Б 81 Бондаренко, Г. Змістове забезпечення підготовки вчителя до мовленнєво-риторичної діяльності в США та європейських країнах (Болгарія, Франція, Польща) / Геннадій Бондаренко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 11. - С. 53–56. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Майбутні вчителі початкової школи--підготовка вчителів--риторична підготовка--США--країни Європи США--майбутні вчителі початкової школи--підготовка вчителів--риторична підготовка--Болгарія--Франція -- Польща Кл.слова (ненормовані): майбутні вчителі -- вчителі початкових класів -- підготовка вчителів -- мовна підготовка -- мовленнєво-риторична діяльність -- комунікативна компетентність -- мовленнєво-риторична компетентність -- комунікативна підготовка Анотація: У статті схарактеризовано змістове забезпечення підготовки вчителів до мовленнєво-риторичної діяльності в коледжах, університетах США та вищих навчальних закладах європейських країнах (Болгарія,Франція, Польща). Найбільш цілісно риторична підготовка педагога реалізована в США з позицій формування комунікативної компетентності. У ВНЗ Франції та Польщі необхідно вдосконалювати підготовку вчителя до мовленнєво-риторичної діяльності. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |