О-75 Основи стандартизації інформаційно-комунікативних компетентностей в системі освіти України [Текст] : метод. реком. / В. Ю. Биков [та ін.] ; ред.: В. Ю. Биков, О. М. Спірін, О. В. Овчарук ; М-во освіти і науки України, Нац. акад. пед. наук України, Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України. - Київ : Атіка, 2010. - 86 с. - ISBN 978-966-326-418-9 : 6.00 грн., 10.00 грн.
Рубрики: Освіта--Організація освіти--Методичні посібники Кл.слова (ненормовані): стандартизація -- інформаційно-комунікаційні компетентності -- компетентнісний підхід -- кваліфікація -- комунікація Дод.точки доступу: Биков, В. Ю. Білоус, О. В. Богачков, Ю. М. Грабовський, П. П. Биков, В. Ю. \ред.\ Спірін, О. М. \ред.\ Овчарук, О. В. \ред.\ Міністерство освіти і науки України Національна академія педагогічних наук України Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України Примірників всього: 3 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3) |
К 79 Кремень, В. Г. Освіта і наука України: шляхи модернізації : факти, роздуми, перспективи / В. Г. Кремень. - Київ : Грамота, 2003. - 214 с. - ISBN 966-8066-12-Х : 15.00 грн.
Рубрики: Освіта--організація освіти Педагогіка Кл.слова (ненормовані): дванадцятибальна система -- міжнародне співробітництво -- інформаційне забезпечення -- філософія освіти -- національна доктрина -- зміст освіти -- вища освіта -- проблеми освіти Примірників всього: 3 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (2), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) |
П 78 Проблеми освіти : науково-методичний збірник. Спец. вип. - Київ : Науково-методичний центр вищої освіти, 2006. - 263 с. - ISBN 966-2925-01-5 : 33.00 грн.
Рубрики: Освіта--організація освіти Педагогіка Кл.слова (ненормовані): трансформація українського суспільства -- насильницька поведінка -- підліткова агресія Примірників всього: 2 Бульвар І. Шамо, 18/2 (2) Вільні: Бульвар І. Шамо, 18/2 (2) |