373.5.014.3(477)НУШ
Н 72


   
    Нова українська школа. Дорожня карта реформи базової та профільної школи / Міжнародний фонд "Відродження", Громадська спілка "Ре:Освіта" ; головний редактор Л. М. Гриневич ; упорядник М. Грищенко ; упорядник М. Дупак. - Київ : АКМЕ ГРУП, 2021. - 48 с. - 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Нова українська школа--Шкільна реформа--Середня школа--Україна

   Середня школа--Шкільна реформа--Впровадження--Україна


Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний зміст освіти -- інклюзія -- цифровізація -- оцінювання якості освіти -- професійний розвиток вчителя -- нуш
Анотація: У Дорожній карті представлено аналіз стану реалізації реформи, а також сформульовано ключові напрями подальшого впровадження змін, яким треба приділити увагу. На основі зібраних даних запропоновано конкретні завдання і кроки, які треба зробити, аби продовжилося успішне впровадження трансформацій у базовій середній школі, та позначено орієнтири щодо реалізації переходу до старшої профільної школи.
Дод.точки доступу:
Гриневич, Лілія Михайлівна \головний редактор.\
Грищенко, Михайло
Дупак, Марія \упорядник.\
Міжнародний фонд "Відродження"
Громадська спілка "Ре:Освіта"


Примірників всього: 4
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4)


373.5.014.3(477)НУШ
Н 72


   
    New Ukrainian School. Roadmap the basic and upper secondary school reform / International Renaissance Foundation, NGO "Re:Osvita" ; editor L. Hrynevych ; compiler: M. Hryschenko, M. Dupak. - Kyiv : ACME GROUP, 2022. - 48 p. - 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Нова українська школа--Шкільна реформа--Середня школа--Україна

   Середня школа--Шкільна реформа--Впровадження--Україна


Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний зміст освіти -- інклюзія -- цифровізація -- оцінювання якості освіти -- професійний розвиток вчителя -- нуш
Анотація: Дорожня карта представляє аналіз стану впровадження реформи, а також формулює подальші ключові напрями впровадження, які потребують уваги. На основі зібраних даних запропоновано конкретні завдання та кроки, які необхідно здійснити для продовження успішного впровадження перетворень у базовій середній школі, а також визначено орієнтири здійснення переходу до старшої середньої школи.
Дод.точки доступу:
Hrynevych, Liliia \editor.\
Hryschenko, Mykhailo \compiler.\
Dupak, Maria \compiler.\
International Renaissance Foundation
NGO "Re:Osvita"


Примірників всього: 4
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (4)