Шифр: М815538/2016/1
   Журнал

Мистецтво та освіта [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ : Педагогічна думка, 1996 - . - ISSN 2308-8885. - Виходить кожного кварталу
2016р. № 1
Зміст:
Щолокова, О. П. Науково-методичні засади удосконалення процесу навчання учнів на уроках світової художньої культури / О. П. Щолокова. - С.2-5
Кл.слова: загальні методи, спеціальні методи, форми
Комаровська, О. А. Мистецька освіта: глибина і багатогранність / О. А. Комаровська. - С.6-10
Кл.слова: школа естетичного виховання, мистецький освітній простір, мистецька взаємодія
Олексюк, Ольга Михайлівна. Динаміка типів наукової раціональності в розвитку мистецької педагогіки / О. М. Олексюк. - С.10-13
Мережко, Ю. В. Формування художніх смаків молодших школярів на прикладах національної вокальної спадщини / Ю. В. Мережко. - С.13-16
Кл.слова: музичне мистецтво
Паньків, Л. І. Формування мистецьких орієнтацій старшокласника як вектор духовного розвитку особистості / Л. І. Паньків. - С.16-20
Кл.слова: мистецтво, духовність
Просіна, О. В. Формування інноваційної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі методичної підготовки у вищих педагогічних закладах / О. В. Просіна. - С.20-23
Кл.слова: компетентнісний підхід, компетенція
Рогозіна, В. В. Вчимось творити у митців: методика художньо-творчої діяльності дитини / В. В. Рогозіна. - С.24-30
Кл.слова: старші дошкільники, авторська методика
Марчук, Ж. С. Ознайомлення з мистецтвом архітектури в початковій школі: методи і прийоми / Ж. С. Марчук. - С.30-34
Кл.слова: словесні методи, наочні методи, практичні методи
Прима, І. В. Акварельний живопис у позашкільних навчальних закладах художньо-естетичного профілю / І. В. Прима. - С.34-38
Кл.слова: образотворче мистецтво, молодші школярі
Сова, О. С. Система навчальних завдань з пленарної практики майбутніх учителів образотворчого мистецтва / О. С. Сова. - С.38-41
Кл.слова: живопис, пейзаж
Бикова, О. В. Організація дитячого хореографічного фестивалю як одна з педагогічних умов розвитку індивідуальних творчих здібностей майбутніх учителів хореографії / О. В. Бикова. - С.42-44
Кл.слова: професійно-творча підготовка, хореографічне мистецтво
Новикова, Н. В. Технології оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках художньої культури / Н. В. Новикова. - С.45-48
Кл.слова: 9-11 класи, види оцінювання, тестові завдання
Комаровська, О. А. Центр гартування педагогіки мистецтва: штрих до портрета лабораторії естетичного виховання та мистецької освіти / О. А. Комаровська. - С.49-51
Соломаха, С. О. Досвід мистецько-педагогічної школи Оксани Рудницької / С. О. Соломаха. - С.51-52
Завадська, Т. М. Флагман вітчизняної художньо-педагогічної освіти / Т. М. Завадська. - С.53-55
Ткач, Марія Михайлівна. Становлення та розвиток мистецької освіти в Київському університеті імені Бориса Грінченка / М. М. Ткач. - С.55-56
Кл.слова: вищий навчальний заклад
Є примірники у відділах:
Ф3 (19.04.2016р. Прим. 1 - ) (виданий)
Ф2 (19.04.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)
Прим.1 (Ф3) зайнятий


Шифр: С325934233/2013/2
   Журнал

Синопсис: текст, контекст, медіа [Електронний ресурс] : електронний фаховий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2012 - . - on-line. - Назва з титул. екрана. - ISSN 2311-259Х. - Виходить кожного кварталу
2013р. № 2
Зміст:
Єременко, О. Текстуальні параметри роду літературного твору як носії синкретичних явищ / О. Єременко
Луцюк, М. Дописемна доба розвитку літератури / М. Луцюк
Поліщук, Я. Авторство і гра / Я. Поліщук
Башкирова, О. Культурологічний код роману Наталі Тисовської "Укус огняного змія" / О. Башкирова
Васьків, М. До проблеми актуальності, оригінальності та вторинності сучасної української прози / М. Васьків
Малахова, Е. Мотив песенной лирики как объект композиторской интерпретации (на материале творчества Вячеслава Полянского) / Е. Малахова
Недавня, К. Метафора тіла як основний спосіб концептуалізації хвороби у текстах двотисячників / К. Недавня
Євтушенко, С. Провідні мотиви лірики Ади Негрі / С. Євтушенко
Бикова, О. Специфіка роботи репортера в друкованих ЗМІ / О. Бикова
Почапська-Красуцька, О. Розвага як метод маніпулювання свідомістю читача (за матеріалами журналу "The First Key") / О. Почапська-Красуцька
Тімофєєв, А. Проблеми зовнішньої трудової міграції в Україні: сучасні тенденції / А. Тімофєєв
Видайчук, Т. Релігійна культура та свідомість і формування фразеологічного фонду української мови / Т. Видайчук
Максимчук, В. Авторські лексичні новотвори з компонентами релігійно-християнської тематики (на матеріалі творчості поетів Рівненщини) / В. Максимчук
Шостюк, З. Функціональні та стилістичні особливості неологізмів у поетичному тексті Дмитра Павличка / З. Шостюк
Glagush, N. Translation of Indirect Speech Acts / N. Glagush
Поліщук, Я. Александер Ф’ют. Перед наступом світу фаст-фудів / Я. Поліщук
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1




    Бикова, О. В.
    Організація дитячого хореографічного фестивалю як одна з педагогічних умов розвитку індивідуальних творчих здібностей майбутніх учителів хореографії [Текст] / О. В. Бикова // Мистецтво та освіта. - Київ : Педагогічна думка, 2016. - № 1. - С. 42-44

Кл.слова (ненормовані):
професійно-творча підготовка -- хореографічне мистецтво

Є примірники у відділах:
Ф3 (19.04.2016р. Прим. 1 - ) (виданий)
Ф2 (19.04.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)
Прим.1 (Ф3) зайнятий



Шифр: С911378/2018/8
   Газета

Соціальний педагог [Текст] : всеукраїнська газета для фахівців/ Редакції загальнопедагогічних газет. - Київ : Шкільний світ, 2007 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 8
Зміст:
Не пропустити четверту промислову революцію : STEAM-освіта - світовий тренд, що прийшов до України. - С.4-5
Снігульська, В. Новий навчальний рік не за горами : як соціальному педагогу, плануючи власну діяльність, нічого не забути / В. Снігульська. - С.6-15
Козлова, А. Що робити, якщо... Відповіді на актуальні правові питання від адвоката Івана Лібермана / А. Козлова. - С.16-19
Тутова, І. Діти в складних життєвих обставинах : особливості роботи соціального педагога із соціального захисту дітей пільгових та облікових категорій / І. Тутова. - С.20-33
Бикова, О. Превентивність у формуванні соціальної компетентності : використання інтерактивних методів / О. Бикова. - С.34-47
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)




    Бикова, О.
    Превентивність у формуванні соціальної компетентності : використання інтерактивних методів / О. Бикова // Соціальний педагог : всеукраїнська газета для фахівців. - 2018. - N 8. - С. 34-47

Кл.слова (ненормовані):
інтерактивні технології -- інтерактивні методи превентивної роботи -- стратегії превентивної діяльності -- риси інтерактивної гри -- рольові ігри

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)



Шифр: І254815328/2019/2(8)
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2019р. Вип. 2(8)
Зміст:
Бикова, О. М. Специфіка створення образу Білорусі в літературних репортажах на мандрівну тематику 1920-30-х рр. / О. М. Бикова. - С.6-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Гондюл, О. Д. Соціальна відповідальність медіа як ефективний результат «журналістики рішень» / О. Д. Гондюл. - С.14-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Гандзюк, В. О. Стратегія маніпулювання масовою свідомістю в українських мас-медіа (на прикладі ранкового шоу "Сніданок з 1+1") / В. О. Гандзюк, М. В. Дяченко. - С.25-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванов, Д. Кульмінаційний момент боротьби за «правління душами». семіотична перспектива питань ідентичності та поділу на «ми-вони» / Д. Іванов. - С.33-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Куцай, Т. І. Сторітелінг як важлива інформаційна технологія та ДНК інформації / Т. І. Куцай. - С.42-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Лісневська, А. Л. Аудіовізуальний контент: до питання ризиків впливу сучасних медіа / А. Л. Лісневська, Я. С. Фруктова. - С.47-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Погребняк, І. В. Епістолярна комунікація: семіотичний вимір / І. В. Погребняк. - С.55-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Досенко, А. К. Дослідження соціально-комунікаційних механізмів формування іміджу кампанією «ІКЕА» в Україні / А. К. Досенко. - С.61-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Хамедова, О. А. Західноукраїнський часопис «Жіночий голос» (1931‒1939): версія соціалістичного фемінізму / О. А. Хамедова. - С.67-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Пастушина, В. М. Проблемно-тематичні спектри журналу «Розбудова нації» (1928-1934 рр.) / В. М. Пастушина. - С.74-81. - Бібліогр. в кінці ст.
Подоляка, Н. С. Особливості національної української культури в художньому оформленні видань харківського кооперативного видавництва «Рух» / Н. С. Подоляка. - С.82-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Васьків, М. C. «Преса УСРР до XV роковин жовтня» Михайла Агуфа як дзеркало видавничої галузі в Україні у 1920-х років / М. C. Васьків. - С.89-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Стамбол, І. І. Тенденції розвитку новітньої біобібліографії (за матеріалами всеукраїнського «Біографічного рейтингу») / І. І. Стамбол. - С.96-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Терещенко, Н. М. Проблеми формування та оцінювання компетентності фахівців бібліотечно-інформаційної галузі / Н. М. Терещенко. - С.101-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Феринська, А. І. Порівняльний аналіз передвиборчих рекламно-комунікаційних кампаній кандидатів на пост Президента України / А. І. Феринська. - С.110-116. - Бібліогр. в кінці ст.
Сосєдко, К. Д. Інтернет-мем як інтелектуальний продукт колективної творчості інтернет-користувачів / К. Д. Сосєдко. - С.117-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Щиглинська, М. М. Бібліотеки Великої Британії у застосунку Google arts & Culture / М. М. Щиглинська. - С.123-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)




    Бикова, О.
    Специфіка роботи репортера в друкованих ЗМІ / О. Бикова // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2013. - № 2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
репортер -- друковані ЗМІ -- літературна майстерність
Анотація: У статті розглянуто специфіку професії газетного репортера, що ґрунтується на поєднанні двох різних видів діяльності – збір новин і написання матеріалу. Наголошено на тому, що у кожному репортажі має відчуватися авторська індивідуальність. Майстерність автора при композиційній розробці тексту полягає в тому, що з численних засобів художньо-образного зображення дійсності мають бути підібрані лише ті, які найповніше і найяскравіше змалюють конкретне явище, подію чи ситуацію. Особливу увагу у статті приділено літературним здібностям журналіста, які проявляються у вмінні вдало використовувати у своєму матеріалі яскраві метафори, несподівані асоціації, сюжетні ходи, широко застосовувати мовне багатство.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1





    Бикова, О. М.
    Специфіка створення образу Білорусі в літературних репортажах на мандрівну тематику 1920-30-х рр. [Текст] / О. М. Бикова // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2(8). - С. 6-13. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
літературний репортаж -- мандри -- преса
Анотація: У статті йдеться про надзвичайне поширення літературного репортажу на мандрівну тематику, що увій-шов в українську радянську журналістику в період національно-культурного відродження — так званої «ко-ренізації» Зокрема, ґрунтовно аналізуються репортажі Михайла Биковця «По червоній Білорусі» та Аркадія Любченка «Синьоока сестра України», написані після того, як делегації українських письменників і журналістів відвідали наприкінці 1920-х років радянську Білорусію. Об’єктом характеристики у статті стали враження авторів від реформ радянської влади в економічному, політичному, соціальному, культурному житті республі-ки. Зазначається, що значну увагу в репортажах зосереджено на українсько-білоруських культурних зв’язках, встановленні безпосередніх контактів між письменниками, найвищим результатом чого став вихід альманаху «Нова Білорусь».Основний акцент у дослідженні робиться на тому, що характерна ознака репортажів «По червоній Біло-русі» М. Биковця та «Синьоока сестра України» А. Любченка — тяжіння до фрагментарності. Так, текст «По червоній Білорусі» поділяється на п’ятнадцять частин, однак зберігає свою цілісність завдяки викладу ін-формації від першої особи. Зазначається, що хронологічний тип композиції, яку вибрав журналіст, дає змогу не тільки описувати події, а й ділитися власними враженнями та думками від побаченого. Подорожні спостере-ження репортера часто складаються з фіксування усяких дрібниць, які відтворюють неповторний білоруський колорит.Наголошується на тому, що мова репортажів «По червоній Білорусі» М. Биковця та «Синьоока сестра Укра-їни» А. Любченка надзвичайно проста, неформалізована. Складається враження, що автори просто говорять зі своїми читачами і доносять до них необхідну інформацію.Журналісти намагаються зробити свої репортажі якомога цікавішими. Саме тому вводять у тексти де-талі, які, з одного боку, роблять виклад цікавішим, а з іншого, відволікають читачів від монотонного та хроні-кального опису самої мандрівки.Літературні репортажі на мандрівну тематику А. Любченка та М. Биковця, незважаючи на те, що минуло дев’яносто років від часу їх написання, читаються з інтересом та є актуальними й сьогодні. Адже вони цікаві, пізнавальні, захопливі, приваблюють сучасних читачів свіжістю відчуттів, інтригуючим викладом пережито-го й побаченого, висвітлюють картину життя радянської Білорусі 1920–1930-х років.

Є примірники у відділах: всього 5 : Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)