> Шифр: У411512/2018/22/24 Журнал 2018р. № 22/24 Танцева, О. О. Упровадження стем-проектів у навчально-виховний процес: шляхи подолання труднощів / О. О. Танцева. - С.2–7. - Бібліогр.: 4 назви. Василенко, Н. В. Програми та їхній зміст для профільного навчання для учнів 10–11-х класів закладів загальної середньої освіти на 2018–2019 н.р.: інформаційно-методичні рекомендації / Н. В. Василенко. - С.8–28. Скрипник, В. І. Формування культурологічної компетентності учнів під час вивчення іноземних мов за європейським виміром / В. І. Скрипник. - С.29–45. - Бібліогр.: 14 назв. Базелюк, В. О. Система роботи опорного навчального закладу з профільного навчання та професійної орієнтації / В. О. Базелюк. - С.46–52. Цуд, С. М. Здоров’я дитини як пріоритет освітньої діяльності / С. М. Цуд. - С.53–66. Калошин, В. Ф. Навіщо вчитися? / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк. - С.67–69. Стельмах, А. Г. "Коринському методу" – 70 років / А. Г. Стельмах. - С.70–74. Шпак, В. А. Особливості національної освіти / В. А. Шпак. - С.75–76. Гузик, Н. В. Природні задатки таланту – орієнтир компетентнісного підходу до змісту шкільгої освіти / Н. В. Гузик. - С.78–91. Підласий, І. П. Що день прийдешній нам готує? / І. П. Підласий. - С.92–93. Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |
Б 17 Базелюк, В. О. Система роботи опорного навчального закладу з профільного навчання та професійної орієнтації / В. О. Базелюк> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2018. - № 22/24. - С. 46–52.
Рубрики: Опорні школи--профільне навчання--Україна--Житомирська область Кл.слова (ненормовані): профорієнтаційна робота -- профільне навчання -- диференціація -- допрофільна підготовка -- курси за вибором Анотація: Модель організації профільного навчання в опорному закладі освіти "Романівська гімназія" Житомирська область. Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) |