Бондар, Лариса Літери-українки : народознавчий підхід в ознайомленні дітей з літерами / Лариса Бондар> // Дошкільне виховання. - 2015. - № 4. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Навчання грамоти Педагогіка--Дошкільна--Народознавче виховання Кл.слова (ненормовані): вивчення літер Анотація: Автор статті пропонує методику запам'ятовування літер, створюючи їх образи на українознавчому матеріалі. Такий підхід не лише полегшить процес опанування грамоти, особливо дітьми логопедичної групи, а й спонукатиме розвивати творчість малят, збагатить їхні знання про Батьківщину, сприятиме національному вихованню. Є примірники у відділах: Ф2 (27.04.2015р. Прим. 2 - ) (вільний) |
Каплуновська, Олена Чому, коли та як навчати грамоти дошкільнят / Олена Каплуновська> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 10. - С. 8-11 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Навчання грамоти Кл.слова (ненормовані): навчання читання -- фізичний слух -- мовленнєвий слух Анотація: В статті йдеться про те, як навчити дітину дошкільного віку читати: з чого почати навчання, як розвивати фізичний та мовленнєвий слух, як формувати навички читання. Є примірники у відділах: Ф3 (08.11.2016р. Прим. 1 - ) (вільний) Ф2 (11.11.2016р. Прим. 2 - ) (вільний) |