159.953.5
І 73


   
    Інтелектуальний розвиток дорослих у віртуальному освітньому просторі : монографія / М. Л. Смульсон [та ін.] ; ред. М. Л. Смульсон ; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 221 с. - ISBN 978-966-644-414-4 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія особистості--монографія

Кл.слова (ненормовані):
навчання -- Інтернет -- компетентності -- метакогніції
Анотація: У колективній монографії, викладено концепцію інтелектуального розвитку дорослих у віртуальному освітньому просторі. Особлива увага спрямована на розробку психолого-педагогічних засад проектування та здійснення продуктивних навчальних курсів у мережі Інтернет, що орієнтуються, з одного боку, на описану структуру інтелекту дорослої людини, її інтелектуальні метакогніції та компетентності, з іншого – на глибоку практичну інтеграцію відповідного навчання з сучасними електронними технологіями, зокрема комунікаційного та <мультимедійного спрямувань>.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Смульсон, Марина Лазарівна
Жалдак, Мирослав Іванович
Лотоцька, Юнона Миколаївна
Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна
Назар, Максим Миколайович
Дітюк, Павло Павлович
Смульсон, Марина Лазарівна \ред.\
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)


159.953.5
І 73


   
    Інтелектуальний розвиток дорослих у віртуальному освітньому просторі : методичні рекомендації / М. Л. Смульсон [та ін.] ; ред. М. Л. Смульсон ; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 119 с. - ISBN 978-966-644-419-9 : Б. ц.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Психологія особистості--методичні рекомендації

Кл.слова (ненормовані):
навчання -- Інтернет -- компетентності -- інформаційні технології навчання -- віртуальний освітній простір -- Інтелектуальний розвиток дорослих -- інтелектуальна підтримка -- люди похилого віку
Анотація: Методичні рекомендації, підготовлені фахівцями лабораторії сучасних інформаційних технологій навчання Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, присвячено психолого-педагогічним та технологічним засадам проектування дистанційних курсів розвитку інтелекту дорослих. Розкрито основні поняття, пов’язані з віртуальним освітнім простором, чинниками ефективності дистанційного навчання, структурою, розвитком та саморозвитком інтелекту дорослої людини. Описано технології проектування розвивальних середовищ для інтелектуально-творчого тренінгу дорослих, підвищення якості життя дорослих засобами інтелектуального розвитку, інтелектуальної підтримки людей похилого віку, тренінгу спілкування та комунікативної компетентності, а також проектної діяльності дорослих у дистанційному форматі. Методичні рекомендації адресовані як науковцям, так і практикам – психологам, педагогам, проектувальникам та програмістам дистанційного навчання, фахівцям різних галузей, які зацікавлені в осмисленні та активному освоєнні сучасних інформаційних технологій навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Смульсон, Марина Лазарівна
Жалдак, Мирослав Іванович
Лотоцька, Юнона Миколаївна
Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна
Назар, Максим Миколайович
Дітюк, Павло Павлович
Смульсон, Марина Лазарівна \ред.\
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України


Примірників всього: 1
Сервер (1)
Вільні:
Сервер (1)