Б 82 Борис Грінченко - відомий і невідомий : матеріали щорічних Грінченківських читань, 5 груд. 2012 р., м. Київ / Київський університет імені Бориса Грінченка, Науково-дослідна лабораторія грінченкознавства, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; редактор: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, А. І. Мовчун. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013. - 175 с. - 34.46 грн., 33.00 грн.
Рубрики: Педагогіка--Історія освіти і педагогічної думки в Україні--Грінченківські читання Кл.слова (ненормовані): емігранти -- українофіли -- матеріали Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\ Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\ Мовчун, Антоніна Іванівна \редактор.\ Грінченко, Борис Дмитрович (письменник, педагог, лексикограф, літературознавець, етнограф, історик, публіцист, громадсько-культурний діяч, політичний діяч ; 1863-1910) \про нього\ Київський університет імені Бориса Грінченка Науково-дослідна лабораторія грінченкознавства Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка Примірників всього: 6 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) |
Я 11 "Я йшов туди, де гуркіт праці чути..." (до 150-річчя від дня народження Бориса Грінченка) : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (VI Грінченківські читання), 22 січ. 2014 р, м. Київ / Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; редактор: В. О. Огнев’юк, Л. Л. Хоружа, А. І. Мовчун. - Київ : Київ. міськ. пед. ун-т ім. Б. Д. Грінченка, 2014. - 259 с. - 38.74 грн., 40.00 грн.
Рубрики: Педагогіка--Персоналії--З’їзди і конференції Кл.слова (ненормовані): матеріали Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\ Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\ Мовчун, Антоніна Іванівна \редактор.\ Грінченко, Борис Дмитрович (письменник, педагог, лексикограф, літературознавець, етнограф, історик, публіцист, громадсько-культурний діяч, політичний діяч ; 1863-1910) \про нього\ Міністерство освіти і науки України Національна академія педагогічних наук України Київський університет імені Бориса Грінченка Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка Примірників всього: 6 Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) Вільні: Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (3), Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1), Бульвар І. Шамо, 18/2 (1), Фаховий коледж «Універсум» (1) |
Бурко, О. В. Психолого-педагогічні засади вивчення оповідань Б. Грінченка в основній школі / О. В. Бурко> // "Я йшов туди, де гуркіт праці чути..." (до 150-річчя від дня народження Бориса Грінченка) : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (VI Грінченківські читання), 22 січ. 2014 р, м. Київ / М-во освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. міськ. пед. ун-т ім. Б. Д. Грінченка, 2014. - С. 169-178. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Освіта--Педагогіка--Літературознавство--Персоналія Кл.слова (ненормовані): підлітки -- оповідання -- залучення до читання Дод.точки доступу: Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\ Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\ Мовчун, Антоніна Іванівна \ред.\ Грінченко, Борис Дмитрович (письменник, педагог, лексикограф, літературознавець, етнограф, історик, публіцист, громадсько-культурний діяч, політичний діяч ; 1863-1910) \про нього\ Міністерство освіти і науки України Національна академія педагогічних наук України Київський університет імені Бориса Грінченка Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Б 82 Бурко, О. В. Заповіт Бориса Грінченка (технологія вивчення оповідання "Каторжна" в старшій школі) [Текст] / О. В. Бурко> // Борис Грінченко - відомий і невідомий : матеріали щорічних Грінченківських читань, 5 груд. 2012 р., м. Київ / Київський ун-т імені Бориса Грінченка, Науково-дослідна лабораторія грінченкознавства, Благодійний фонд сприяння освіти імені Бориса Грінченка. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2013. - С. 160-168
Огнев’юк, Віктор Олександрович \ред.\ Хоружа, Людмила Леонідівна \ред.\ Мовчун, Антоніна Іванівна \ред.\ Київський університет імені Бориса Грінченка Науково-дослідна лабораторія грінченкознавства Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
> Шифр: О283150799/2019/1/2 Журнал 2019р. № 1/2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Горбань, О. Трансформація консолідуючих ціннісних орієнтацій сучасного українського студентства / О. Горбань, Т. Купрій, Л. Овсянкіна. - С.1-21. - Бібліогр. в кінці ст. Міхно, О. Психографічні листки та карти індивідуальності учня у школах західної україни у 1920-1930-х роках / О. Міхно. - С.22-37. - Бібліогр. в кінці ст. Мартьянова, М. Особливості викладацької діяльності французького педагога ХХ століття Алена / М. Мартьянова. - С.38-46. - Бібліогр. в кінці ст. Лупаренко, С. Опіка дітей як напрям їх соціокультурного забезпечення в Україні (початок ХХ ст.) / С. Лупаренко. - С.47-59. - Бібліогр. в кінці ст. Прохорчук, В. Формування навичок говоріння у дітей дошкільного віку на заняттях з іноземної мови / В. Прохорчук. - С.60-71. - Бібліогр. в кінці ст. Бондаренко, Г. Нова стратегія підготовки менеджера систем якості в початковій освіті / Г. Бондаренко, Н. Кипиченко. - С.72-82. - Бібліогр. в кінці ст. Бульвінська, О. Cучасні методи навчання і викладання на основі дослідження: зарубіжний досвід / О. Бульвінська. - С.83-103. - Бібліогр. в кінці ст. Баренкова, Н. Формування іншомовної комунікативної компетентності студентів немовних закладів вищої освіти методом інноваційних диктантів / Н. Баренкова, Н. Лашук. - С.104-114. - Бібліогр. в кінці ст. Сукач, Т. Підвищення рівня мотивації вивчення вищої математики через розв’язання задач професійної спрямованості / Т. Сукач, Т. Бірюкова. - С.115-127. - Бібліогр. в кінці ст. Дячок, Н. Мобільність педагога як шлях реалізації положень нової концепції педагогічної освіти / Н. Дячок. - С.128-140. - Бібліогр. в кінці ст. Гвоздій, С. Професійні ролі викладача вищої школи у підготовці майбутніх фахівців / С. Гвоздій, О. Устянська. - С.141-160. - Бібліогр. в кінці ст. Чижикова, О. Сучасні підходи до навчання студентів-правознавців у закладах вищої освіти / О. Чижикова. - С.161-175. - Бібліогр. в кінці ст. Pavlyshyna, N. Model of formation of future social workers' readiness for the professional activity in the institutions of social services for the elderly in ukraine / N. Pavlyshyna, O. Kovalchuk. - С.176-188. - Бібліогр. в кінці ст. Бурко, О. Модель методичної системи формування загальнокультурної компетентності студентів університету / О. Бурко. - С.189-201. - Бібліогр. в кінці ст. Лук'янець, А. Характеристика сучасного стану професійної культури менеджера міжнародного туризму / А. Лук'янець. - С.202-214. - Бібліогр. в кінці ст. Кошарна, Н. Тенденції реформування системи педагогічної освіти Швеції на рубежі ХХ – ХХІ століть / Н. Кошарна. - С.215-228. - Бібліогр. в кінці ст. Нежива, О. Освітня модель у Швеції: демократичні засади та особистісна орієнтація / О. Нежива. - С.229-241. - Бібліогр. в кінці ст. Головатенко, Т. Особливості змісту професійної підготовки вчителя початкової школи до роботи в мультилінгвальному середовищі в Україні та Фландрії (Бельгія) / Т. Головатенко. - С.242-258. - Бібліогр. в кінці ст. Світайло, С. Методичний дискурс диригентсько-хорової підготовки вчителя музичного мистецтва / С. Світайло. - С.259-271. - Бібліогр. в кінці ст. Теряєва, Л. Застосування музичних інформаційних технологій при вивченні навчальної дисципліни "хорове диригування" / Л. Теряєва. - С.272-285. - Бібліогр. в кінці ст. Михалюк, А. Педагогічний вимір українського фортепіанного мистецтва як чинник формування виконавської культури майбутніх педагогів-музикантів / А. Михалюк. - С.286-296. - Бібліогр. в кінці ст. Панченко, А. Управління закладом загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням в умовах нової української школи / А. Панченко, Н. Кравчук. - С.297-309. - Бібліогр. в кінці ст. Тимчик, О. Можливість використання маркетингового інструментарію у залученні до закладів загальної середньої освітифахівців / О. Тимчик. - С.310-320. - Бібліогр. в кінці ст. Солдатенко, О. Концептуальні засади школи особистісного зростання: від творчої самореалізації до особистісного становлення (пошуки та перспективи) / О. Солдатенко. - С.321-335. - Бібліогр. в кінці ст. Гладкова, В. Відповідальна професійна поведінка фахівця соціономічного профілю: акмеологічні аспекти / В. Гладкова. - С.336-343. - Бібліогр. в кінці ст. Проценко, О. Акмеологічна компетентність майбутнього викладача закладу вищої освіти: структура та зміст / О. Проценко. - С.344-354. - Бібліогр. в кінці ст. Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
Бурко, О. Модель методичної системи формування загальнокультурної компетентності студентів університету [Електронний ресурс] / О. Бурко. - Електронні текстові дані> // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 189-201, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.189201. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829 Кл.слова (ненормовані): евристичний і дослідницький методи -- принципи діалогізму й креативності -- інтерактивна екскурсія -- інноваційні прийоми Анотація: У статті напрацьовано модель методичної системи формування загальнокультурної компетентності студентів Університету. В основу авторської концепції покладено принципи діалогізму та креативності. Згідно з принципом діалогізму на основі евристичного методу впроваджено діалогічне завдання: змоделювати уявний діалог екскурсантів та учасників майстер-класу з Борисом Грінченком за схемою питання / відповідь. Відповідно до обраного принципу креативності реалізовано інноваційні прийоми: «Сходини успіху» та «Піраміда досягнень», інноваційний вид роботи – пошукове завдання. Апробовано інноваційну форму роботи – інтерактивну екскурсію «Smart museum of Boris Grinchenko». У статті проаналізовано результати формування загальнокультурної компетентності студентів-першокурсників Університету, виявлено політ їхньої образної уяви, спричинений багатогранністю обдаровання Бориса Грінченка. Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/ Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
> Шифр: П225817115/2023/39 Журнал 2023р. № 39 (1) . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана Хоружа, Л. Освітологічні витоки становлення ціннісної парадигми сучасної педагогіки / Л. Хоружа. - С.6-11. - Бібліогр. в кінці ст. Желанова, В. Модель інноваційної особистості: структурно-динамічний підхід / В. Желанова. - С.12-18. - Бібліогр. в кінці ст. Леонтьєва, І. Концептуальні засади екосистеми сучасної педагогічної освіти / І. Леонтьєва. - С.19-24. - Бібліогр. в кінці ст. Ліннік, О. Змішане навчання як стратегія адаптації освітнього процесу в школі до війни / О. Ліннік. - С.25-32. - Бібліогр. в кінці ст. Пападопулос, І. Навчання мови білінгвальних учнів засобом книжок-картинок: багатовимірне дослідження у Греції / І. Пападопулос, Н. Кошарна. - С.33-39. - Бібліогр. в кінці ст. Руднік, Ю. Специфіка підготовки майбутніх педагогів до навчання іноземних мов із застосуванням імерсивних технологій / Ю. Руднік. - С.40-44. - Бібліогр. в кінці ст. Соколовська, С. Використання методу метафоричних асоціативних зображень як засобу підвищення ефективності занять англійської мови у закладах вищої освіти / С. Соколовська. - С.45-50. - Бібліогр. в кінці ст. Паламар, С. Застосування ІК-технологій у контексті формування предметно-методичної компетентності майбутніх учителів початкових класів / С. Паламар, Л. Нежива. - С.51-58. - Бібліогр. в кінці ст. Пономаренко, Т. Формування комунікативної компетентності в дітей шостого року життя у проєктній діяльності / Т. Пономаренко, М. Науменко. - С.59-66. - Бібліогр. в кінці ст. Бурко, О. Підготовка майбутніх учителів до роботи з фразеологізмами на уроках української мови в початковій школі / О. Бурко, І. Василенко. - С.67-72. - Бібліогр. в кінці ст. Козир, М. Цифрові технології як інструмент консультативної діяльності в освіті дорослих / М. Козир, А. Іващенко. - С.73-79. - Бібліогр. в кінці ст. Головатенко, Т. Реалізація принципів травма-інформованого середовища на уроках англійської мови у початкових класах: метааналіз зарубіжних практик / Т. Головатенко. - С.80-86. - Бібліогр. в кінці ст. Коханова, О. Гендерні стереотипи: сутність, види та вплив на самореалізацію жінок різного віку / О. Коханова, Є. Бурячок. - С.87-93. - Бібліогр. в кінці ст. Корня, П. Використання цифрових технологій для розвитку дітей з аутизмом / Корня П. ; Корня П. . - С.94-101. - Бібліогр. в кінці ст. Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1) |
Бурко, О. Підготовка майбутніх учителів до роботи з фразеологізмами на уроках української мови в початковій школі [Електронний ресурс] / О. Бурко, І. Василенко. - Електронні текстові дані> // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2023. - № 39(1). - С. 67-72, DOI 10.28925/2311–2409.2023.3910. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409 Кл.слова (ненормовані): Борис Грінченко -- НУШ -- учитель -- прийом символічного бачення -- фразеологізм -- початкова школа Анотація: У запропонованій статті висвітлено питання підготовки майбутніх педагогів до роботи з фразеологізмами на уроках української мови в початковій школі. Метою статті є формування й експериментальна перевірка методичного інструментарію вивчення фразеологізмів у почат-ковій школі через нововиявлені тексти Бориса Грінченка, що стали джерельною базою «Словаря української мови» (1907 — 1909). Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua Дод.точки доступу: Василенко, І. Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1) |