К 60 Коллінз, Джим. Від хорошого до величного : чому одні компанії прориваються, а інші - ні : Good to greate. Why Some Companies make the Leap ... and Others Don’t / Д. Коллінз ; переклад з англійської О. Савчин. - 4-те видання. - Київ : Наш формат, 2021. - 364 с. : іл., табл. - ISBN 978-617-7279-13-5 : 195.00 грн.
Рубрики: Менеджмент--Методи управління--Популярні видання Діловий успіх--Популярні видання Кл.слова (ненормовані): бізнес -- успіх компанії Анотація: У цій книжці Джим Коллінз аналізує діяльність і структуру компаній, яким вдалося здійснити прорив у вищу лігу бізнесу. Він вивів формулу - дев’ять кроків, які дозволять розкрутити маховик успіху до швидкості, яка приносить шалені прибутки. Дод.точки доступу: Савчин, Оксана \перекладач.\ Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1) |