378.014.25
О-75


   
    Основні засади розвитку вищої освіти України в контексті Болонського процесу (документи і матеріали) [Текст] / М-во освіти і науки України ; Тернопільський держ. педагог. ун-т ім. Володимира Гнатюка ; ред. В. Г. Кремень. - Київ ; Тернопіль : [б. в.], 2004. - 146 с. - ISBN 966-7425-47-9 : 27.00 грн., 27.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Наукові видання

   Болонський процес


Кл.слова (ненормовані):
ОСВІТА -- БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС -- ВИЩА ОСВІТА
Дод.точки доступу:
Кремень, В. Г. \ред.\


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)


378.014.25
Ж 91


    Журавський, В. С.
    Болонський процес: головні принципи входження в європейський простір вищої освіти / В. С. Журавський ; Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут". - Київ : Політехніка, 2003. - 195 с. - ISBN 966-622-146-2 : 35.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Організація вищої освіти--Наукові та культурні зв’язки--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
Болонська система -- Сорбоннська декларація
Дод.точки доступу:
Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)


37(477)(094)+378.014.25
У 45


   Україна. М-во освіти і науки.

   
    Про утворення робочої групи з питань реалізації проекту DocHub "Education Policy" : наказ ... від 24.04.2017 № 634 // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки України : єдине офіц. вид. М-ва освіти і науки України. - 2017. - № 6. - С. 75–76. - Додаток. - Зміст: Склад Робочої групи з реалізації проекту "Структурування співробітництва в докторських дисертаційних дослідженнях, передачі навичок навчання та інструкції для академічного письма в регіонах України"
УДК

Рубрики: Освіта--Україна, 2017 р.--Правові джерела

   Вища освіта--міжнародна діяльність--Україна


Кл.слова (ненормовані):
міжнародне співробітництво -- євроінтеграція -- проект Європейського Союзу -- докторські дисертаційні дослідження -- академічне письмо -- міжнародна програма -- Еразмус+ КА2 -- інновації -- реалізація проекту -- робоча група

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)



378.014.25
Б 79


   
    Болонський процес: перспективи і розвиток у контексті інтеграції України в Європейський простір вищої освіти : монографія / Міжрегіональна академія управління персоналом ; ред. В.М. Бебик. - Київ : МАУП, 2006. - 197 с. - ISBN 966-608-473-2 : 6.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Болонский процесс--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
глобалізація -- євроінтеграція -- системи навчання
Анотація: У монографії висвітлюється філософія і тенденції створення єдиного освітнього простору в контексті Болонського процесу, його сутність і переваги, особливості впровадження кредитно-модульної системи навчального процесу, а також моделі його організації.
Дод.точки доступу:
Бебик, В.М. \ред.\
Міжрегіональна академія управління персоналом


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)


378.014.25
Б 79


   
    Болонский процесс: проблемы и перспективы [Текст] / организационное и научно-информационное обеспечение Е. А. Малиновской, под редакцией М. М. Лебедевой. - Москва : Оргсервис-2000, 2006. - 208 с. - ISBN 5-97115-066-1 : 40.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Болонський процес

Дод.точки доступу:
Лебедева, М. М. \редактор.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)


378.014.25
Р 28


    Рашкевич, Ю. М.
    Болонський процес та нова парадигма вищої освіти : монографія / Ю. М. Рашкевич ; Національний університет "Львівська політехніка". - Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2014. - 168 с. - ISBN 978-617-607-628-5 : 45.00 грн., 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Болонський процес--Вища освіта--Парадигма вищої освіти--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
освітні реформи -- educational reforms -- компетентності -- competence -- результати навчання -- learning outcomes -- профіль програми -- program profile -- компетентнісний підхід -- стандартизація освітніх програм -- ліцензування -- licensing -- акредитація -- accreditation -- організація проведення реформ
Анотація: Висвітлені основні аспекти нової парадигми Європейського простору вищої освіти - студентоцентрованого навчання. Описано сучасну методологію побудови освітньої програми. Проаналізовано процес імплементації Болонського процесу в Україні.
Дод.точки доступу:
Національний університет "Львівська політехніка"


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)


378.014.25
E91


    European Higher Education Area: The Impact of Past and Future Policies [Текст] / editor: A. Curaj, L. Deca, R. Pricopie. - Cham : Springer, 2018.
   Vol. I. - 2018. - 406 p. - ). - ISBN 978-3-319-77407-7 : 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Міжнародна діяльність--Розвиток

   Болонський процес--Європейський досвід


Кл.слова (ненормовані):
болонський процес -- диверсифікація вищої освіти -- EHEA освіта, дослідження та інновації -- європейська освітня політика -- фінансування та управління вищою освітою -- інтернаціоналізація вищої освіти -- Bologna process -- diversification of higher education -- EHEA education, reserach and innovation -- european education policies -- internationalization of higher education -- european higher education area
Анотація: Інтернаціоналізація вищої освіти широко вважається стратегічним пріоритетом для урядів у всьому світі через економічні, політичні, соціальні та академічні вигоди, пов’язані з нею. Виходячи з передумови, що національна держава відіграє центральну роль у процесі інтернаціоналізації вищої освіти, у статті стверджується, що важливо проаналізувати поточний стан справ і запитати: що роблять національні держави для інтернаціоналізації вищої освіти ? У статті наведено оригінальні дані про поширення національної політики інтернаціоналізації в усьому світі. Виявляється, що стратегічне мислення щодо інтернаціоналізації є відносно новим явищем з обмеженим охопленням. З огляду на кількість країн, які приймають національну політику, аналіз показує, що у світі домінують розпорошені зусилля, коли йдеться про інтернаціоналізацію вищої освіти. Чому проблематичною є відсутність національної стратегії? У країнах, де університети значною мірою залежать від державних коштів, відсутність узгодженого напрямку інтернаціоналізації на національному рівні може обмежити масштаби та підірвати ефективність стратегій інтернаціоналізації на інституційному рівні.
Дод.точки доступу:
Curaj, Adriana \editor\
Deca, Ligia \editor\
Pricopie, Remus \editor\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)


378.014.25
E91


    European Higher Education Area: The Impact of Past and Future Policies [Текст] / editor: A. Curaj, L. Deca, R. Pricopie. - Cham : Springer, 2018.
   Vol. II. - 2018. - 410-706 p. - ). - ISBN 978-3-319-77407-7 : 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Вища освіта--Міжнародна діяльність--Розвиток

   Болонський процес--Європейський досвід


Кл.слова (ненормовані):
болонський процес -- диверсифікація вищої освіти -- EHEA освіта, дослідження та інновації -- європейська освітня політика -- фінансування та управління вищою освітою -- інтернаціоналізація вищої освіти -- Bologna process -- diversification of higher education -- EHEA education, reserach and innovation -- european education policies -- internationalization of higher education -- european higher education area
Анотація: Майбутнє вищої освіти – Конференція дослідників Болонського процесу (FOHE-BPRC) вже зарекомендувала себе як орієнтир у європейському середовищі вищої освіти. Два попередні видання (17-19 жовтня 2011 р., 24-26 листопада 2014 р.) із приблизно 200 європейськими та міжнародними учасниками в кожному, що охоплювали понад 50 країн, були організовані до Конференцій міністрів, таким чином заохочуючи послідовний діалог між дослідниками та політики. Основні висновки конференцій FOHE були представлені на конференціях міністрів ЄПВО (2012 та 2015), щоб зробити так, щоб голос дослідників краще почули європейські політики та особи, які приймають рішення. Цей том присвячений продовженню збору доказів і розробки політики на основі досліджень, а також подальшому скороченню розриву між політикою та дослідженнями в ЄПВО та в більш широкому глобальному контексті. Він має на меті визначити дослідницькі сфери, які потребують більшої уваги до ювілейної конференції міністрів ЄПВО 2020 року, з наголосом на нових питаннях, що виникають в академічній та освітній спільноті. Ця книга є платформою для обговорення ключових питань між дослідниками, різними безпосередніми суб’єктами вищої освіти, особами, які приймають рішення, та широкою громадськістю.
Дод.точки доступу:
Curaj, Adriana \editor\
Deca, Ligia \editor\
Pricopie, Remus \editor\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)