Шифр: В505452853/2017/3
   Журнал

Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету [Електронний ресурс] : електронне наукове фахове видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Електронні текстові дані. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2414-0325. - Виходить двічі на рік
2017р. № 3
Зміст:
Alvarez, I. Lifelong learning – a local case of success using web text-based discussion forums / I. Alvarez, P. Pinto, da Silva N. Sotero
Кл.слова: навчання, веб-тексти
Buinytska, O. Integration of information and educational systems in the universal education university electronic environment / O. Buinytska, B. Hrytseliak
Кл.слова: інтеграція, інформаційно-освітні, електронне середовище
Drlik, M. Introduction to learning analytics adoption in higher education institutions / M. Drlik [и др.]
Інші автори: Svec P., Capay M., Tomanova J.
Кл.слова: навчально-аналітична, вищі навчальні заклади
Dumych, I. System approach to definition the management structure of information systems in creating the certain level educational resource through the educational web-space / I. Dumych, H. Makogon, K. Remizantseva
Кл.слова: системний підхід, інформаційні системи, веб-простір
Gladun, M. Tools for inquiry-based learning in primary school / M. Gladun, D. Buchynska
Кл.слова: опитування, початкова школа
Ilich, L. Impact of ict on labor market development: main trends and prospectives / L. Ilich, О. Akilina
Кл.слова: ІКТ, ринок праці
Kasatkin, D. Implementation of specific didactic principles in computer-oriented learning environment / D. Kasatkin, O. Kasatkina
Кл.слова: дидактичні принципи, комп’ютерно-орієнтоване
Kornuta, О. Clip thinking and clip perception: teaching methods aspect / О. Kornuta, T. Pryhorovska, N. Potiomkina
Кл.слова: мислення, сприймання
Liakh, T. Students standing before the distance learning in institution of higher education / T. Liakh, T. Spirina, A. Popova
Кл.слова: дистанційне навчання, студенти, навчальний заклад
Morze, N. Formation students’ ict competence: case study / N. Morze [и др.]
Інші автори: Barna O., Kuzminska O., Vember V.
Кл.слова: студентська компетенція, тематичне дослідження
Ogrodzka-Mazur, E. Academic teachers' skills and their potentialities of applying e-learning resources / E. Ogrodzka-Mazur, A. Szafranska
Кл.слова: електронне навчання, навички вчителів
Ramskyi, А. Actual problems of development and operation of information-analytical systems of evaluation of ratings of banks / А. Ramskyi, S. Khazina
Кл.слова: інформаційно-аналітичні системи, рейтинг банків
Shelomovska, O. The ICT potential for teaching sociological courses / O. Shelomovska [и др.]
Інші автори: Sorokina L., Romaniukha M., Bohomaz K.
Кл.слова: ІКТ потенціал, викладання, соціологічні курси
Smyrnova-Trybulska, E. Networking is one of the effectiveness form of the international research. Some aspects / E. Smyrnova-Trybulska
Кл.слова: мережа, міжнародні дослідження, ефективність
Stoikova, V. Clusterisation and information technology in advanced training of the heads of network educational organizations / V. Stoikova
Кл.слова: кластеризація, підвищення кваліфікації, мережеві освітні організації
Strutynska, O. Ict tools and trends in research, education and science: local survey / O. Strutynska, M. Umryk
Кл.слова: ІКТ інструменти, тенденції, опитування
Varchenko-Trotsenko, L. E-portfolio as an assessment tool of the student's activities / L. Varchenko-Trotsenko, A. Tiutiunnyk, V. Smirnova
Кл.слова: е-портфоліо, оцінювання студента
Vasylenko, S. Experience using multimedia boards for visualization, conducting pedagogical discussions, developing interactive exercises for primary school / S. Vasylenko
Кл.слова: мультимедійні плати, інтерактивні вправи, початкова школа
Сабліна, М. А. Інтерактивне середовище learningapps як інструмент викладу теоретичного матеріалу в процесі фахової підготовки студентів / М. А. Сабліна
Кл.слова: середовище learningapps, фахова підготовка студентів
Воротникова, І. П. Використання інструментів lmsmoodle для забезпечення якісної післядипломної освіти вчителів / І. П. Воротникова
Кл.слова: інструмени lmsmoodle , післядипломна освіта
Мокрієв, М. В. Структура електронного навчального курсу для заочної (дистанційної) форми навчання / М. В. Мокрієв
Кл.слова: електронненавчання, дистанційна освіта, заочне навчання
Степура, І. С. Можливості використання гібридної лабораторії Goldi для проведення навчальних експериментів / І. С. Степура
Кл.слова: навчальні експерименти, лабораторія Goldi
Гладкова, В. М. Використання сервісів google в управлінні закладом середньої освіти / В. М. Гладкова, А. Г. Панченко, Г. В. Панченко
Кл.слова: сервіси google, середня освіта
Линьов, К. О. Управління розвитком ІКТ-компетентності керівника закладу освіти / К. О. Линьов, В. К. Линьов
Кл.слова: ІКТ-компетентність, керівник закладу, управління
Орлова, Н. С. Впровадження інформаційних технологій в систему корпоративного управління / Н. С. Орлова, Ю. Л. Мохова
Кл.слова: інформаційні технології, корпоративне управління, впрвадження
Поспєлова, Т. В. Вплив поширення ікт в економіці й управлінні на людський розвиток в Україні / Т. В. Поспєлова
Кл.слова: ІКТ, управління
Скакаліна, О. В. Мульті-етапна оптимізація функціювання складних територіально-розподілених систем / О. В. Скакаліна
Кл.слова: мульти-етапна оптимізація, територіально-розподільні системи
Сосновська, О. О. Механізм оцінки фінансової стійкості страховика засобами табличного процесора / О. О. Сосновська, Н. П. Мазур
Кл.слова: фінансова стійкість, страховик, табличний процесор
Dos, Reis A. Digital storytelling and technologies / Reis A. Dos
Кл.слова: цифрові розповіді, технології
Morze, N. Educational e-environment of modern university: foreign experts’ perspective / N. Morze [и др.]
Інші автори: Ogrodzka-Mazur E., Pinto P., Glazunova O., Malach J., Zabolotna V., Balyk N.
Кл.слова: електронне середовище, сучасний університет, іноземні експерти
Rafael, M. E. A way to measure complex concepts relationships when using digital storytelling / M. E. Rafael [и др.]
Інші автори: Masa J. A., Delgado S. C., Puerto G. D., Esteban P. G., Alonso L., Tosina R. Y.
Кл.слова: цифрові розповіді, спосіб вимірювання
Буров, О. Ю. Людиноцентричні системи як інструмент навчальної та трудової діяльності / О. Ю. Буров
Кл.слова: людиноцентричні системи, навчальна діяльність, трудова діяльність
Воскобойнікова-Гузєва, О. В. Наукове декларування в е-середовищі університету / О. В. Воскобойнікова-Гузєва, В. О. Копанєва, Л. Й. Костенко
Кл.слова: наукове декларування, е-середовище, університет
Глазунова, О. Г. Хмарні сервіси microsoft та google: організація групової проектної роботи студентів ВНЗ / О. Г. Глазунова [и др.]
Інші автори: Кузьмінська О. Г., Волошина Т. В., Саяпіна Т. П., Корольчук В. І.
Кл.слова: хмарні сервіси, проектна робота, microsoft та google
Житєньова, Н. В. Електронне потрфоліо як інструмент самопрезентації майбутнього фахівця / Н. В. Житєньова
Кл.слова: електронне портфоліо, самопрезентація, фахівець
Захар, О. Г. Інформаційно-освітнє середовищє підвищення кваліфікації як засіб забезпечення якісної післядипломної педагогічної освіти вчителів інформатики / О. Г. Захар, Т. В. Тихонова
Кл.слова: інформаційне-освітнє, підвищення кваліфікації, вчителі інформатики
Золочевська, М. В. Зворотний зв’язок у навчальних курсах на платформах / М. В. Золочевська
Кл.слова: МВОК, навчальні курси, платформа
Кухаренко, В. М. Особливості електронного університету / В. М. Кухаренко
Кл.слова: електронний університет
Кушнір, Н. О. Відкриті освітні ресурси для організації навчання у контексті stem-освіти / Н. О. Кушнір [и др.]
Інші автори: Валько Н. В., Осипова Н. В., Кузьмич Л. В.
Кл.слова: stem-освіта, відкриті освітні ресурси
Марухленко, О. В. Стратегічне планування у вищих освітніх закладах / О. В. Марухленко
Кл.слова: стратегічне планування, вищі освітні заклади
Машкіна, І. В. Досвід міждисциплінарного проектно-орієнтованого навчання при підготовці магістрів за спеціалізацією "Соціальна інформатика" / І. В. Машкіна, Т. І. Носенко
Кл.слова: соціальна інформатика, проектно-орієнтоване
Морзе, Н. В. Формування сучасного хмароорієнтованого персоналізованого освітнього середовища враховуючи ікт-компетентність учасників навчального процесу / Н. В. Морзе, С. М. Співак
Кл.слова: ІКТ-компетентність, хмароорієнтоване, освітнє середовище
Муращенко, Т. В. Змішане та дистанційне навчання як спосіб доступу до якісної освіти / Т. В. Муращенко
Кл.слова: дистанційне навчання, якісна освіта
Білоус, В. В. Мобільні додатки для навчання математики як засіб підвищення мотивації учнів молодшої школи / В. В. Білоус
Кл.слова: мобільні додатки, підвищення мотивації, молодша школа
Osmolyk, K. Inftuence of e-learning on the development of the country / K. Osmolyk
Кл.слова: електронне навчання, розвиток країни
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту,
Перейти до зовнішнього ресурсу Google Scholar,
Перейти до зовнішнього ресурсу Polska Bibliografia Naukowa,
Перейти до зовнішнього ресурсу Research Bible,
Перейти до зовнішнього ресурсу Eurasian Scientific Journal Index,
Перейти до зовнішнього ресурсу Journal Imapact Factor,
Перейти до зовнішнього ресурсу Bielefeld Academic Search Engine,
Перейти до зовнішнього ресурсу ERIH PLUS,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2414-0325.2017.3
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1), (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1), (1)

Учбова література:
ФЕУ / КНМ / 073 / Інноваційні методики електронного навчання / 10 / ОСН
ФЕУ / КНМ / 073 / Оцінювання в умовах електронного навчання / 10 / ОСН

Шифр: В651854400/2018/3
   Журнал

Всесвітня література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал. - Київ : Педагогічна преса, 1976 - . - Виходит раз на два місяця
2018р. № 3
Зміст:
Ніколенко, Ольга. Storytelling як освітня технологія вивчення зарубіжної літератури / О. Ніколенко. - С.2-5
Ніколенко, Ольга. Когнітивне картування як технологія формування літературних компетентностей у сучасну добу / О. Ніколенко. - С.6-8
Жеміоніс, Ірина. Казка про вагу, ціну і ще про щось важливе / І. Жеміоніс. - С.9-12
Азьомова, Тетяна. Вітрина й задзеркалля чарівної крамниці в однойменній новелі Герберта Уеллса : Системно-образні підходи до шкільного аналізу / Т. Азьомова, В. Азьомов. - С.16-18
Кл.слова: раціональне та казкове, архетипічний символ
Хмельницька, Олена. Залізна логіка і не тільки : Урок за оповіданням А. Конан Дойля "Пістрява стрічка" / О. Хмельницька. - С.19-21
Первак, Олександр. Генрік Ібсен (1828-1906). "Ляльковий дім" як соціально-психологічна драма / О. Первак, В. Аксьонова. - С.25-27
Первак, Олександр. Композиція п’єси. Відкритість фіналу / О. Первак, В. Аксьонова. - С.33-36
Кл.слова: розвиток творчої уяви, копмозиція п’єси, Ляльковий дім
Первак, Олександр. Бернард Шоу (1856-1950). Особливості світогляду Б. Шоу. Специфіка втілення античного міфу у п’єсі "Пігмаліон" / О. Первак, В. Аксьонова. - С.40-43
Первак, Олександр. Особливості драматичного конфлікту та розвиток сценічної дії п’єси "Пігмаліон" / О. Первак, В. Аксьонова. - С.43-47
Первак, Олександр. Динаміка образу Елайзи Дулітл / О. Первак, В. Аксьонова. - С.47-50
Курило, Тетяна. "Буендіа" - не завжди добрий день : Урок за романом Г. Гарсіа Маркеса "Сто років самотності" / Т. Курило. - С.58-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Шифр: З659149/2018/4
   Журнал

Зарубіжна література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Київ : Антросвіт, 1996 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 4
Зміст:
Ніколенко, Ольга. Сучасні європейські технології освіти: Storytelling / О. Ніколенко. - С.2-5
Кл.слова: технології освіти, зарубіжна література
Богосвятська, Анна-Марія. Бережіть секунди! (Творчі щоденники вчителя) / А. Богосвятська. - С.6-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевченко, Оксана. Спочатку було слово. І слово було у Бога. І слово було Бог... / О. Шевченко. - С.14-17
Горобченко, Ірина. "Світ дитинства і становлення особистості у творі Мадлен Л Енгл "Складка часу" / І. Горобченко. - С.18-21
Гузь, Ольга. Уроки з вивчення твору Габріеля Гарсіа Маркеса "стариган із крилами" / О. Гузь. - С.22-26
Гузь, Ольга. / О. Гузь. - С.27-29
Лінійчук, Тетяна. "Поет, який ішов попереду своєї епохи..." Василь Стус і зарубіжна література / Т. Лінійчук. - С.30-33
Тирон, Володимир. Зв’язок біблійних образів і сюжетів з головними героями роману Ф. М. Достоєвського "злочин і кара" / В. Тирон. - С.34-36
Полякова, Валентина. Філософія життя і смерть в повісті Еріка-Еммануеля Шмітта "Оскар і Рожева Пані" : Урок - творча майстерня / В. Полякова. - С.36-43
Глібовець, Володимир. Система завдань до вивчення оповідання Дж. Лондона "Жага до життя" / В. Глібовець. - С.48-49
Гузь, Ольга. Розвиток жанру кіноповісті. Твір Хосе Рівери й Тіма Саллівана "Листи до Джульєтти" на перетині двох видів мистецтва / О. Гузь. - С.50-52
Гузь, Ольга. Сучасна зарубіжна поезія та її читачі / О. Гузь. - С.52-58
Гузь, Ольга. Дискусія на тему "У чому полягають особливості зображення проблем людини й людства у творах літератури XX-XXI століть" / О. Гузь. - С.58-60
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)




    Ніколенко, Ольга.
    Storytelling як освітня технологія вивчення зарубіжної літератури [Текст] / О. Ніколенко // Всесвітня література в школах України. - Київ : Педагогічна преса, 2018. - № 3. - С. 2-5


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Ніколенко, Ольга.
    Сучасні європейські технології освіти: Storytelling [Текст] / О. Ніколенко // Зарубіжна література в школах України. - Київ : Антросвіт, 2018. - № 4. - С. 2-5

Кл.слова (ненормовані):
технології освіти -- зарубіжна література

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)



Шифр: М552267/2018/9
   Журнал

Музичний керівник [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал для дитячого садка та початкової школи/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР-Україна, 2010 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 9
Зміст:
Шмон, Ольга. А хто такий музичний керівник? / О. Шмон. - С.4
Борук, Ольга. Інтеграція музики в інші види діяльності дитини / О. Борук, М. Серяга. - С.5-12
Кл.слова: музичне виховання, музична діяльність, музичні заняття
7 вправ на розвиток концентрації та переключення уваги. Пам'ятка. - С.13
Чамор, Ірина. Storytellіng: пізнавальні історії на варті цікавого навчання / І. Чамор. - С.14-19
Кл.слова: педагогічні технології, музичні заняття
Must-have для успішного storytelling'y. - С.20-21
Вишинська, Наталія. "Жила собі принцеса": storytellіng-гра в колі / Н. Вишинська. - С.22-23
Кл.слова: музична ігротека
Фір, Світлана. Повертаємо моду на Орфа / С. Фір. - С.24-26
Кл.слова: музична педагогіка, Орф-педагогіка
Нові будівельні норми: якою має бути музична зала. Пам'ятка. - С.27
Задніпровська, Лариса. Пахуча музика. Тематичне заняття для дітей середньої групи / Л. Задніпровська. - С.28-39
Кл.слова: іграшка, малювання піском, мнемотехніка
Скуратовська, Ольга. Гайдн і папуга. Музична казка за реальною історією / О. Скуратовська. - С.40-44
Кл.слова: творчість Йозефа Гайдна, казковий сюжет
Іваненко, Оксана. Славне Свято урожаю фермерів усіх збирає. Сценарій свята для дітей середньої та старшої груп / О. Іваненко, О. Ліщук. - С.45-49
Кл.слова: свята, розваги
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


070(075)
М 74


    Мой, Даніель.
    Телевізійна журналістика. Практична журналістика [Електронний ресурс] / Даніель Мой, Мартін Ордольфф ; Бібліотека масової комунікації та медіаграмотності Академії УкраїнськоїПреси, Friedrich Nauman Foundation For Freedom. Ukraine and Belarus. - Друге, повністю перероблене видання. - Київ : Академія Української Преси, 2019. - 234 с. - ISBN 978-3-7445-0616-8 : 100.00 грн., 100.00 грн.
Бібліотека масової комунікації та медіаграмотності Академії Української Преси
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Журналістика--Телевізійна журналістика--Практична журналістика

Кл.слова (ненормовані):
оповідь -- storytelling -- кінорозповідь -- movie story -- телебачення -- TV -- журналістський пошук -- journalistic search -- телесюжет -- TV story -- журналістські жанри -- journalistic genres -- знімальні роботи -- shooting work -- монтаж -- assembling -- запис мовлення -- voice recording -- онлайн-журналістика -- online journalism -- медіаправо -- media law -- кореспонденція -- correspondence -- модерування -- moderation -- документалістика -- documentary
Перейти до зовнішнього ресурсу http://www.aup.com.ua/uploads/Televisiyna_jurnalistyka_2019.pdf

Дод.точки доступу:
Ордольфф, Мартін
Бібліотека масової комунікації та медіаграмотності Академії УкраїнськоїПреси
Friedrich Nauman Foundation For Freedom. Ukraine and Belarus


Примірників всього: 8
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4),
Фаховий коледж «Універсум» (2)




    Гудошник, О.
    Дискусійні аспекти міждисциплінарної взаємодії журналістики та усної історії / О. Гудошник, Л. Темченко // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2022. - Том 28, № 2. - С. 95-103, DOI 10.28925/2311-259x.2022.2.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
масмедіа -- усна історія -- наративність -- цифровий сторітелінг -- мультимедійність
Анотація: У статті представлено контекст сучасної наукової полеміки навколо кордонів міждисциплінарності. Предметом дослідження стали поширені практики використання в масмедіи ному просторі усноісторичних практик. Разом із тим сама усна історія стрімко змінюється під шаленим тиском цифрових платформ на кшталт StoryCorps (США), Listening Project (Велика Британія), The Story Project (Австралія), The Tale of a Town (Канада). Зміни торкнулися не лише технологічного процесу архівації та поширення інформації , але й засадничих основ усної історії — ї ї методології . На зміну глибинному інтерв’ю приходять метод «збору швидких реакціи » та історичний сторітелінг. Мета статті — окреслити дискусійне поле сучасного наукового дискурсу проблеми, на прикладі світових та українських медіа представити наи показовіші аспекти міждисциплінарної взаємодії , а саме: висвітлення суперечливих і неоднозначних для потрактувань історичних фактів; наративність; пролонговану комунікацію; мультимедій ність і багатоплатформність. Методами дослідження стали традиційні емпіричні методи спостереження та опису, а також парадигмальний аналіз функціональних особливостей усноісторичних практик у журналістиці. Результати дослідження. Запропоновано базові характерологічні напрями, що дають змогу різноаспектно представити головні дискусійні моменти: використання усноісторичних матеріалів, особливо «прихованої історії » очима очевидців, стає додатковим джерелом журналістських уточнень, розслідувань і розширення інформаціи ного порядку денного; звернення до маргінесних тем історії , надання голосу терористичним угрупованням та учасникам геноцидів ставить перед аудиторією вкраи складні и етично суперечливі питання; мультимедіи ність і багатоплатформність надають усноісторичніи інформації нового життя, при цьому до узвичаєних практик нових медіа додаються перформанс, театр, партисипативність. Наи виразнішим проявом змін у зазначеному міждисциплінарному дискурсі стали поширені в різних сферах практики цифрового сторітелінгу; медіи не и ого використання проілюстроване проєктом BBC’s Capture Wales digital storytelling project. У межах наукової дискусії , що точиться в останні роки, актуалізовані питання демократизації історії , масового долучення до цифрових архівів, створення потужних соціальних проєктів і намагання дистанціювати усну історію як окрему дисципліну. Разом із тим міждисциплінарність, як будь-яка творча практика, залишається широким полем для експериментів і творчості
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Темченко, Л.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)