Шифр: З659149/2016/1
   Журнал

Зарубіжна література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Київ : Антросвіт, 1996 - . - Виходить щомісячно
2016р. № 1
Зміст:
Відверто про шкільні програми із зарубіжної літератури: що було, що є і що буде далі? Думки учителів, методистів, науковців. - С.2-11
Кл.слова: шкільні програми, аналітика, практика
Зуєнко, Марина. аЛітература Великої Британії в шкільній програмі із зарубіжної літератури / М. Зуєнко. - С.12-13
Кл.слова: Джонс Д.-В., про неї, Донн Джон, про нього, Доджсон Ч.-Л., про нього
Тіхоненко, Світлана. Методичні рекомендації щодо вивчення роману Діани Вінн Джонс "Мандрівний замок Хаула" / С. Тіхоненко. - С.14-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: англійська література (7 клас), аналіз твору, Джонс Д.-В., Мандрівний замок Хаула, про твір
Сегеда, Тамара. Бог і Сатана (добро і зло) в романі М. Булгакова "Майстер і Маргарита". Матеріали до підсумкового уроку з вивчення роману М. Булгакова "Майстер і Маргарита" / Т. Сегеда. - С.16-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зарубіжна література, аналіз твору, Булгаков М., Майстер і Маргарита, про твір
Гузь, Ольга Олександрівна. Навіщо людині випробування? (роздуми над сторінками роману Елеанор Портер "Полліанна") / О. Гузь. - С.18-20
Кл.слова: зарубіжна література, аналіз твору, Портер Е., Полліанна, про твір
Гайченко, Ольга. Актуальні проблеми шкільної літературної освіти та ефективні шляхи їх розв'язання / О. Гайченко. - С.21
Кл.слова: літературна освіта, пізнавальна діяльність, об'єкт літературної освіти
Моргун, М. С. Психологічні особливості сприйняття учнями художньої літератури / М. С. Моргун. - С.22-23
Кл.слова: літературний розвиток, читання, читач
Васильянц, М. С. Мотиваційний етап уроку. Мета та завдання активізації пізнавальної діяльності, нестандартні прийоми роботи на уроках світової літератури / М. С. Васильянц. - С.23-25
Кл.слова: пізнавальна діяльність, навчальна діяльність, активізація навчально-пізнавальної діяльності
Культурологічна природа осмислення художнього твору учнями основної школи. З досвіду роботи вчителя-методиста Олени Пітерської. - С.26-27. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: аналіз художнього твору, міжпредметний аспект, осмислення змісту творів
Пітерська, О. Подорож Скруджа в часі та просторі. За повістю Чарльза Діккенса "Різдвяна пісня в прозі" / О. Пітерська. - С.27-29
Кл.слова: план-конспект уроку, гуманістичні ідеали, Діккенс Чарльз, Різдвяна пісня у прозі, про твір
Богосвятська, А. І. Ділова гра в навчальному процесі / А. І. Богосвятська. - С.30-35. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: педагогічна гра, літературні ігри, етапи ділової гри
Гузь, Ольга Олександрівна. Детектив як жанр літератури, характерні ознаки жанру. Едгар По - засновник детективу у світовій літературі. Жанрове розмаїття детективів / О. О. Гузь
Кл.слова: план-конспект уроку, літературний детектив, По Е., про нього
Гузь, Ольга Олександрівна. Едгар Аллан По (1809-1849). "Золотий жук". Особливості сюжету й композиційної будови повісті "Золотий жук" / О. Гузь. - С.38-40
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, По Е., Золотий жук, про твір
Гузь, Ольга Олександрівна. Особливості створення й функціонування системи образів у літературному детективі: Легран, Джупітер, оповідач / О. Гузь. - С.41-43
Кл.слова: план-конспект уроку, художній образ, По Е., Золотий жук, про твір
Шулик, Ірина. Людські взаємини, моральні цінності в казці-притчі "Маленький принц" А. де Сент-Екзюпері / І. Шулик. - С.44-45
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Сент-Екзюпері А., Маленький принц, про твір
Козієва, В. В. Втілення ідеї про моральну справедливість у новелі Р. Акутагави "Павутинка" / В. В. Козієва. - С.46-48
Кл.слова: Акутагава Р., моральна справедливість, Акутагава Р., Павутинка, про твір
Сорока, І. І. Скрапбукінг як дидактичний прийом підвищення мотивації учнів до вивчення зарубіжної літератури в школі / І. І. Сорока. - С.49-52
Кл.слова: стилі скрапбукінгу, журналінг, скрап-листівки
Приходько, Л. І. Художньо-естетичне наповнення уроків літератури / Л. І. Приходько. - С.52-53
Кл.слова: зарубіжна література, живопис, методика викладання
Полякова, В. В. Вивчаємо повість Миколи Гоголя "Ніч перед Різдвом" / В. В. Полякова. - С.54-58. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: план-конспект уроку, сюжет твору, Гоголь М., Ніч перед Різдвом, про твір
Тутко, Н. І. Роздуми про майбутнє людини і людства в оповіданні Айзека Азімова "Фах" / Н. І. Тутко. - С.59-61
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Азімов А., Фах, про твір
Кожукало, Н. В. Трагічна історія американського успіху. Матеріали до уроку позакласного читання за романом Джека Лондона "Мартін Іден" / Н. В. Кожукало. - С.62-63
Кл.слова: план-конспект уроку, історія написання твору, Лондон Джек, Мартін Іден, про твір
Гладка, Євдокія. Гранатові зерна / (Кашуба) Є. Гладка. - С.64
Кл.слова: художня література, поезія, текст
Шандригіна, Аліса. Лист літературному герою / А. Шандригіна. - С.65
Кл.слова: творчий конкурс, проза, епістолярій
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Шифр: З659149/2016/2
   Журнал

Зарубіжна література в школах України [Текст] : науково-методичний журнал/ Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника. - Київ : Антросвіт, 1996 - . - Виходить щомісячно
2016р. № 2
Зміст:
Пітерська, Олена. Шкільні програми із зарубіжної літератури для 5-9 класів (2005 р. і 2012 р. зі змінами 2015 р.) в таблицях / О. Пітерська, С. Тіхоненко, Л. Юлдашева. - С.2-11
Кл.слова: порівняння програм, співвідношення варіативності програм, зарубіжна література 5-9 класи
Пітерська, Олена. Сучасні книжки прокладають шлях до сучасної Європи / О. Пітерська, С. Тіхоненко, Л. Юлдашева. - С.11-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зарубіжна література в школах, програма вивчення, сучасні зарубіжні автори
Матюшкіна, Тетяна. Культурологічний підхід до вивчення роману Корнелії Функе "Чорнильне серце" / Т. Матюшкіна. - С.14-17
Кл.слова: фентезі, Функе Корнелія, про неї, Функе Корнелія, Чорнильне серце, про твір
Семенюк, Олена. Поетика відкритого простору: розвиток літературної компетентності на уроках зарубіжної літератури / О. Семенюк. - С.18-21. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: літературна освіта, когнітивна складова, діяльнісна складова
Рудніцька, Наталія. Я прийшов за твоїми хрестами, Соню: Урок-диспут за романом Ф.М. Достоєвського "Злочин і кара" / Н. Рудніцька. - С.22-25
Кл.слова: план-конспект уроку, християнські моральні цінності, зарубіжна література, 10 клас
Рябошапко, Наталя. Вивчаємо казку О. Уайльда "Хлопчик-Зірка" / Н. Рябошапко. - С.25-27
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Уальд О., Хлопчик-зірка, про твір
Ділова гра "Створюємо урок". Моделювання діяльності вчителя та учнів на різних етапах уроку в 5 класі (Туве Янсон "Капелюх чарівника". Втілення у персонажах твору ідей доброти, щирості, сімейних стосунків). - С.28-32
Кл.слова: мотиваційний етап, вивчення нового матеріалу, осмислення нових знань
Васильянц, М. С. Мотиваційний етап / М. С. Васильянц. - С.28-29
Кл.слова: шляхи формування мотивації, прийом "Здивуйся!", методи навчання
Василішина, О. Актуалізація опорних знань / О. Василішина. - С.29
Кл.слова: прийоми навчання, методи навчання, ділова гра
Щокіна, Г. Вивчення нового матеріалу / Г. Щокіна. - С.29-30
Кл.слова: інтерактивні технології навчання, технологія проблемного навчання, ігрові моделі навчання
Моргун, М. С. Осмислення нових знань і умінь / М. С. Моргун. - С.31
Кл.слова: індивідуальна форма роботи, групова форма роботи, індивідуально-групова форма роботи
Орлова, В. Пояснення домашнього завдання / В. Орлова. - С.32
Кл.слова: закріплення знань, завдання-загадка, аукціон
Орієнтовне поурочне планування для 7 класу. - С.33-49
Кл.слова: тема уроку, мета уроку, хід уроку
Гузь, Ольга Олександрівна. Моральні цінності в новелі О. Генрі "Дари волхвів" / О. О. Гузь, Т. О. Козова. - С.33-36
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Генрі О., Дари волхвів, про твір
Гузь, Ольга Олександрівна. Особливості фантастичного світу в новелі Герберта Уеллса "Чарівна крамниця" / О. О. Гузь. - С.37-41
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Уеллс Герберт, Чарівна крамниця, про твір
Гузь, Ольга Олександрівна. Філософський зміст новели Рюноске Акутагави "Павутинка" / О. О. Гузь, Т. О. Козова. - С.41-49
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Акутагава Р., Павутинка, про твір
Гонтарук, Оксана. Засудження рабства в романі Г. Бічер-Стоу "Хатина дядька Тома" / О. Гонтарук. - С.50-53
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Бічер-Стоу Г., Хатина дядька Тома, про твір
Кушкова, Світлана. Оспівування мужності та героїзму, дружби і відданості в поемі Шота Руставелі "Витязь у тигровій шкурі". Урок позакласного читання / С. Кушкова. - С.54-58
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Руставелі Ш., Витязь у тигровій шкурі, про твір
Куцопал, Ірина. Рукописи не горять!, або Трагізм і велич долі митця (Майстра) у романі М. Булгакова "Майстер і Маргарита". Урок розвитку зв'язного мовлення / І. Куцопал. - С.59-61
Кл.слова: план-конспект уроку, аналіз художнього твору, Булгаков М., Майстер і Маргарита, про твір
Гладышев, Владимир. Творчество, творчество, творчество! / В. Гладышев. - С.63-64
Кл.слова: творчість, художня культура, Шкаруба Леонід, про нього
Лісогор, Крістіна. Лист літературному герою / К. Лісогор. - С.обкладинка
Кл.слова: творчий конкурс, обдаровані діти, епістолярій
Перейти до зовнішнього ресурсу ЗМІСТ
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)




    Васильянц, М. С.
    Мотиваційний етап уроку. Мета та завдання активізації пізнавальної діяльності, нестандартні прийоми роботи на уроках світової літератури [Текст] / М. С. Васильянц // Зарубіжна література в школах України. - Київ : Антросвіт, 2016. - № 1. - С. 23-25

Кл.слова (ненормовані):
пізнавальна діяльність -- навчальна діяльність -- активізація навчально-пізнавальної діяльності

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)





    Васильянц, М. С.
    Мотиваційний етап [Текст] / М. С. Васильянц // Зарубіжна література в школах України. - Київ : Антросвіт, 2016. - № 2. - С. 28-29

Кл.слова (ненормовані):
шляхи формування мотивації -- прийом "Здивуйся!" -- методи навчання

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)