373.3.016:004]:371.31
С 13


    Саган, О.
    Логіка вивчення теми "Інформація" / Олена Саган, Світлана Микитюк // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 4. - С. 20–23. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Інформатика--методика викладання--дидактичні матеріали--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
інформатика -- методика викладання -- дидактичні матеріали -- інтерактивна гра -- вправи -- ребуси -- початкова школа
Анотація: За новою програмою перші уроки інформатики присвячені ознайомленню дітей з поняттям "інформація", яку трактують як деякі відомості, знання, відображення людиною оточуючого світу.
Дод.точки доступу:
Микитюк, С.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)



373.3.016:004]:371.31
М 30


    Марченко, Т.
    Проектна діяльність як засіб формування компетентностей в учінв початкової школи / Тетяна Марченко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 7. - С. 44–46. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК

Рубрики: Інформатика--метод проектів--початкова школа

Кл.слова (ненормовані):
інформатика -- методика викладання -- метод проектів -- ІКТ-компетентність -- проектна діяльність -- дослідницькі проекти -- навчальні проекти -- робота над проектом -- самооцінювання -- взаємооцінювання -- колективна робота -- початкова школа -- 2 клас
Анотація: У статті обґрунтовано методичні аспекти організації роботи над проектом з інформатики від підготовчого до заключного етапів, охарактеризовані діяльність учнів та вчителя при використанні методу проектів. Запропоновано розглянути це на прикладі міні-проекту для учнів 2 класу "Як мишка свій хвостик загубила", який можна запропонувати учням після вивчення теми "Пристрої для роботи з інформацією". Описано методи та прийоми організації роботи учнів у групах, само- та взаєхмооцінювання роботи у проекті, роль учителя в ньому.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)