Б 61 Біляковська, О. О. Дидактика вищої школи : навчальний посібник / О. О. Біляковська, І. Я. Мищишин, С. Б. Цюра ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту, Львівський національний університет імені Івана Франка. - Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2013. - 358 с. - ISBN 978-617-10-0025-4 : 68.00 грн.
Рубрики: Вища школа--Теорія освіти--Дидактика--Навчальні видання для вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): історія освіти -- методи навчання -- лекція -- організація навчання -- контроль -- оцінювання Дод.точки доступу: Мищишин, І. Я. Цюра, С. Б. Міністерство освіти і науки, молоді та спорту Львівський національний університет імені Івана Франка Примірників всього: 1 Бульвар І. Шамо, 18/2 (1) Вільні: Бульвар І. Шамо, 18/2 (1) |
> Шифр: Н057263/2021/3 Журнал 2021р. Вип. 3 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана Біляковська, О. Педагогічна модель модульного оцінювання навчальних досягнень учнів старших класів: досвід України / О. Біляковська, Н. Мосьпан, К. Біницька. - С.7-18 Гулько, О. Вплив студентського самоврядування на розвиток лідерських якостей майбутніх педагогів / О. Гулько. - С.51-59 Линьов, К. Ставлення керівників до розширення обсягу автономії закладу загальної середньої освіти: результати аналітичного дослідження / К. Линьов, І. Линьова. - С.60-70 Мартиненко, С. Проблема персоналізації та персоніфікації фахової підготовки та її реалізація в закладах вищої освіти: теоретичний аспект / С. Мартиненко. - С.28-32 Однорог, Г. Модель інтегральної ключової компетентності майбутніх кваліфікованих робітників швейного профілю / Г. Однорог. - С.19-27 Саврасова-В’юн, Т. Навчальний проєкт як засіб формування професійної компетентності майбутніх фахівців: психологічний аспект / Т. Саврасова-В’юн. - С.33-41 Скрипник, І. Формування праксеологічної компетентності магістрів стоматології: сучасні підходи / І. Скрипник, Я. Кульбашна, В Захарова. - С.99-106 Соколова, І. Інтерактивні лекції в медичному університеті: актуальні смисли і клінічні практики / І. Соколова [и др.]. - С.89-98 Інші автори: Стрельченко О., Козинська І., Селезньова С., Козинський О. Чалий, О. Викладання медичної і біологічної фізики та медичної інформатики в європейських університетах / О. Чалий [и др.] Інші автори: Любчик О., Чалий К., Чайка О., Кривенко І., Гриценко Н., Криштопа А., Сисоєв О. Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |
Біляковська, О. Педагогічна модель модульного оцінювання навчальних досягнень учнів старших класів: досвід України [Електронний ресурс] / О. Біляковська, Н. Мосьпан, К. Біницька. - Електронні текстові дані> // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 3. - С. 7-18, DOI 10.28925/1609-8595.2021.3.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595 Кл.слова (ненормовані): модульне оцінювання -- навчальні досягнення -- педагогічна модель -- старші класи -- учні Анотація: У статті розглянуто сучасні підходи до оцінювання в закладах освіти на основі аналізу різних оціночних шкал (діапазон від трьох до ста балів). У процесі диференціації основних принципів, функцій, критеріїв оцінювання встановлено, що для українських шкіл характерні такі види оцінювання: попереднє, потокове, тематичне, підсумкове. Охарактеризовані особливості функціонування модульної технології навчання в умовах 12-бальної системи оцінювання, визначені вимоги, умови, принципи та елементи організації модульного навчання. Науково обґрунтовані дидактичні можливості даної технології в процесі формування нових підходів до оцінювання навчальних досягнень школярів, доведені її переваги в порівнянні з традиційною системою навчання. Запропоновано три моделі контрольно-оцінних систем для середньої школи, що передбачають математичний, гуманітарний і загальноосвітній напрямки. В результаті експериментального дослідження виділено основні елементи контрольно-оцінної діяльності: навчальні параметри, структура компонентів знань предмета, критерії, шкала оцінок, інтервальна шкала переходу до оцінок, форми підсумкового і локального контролю. Результати формуючого експерименту свідчать про те, що розроблені підходи до оцінювання навчальних досягнень старшокласників є більш ефективними в порівнянні з традиційними. Це простежується в більш високій успішності та мотивації до навчання, зокрема в процесі виконання самостійних (особливо домашніх) завдань. Результати підтверджують необхідність використання нових підходів до оцінювання навчальних досягнень школярів. Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/ Дод.точки доступу: Мосьпан, Н. Біницька, К. Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2) Вільні: ГП ЧЗ (2) |