Шифр: І254815328/2016/1
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2016р. Вип. 1
Зміст:
Горбенко, Г. В. Розвиток професійних компетентностей бакалаврів реклами і зв’язків з громадськістю / Г. В. Горбенко. - С.6-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Афанасьєв, І. Ю. Використання української "Вікіпедії" у зв’язках з громадськістю / І. Ю. Афанасьєв. - С.11-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Вернигора, С. М. Викладання фахових дисциплін англійською мовою в українському ВНЗ: освітній експеримент чи вимога сьогодення (на прикладі дисциплін кафедри реклами і зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка) / С. М. Вернигора. - С.18-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Гусак, О. П. Комунікаційна безпека як напрям підготовки фахівців: сутність, зміст компетентностей, перспективи розвитку / О. П. Гусак. - С.23-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Єжижанська, Т. С. Ціннісний підхід до комунікацій з цільовою аудиторією за допомогою спіральної динаміки / Т. С. Єжижанська. - С.28-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Кияниця, Є. О. Основні моделі зв'язків з громадськістю в соціально-культурній сфері / Є. О. Кияниця. - С.36-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Курбан, О. В. Сучасні маркетингові комунікації та алгоритмізація бізнес-процесів / О. В. Курбан. - С.43-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбенко, Н. В. Роль рекламної діяльності в підвищенні конкурентоспроможності вищих навчальних закладів України / Н. В. Горбенко. - С.49-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Вернигора, Н. М. Збірник літературно-художніх творів для сучасних підлітків: проблеми видавничої підготовки / Н. М. Вернигора. - С.55-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Полковенко, Т. В. Особливості редагування науково-популярних текстів для публікації в мережі Інтернет / Т. В. Полковенко. - С.66-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Масімова, Л. Г. Тропи візуального тексту мас-медіа / Л. Г. Масімова. - С.60-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Макарова, М. В. Видавничі осередки на західноукраїнських землях XVI–XVII ст., їх роль у збереженні української духовної культури / М. В. Макарова. - С.71-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Зотова, В. А. Соціальна динаміка діяльності бібліотеки Київського університету імені Бориса Грінченка / В. А. Зотова, О. Є. Матвійчук. - С.78-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Захарчук, О. В. Бібліографічний огляд книжкових видань кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка / О. В. Захарчук. - С.84-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Ярмак, Н. А. Розроблення серії книжкових видань для дітей: перший досвід командної роботи / Н. А. Ярмак, Л. М. Єленська. - С.89-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Поліщук, Т. І. Науково-дослідна робота кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (2012–2015) / Т. І. Поліщук. - С.93-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (4), ГП ІБВ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (4), ГП ІБВ (1)


Шифр: І254815328/2016/2
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2016р. Вип. 2 . - 59.52, грн.
Зміст:
Вернигора, С. М. Methods of teaching of vocational subjects in English at the Institute of Journalism of Borys Grinchenko Kyiv University / С. М. Вернигора. - С.8-13
Гузенко, Т. А. Основні засади формування комунікативної стратегії м. Києва: теоретичні та практичні аспекти / Т. А. Гузенко. - С.14-20
Гусак, О. П. Івент-аналіз як складник підготовки сучасних PR-фахівців / О. П. Гусак. - С.21-25
Курбан, О. В. Структурна модель інформаційних онлайн-мережевих процесів / О. В. Курбан. - С.26-30
Курбан, С. О. Репрезентація основних типів гендерних стереотипів у рекламі / С. О. Курбан. - С.31-36
Чекалюк, В. В. Залучення медіаінструментів для формування позитивного державного іміджу / В. В. Чекалюк. - С.37-42
Чечулін, О. В. Комунікаційні і маркетингові заходи в програмах просування територій / О. В. Чечулін. - С.43-45
Вернигора, Н. М. Жанри наукової періодики (Методичні рекомендації щодо формування структури і рубрикації текстів) / Н. М. Вернигора. - С.46-52
Масімова, Л. Г. Залучення представників роботодавців до освітнього процесу (на прикладі підготовки фахівця з видавничої справи та редагування) / Л. Г. Масімова. - С.53-58
Полковенко, Т. В. Вибрані матеріали з теорії читання як елемент видавничих стратегій / Т. В. Полковенко, О. В. Полковенко. - С.59-62
Шпак, В. І. Книговидання в Україні: фактори розвитку / В. І. Шпак. - С.63-69
Герасименко, О. С. Взаємодія держави і ЗМІ в питаннях регулювання інформаційного поля / О. С. Герасименко. - С.70-72
Маркова, М. В. Інформаційно-психологічна війна проти населення України як сучасна реальність: стан проблеми і шляхи подолання наслідків / М. В. Маркова, А. Р. Марков. - С.73-85
Росінська, О. А. Архетип у медіатексті: просторові образи / О. А. Росінська. - С.86-90
Санакуєв, М. Г. Філософія інформації та філософські основи інформатики / М. Г. Санакуєв. - С.91-96
Матвійчук, О. Є. Бібліотечна педагогіка, або Виховання книгою / О. Є. Матвійчук. - С.97-101
Герасимюк, Л. С. Тенденції впровадження новітніх технологій керування документаційними процесами в умовах інформатизації суспільства / Л. С. Герасимюк. - С.102-105
Сніжко, А. С. Виклики гібридної війни (Наукова рецензія на книгу Магди Є. В. «Гібридна війна: вижити і перемогти») / А. С. Сніжко. - С.106-108
Курбан, С. О. Курбан О. В. Сучасні інформаційні війни у мережевому он-лайн просторі: навчальний посібник. Покажчик змісту / С. О. Курбан. - С.109-110
Приндюк, Д. В. Редакторські знання і навички в професії викладача української мови і літератури / Д. В. Приндюк. - С.111-113
Горбенко, Г. В. Принципи та пріоритети розвитку Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка / Г. В. Горбенко. - С.114-120
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)




    Вернигора, С. М.
    Methods of teaching of vocational subjects in English at the Institute of Journalism of Borys Grinchenko Kyiv University [Текст] = Методика викладання фахових дисциплін англійською мовою в Інституті журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка / С. М. Вернигора // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - Вип. 2. - С. 8-13


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)



Шифр: І254815328/2018/1
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2018р. Вип. 1 (5)
Зміст:
Осмоловська, О. Проект "Київ – всесвітня книжкова столиця": перспективи реалізації / О. Осмоловська. - С.23-27
Кл.слова: проектне навчання, видавничий бізнес, журналістика
Тадеуш, В. Місце науки про комунікацію в класифікації наукових дисциплін / В. Тадеуш. - С.6-8
Кл.слова: суспільні науки, суспільна комунікація
Бічікашвілі, І. Світоглядні орієнтири сучасного суспільства: погляд із Грузії / І. Бічікашвілі. - С.10-13
Кл.слова: світосприйняття, діалог, консенсус
Єжижанська, Т. Підготовка PR-менеджерів для українських книжкових видавництв за спеціалізацією "Реклама та PR у видавничій справі" на кафедрі видавничої справи / Т. Єжижанська
Полковенко, Т. Принципи крос-медіа у політичній журналістиці / Т. Полковенко. - С.28-32
Кл.слова: читацька аудиторія, журналістський матеріал, медіа платформи
Литвинова, А. Медіатека у світових та українських реаліях / А. Литвинова. - С.33-38
Кл.слова: інформаційний простір, користувачі, комунікаційний простір
Воскобойнікова-Гузєва, О. В. Резензія на монографію Збанацької О. М. "Розвиток інформаційно-пошукових мов у пошукових системах бібліотек і архівів / О. В. Воскобойнікова-Гузєва. - С.39-40
Дмитренко, Т. Збанацька О. М. Розвиток інформаційно-пошукових мов у пошукових системах бібліотек і архівів: монографія. Покажчик змісту. / Т. Дмитренко. - С.41-42
Вернигора, Н. М. Рецензія на каталог "Книжкові знаки на книгах із колекції рідкісних видань Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського" (автори: Л. М. Дениско, Ю. К. Рудакова) / Н. М. Вернигора. - С.43-45
Вернигора, С. М. Дениско Л. М., Рудакова Ю. К. Книжкові знаки на книгах із колекції рідкісних видань Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського: каталог. Покажчик змісту / С. М. Вернигора. - С.46-47
Доронцева, Є. Д. Класифікаційна характеристика медіа-консалтингу як сегменту українського ринку інтелектуальних послуг / Є. Д. Доронцева. - С.48-56
Кл.слова: інтелектуальні послуги, видавнича справа, медіа-консалтинг
Карпета, С. Я. Комунікаційні інструменти розбудови бренда видавництва "Основи" / С. Я. Карпета. - С.57-59
Кл.слова: PR, бренд, комунікаційні основи
Горбенко, Г. Іміджеві заходи інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка / Г. Горбенко. - С.60-68
Кл.слова: онлайн-бібліотека, соціальний захист, волнтерська діяльність
Масімова, Л. Г. Проведення круглого столу з видавцями-практиками щодо питань підготовки фахівців з видавничої справи та редагування / Л. Г. Масімова. - С.69-70
Кл.слова: фахова підготовка
Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)

Учбова література:
ФПСРСО / СПСР / 231 / Рекламно-комунікаційна діяльність соціального працівника / 7 / ДОП

Шифр: І254815328/2018/2
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2018р. Вип. 2
Зміст:
Вернигора, С. М. Книжкова анотація як рекламний текст / С. М. Вернигора. - С.6-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Седляр, Ю. О. Інформаційно-комунікаційний складник роботи дипломатичних предстваництв / Ю. О. Седляр, О. І. Стадніченко. - С.12-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Осмоловська, О. А. Популяризація читання в різних регіонах світу на початку ХХІ століття / О. А. Осмоловська. - С.19-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Боярин, А. А. Медіа-середовище сучасної бібліотеки / А. А. Боярин. - С.33-40. - Бібліогр. в кінці ст.
Мишко, Ю. О. Інноваційні форми культурно-просвітницької діяльності дитячих бібліотек України / Ю. О. Мишко. - С.41-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Макарова, М. В. Тенденції розвитку професійної освіти архівістів спеціальності "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" в контексті європейського досвіду / М. В. Макарова. - С.50-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Іващенко, Л. В. Поняття "Етика термінології" у кореляції суміжних понять / Л. В. Іващенко. - С.54-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Доронцева, Є. Д. Видавничі послуги в структурі медіа-консалтингу: тенденції і перспективи / Є. Д. Доронцева. - С.64-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Сосєдко, К. Д. Книжкові видання видавництва "ранок" як складник його маркетингового комплексу / К. Д. Сосєдко. - С.70-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Вернигора, Н. М. Фестивальна діяльність Інституту журналістики Київського Університету імені Бориса Грінченка / Н. М. Вернигора, Я. О. Куліш. - С.74-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)




    Вернигора, С. М.
    Викладання фахових дисциплін англійською мовою в українському ВНЗ: освітній експеримент чи вимога сьогодення (на прикладі дисциплін кафедри реклами і зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка) [Текст] / С. М. Вернигора // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2016. - Вип. 1. - С. 18-22. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- реклама і зв’язки з громадкістю -- викладання дисциплін англійською мовою
Анотація: Публікація присвячена досвіду викладання англійською мовою профільних дисциплін «Копірайтинг у рекламі», «Копірайтинг у PR», «Соціальна реклама», «Теорія масової інформації», «Комунікаційні стратегії» кафедри реклами і зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка. Представлені мета, результати та перспективи розвитку такого напряму навчання студентів.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (4), ГП ІБВ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (4), ГП ІБВ (1)





    Вернигора, С. М.
    Книжкова анотація як рекламний текст [Текст] / С. М. Вернигора // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2018. - Вип. 2. - С. 6-11. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
анотація -- видавнича справа -- книга -- копірайтинг -- маркетингова модель -- реклама -- рекламний текст -- цільова аудиторія
Анотація: Актуальність роботи полягає у дослідженні анотації книги як рекламного тексту та викликана трансформаціями на інформаційному ринку, що суттєво змінили становище видавничої справи. Зокрема, з появою інтернету у читачів зникла нагальна потреба купувати друковані видання, оскільки більшість із них або інформацію на їхні теми можна знайти в мережі безкоштовно. Мета дослідження – розглянути книжкову анотацію як рекламний текст, а зокрема застосувати принципи і правила копірайтингу створення рекламного тексту для друкованих видань до книжкової анотації. Для досягнення мети застосовувалися загально-наукові методи аналізу, синтезу, узагальнення та описовий метод. Для характеристики умов видавничої діяльності та вимог до сучасного видавничого ринку застосовувався описовий метод. Метод аналізу застосовувався для вивчення анотацій книжкових видань, синтезу – виокремлення недоліків книжкових анотацій, узагальнення – формулювання проблеми та алгоритму її вирішення. Головні результати дослідження показали, що в час розвинених інформаційних технологій та відкритого ін- формаційного простору, анотація сучасної української книги має бути створена не лише за видавничими стандартами, а й підпорядковуватися законам рекламної діяльності. Щоб конкурувати не лише з вітчизняним, а й іноземним видавничим продуктом, який так само присутній на українському ринку, автори та видавці сьогодні мають бути у курсі останніх трендів, інновацій у видавничій сфері, повинні ефективно використовувати рекламні та PR-інструменти. Значимість дослідження полягає у визначенні головних недоліків книжкової анотації, що впливають на подальший її продаж. А зокрема, було запропоновано застосувати маркетингову модель AIDA до написання книжкової анотації з метою підвищити її купівельну спроможність. Були зроблені висновки, що анотація є одним із інструментів спонукання до дії придбати книгу потенційним покупцем, а отже вимагає комбінації видавничих стандартів з рекламними принципами

Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф3 (1), Ф2 (1)