Н 72 Нова українська школа. Дорожня карта реформи базової та профільної школи / Міжнародний фонд "Відродження", Громадська спілка "Ре:Освіта" ; головний редактор Л. М. Гриневич ; упорядник М. Грищенко ; упорядник М. Дупак. - Київ : АКМЕ ГРУП, 2021. - 48 с. - 50.00 грн.
Рубрики: Нова українська школа--Шкільна реформа--Середня школа--Україна Середня школа--Шкільна реформа--Впровадження--Україна Кл.слова (ненормовані): компетентнісний зміст освіти -- інклюзія -- цифровізація -- оцінювання якості освіти -- професійний розвиток вчителя -- нуш Анотація: У Дорожній карті представлено аналіз стану реалізації реформи, а також сформульовано ключові напрями подальшого впровадження змін, яким треба приділити увагу. На основі зібраних даних запропоновано конкретні завдання і кроки, які треба зробити, аби продовжилося успішне впровадження трансформацій у базовій середній школі, та позначено орієнтири щодо реалізації переходу до старшої профільної школи. Дод.точки доступу: Гриневич, Лілія Михайлівна \головний редактор.\ Грищенко, Михайло Дупак, Марія \упорядник.\ Міжнародний фонд "Відродження" Громадська спілка "Ре:Освіта" Примірників всього: 4 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4) |
Н 72 New Ukrainian School. Roadmap the basic and upper secondary school reform / International Renaissance Foundation, NGO "Re:Osvita" ; editor L. Hrynevych ; compiler: M. Hryschenko, M. Dupak. - Kyiv : ACME GROUP, 2022. - 48 p. - 50.00 грн.
Рубрики: Нова українська школа--Шкільна реформа--Середня школа--Україна Середня школа--Шкільна реформа--Впровадження--Україна Кл.слова (ненормовані): компетентнісний зміст освіти -- інклюзія -- цифровізація -- оцінювання якості освіти -- професійний розвиток вчителя -- нуш Анотація: Дорожня карта представляє аналіз стану впровадження реформи, а також формулює подальші ключові напрями впровадження, які потребують уваги. На основі зібраних даних запропоновано конкретні завдання та кроки, які необхідно здійснити для продовження успішного впровадження перетворень у базовій середній школі, а також визначено орієнтири здійснення переходу до старшої середньої школи. Дод.точки доступу: Hrynevych, Liliia \editor.\ Hryschenko, Mykhailo \compiler.\ Dupak, Maria \compiler.\ International Renaissance Foundation NGO "Re:Osvita" Примірників всього: 4 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4) |