> Шифр: Д165052/2014/3 Газета 2014р. № 3 Ілляшенко, Т. Розвиваємо та навчаємо дитину : Психологічна допомога / Т. Ілляшенко, М. Рождественська. - С.4-94 Кл.слова: РОЗВИТОК ПСИХИКИ, ДОШКІЛЬНИЙ ВІК, ШКІЛЬНИЙ ВІК Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1) |
С 76 Стаденко, Н. М. Методика діагностики готовності до навчання в школі дітей шестирічного віку / Н. М. Стаденко, Т. Д. Ілляшенко, А. Г. Обухівська . - Кам’янець-Подільський : Абетка, 2001. - 31 с. + картки. - ISBN 966-7835-85-5 : 7.00 грн.
Рубрики: Педагогіка--Методика навчання--Готовність дитини до школи Кл.слова (ненормовані): готовність дитини до школи -- завдання -- тести -- діагностичні методики Дод.точки доступу: Ілляшенко, Т. Д. Обухівська , А. Г. Примірників всього: 3 Фаховий коледж «Універсум» (3) Вільні: Фаховий коледж «Універсум» (3) |
О-26 Обухівська, Антоніна. Психологу про дітей з особливими потребами у загальноосвітній школі / А. Г. Обухівська, Т. Д. Ілляшенко, Т. В. Жук. - Київ : Шкільний світ, 2012. - 128 с. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 978-966-2754-00-1 : 3.00 грн., 5.00 грн.
Рубрики: Діти з особливими потребами Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- діти із затримкою психічного розвитку -- розумово відсталі -- діти із церебральним паралічем -- мовленнєві порушення -- порушення зору -- порушення слуху -- дефіцит уваги -- гіперактивні діти Анотація: У книжці йдеться про інтеграцію дітей з особливими потребами у загальноосвітній школі та їх психологічний супровід. Дод.точки доступу: Ілляшенко, Т. Жук, Т. Примірників всього: 2 Бульвар І. Шамо, 18/2 (2) Вільні: Бульвар І. Шамо, 18/2 (2) |
> Шифр: П860805/2017/10 Журнал 2017р. № 10 Грошева, О. Запаліть вогник дитячих здібностей / О. Грошева. - С.1–3. Ілляшенко, Т. Щоб оцінка перестала бути каральною : (читаючи проект реформи початкової школи) / Т. Ілляшенко. - С.3–6. Маслій, Н. Найкраще виховання – це особистий приклад / Н. Маслій. - С.7. даниленко, Г. Співпраця з батьками над формуванням емоційного інтелекту учнів початкової школи в межах проекту "Інтелект України" / Г. даниленко, О. Щербакова. - С.8–9. Вашуленко, М. Робота над власними висловлюваннями (есе) на уроках української мови / М. Вашуленко, С. Дубовик. - С.10–16. Пархоменко, А. Система інтегрованих завдань під час вивчення буквосполучень дж – дз у 1 класі / А. Пархоменко. - С.16–18. Ткаліч, Р. Урок української мови у 2 класі. Розвиток зв’язного мовлення / Р. Ткаліч. - С.19–20. Савчук, В. Розвиток пізнавальної діяльності на уроці української мови в 3 класі / В. Савчук. - С.20–21. Михайленко, Т. перевірні тематичні роботи для 2 класц : [літературне читання, природознавство] / Т. Михайленко. - С.21–28. Онопрієнко, О. Інтегроація у навчанні молодших школярів математики / О. Онопрієнко, С. Скворцова. - С.29–32. Маліновська, О. Творчий проект-екскурс до Дня захисника Вітчизни "Час згадати нашу славу" / О. Маліновська, Ю. Чаюк. - С.33–35. Вільк, Г. Хліб – це багатство нашої країни / Г. Вільк. - С.35–39. - Бібліогр.: 12 назв. Яковенко, Л. Екскурсії як вид роботи з учнями на уроках природознавства / Л. Яковенко. - С.40–43. Пасічник, М. Урок-подорож з математики у 4 класі / М. Пасічник. - С.43–45. Кучер, Т. Урок з основ здоров’я, 2 клас / Т. Кучер. - С.46–48. - Бібліогр.: 5 назв. Храмова, Г. Урок-тренінг з основ здоров’я : (3 клас) / Г. Храмова, С. Фаріончук. - С.48–49. Красоткіна, Н. Кодекс честі батьків. Кодекс честі учнів. Кодекс честі вчителя / Н. Красоткіна. - С.50–52. Анісімова, Г. Формування здатності до саморозвитку та самореалізації учнів початкової школи шляхом упровадження науково-педагогічного проекту "Росток" / Г. Анісімова, В. Полтавська. - С.53–55. - Бібліогр.: 8 назв. Шуліменко, Л. Досвід роботи з соціальної адаптації та розвитку дітей-аутистів у загальноосвітній школі / Л. Шуліменко. - С.55–57. - Бібліогр.: 4 назви. Сухаревська, О. Організація роботи мобільних творчих груп – важлива умова ефективних змін у системі початкової освіти / О. Сухаревська. - С.58. Крих, Л. Свято української мови в 1 класі / Л. Крих. - С.59–60. Бутенко, В. "Козацькому роду – нема переводу!" / В. Бутенко. - С.62. Гнат, І. Ми – маленькі львів’яни / І. Гнат. - С.63–64. - Бібліогр.: 6 назв. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Z99 Ілляшенко, Т. Щоб оцінка перестала бути каральною : (читаючи проект реформи початкової школи) / Тамара Ілляшенко> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 10. - С. 3–6. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Реформування--початкова школа--оцінювання Кл.слова (ненормовані): реформування -- оцінювання -- навчальні досягнення -- словесне оцінювання -- організація навчального процесу -- готовність до навчання -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про оцінювання дитячих успіхів у навчанні – це вузлове питання, від якого тягнуться ниточки і до мотивації навчання, і його якості, і формування компетенцій та особистості громадянина. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Ілляшенко, Т. Щоб оцінка перестала бути каральною [Текст] : (читаючи проект реформи початкової школи) / Т. Ілляшенко> // Початкова школа. - Київ : Початкова школа, 2017. - № 10. - С. 3–6. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
> Шифр: П860805/2018/7 Журнал 2018р. № 7 Майданенко, С. Розвиток духовного потенціалу обдарованої дитини / С. Майданенко. - С.1–2. - Бібліогр.: 3 назви. Ханзель, Ж. STEM-освіта у науково-педагогічному проекті "Інтелект України" / Ж. Ханзель. - С.3–5. - Бібліогр.: 7 назв. Каракоз, С. Марія Чумарна / С. Каракоз. - С.6–9. Ілляшенко, Т. Програма психолого-педагогічного супроводу дітей з гіперактивним розладом / Т. Ілляшенко. - С.10–13. - Бібліогр.: 3 назви. Лагодюк, В. Шляхи вдосконалення математичної початкової освіти у проектних класах "Інтелект України" / В. Лагодюк, І. Федорчук. - С.14–19. Балютіна, К. Причини графічних відхилень у молодших школярів / К. Балютіна. - С.20–23. - Бібліогр.: 8 назв. Ростикус, Н. Система вправ із розвитку зв’язного діалогічного мовлення молодших школярів / Н. Ростикус. - С.23–28. Євтушик, Н. Бінарний урок (позакласне читання та музичне мистецтво) у 3 класі / Н. Євтушик, Н. Ставілова. - С.28–32. - Бібліогр.: 4 назви. Радченко, А. Урок літературного читання у 2 класі / А. Радченко. - С.32–33. Губарєва, С. "Материнська мова – мова колискова" : роль рідної мови в збереженні та передачі культурних надбань роду і народу (Виховна година) / С. Губарєва. - С.34–35. - Бібліогр.: 5 назв. Кравченко, Л. Урок-квест / Л. Кравченко. - С.36–38. - Бібліогр.: 1 назва. Кучер, Т. Формування ключових компетентностей учнів засобами інтерактивних та інформаційно-комунікаційних технологій навчання на уроках основ здоров’я у 2 класі / Т. Кучер. - С.38–43. Кіщук, Н. Системний підхід до ознайомлення учнів із арифметичними діями / Н. Кіщук. - С.43–48. Ступак, Г. Письмове ділення в початковій школі / Г. Ступак. - С.48–50. - Бібліогр.: 4 назви. Цимбалару, А. Дидактичні засади розвитку початкової освіти: варіативність програмового забезпечення / А. Цимбалару. - С.51–54. - Бібліогр.: 2 назви. Калмикова, Л. Що потрібно знати вчителю про знання у дітей мови та метамови / Л. Калмикова. - С.54–58. - Бібліогр.: 7 назв. Голибарт, Є. Міркування про впровадження норм християнської моралі у свідомість учасників освітньо-виховного процесу в початковій школі / Є. Голибарт. - С.59. Скребець, В. Моя Батьківщина – Україна / В. Скребець. - С.60. Азарова, Н. Зародження і розвиток кобзарського мистецтва в Україні. Кобзарські традиції Сумщини / Н. Азарова. - С.61–62. Уварова, Ю. "Найдорожча рідна мова джерельцем радісно дзвенить..." / Ю. Уварова. - С.63. Якимець, Л. Я люблю своє місто Житомир / Л. Якимець. - С.64. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Ілляшенко, Т. Програма психолого-педагогічного супроводу дітей з гіперактивним розладом / Тамара Ілляшенко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 7. - С. 10–13. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-5358 Кл.слова (ненормовані): гіперактивні діти -- гіперактивні розлади -- гіперактивність -- прояви гіперактивності -- психологія навчання -- психолого-педагогічний супровід -- дефіцит уваги -- правила поведінки -- порушення поведінки -- психолого-медико-педагогічні консультації -- молодші школярі Анотація: У статті розглянуто проблему виховання та навчання дітей молодшого шкільного віку з гіперактивними розладами із дефіцитом уваги. Представлено програму планомірної допомоги дітям з гіперактивним розладом в освітньому закладі. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
> Шифр: П131260/2018/23/24 Газета 2018р. № 23/24 Козлова, А. Психологічні терміни : на замітку фахівцям / А. Козлова. - С.4-7 Хачатурян, Ю. Метафоротерапія : як допомогти дітям-переселенцям / Ю. Хачатурян. - С.8-19 Ілляшенко, Т. Реформування початкової школи : як допомогти дітям із труднощами в навчанні / Т. Ілляшенко. - С.20-29 Козлова, А. Емоційний інтелект. Психодіагностика / А. Козлова. - С.30-49 Ткачук, В. Конфлікт - загроза чи можливість... : батьківські збори у формі практичного заняття / В. Ткачук. - С.50-67 Вовнянко, Т. Життя - неоціненний дар : практичне заняття для підлітків / Т. Вовнянко. - С.68-85 Нечипоренко, Т. Лідер світу : заняття з елементами тренінгу для підлітків / Т. Нечипоренко. - С.86-97 Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1) |
Ілляшенко, Т. Реформування початкової школи : як допомогти дітям із труднощами в навчанні / Т. Ілляшенко> // Психолог : всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - 2018. - № 23/24. - С. 20-29 Кл.слова (ненормовані): діти із ЗПР -- діти із труднощами у навчанні -- психофізичний розвиток дитини -- закордонний досвід -- інклюзивне навчання -- діагностування Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1) |
> Шифр: П860805/2019/7 Журнал 2019р. № 7 Вашуленко, М. Шановна Алло Максимівно, вітаю Вас і Ваш колектив високопрофесійного видання в освітній системі України – журналу "Початкова школа" – із його славним Золотим 50-річним ювілеєм! / Микола Вашуленко. - С.1. Павлик, О. Професійно зростаємо у незмінній співпраці / Олена Павлик. - С.2. Охрімчук, Р. Моя "Початкова школа": сьогодні їй 50 / Раїса Охрімчук. - С.3. Якуніна, Т. Його нев’януча "Червона рута" : (до 70-ї річниці від дня народження Володимира Івасюка) / Тетяна Якуніна, Михайло Гаврилів. - С.4–6. - Бібліогр.: 9 назв. Федько, Я. Українська народна пісня, її культуротворчі та виховні особливості / Ярина Федько. - С.7–11. - Бібліогр.: 4 назви. Булахова, Л. Десять ключових компетентностей – основа формування успішного громадянина / Людмила Булахова, Галина Жук. - С.12–14. Ілляшенко, Т. Чому діти агресивні? / Тамара Ілляшенко. - С.15–18. Болтромюк, Д. Формування життєвих девізів особистості : практико-орієнтоване заняття / Діана Болтромюк. - С.19–20. Кіщук, Н. Формування усних прийомів обчислень на образно-графічному пізнавальному рівні / Наталія Кіщук. - С.21–23. - Бібліогр.: 4 назви. Трофіленко, В. Робота над розвитком мовлення учнів – важлива складова комунікативної компетентності / Валентина Трофіленко. - С.28–30. Вашуленко, М. Методичні рекомендації до роботи за новим підручником "Українська мова", 2 клас : (автори М. С. Вашуленко, С. Г. Дубовик, К. : "Видавничий дім "Освіта", 2019 рік) / Микола Вашуленко, Світлана Дубовик. - С.24–28. Мокрій, Л. Математичний калейдоскоп : (виставка-ярмарок педагогічний ідей) / Людмила Мокрій. - С.30–34. Немченко, Н. КВК "Знай, люби і бережи" / Наталія Немченко. - С.34–36. Гриценко, О. Використання кубиків ЛЕГО на урока курсу "Я досліджую світ" / Ольга Гриценко. - С.37–39. - Бібліогр.: 8 назв. Семенів, Н. Океани Землі : (дослідницько-пошуковий проект) / Наталія Семенів. - С.40. Поліщук, В. Формування життєвих компетенцій у молодшому шкільному віці / Валерій Поліщук, Тамара Поліщук. - С.41–45. Коряченко, Л. Не знищуй своє майбутнє! : (урок-мозаїка за участі батьків) / Лідія Коряченко. - С.46–49. Ґолибард, Є. Етика на шляху до мудрості / Євген Ґолибард. - С.50–51. Чумарна, М. Мова – не лише слова : мовний розвиток засобами гри / Марія Чумарна. - С.52–53. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Ілляшенко, Т. Чому діти агресивні? / Тамара Ілляшенко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 7. - С. 15–18. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Агресивність--агресивна поведінка--молодші школярі Кл.слова (ненормовані): агресивність -- емоційні стани -- агресивна поведінка -- прояв агресії -- інстинкт самозбереження -- дитяча агресивність -- гіперактивний розлад -- молодші школярі Анотація: У статті розповідається про дитячу агресивність та агресивну поведінку дітей молодшого шкільного віку. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
І 49 Ілляшенко, Т. Розвиваємо та навчаємо дитину. Психологічна допомога [Текст] / Т. Ілляшенко, М. Рождественська. - Київ : Редакція загальнопедагогічних газет, 2014. - 96 с. - (Бібліотека "Шкільного світу"). - ISBN 978-966-2754-30-8. - ISBN 978-966-451-000-1 (Б-ка "Шк. світу") : 5.00 грн.
Рубрики: Дитяча психологія Кл.слова (ненормовані): дитяча психіка -- дошкільний вік -- пізнання -- форми навчання дітей -- труднощі у навчанні Дод.точки доступу: Рождественська, М. Примірників всього: 1 Бульвар І. Шамо, 18/2 (1) Вільні: Бульвар І. Шамо, 18/2 (1) |