373.3(075.8)
В 67


    Волинець, К. І.
    Вступ до спеціальності. Початкова освіта : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів. Модуль 2 / К. І. Волинець, О. М. Ващенко, Т. В. Кравченко, О. А. Ващенко ; рецензент: І. Д. Бех, Т. І. Люріна ; Київ. університет імені Бориса Грінченка, Педагогічний інститут. - Київ : Київський університет ім. Бориса Грінченка, 2011. - 147 с. - 14.03 грн., 14.00 грн., 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Початкова освіта--підготовка вчителя--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

   Вступ до спеціальності--Початкова освіта


Кл.слова (ненормовані):
компетентність -- емпатія -- саморегуляція -- майбутня професія -- специфіка професійної діяльності -- портрет майбутнього вчителя -- професійне зростання
Дод.точки доступу:
Ващенко, О. М.
Кравченко, Т. В.
Ващенко, О. А.
Бех, І. Д. \рецензент.\
Люріна, Т. І. \рецензент.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Педагогічний інститут


Примірників всього: 30
Бульвар І. Шамо, 18/2 (19),
Фаховий коледж «Універсум» (9),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (19),
Фаховий коледж «Універсум» (9),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1)


373.2(073)
Д 49


   
    Дитина. Програма виховання і навчання дітей від двох до семи років / Г. В. Бєлєнька [та ін.]. ; науковий керівник проекту: В. О. Огнев’юк [и др.] ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка. - 3-тє видання, доопрацьоване та доповнене. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012. - 490 с. - ISBN 978-966-7548-78-0 : 35.31 грн., 35.00 грн., 60.00 грн., 35.31 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна освіта--Навчальна програма--Україна

Кл.слова (ненормовані):
діти -- навчання -- виховання
Дод.точки доступу:
Бєлєнька, Г. В.
Бєлкіна, Е. В.
Богініч, О. Л.
Богданець-Білоскаленко, Наталія Іванівна
Васильєва, С. А.
Вашуленко, Микола Самійлович
Огнев’юк, Віктор Олександрович \науковий керівник проекту.\
Волинець, К. І. \науковий керівник проекту.\
Проскура, О. В. \науковий керівник проекту.\
Кочина, Л. П. \науковий керівник проекту.\
Кузьменко, В. У. \науковий керівник проекту.\
Кудикіна, Н. В. \науковий керівник проекту.\
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 16
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (6),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (8),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (6),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (8),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)


378.09
К 48


    Комісаров, О. В.
    Дипломна робота зі спеціальності 7.010103 Педагогіка і методика середньої освіти. Музика [Текст] : навчальний посібник / О. В. Комісаров, О. В. Кондратенко, К. І. Волинець ; Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, Інститут мистецтв. - Київ : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2011. - 91 с. - 27.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--вища освіта--Україна--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
рефлексія -- стилістика -- дипломна робрта -- оформлення
Дод.точки доступу:
Кондратенко, О. В.
Волинець, К. І.
Київський університет імені Бориса Грінченка
Інститут мистецтв


Примірників всього: 10
Бульвар І. Шамо, 18/2 (8),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (8),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)


378.14
П 27


   
    Перлини наукового пошуку : збірник наукових статей. Кн.2 / за заг. ред. Докукіної О. М. ; Інститут проблем виховання НАПН України. Київський університет імені Бориса Грінченка. Педагогічний інститут. - Хмельницький : ХмЦНП, 2014. - 218 с. - 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
молодші школярі -- психоемоційні установки -- безпека життєдіяльності -- засоби наочності -- екологічне виховання
Дод.точки доступу:
Волинець, К. І. \уклад.\
Ващенко, О. М. \уклад.\
Кравченко, Т. В. \уклад.\


Примірників всього: 3
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (3)


378.14
П 11


   
    Перлини наукового пошуку: збірник наукових статей. : збірник наукових праць / уклад.: К. І. Волинець, О. М. Ващенко ; рецензент: О. В. Мельник, Л. В. Канішевська. - Хмельницький : ХмЦНІІ, 2013. - 350 с. - 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
дослідницька діяльність -- наукові доробки науковців та вчителів -- наукові доробки магістрів
Анотація: У збірнику наукових статей представлені дослідження проблеми професійної підготовки майбутнього вчителя як конкурентоспроможного фахівця. Збірник наукових статей призначений для науковців, аспірантів, студентів, викладачів, які цікавляться питаннями сутності та специфіки професійної підготовки майбутнього вчителя як конкурентоздатного фахівця в галузі освіти.
Дод.точки доступу:
Волинець, К. І. \уклад.\
Ващенко, О. М. \уклад.\
Мельник, О. В. \рецензент.\
Канішевська, Л. В. \рецензент.\


Примірників всього: 2
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)


001.89:37
М 54


   
    Методичні рекомендації до написання і оформлення магістерської роботи / МОН України; КУ ім. Б. Д. Грінченка; Пед. ін-т ; уклад.: В. І. Бобрицька, К. І. Волинець, Н. В. Кудикіна. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2010. - 111 с. - 13.59 грн., 14.00 грн., 13.59 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Навчально- методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
структура магістерської роботи -- правила оформлення
Анотація: У методичних рекомендаціях викладено загальну логіку виконання магістерської роботи, що передбачає реалізацію всіх етапів дослідження: від вибору теми до його прилюдного захисту. Для магістрантів усіх спеціальностей, науковців та викладачів.
Дод.точки доступу:
Бобрицька, В. І. \уклад.\
Волинець, К. І. \уклад.\
Кудикіна, Н. В. \уклад.\


Примірників всього: 12
Бульвар І. Шамо, 18/2 (6),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (6),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (4),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2)


373.3.016:613
В 23


    Ващенко, О. М.
    Оздоровче виховання молодших школярів у взаємодії сім’ї та школи : методичний посібник / О. М. Ващенко, К. І. Волинець, Т. В. Кравченко ; ред. О. М. Докукіна ; рецензент: В. М. Оржеховська, М. Д. Зубалій. - Харків : Ранок, 2015. - 96 с. - ISBN 978-617-09-2626-5 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--виховання школярів--Навчально- методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
оздоровче виховання молодших школярів -- психічне та соціальне здоров'я дитини -- взаємодія педагогів і батьків -- здоровий спосіб життя
Дод.точки доступу:
Волинець, К. І.
Кравченко, Т. В.
Докукіна, О. М. \ред.\
Оржеховська, В. М. \рецензент.\
Зубалій, М. Д. \рецензент.\


Примірників всього: 5
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (5)


Шифр: О283150799/2020/2
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2020р. № 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Федів, В. Формування особистості в рамках компетентнісного підходу: історичні аспекти становлення / В. Федів, Т. Бірюкова, О. Олар. - С.1-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Kosharna, N. Students` critical thinking skills development within pedagogical specialties of master`s educational level in the content of the discipline "professional communication in a foreign language" / N. Kosharna. - С.14-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Теряєва, Л. Оцінювання ефективності застосування методів, форм, видів та засобів навчання на заняттях з хорового диригування / Л. Теряєва. - С.26-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Михалюк, А. Концептуальні положення формування виконавської культури майбутніх педагогів-музикантів засобами українського фортепіанного мистецтва / А. Михалюк. - С.40-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Ситченко, А. Літературна освіта школярів у викликах компетентнісного навчання / А. Ситченко. - С.51-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Купрій, Т. Анкета "викладач очима студентів" як інструмент реалізації підвищення якості освіти у ЗВО / Т. Купрій. - С.64-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Волинець, Ю. Формування професійних здібностей майбутніх педагогів дошкільної освіти в умовах євроінтеграції / Ю. Волинець, К. Волинець. - С.80-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Руденко, Н. Особливості підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування ментальних карт на уроках математики / Н. Руденко. - С.92-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламар, С. Підготовка майбутніх вихователів дітей дошкільного віку в контексті сучасних освітніх парадигм / С. Паламар, М. Науменко. - С.105-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Заскалєта, С. Застосування принципів міжпредметних зв᾿язків у вищій школі: зарубіжний досвід / С. Заскалєта, О. Щербакова. - С.121-131. - Бібліогр. в кінці ст.
Музика, О. Розвиток самоефективності студентів у процесі адаптаційного тренінгу / О. Музика. - С.132-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


373.29(073)
Д 49


   
    Дитина : освітня програма для дітей від 2 до 7 років / Г. В. Бєлєнька [та ін.] ; науковий керівник проєкту В. О. Огнев’юк ; наукове редагування Г. В. Бєлєнька ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2020. - 440 с. - ISBN 978-617-658-086-7
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільні навчальні заклади--Дошкільна педагогіка--Програма--Навчально-методичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
програма Дитина -- Дитина програма -- від 2 до 7 років
Дод.точки доступу:
Бєлєнька, Г. В.
Богініч, О. Л.
Вертугіна, Валентина Миколаївна
Волинець, К. І.
Огнев’юк, Віктор Олександрович \науковий керівник.\
Бєлєнька, Г. В. \редактор.\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 28
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (10),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (15)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (10),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (15)


Шифр: Н057263/2021/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2021р. Вип. 2 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Саух, П. Розвиток критичного мислення як провідний тренд сучасного освітнього процесу / П. Саух. - С.7-15
Рябченко, В. Корпоративна академічна нечесність як проблема соціальної відповідальності університету / В. Рябченко. - С.16-24
Chervona, L. Social and cultural determinants of the university social responsibility / L. Chervona, O. Bulvinska. - С.25-31
Мурзіна, О. Методологія формування медіакомпетентності майбутніх лікарів / О. Мурзіна. - С.32-39
Волинець, К. Використання технологій віртуальної реальності в освіті / К. Волинець. - С.40-47
Дика, Н. Формування аксіологічного простору особистості в процесі навчання української мови / Н. Дика, О. Глазова. - С.48-54
Ващенко, Л. Оцінювання навчальних досягнень у закладах загальної середньої освіти: погляд учасників освітнього процесу / Л. Ващенко. - С.55-63
Козир, М. Підготовка дітей до навчання в новій українській школі: партнерська взаємодія освітніх установ і здобувачів освіти / М. Козир, Т. Калініченко. - С.64-71
Родіна, Н. Особливості формування інклюзивного освітнього середовища для людей з особливими потребами / Н. Родіна. - С.72-78
Сисоєв, О. Підготовка бакалаврів з циркулярної економіки у Республіці Польща / О. Сисоєв. - С.79-85
Durdas, A. Modern approaches to teaching foreign languages at french universities / A. Durdas, O. Kostenko, L. Mostytska. - С.86-91
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)




    Волинець, К.
    Використання технологій віртуальної реальності в освіті [Електронний ресурс] / К. Волинець. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 2. - С. 40-47, DOI 10.28925/1609-8595.2021.2.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
віртуальна реальність (VR) -- доповнена реальність (AR) -- імерсивні технології -- інтерактивне навчання -- VR-окуляри
Анотація: Мета статті – виокремити технології віртуальної реальності, які вже використовуються для модернізації системи освіти, дати огляд та визначення актуальності існуючих додатків доповненої та віртуальної реальності, що використовуються в сучасному освітньому процесі. Вибір методів дослідження зумовлений метою статті й предметом дослідження, зокрема застосовано системний підхід до аналізу праць з проблем віртуалізації освіти, застосовано загальнонаукові та емпіричні прийоми, що ґрунтуються на системному підході, а також застосовувались такі загальні методи досліджень, як узагальнення та порівняння. Наукова новизна одержаних результатів полягає в здійсненні огляду використовуваних сьогодні у навчальному процесі VR-систем і додатків, зокрема в Україні, акцентуванні уваги на проблемах і перспективах їх подальшого використання в освітніх цілях. У статті описано можливості і переваги застосування технологій віртуальної реальності в сучасній освіті. Звернено увагу, що сьогодні вже існує кілька тисяч найрізноманітніших додатків для використання віртуальної реальності в освіті і їхня кількість щодня збільшується – лише на європейському ринку працює понад 300 компаній, що займаються розробкою цих технологій. Завдяки новим викликам і технологіям віртуальної реальності освітня галузь стоїть на порозі нового етапу технологічного та ефективного розвитку. У недалекому майбутньому з’являтимуться нові навчальні програми, а технологія віртуальної реальності вдосконалюватиметься і впроваджуватиметься в усе більшу кількість освітніх процесів. Наголошено, що суттєвою передумовою розвитку освітнього сектору є інтенсивне поширення технологій віртуальної реальності, при цьому розробка програм під VR все ще є дороговартісним та вимагає багато часу, сил і коштів, до того ж далеко не всі навчальні матеріали можна грамотно і ефективно перенести у VR. Ефективне застосування VR-технологій вимагає істотної зміни програм навчання на державному рівні, відтак впровадження VR-технологій в освітню галузь відбувається на рівні експериментів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)



Шифр: П225817115/2021/36
   Журнал

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Електронний ресурс] : збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2311-2409. - Виходить двічі на рік
2021р. № 36 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Леонтьєва, І. Реформування освіти в Україні: еволюція наукових поглядів (2001-2021) / І. Леонтьєва. - С.12-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Дубасенюк, О. Типи спрямованості особистості і науково-педагогічної діяльності викладача вищої школи / О. Дубасенюк, О. Вознюк, В. Копетчук. - С.18-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Гриневич, Л. Компетентнісний вимір професійного стандарту вчителя Нової української школи / Л. Гриневич. - С.25-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Мельниченко, О. Освітологічні аспекти розвитку інтелектуального потенціалу нації: якість вищої освіти в Україні / О. Мельниченко. - С.25-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Nurbekova, S. Play as a means of developing the creative potential of children in preschool education institutions / S. Nurbekova, L. Kozak. - С.31-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Shatiuk, T. Innovations in the training of educational psychologists in the Republic of Belarus / T. Shatiuk. - С.38-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламар, С. Особливості застосування хмари слів як дидактичний засіб у літературній освіті молодших школярів / С. Паламар, Л. Нежива. - С.45-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Ільїч, Л. Впровадження універсального дизайну в заклади загальної середньої освіти: аудит доступності / Л. Ільїч, М. Науменко. - С.53-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Бровко, К. Формування іншомовної мовленнєвої діяльності дітей 6-7 років засобом Web-сервісу Learningapps.org / К. Бровко. - С.59-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Волинець, К. Підготовка майбутнього педагога нової генерації в контексті ініціатив Давоського форуму з питань освіти / К. Волинець. - С.65-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Волинець, Ю. Мотивація професійного розвитку дошкільних педагогів як умова підвищення якості дошкільної освіти в умовах євроінтеграції / Ю. Волинець. - С.71-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Коваленко, О. Діагностування педагогів як основна засада методичного супроводу організації освітнього процесу в закладі дошкільної освіти / О. Коваленко. - С.77-73. - Бібліогр. в кінці ст.
Саврасова-В’юн, Т. Готовність до лідерства як чинник стресостійкості студентів / Т. Саврасова-В’юн. - С.84-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Сватенкова, Т. Мотиваційний потенціал підлітка у період дистанційного навчання / Т. Сватенкова. - С.91-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Соловйова, Л. Регулятивний компонент діяльності у складі критеріїв комплексної оцінки готовності дитини до шкільного життя / Л. Соловйова. - С.99-104. - Бібліогр. в кінці ст.
Цюман, Т. Психолого-педагогічний супровід формування навичок безпечної поведінки дитини (на прикладі онлайн-курсу "Я вмію себе захистити") / Т. Цюман, О. Нагула. - С.105-110. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


373.29(073)
Д 49


    Огнев’юк, Віктор Олександрович.
    Вступне слово / В. О. Огнев’юк // Дитина : освітня програма для дітей від 2 до 7 років / Г. В. Бєлєнька [та ін.] ; науковий керівник проєкту В. О. Огнев’юк ; наукове редагування Г. В. Бєлєнька. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2020. - С. 7-8 . - ISBN 978-617-658-086-7
УДК
Дод.точки доступу:
Бєлєнька, Г. В.
Богініч, О. Л.
Вертугіна, Валентина Миколаївна
Волинець, К. І.
Огнев’юк, Віктор Олександрович \науковий керівник\
Бєлєнька, Г. В. \редактор\
Київський університет імені Бориса Грінченка


Є примірники у відділах: всього 28 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф3 (10), Ф2 (15)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф3 (9), Ф2 (14)
Прим.45283 (Ф3) зайнятий
Прим.45303 (Ф2) зайнятий





    Волинець, К.
    Підготовка майбутнього педагога нової генерації в контексті ініціатив Давоського форуму з питань освіти [Електронний ресурс] / К. Волинець. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 36. - С. 65-70, DOI 10.28925/2311-2409.2021.369. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
глобалізація -- економіка -- навички -- освіта -- співтовариство -- професійна підготовка -- педагог -- технічна революція -- цінності
Анотація: У статті відображеновиди і форми, завдання співробітництва з Всесвітнім економічним форумом в Давосі, країнами європейського та світового міжнародного співтовариства в умовах зростаючої економічної глобалізації та міжнародної інтеграції, спрямоване на вирішення викликів ХХІ століття. Відзначено роль процесів інтернаціоналізації освіти у вирішенні економічних питань в умовах трансформації суспільства. З’ясовано, що одниміз найважливіших напрямків економічної політики є безпосередня співпраця України та зарубіжних країн у вирішенні ініціативи Давоського форуму з проблеми підготовки та перепідготовки професійних кадрів, в тому числі педагогічних. Зроблено висновки, що освіта в умовах сучасної науково-технічної та інформаційної революції перетворюється на складний соціальний організм, що відіграє визначальну роль у суспільному прогресі людства. Її реформування покликане розвинути у студентів затребувані суспільством навички, особистісні якості, їхні здібності, бути провідником у світі інформації. Виявлено гостру потребу у створенні інноваційної системи підготовки та перепідготовки педагогічних кадрів, яка адекватно реагує на запити ринку праці та здатна прогнозувати його розвиток. Відзначено зростання ролі та значення загальнолюдських цінностей як критеріїв результативності освітянської діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)





    Волинець, Ю.
    Формування професійних здібностей майбутніх педагогів дошкільної освіти в умовах євроінтеграції [Електронний ресурс] / Ю. Волинець, К. Волинець. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 2. - С. 80-91, DOI 10.28925/2312-5829.2020.2.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
євроінтеграція -- майбутні дошкільні педагоги -- мотивація -- освітній простір -- освітній простір
Анотація: У статті розкриваємо проблему формування професійних здібностей майбутніх дошкільних педагогів в умовах євроінтеграції. Проаналізовано стан досліджуваної проблеми в сучасній теорії та практиці; з’ясовано особливості формування професійних здібностей майбутніх дошкільних педагогів; охарактеризовані професійні здібності студентів-майбутніх дошкільних педагогів в процесі освітньої діяльності. Окреслено ймовірні шляхи щодо інтенсифікації руху сучасної професійної освітньої системи у європейську освітньо-наукову спільноту та перспективні напрями подальших наукових досліджень.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Волинець, К.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1