Гільберг, Т. Встановлення причиново-наслідкових зв’язків як спосіб формування дослідницьких умінь у молодших школярів на інтегрованих уроках курсу "Я досліджую світ" / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 1. - С. 41–46. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Інтегровані курси--дослідницькі уміння--причиново-наслідкові зв’язки--початкова школа Кл.слова (ненормовані): інтегровані курси -- дослідницькі уміння -- причиново-наслідкові зв’язки -- Я досліджую світ, курс -- пізнавальні інтереси -- навколишній світ -- природні явища -- емпіричні зв’язки -- порівняння -- календарно-тематичне планування -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про формування та розвиток дослідницьких умінь у молодших школярів під час уроків інтегрованого курсу "Я досліджую світ". Представлено орієнтовне календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу "Я досліджую світ". Дод.точки доступу: Тарнавська, С. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |