Камишин, Володимир.
    Системно-кібернетичні основи організації простору знань у дидактиці в умовах інформаційного буму / В. Камишин, О. Рева, Н. Добровольська // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2016. - № 9. - С. 103-116 . - ISSN 1682-2366

Рубрики: Навчальний процес у вищій школі

   Учебный процесс в вузе


Кл.слова (ненормовані):
Інформаційний бум -- Информационный бум -- Навчальний процес -- Учебный процес -- Дидактичні одиниці -- Дидактические единицы -- Розташування у багатовимірному просторі середовища знань -- Расположение в многомерном пространстве среды знаний -- Орієнтовані зв'зані графи -- Оринтированые связаные графы -- Оптимізаційний шлях -- Оптимизационный путь
Анотація: З урахуванням перманентного інформаційного буму, що має переконливу аналогію з відомим законом Мура, уперше здійснене науково-теоретичне обгрунтування можливості застосування теорії графів для формування організаційної структури взаємодії дидактичних одиниць у багатовимірному просторі знань. Наведені рекомендації з формування характеристик та показників дидактичних одиниць, а також обгрунтовані процедури згортки вершин орієнтованого зв'язаного графу, що сприяє знаходженню оптимального шляху на ньому, тобто мімізації часу, потрібного для опанування дидактичних одиниць тими, хто навчається.
Дод.точки доступу:
Рева, Олексій
Добровольська, Наталія


Є примірники у відділах:
Ф3 (28.09.2016р. Прим. 3 - ) (вільний)
Ф2 (27.09.2016р. Прим. 4 - ) (вільний)





    Сусь, Богдан.
    Самостійна навчальна діяльність студентів в умовах комп'ютеризації навчального процесу / Б. Сусь, Б. Сусь // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2016. - № 9. - С. 95-102 . - ISSN 1682-2366

Рубрики: Навчальний процес у вищій школі

   Учебный процесс в вузе


   Самостоятельная работа студентов вузов


   Самостійна робота студентів вищої школи


Кл.слова (ненормовані):
Самостійна робота -- Самостоятельная работа -- Самостійна розумова діяльність -- Самостоятельная умственная деятельность -- Лекційні заняття -- Лекционные занятия -- Короткий конспект -- Мультимедіа -- Мультимедиа -- Комп'ютерні технології -- Компьютерные технологии
Анотація: Автори стверджують, що підвищити ефективність занять можна шляхом вкючення студента в самостійну роботу під час лекції. Розкривається відповідна технологія проведення лекційного заняття. Студенти протягом першої години читають надрукований текст лекції. Під час другої години навчальний матеріал викладається лектором, при цьому він використовує мультимедійні засоби і комп'ютерні технології для пояснення прочитанного студентами. Контроль самостійної роботи у підсумку здійснюється через колоквіум, який проводиться за конспектом.

Є примірники у відділах:
Ф3 (28.09.2016р. Прим. 3 - ) (вільний)
Ф2 (27.09.2016р. Прим. 4 - ) (вільний)