Б 76 Божкова, В. В. Реклама та стимулювання збуту : навчальний посібник / В. В. Божкова, Ю. М. Мельник ; Міністерство освіти і науки України, Сумський державний університет. - Київ : Центр навчальної літератури, 2009. - 200 с. - ISBN 978-966-364-870-5 : 40.00 грн.
Рубрики: Реклама--Маркетинг--Навчальні видання Кл.слова (ненормовані): рекламна діяльність -- ЗМІ -- рекламна кампанія -- класифікація реклами -- медіа-реклама -- збут Дод.точки доступу: Мельник, Ю. М. Міністерство освіти і науки України Сумський державний університет Примірників всього: 12 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (6), Фаховий коледж «Універсум» (2), Бульвар І. Шамо, 18/2 (2) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (6), Фаховий коледж «Універсум» (2), Бульвар І. Шамо, 18/2 (2) |
Б 83 Бородкіна, Н. О. Маркетинг : навчальний посібник / Н. О. Бородкіна. - Київ : Кондор, 2007. - 360 с. - ISBN 966-351-050-1 : 99.00 грн.
Рубрики: Економіка--Торгівля--Навчальні видання для вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): маркетинг -- концепції маркетингу -- маркетингова інформаційна система -- маркетингові дослідження -- вивчення потреб споживачів -- вивчення поведінки споживачів -- товарна політика -- цінова політика -- політика розповсюдження -- комунікаційна політика -- маркетинг підприємства -- попит Примірників всього: 5 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) |
Б 43 Бєлявцев, М. І. Маркетинг : навчальний посібник / М. І. Бєлявцев, Л. М. Іваненко. - Київ : Центр навчальної літератури, 2005. - 325 с. - ISBN 966-364-00-2 : 26.00 грн.
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження -- види маркетингу -- сегменти ринку -- цінова політика -- реклама Дод.точки доступу: Іваненко, Л. М. Примірників всього: 19 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (11), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (6), Фаховий коледж «Універсум» (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (11), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (6), Фаховий коледж «Універсум» (1) |
П 18 Парсяк, В. Н. Маркетинг : сучасна концепція та технології [Текст] : підручник / В. Н. Парсяк. - Херсон : ОЛДІ-плюс, 2015. - 324 с. - ISBN 978-966-289-050-1 : 185.00 грн.
Рубрики: Економіка--Організація торгівлі--Підручники для вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): державне регулювання -- маркетингові дослідження -- інструменти маркетингу Примірників всього: 3 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) |
З-53 Земляков, І. С. Основи маркетингу [Текст] : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл. / І. С. Земляков, І. Б. Рижий, В. І. Савич ; М-во освіти і науки України, Ін-т менедж. та економіки "Галицька академія". - Київ : Центр навчальної літератури, 2004. - 352 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 351-352. - ISBN 966-8365-50-X : 20.00 грн
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): товарна політика -- товарная политика -- реклама -- конкуренція -- конкуренция -- цінова політика -- ценовая политика -- маркетингова політика -- маркетинговая политика -- види маркетингу -- виды маркетинга -- система маркетингу -- система маркетинга -- маркетингова діяльність -- маркетинговая деятельность Анотація: Висвітлюються основні принципи і функції маркетингу. Значна увага приділяється розгляду елементів маркетингового комплексу. Дод.точки доступу: Рижий, І. Б. Савич, В. І. Міністерство освіти і науки України Інститут менеджменту та економіки "Галицька академія" Примірників всього: 7 Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (5), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) Вільні: Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (5), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) |
М 27 Маркетинг [Текст] : навчальний посібник для студ. економ. спец. / ред.: В. І. Крамаренко, Б. І. Холод. - Київ : Центр учбової літератури, 2003. - 257 с. - ISBN 966-584-129-7 : 15.00 грн.
Рубрики: Економіка--Маркетинг--Навчальні видання для вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): ринок -- товар -- конкуренція -- ціни -- реклама -- планування маркетингу Дод.точки доступу: Крамаренко, В. І. \ред.\ Холод, Б. І. \ред.\ Примірників всього: 8 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (5) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (2), Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (5) |
Щ 61 Щербань, В. М. Маркетинг [Текст] : навчальний посібник для студентів вищ. навч. закладів / В. М. Щербань ; Міністерство освіти і науки України, Черкаська академія менеджменту. - Київ : Центр навчальної літератури, 2006. - 208 с. - ISBN 966-364-179-7 (в опр.) : 20.00 грн
Рубрики: Економіка--Організація торгівлі--Навчальні видання для вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження -- товарна політика -- цінова політика -- реклама -- положення про службу маркетингу Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України Черкаська академія менеджменту Примірників всього: 2 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1) |
О-75 Основи маркетингу [Текст] : навчальний посібник / за наук. ред.: Є. В. Савельєва, С. І. Чеботар. - Київ : Наш час, 2004. - 240 с. - ISBN 966-8174-00-3 : 5.00 грн.
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): товарна політика -- маркетингові дослідження -- цінова політика -- реклама -- імідж -- паблік рілейшнз Дод.точки доступу: Савельєва, Є. В. \за наук. ред.\ Чеботар, С. І. \за наук. ред.\ Примірників всього: 1 Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1) Вільні: Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1) |
М 27 Маркетинговий аналіз : навчальний посібник / [В. В. Липчук [та ін.]; за ред. : В. В. Липчук. - Київ : Академвидав, 2008. - 215 с. : іл., табл. - (Альма-матер). - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Бібліогр. : с. 215. - ISBN 978-966-8226-68-7 (в опр.) : 10.00 грн.
Рубрики: Маркетинговий аналіз--Навчальні видання для вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): аналіз аеличини продажу -- аналіз клієнтів підприємства -- аналіз цін -- аналіз товару -- аналіз дистрибуції -- аналіз комунікацій -- тести Дод.точки доступу: Липчук, Василь Васильович Яців, І. Б. Гошко, Б. М. Гошко, О. Й. Липчук, Василь Васильович \ред.\ Примірників всього: 1 Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1) Вільні: Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1) |
М 15 Макаренко, Тетяна Іванівна. Моделювання та прогнозування у маркетингу [Текст] : навчальний посібник / Т. І.Макаренко. - Київ : Центр навчальної літератури, 2005. - 154 с. - ISBN 966-364-017-0 : 15.00 гр
Рубрики: Управління економікою--Маркетинг--Навчальні видання для вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): Управление экономикой -- управління економікой -- підприємство -- предприятие -- маркетинговая инфорация -- економічне прогнозування -- экономическое прогнозирование Примірників всього: 2 Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2) Вільні: Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2) |
Д 29 Делебак, Дон. Магия маркетинга. Советы эксперта по малому бизнесу [Текст] : пер. с англ. / Д. Делебак ; пер.: Д. Бабин, С. Грабовецкий. - Киев : София, 1997. - 287 с. - (Школа бизнеса). - ISBN 966-7319-12-1 : 5.00 грн.
Рубрики: Торгівля--Організація торгівлі Кл.слова (ненормовані): покупець -- товар -- продаж Дод.точки доступу: Бабин, Д. \пер.\ Грабовецкий, С. \пер.\ Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) |
Ч-96 Чучка, І. М. Інтерактивний маркетинг [Текст] : навчальний посібник / І. М. Чучка, І. П. Студеняк ; Міністерство освіти та науки України, Мукачівський технологічний інститут. - Київ : Кондор, 2009. - 121 с. - ISBN 978-966-351-184-9 : 15.00 грн.
Рубрики: Економіка--Електронний ринок--Навчальні видання для вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): електронний покупець -- інтерактивність -- платіжні системи -- товарна політика -- реклама -- оплата купівлі Дод.точки доступу: Студеняк, І. П. Міністерство освіти та науки України Мукачівський технологічний інститут Примірників всього: 1 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1) |
А 83 Армстронг, Гарі. Маркетинг. Загальний курс : підручник / Г. Армстронг, Ф. Котлер. - 5-те вид. - Київ : Діалектика, 2001. - 601 с. - Пер. з англ. - ISBN 5-8459-0131-6 : 11.00 грн.
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): маркетинг -- стратегічне планування -- маркетингові дослідження -- споживчі ринки -- глобальний ринок -- суспільство -- етика маркетингу -- управління маркетингом -- маркетингове середовище -- товарна політика -- товарорух -- ціноутворення -- гуртова торгівля -- роздрібна торгівля -- стимулювання збуту Дод.точки доступу: Котлер, Філіп Примірників всього: 1 Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1) Вільні: Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1) |