, О. Особливості викладання дисципліни "медична та біологічна фізика" іноземним студентам англійською мовою у вищому медичному навчальному закладі / О. Гуцул, Т. Бірюкова. - С.197-205. - Бібліогр. в кінці ст.
Барановська, І. Інноваційні підходи розвитку творчої обдарованості дітей у позашкільних закладах освіти / І. Барановська, А. Чернятинська, С. Похила. - С.206-219. - Бібліогр. в кінці ст.
Стеченко, О. Навчальний план підготовки магістрів медицини: зміни в проектуванні освітнього процес / О. Стеченко. - С.220-239. - Бібліогр. в кінці ст.
Туранов, Ю. Підготовка майбутніх учителів і реалізація індивідуального підходу до учнів на уроках трудового навчання та технологій / Ю. Туранов, А. Уруський. - С.240-252. - Бібліогр. в кінці ст.
Курінна, А. Формування екологічної свідомості успішної особистості як складника сучасної освіти та виховання / А. Курінна, Д. Фролов. - С.253-267. - Бібліогр. в кінці ст.
Даценко, В. Екологічний складник хімічної освіти в технічному ЗВО / В. Даценко. - С.268-279. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладкова, В. Методологічне обгрунтування акместратегії та акметехнології продуктивної діяльності фахівця соціономічного профілю / В. Гладкова, Д. Юйцзін. - С.280-293. - Бібліогр. в кінці ст.
Біницька, К. Тенденції розвитку університетської освіти країн ЄС як об’єкт міждисциплінарного дослідження / К. Біницька. - С.294-305. - Бібліогр. в кінці ст.
Власова, І. Фінансова самостійність університетів: досвід Латвії / І. Власова. - С.306-318. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузіна, О. Підготовка фахівця дошкільної освіти у контексті європейського досвіду / О. Кузіна. - С.319-329. - Бібліогр. в кінці ст.
Папушина, В. Структурно-функціональна модель педагогічної системи формування естетичної культури майбутніх учителів української мови і літератури: компаративний досвід / В. Папушина. - С.330-341. - Бібліогр. в кінці ст.
Batechko, N. The system of management of the university education quality: the experience of the European Union / N. Batechko. - С.342-357. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Шифр: Н057263/2020/1
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2020р. Вип. 1 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Хоружа, Л. Партнерство освіти та бізнесу: у пошуках нових форм взаємодії / Л. Хоружа, О. Тадеуш. - С.7-16
Cherepekhina, O. The concept research of development pedagogical competence of a future teacher of psychology in magistracy / O. Cherepekhina. - С.17-22
Скрипник, Т. Неперервний експертний коучинг у процесі підвищення компетентності учасників інклюзивного процесу в закладах освіти / Т. Скрипник, К. Бірюкова. - С.23-29
Петренко, Н. Підвищення мотивації на заняттях з фізичного виховання в аграрному університеті / Н. Петренко. - С.30-36
Грицак, Н. Аксіологічний компонент структури жанрової грамотності майбутніх учителів зарубіжної літератури / Н. Грицак. - С.37-43
Tsiuniak, O. Personal and motivation criteria development of masters in primary education to innovative activities / O. Tsiuniak. - С.44-48
Нетреба, М. Стартап як дипломний проєкт: від ідеї до практичного втілення / М. Нетреба. - С.49-54
Огурцова О., Петрова С. Процесуальна мотивація студентів під час змішаного навчання ділової англійської мови / О., Петрова С. Огурцова О. - С.55-60
Mikhno, O. Characteristic of a student in experimental pedagogy by O. Nechaev and G. Rossolimo / O. Mikhno. - С.61-67
Бульвінська, О. Система наук про освіту: досвід європейських університетів / О. Бульвінська. - С.68-73
Михаськова, М. Зарубіжний досвід професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / М. Михаськова
Pavlenko, O. Professional training of electronics engineers: applying us experience to Ukranian higher education institutions / O. Pavlenko. - С.80-85
Pappas, G. Quality of education in the European union strategic documents: a critical analysis / G. Pappas. - С.86-92
Batechko N., Durdas A. . The French model for assessing the quality of higher education: current trends / N., Durdas A. Batechko N. - С.93-98
Kaminska, M. Standards of quality of life for people with disabilities in the European Union’s policy / M. Kaminska. - С.99-107
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)




    Mikhno, O.
    Characteristic of a student in experimental pedagogy by O. Nechaev and G. Rossolimo [Електронний ресурс] / O. Mikhno. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1. - P61-67, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
експериментальна педагогіка -- структура характеристики -- характеристика учня
Анотація: У статті на основі аналізу праць учених – представників експериментальної педагогіки Олександра Нечаєва (1870–1947) та Григорія Россолімо (1860–1928) висвітлено їхній внесок у розроблення проблеми характеристики учня. Доведено, що обидва вчені зазначеній проблемі приділяли особливу увагу, розробляючи її у таких аспектах: обґрунтування необхідності вивчення вчителем учня та підвищення психологічних знань учителя (О. Нечаєв), створення планів вивчення школяра у формі спеціальних питальників з детальним рекомендаціями щодо користування ними (О. Нечаєв, Г. Россолімо), оформлення результатів вивчення учня у вигляді «психологічного профілю», що був наочним (графічним) зображенням характеристики (Г. Россолімо). У статті обґрунтовано, що, розробляючи профіль учня, О. Нечаєв виходив з необхідності враховувати індивідуальні здібності та схильності вихованця в навчальному процесі, які можна було б ефективно здійснити на основі вивчення учень з подальшим складанням профілю учня. Акцентовано, що стосунки між вченими були важливими у розвитку наукових ідей: Г. Россолімо пов’язував виникнення свого методу «психологічного профілю» безпосередньо з ідеями О. Нечаєва. У висновках підкреслено, що психологічні характеристики різних типів, розроблені Россолімо, були його внеском у типологію дитинства, поряд із типологією П. Лесгафта. Ці типології є вагомою допомогою вчителя в процесі навчання школяра та складання його профілю. Акцентовано, що експериментальна педагогіка – це науковий феномен, назва котрого відображає основний метод отримання емпіричних знань – експеримент, який мав гарантувати об’єктивність отриманих даних, виводячи педагогіку на рівень точних наук.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)



37.013.42(075.8)
П 14


    Пальчевський, С. С.
    Соціальна педагогіка : навчальний посібник / С. С. Пальчевський. - Київ : Кондор, 2016. - 550 с. - ISBN 966-351-020-Х : 475.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Соціальна педагогіка--Підручники для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
соціальна педагогіка -- social pedagogy -- соціалізація -- socialization -- формування особистості -- personality formation -- соціальний педагог -- social pedagogue

Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)


33:373.5
К 56


    Кові, Шон.
    7 звичок високоефективних підлітків. Путівник підлітка до успіху [Текст] / Ш. Кові ; перекладач Р. Паранько . - Львів : Видавництво Старого Лева, 2020. - 251 с. - ISBN 978-617-679-164-5 : 132.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Економіка--Ефективна економіка--Популярні видання

   Педагогіка--Підліткова педагогіка


Кл.слова (ненормовані):
проактивна позиція -- proactive position -- підліткова педагогіка -- adolescent pedagogy -- синергія
Дод.точки доступу:
Паранько , Ростислав \перекладач.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)


37.013(075.8)
П 24


   
    Педагогіка: модульний курс : навчальний посібник / І. П. Анєнкова [та ін.]. - Львів : Новий світ-2000, 2019. - 567 с. - (Вища освіта в Україні). - ISBN 978-966-418-136-2 : 360.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні технології -- pedagogical technologies -- види навчання -- навчально-пізнавальна діяльність -- науково-педагогічні дослідження -- виховання -- education -- національне виховання -- історія педагогіки -- history of pedagogy -- Болонський процес -- Bologna process -- модернізація освіти в Україні -- безперервна педагогічна освіта -- педагогічний процес -- pedagogical process -- вікова періодизація учнів -- педагогічні здібності -- педагогічна культура -- педагогічна етика -- дидактика -- didactics -- зміст освіти -- методи навчання -- школознавство
Дод.точки доступу:
Анєнкова, І. П.
Байдан, М. А.
Горчакова, О. А.
Руссол, В. М.


Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільних прим. немає


376(075.8)
Ш 37


    Шевців, Зоя Михайлівна.
    Основи інклюзивної педагогіки : підручник / З. М. Шевців. - Київ : Центр учбової літератури, 2019. - 248 с., [1] с. : рис., табл. - Глосарій: с. 220-228. - Дод.: с. 229-236. - Літ.: с. 237-247. - ISBN 978-617-673-466-6 : 150.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інклюзивна педагогіка--Навчальні видання для вищої школи

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна педагогіка -- inclusive pedagogy -- інклюзивна освіта -- inclusive education -- інклюзивне навчання -- inclusive education -- інклюзивне виховання -- діти з обмеженими можливостями -- курикулум -- діти з особливими освітніми потребами -- педагогічна діагностика -- pedagogical diagnostics -- інклюзивні класи -- емоційна сфера дітей -- корекція емоційної сфери -- соціально-педагогічна діяльність -- корекція конативної сфери -- портфоліо учнів

Примірників всього: 1
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1)


78.03’06
B31


    Bauer, William I..
    Music Learning Today. Digital Pedagogy for Creating, Performing, and Responding to music [Текст] / William I. Bauer. - Second edition. - New York : Oxford University Press, 2020. - 194 p. - ISBN 978-0-19-750371-3 : 798.13 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія музики--Вивчення музики

Кл.слова (ненормовані):
цифрова педагогіка -- сучасна музика -- вивчення музики -- цифровий звук -- навчальне програмне забезпечення -- створення музики -- виконання музики -- сприймання музики -- проектне навчання

Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)


78:37.091.3
C15


    Cain, Tim.
    Teaching Music Differently. Case Studies of Inspiring Pedagogies [Текст] / Tim Cain, Joanna Cursley. - London ; New York : Routlage, 2017. - 209 p. - ISBN 978-1-138-69198-8 : 1594.70 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Музика--Навчання музики

Кл.слова (ненормовані):
навчання музики -- includive pedagogy -- інклюзивна педагогіка -- pedagogic discourses -- педагогічні дискурси -- музична педагогіка -- навчання музики в школі -- cross-case analysis -- перехресний аналіз
Дод.точки доступу:
Cursley, Joanna


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)


37:172.4(082)
О-72


    Освіта для миру [Текст] = Edukacja dla pocoju : zbiór prac naukowych : у 2 т. : збірник наукових праць / Міністерство освіти України, Національна академія педагогічних наук України, Відділення професійної освіти і освіти дорослих, Комітет педагогічних наук Польської академії наук, Наукове товариство "Польща - Україна"; головний редактор Кремень В. Г. ; редкол.: Н. Г. Ничкало, В. П. Коцур, Ф. Шльосек. - Київ ; Переяслав-Хмельницький : ТОВ "Юрка Любченка", 2019.
   Том 1. - 2019. - 719 с. - 100.00 грн.
VIII науковий форум Україна - Польща 2019
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Мир--Філософські засади--З’їзди і конференції -- Збірники

Кл.слова (ненормовані):
освіта для миру -- інтердисциплінарність освіти -- гуманістична педагогіка -- засади -- наукова освіта -- стратегія сталого розвитку -- національно-патріотичне виховання
Дод.точки доступу:
Кремень В. Г. \головний редактор\
Ничкало, Н. Г. \редактор\
Коцур, В. П. \редактор\
Шльосек, Ф. \редактор\
Міністерство освіти України
Національна академія педагогічних наук України
Відділення професійної освіти і освіти дорослих
Комітет педагогічних наук Польської академії наук
Наукове товариство "Польща - Україна"


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)


Шифр: О283150799/2023/1
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2023р. № 1 (40) . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Осадча, Катерина. Цифровізація професійної підготовки майбутніх фахівців у сфері професійної (професійно-технічної) освіти / К. Осадча, М. Букша, О. Манжула. - С.7-21
Гаврілова, Людмила. Проєктування дистанційного курсу з розвитку медіаінформаційної грамотності учителів мистецтва / Л. Гаврілова, О. Бескорса, О. Ишутіна
Олексюк, Ольга. Особливості організації освітнього процесу в умовах дистанційного навчання / О. Олексюк, Л. Теряєва, В. Теряєв. - С.40-58
Бурцева, Олена. Використання медіаосвітніх технологій для підвищення інформаційної компетентності в процесі навчання майбутніх вчителів математики / О. Бурцева. - С.59-75
Овчаренко, Марина. Електронні засоби комунікації як засіб дистанційної логопедичної допомоги дорослим, які перенесли інсульт / М. Овчаренко. - С.76-92
Бєлова, Олена. Актуальний стан сформованості емоційної грамотності дітей старшого дошкільного віку з логопатологією / О. Бєлова. - С.93-112
Мединська, Світлана. Кейс-метод як інструмент підсилення ефективності комунікації в полікультурному середовищі (на прикладі вивчення ділової іноземної мови) / С. Мединська. - С.113-133
Шкарбан, Інна. Методичні аспекти дисципліни «Перша іноземна мова» для бакалаврів за спеціальністю «Історія та археологія» / І. Шкарбан. - С.134-151
Чижикова, Ольга. Розвиток креативного мислення майбутніх економістів та менеджерів у процесі вивчення іноземних мов / О. Чижикова. - С.152-165
Руднік, Юлія . Застосування технологій доповненої та віртуальної реальності у викладанні іноземних мов / Ю. Руднік. - С.165-183
Чайковська, Ганна. Застосування педагогіки емпауерменту у підготовці майбутніх учителів початкової школи на засадах сталого розвитку / Ганна Чайковська. - С.184-199
Гвоздій, Світлана. Теорія конективізму в навчанні питань безпеки та здоров’я в класичних університетах / С. Гвоздій, А. Літвінова, Г. Тимченко. - С.200-223
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)