> Шифр: М815538/2016/1 Журнал 2016р. № 1 Щолокова, О. П. Науково-методичні засади удосконалення процесу навчання учнів на уроках світової художньої культури / О. П. Щолокова. - С.2-5 Кл.слова: загальні методи, спеціальні методи, форми Комаровська, О. А. Мистецька освіта: глибина і багатогранність / О. А. Комаровська. - С.6-10 Кл.слова: школа естетичного виховання, мистецький освітній простір, мистецька взаємодія Олексюк, Ольга Михайлівна. Динаміка типів наукової раціональності в розвитку мистецької педагогіки / О. М. Олексюк. - С.10-13 Мережко, Ю. В. Формування художніх смаків молодших школярів на прикладах національної вокальної спадщини / Ю. В. Мережко. - С.13-16 Кл.слова: музичне мистецтво Паньків, Л. І. Формування мистецьких орієнтацій старшокласника як вектор духовного розвитку особистості / Л. І. Паньків. - С.16-20 Кл.слова: мистецтво, духовність Просіна, О. В. Формування інноваційної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі методичної підготовки у вищих педагогічних закладах / О. В. Просіна. - С.20-23 Кл.слова: компетентнісний підхід, компетенція Рогозіна, В. В. Вчимось творити у митців: методика художньо-творчої діяльності дитини / В. В. Рогозіна. - С.24-30 Кл.слова: старші дошкільники, авторська методика Марчук, Ж. С. Ознайомлення з мистецтвом архітектури в початковій школі: методи і прийоми / Ж. С. Марчук. - С.30-34 Кл.слова: словесні методи, наочні методи, практичні методи Прима, І. В. Акварельний живопис у позашкільних навчальних закладах художньо-естетичного профілю / І. В. Прима. - С.34-38 Кл.слова: образотворче мистецтво, молодші школярі Сова, О. С. Система навчальних завдань з пленарної практики майбутніх учителів образотворчого мистецтва / О. С. Сова. - С.38-41 Кл.слова: живопис, пейзаж Бикова, О. В. Організація дитячого хореографічного фестивалю як одна з педагогічних умов розвитку індивідуальних творчих здібностей майбутніх учителів хореографії / О. В. Бикова. - С.42-44 Кл.слова: професійно-творча підготовка, хореографічне мистецтво Новикова, Н. В. Технології оцінювання навчальних досягнень учнів на уроках художньої культури / Н. В. Новикова. - С.45-48 Кл.слова: 9-11 класи, види оцінювання, тестові завдання Комаровська, О. А. Центр гартування педагогіки мистецтва: штрих до портрета лабораторії естетичного виховання та мистецької освіти / О. А. Комаровська. - С.49-51 Соломаха, С. О. Досвід мистецько-педагогічної школи Оксани Рудницької / С. О. Соломаха. - С.51-52 Завадська, Т. М. Флагман вітчизняної художньо-педагогічної освіти / Т. М. Завадська. - С.53-55 Ткач, Марія Михайлівна. Становлення та розвиток мистецької освіти в Київському університеті імені Бориса Грінченка / М. М. Ткач. - С.55-56 Кл.слова: вищий навчальний заклад Є примірники у відділах: Ф3 (19.04.2016р. Прим. 1 - ) (виданий) Ф2 (19.04.2016р. Прим. 2 - ) (вільний) Прим.1 (Ф3) зайнятий |
> Шифр: С325934233/2013/2 Журнал 2013р. № 2 Єременко, О. Текстуальні параметри роду літературного твору як носії синкретичних явищ / О. Єременко Луцюк, М. Дописемна доба розвитку літератури / М. Луцюк Поліщук, Я. Авторство і гра / Я. Поліщук Башкирова, О. Культурологічний код роману Наталі Тисовської "Укус огняного змія" / О. Башкирова Васьків, М. До проблеми актуальності, оригінальності та вторинності сучасної української прози / М. Васьків Малахова, Е. Мотив песенной лирики как объект композиторской интерпретации (на материале творчества Вячеслава Полянского) / Е. Малахова Недавня, К. Метафора тіла як основний спосіб концептуалізації хвороби у текстах двотисячників / К. Недавня Євтушенко, С. Провідні мотиви лірики Ади Негрі / С. Євтушенко Бикова, О. Специфіка роботи репортера в друкованих ЗМІ / О. Бикова Почапська-Красуцька, О. Розвага як метод маніпулювання свідомістю читача (за матеріалами журналу "The First Key") / О. Почапська-Красуцька Тімофєєв, А. Проблеми зовнішньої трудової міграції в Україні: сучасні тенденції / А. Тімофєєв Видайчук, Т. Релігійна культура та свідомість і формування фразеологічного фонду української мови / Т. Видайчук Максимчук, В. Авторські лексичні новотвори з компонентами релігійно-християнської тематики (на матеріалі творчості поетів Рівненщини) / В. Максимчук Шостюк, З. Функціональні та стилістичні особливості неологізмів у поетичному тексті Дмитра Павличка / З. Шостюк Glagush, N. Translation of Indirect Speech Acts / N. Glagush Поліщук, Я. Александер Ф’ют. Перед наступом світу фаст-фудів / Я. Поліщук Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Бикова, О. В. Організація дитячого хореографічного фестивалю як одна з педагогічних умов розвитку індивідуальних творчих здібностей майбутніх учителів хореографії [Текст] / О. В. Бикова> // Мистецтво та освіта. - Київ : Педагогічна думка, 2016. - № 1. - С. 42-44 Кл.слова (ненормовані): професійно-творча підготовка -- хореографічне мистецтво Є примірники у відділах: Ф3 (19.04.2016р. Прим. 1 - ) (виданий) Ф2 (19.04.2016р. Прим. 2 - ) (вільний) Прим.1 (Ф3) зайнятий |
> Шифр: С911378/2018/8 Газета 2018р. N 8 Не пропустити четверту промислову революцію : STEAM-освіта - світовий тренд, що прийшов до України. - С.4-5 Снігульська, В. Новий навчальний рік не за горами : як соціальному педагогу, плануючи власну діяльність, нічого не забути / В. Снігульська. - С.6-15 Козлова, А. Що робити, якщо... Відповіді на актуальні правові питання від адвоката Івана Лібермана / А. Козлова. - С.16-19 Тутова, І. Діти в складних життєвих обставинах : особливості роботи соціального педагога із соціального захисту дітей пільгових та облікових категорій / І. Тутова. - С.20-33 Бикова, О. Превентивність у формуванні соціальної компетентності : використання інтерактивних методів / О. Бикова. - С.34-47 Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Бикова, О. Превентивність у формуванні соціальної компетентності : використання інтерактивних методів / О. Бикова> // Соціальний педагог : всеукраїнська газета для фахівців. - 2018. - N 8. - С. 34-47 Кл.слова (ненормовані): інтерактивні технології -- інтерактивні методи превентивної роботи -- стратегії превентивної діяльності -- риси інтерактивної гри -- рольові ігри Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
> Шифр: І254815328/2019/2(8) Журнал 2019р. Вип. 2(8) Бикова, О. М. Специфіка створення образу Білорусі в літературних репортажах на мандрівну тематику 1920-30-х рр. / О. М. Бикова. - С.6-13. - Бібліогр. в кінці ст. Гондюл, О. Д. Соціальна відповідальність медіа як ефективний результат «журналістики рішень» / О. Д. Гондюл. - С.14-24. - Бібліогр. в кінці ст. Гандзюк, В. О. Стратегія маніпулювання масовою свідомістю в українських мас-медіа (на прикладі ранкового шоу "Сніданок з 1+1") / В. О. Гандзюк, М. В. Дяченко. - С.25-32. - Бібліогр. в кінці ст. Іванов, Д. Кульмінаційний момент боротьби за «правління душами». семіотична перспектива питань ідентичності та поділу на «ми-вони» / Д. Іванов. - С.33-41. - Бібліогр. в кінці ст. Куцай, Т. І. Сторітелінг як важлива інформаційна технологія та ДНК інформації / Т. І. Куцай. - С.42-46. - Бібліогр. в кінці ст. Лісневська, А. Л. Аудіовізуальний контент: до питання ризиків впливу сучасних медіа / А. Л. Лісневська, Я. С. Фруктова. - С.47-54. - Бібліогр. в кінці ст. Погребняк, І. В. Епістолярна комунікація: семіотичний вимір / І. В. Погребняк. - С.55-60. - Бібліогр. в кінці ст. Досенко, А. К. Дослідження соціально-комунікаційних механізмів формування іміджу кампанією «ІКЕА» в Україні / А. К. Досенко. - С.61-66. - Бібліогр. в кінці ст. Хамедова, О. А. Західноукраїнський часопис «Жіночий голос» (1931‒1939): версія соціалістичного фемінізму / О. А. Хамедова. - С.67-73. - Бібліогр. в кінці ст. Пастушина, В. М. Проблемно-тематичні спектри журналу «Розбудова нації» (1928-1934 рр.) / В. М. Пастушина. - С.74-81. - Бібліогр. в кінці ст. Подоляка, Н. С. Особливості національної української культури в художньому оформленні видань харківського кооперативного видавництва «Рух» / Н. С. Подоляка. - С.82-88. - Бібліогр. в кінці ст. Васьків, М. C. «Преса УСРР до XV роковин жовтня» Михайла Агуфа як дзеркало видавничої галузі в Україні у 1920-х років / М. C. Васьків. - С.89-95. - Бібліогр. в кінці ст. Стамбол, І. І. Тенденції розвитку новітньої біобібліографії (за матеріалами всеукраїнського «Біографічного рейтингу») / І. І. Стамбол. - С.96-100. - Бібліогр. в кінці ст. Терещенко, Н. М. Проблеми формування та оцінювання компетентності фахівців бібліотечно-інформаційної галузі / Н. М. Терещенко. - С.101-109. - Бібліогр. в кінці ст. Феринська, А. І. Порівняльний аналіз передвиборчих рекламно-комунікаційних кампаній кандидатів на пост Президента України / А. І. Феринська. - С.110-116. - Бібліогр. в кінці ст. Сосєдко, К. Д. Інтернет-мем як інтелектуальний продукт колективної творчості інтернет-користувачів / К. Д. Сосєдко. - С.117-122. - Бібліогр. в кінці ст. Щиглинська, М. М. Бібліотеки Великої Британії у застосунку Google arts & Culture / М. М. Щиглинська. - С.123-128. - Бібліогр. в кінці ст. Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 5 : Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1) |
Бикова, О. Специфіка роботи репортера в друкованих ЗМІ / О. Бикова> // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2013. - № 2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х Кл.слова (ненормовані): репортер -- друковані ЗМІ -- літературна майстерність Анотація: У статті розглянуто специфіку професії газетного репортера, що ґрунтується на поєднанні двох різних видів діяльності – збір новин і написання матеріалу. Наголошено на тому, що у кожному репортажі має відчуватися авторська індивідуальність. Майстерність автора при композиційній розробці тексту полягає в тому, що з численних засобів художньо-образного зображення дійсності мають бути підібрані лише ті, які найповніше і найяскравіше змалюють конкретне явище, подію чи ситуацію. Особливу увагу у статті приділено літературним здібностям журналіста, які проявляються у вмінні вдало використовувати у своєму матеріалі яскраві метафори, несподівані асоціації, сюжетні ходи, широко застосовувати мовне багатство. Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Бикова, О. М. Специфіка створення образу Білорусі в літературних репортажах на мандрівну тематику 1920-30-х рр. [Текст] / О. М. Бикова> // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2(8). - С. 6-13. - Бібліогр. в кінці ст. Кл.слова (ненормовані): літературний репортаж -- мандри -- преса Анотація: У статті йдеться про надзвичайне поширення літературного репортажу на мандрівну тематику, що увій-шов в українську радянську журналістику в період національно-культурного відродження — так званої «ко-ренізації» Зокрема, ґрунтовно аналізуються репортажі Михайла Биковця «По червоній Білорусі» та Аркадія Любченка «Синьоока сестра України», написані після того, як делегації українських письменників і журналістів відвідали наприкінці 1920-х років радянську Білорусію. Об’єктом характеристики у статті стали враження авторів від реформ радянської влади в економічному, політичному, соціальному, культурному житті республі-ки. Зазначається, що значну увагу в репортажах зосереджено на українсько-білоруських культурних зв’язках, встановленні безпосередніх контактів між письменниками, найвищим результатом чого став вихід альманаху «Нова Білорусь».Основний акцент у дослідженні робиться на тому, що характерна ознака репортажів «По червоній Біло-русі» М. Биковця та «Синьоока сестра України» А. Любченка — тяжіння до фрагментарності. Так, текст «По червоній Білорусі» поділяється на п’ятнадцять частин, однак зберігає свою цілісність завдяки викладу ін-формації від першої особи. Зазначається, що хронологічний тип композиції, яку вибрав журналіст, дає змогу не тільки описувати події, а й ділитися власними враженнями та думками від побаченого. Подорожні спостере-ження репортера часто складаються з фіксування усяких дрібниць, які відтворюють неповторний білоруський колорит.Наголошується на тому, що мова репортажів «По червоній Білорусі» М. Биковця та «Синьоока сестра Укра-їни» А. Любченка надзвичайно проста, неформалізована. Складається враження, що автори просто говорять зі своїми читачами і доносять до них необхідну інформацію.Журналісти намагаються зробити свої репортажі якомога цікавішими. Саме тому вводять у тексти де-талі, які, з одного боку, роблять виклад цікавішим, а з іншого, відволікають читачів від монотонного та хроні-кального опису самої мандрівки.Літературні репортажі на мандрівну тематику А. Любченка та М. Биковця, незважаючи на те, що минуло дев’яносто років від часу їх написання, читаються з інтересом та є актуальними й сьогодні. Адже вони цікаві, пізнавальні, захопливі, приваблюють сучасних читачів свіжістю відчуттів, інтригуючим викладом пережито-го й побаченого, висвітлюють картину життя радянської Білорусі 1920–1930-х років. Є примірники у відділах: всього 5 : Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: Ф1 (1), ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1) |