> Шифр: П225817115/2018/29 Журнал 2018р. № 29 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана Висоцька, Е. Педагогічна любов та ідея виховання Василя Сухомлинського / Е. Висоцька. - С.4-10 Кл.слова: психологія любові, педагогіка радості, гуманістична педагіка Хоружа, Л. Л. Педагогічна культура та професійна етика як ціннісна основа діяльності вчителя (за матеріалами праць В.О. Сухомлинського) / Л. Л. Хоружа. - С.11-15 Кл.слова: етична культура, професійна етика Сухомлинська, Л. В. Світ казок Василя Сухомлинського у сучасному інформаційному просторі України / Л. В. Сухомлинська. - С.16-21 Кл.слова: художні мініатюри, інформаційне поле, дошкілля Су, С. Интеграция педагогических идей В.А. Сухомлинского в образовательное пространство Китая / С. Су, Ц. Сяоянь. - С.22-28 Кл.слова: бюджет на освіту, праці Сухомлинського Відавська, Е. Права дитини як важливий аспект виховного процесу / Е. Відавська. - С.29-34 Кл.слова: суб’єктність дитини, Конвенція про права дитини, людська гідність Дика, Н. М. Формування мовної особистості учня основної школи в контексті педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського / Н. М. Дика. - С.35-40 Кл.слова: мовна особистість, компетентнісний підхід, гуманізація освіти Козир, М. В. "Педагогіка серця": упровадження педагогічних ідей В.О. Сухомлинського у практику освітнього процесу ЗВО / М. В. Козир. - С.41-45 Кл.слова: емоційний інтелект, інформаційна педагогіка, емоційний контакт Терещенко, О. І. Формування в учнів початкових класів навички свідомого читання у процесі використання інтерактивних технологій / О. І. Терещенко. - С.46-52 Кл.слова: рефлексія, інтерактивні технології, мотивація Булгакова, О. Ю. Психологічна готовність студентів до соціальної взаємодії як наслідок стратегічного і тактичного у соціальній взаємодії / О. Ю. Булгакова. - С.53-59 Кл.слова: тактична спрямованість, соціальна взаємодія Заверико Н. В. , Соловйова Т. Г. Виховання толерантності у школярів як умова розвитку інклюзивної освіти в Україні / Н. В. , Соловйова Т. Г. Заверико Н. В. . - С.60-66 Кл.слова: інклюзія, інклюзивна освіта, виховання толерантності Литвиненко, О. О. Психологічний супровід та підтримка студентів зі зниженим слухом як запорука їхнього особистісного становлення / О. О. Литвиненко. - С.67-72 Кл.слова: психологічна діагностика, психологічний супровід Сулятицький І. В. , Корчинський І. О., Сало В. В. Спеціальне психоконсультування учасників ато, членів їхніх родин і вимушено переселених осіб / І. В. , Корчинський І. О., Сало В. В. Сулятицький І. В. . - С.73-78 Кл.слова: психологічний стрес, психічна травма, практикуючий психолог Супрун, Г. В. Психологічна техніка "моя історія" як засіб налагодження співпраці між фахівцями та батьками дитини з аутизмом / Г. В. Супрун. - С.79-84 Кл.слова: діти з аутизмом, рівень тривожності, дезадаптованість Турубарова, А. В. Умови соціально-психологічного розвитку підлітків з обмеженими можливостями здоров’я / А. В. Турубарова. - С.85-90 Кл.слова: дитячий церебральний параліч, егопсихологія "Килимкові читання" у контексті вивчення літературної спадщини В.О. Сухомлинського. - С.91-96 Кл.слова: гумання педагогіка, "Дитяча усмішка", казки Сухомлинського Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1) |
Відавська, Е. Права дитини як важливий аспект виховного процесу [Електронний ресурс] / Е. Відавська. - Електронні текстові дані> // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2018. - № 29. - С. 29-34 . - ISSN 2311-2409 Кл.слова (ненормовані): суб’єктність дитини -- Конвенція про права дитини -- людська гідність Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1) Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1) |