Шифр: В901257/2017/13/14
   Журнал

Вивчаємо українську мову та літературу [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : Основа, 2003 - . - Виходить тричі на місяць
2017р. № 13/14
Зміст:
Сидорова, Л. В. Маленькими кроками до великої мети / Л. В. Сидорова. - С.3-5
Кл.слова: передплата (журнал), журнал, українське видавництво (історія)
Ланько, О. С. Інтернет-марафон: освітні ініціативи захоплюють / О. С. Ланько. - С.6-7
Кл.слова: видавнича група, українська видавнича справа, інтернет-марафон
Білик, С. М. Новітній диктант повторюваної дії / С. М. Білик. - С.8-12. - Бібліогр.: 7 назв.
Кл.слова: українська мова (диктант), 5 клас (українська мова), українська мова (5 клас)
Гусєва, Л. П. Опис природи на основі особистих вражень : 5 клас / Л. П. Гусєва. - С.13-16
Кл.слова: українська мова (опис природи), 5 клас (українська мова), українська мова (5 клас)
Павлюк, С. П. Леонід Глібов "Жаба і віл" : 6 клас / С. П. Павлюк. - С.17-20
Кл.слова: українська література в школі, 6 клас (українська література), українська література (6 клас)
Гопик, О. І. Способи дієслів : 7 клас / О. І. Гопик. - С.21-26
Кл.слова: українська мова (7 клас), 7 клас (українська мова), дієслово (українська мова)
Шинкаренко, С. В. Розділові знаки в безсполучниковому складному реченні. Узагальнення вивченого : 9 клас: урок за технологією "Повне засвоєння знань" / С. В. Шинкаренко. - С.27-30
Кл.слова: українська мова (9 клас), 9 клас (українська мова), складне речення (українська мова)
Сіренко, Л. А. "Енеїда" - минуле і сучасне: дежавю дійсності : урок - історико-політичне розслідування: 9 клас / Л. А. Сіренко. - С.31-34
Кл.слова: українська література (9 клас), 9 клас (українська література), урок - історико-політичне розслідування (українська література)
Гаращенко, Л. П. І. Франко "Іван Вишенський" : 10 клас / Л. П. Гаращенко. - С.35-41
Кл.слова: українська література (10 клас), 10 клас (українська література), український письменник
Тосич, С. П. Відомості про епістолярний стиль : бінарний урок розвитку комунікативних умінь: 10 клас / С. П. Тосич, М. І. Загарія. - С.42-47. - Бібліогр.: 3 назви.
Кл.слова: українська мова (10 клас), 10 клас (українська мова), інтегрований урок (зарубіжна література; українська мова)
Кордонська, А. В. Собор - символ духовної краси людини в однойменному романі Олеся Гончара : 11 клас / А. В. Кордонська. - С.48-55. - Бібліогр.: 9 назв.
Кл.слова: українська література (11 клас), 11 клас (українська література), собор як символ (українська література)
Єфімова, О. Г. Тестові завдання з теми "Складне речення з різними видами зв'язку" (за текстами М. Коцюбинського) : 9 клас / О. Г. Єфімова. - С.56-59
Кл.слова: українська мова (9 клас), 9 клас (українська мова), тестові завдання (українська мова)
Волос, Т. Т. Філософія життя за творчістю Володимира Даника / Т. Т. Волос. - С.60-64
Кл.слова: українська література в школі, український письменник, література рідного краю (урок)
Росоха, М. Ю. Безсмертна слава їх чекає... : усний журнал / М. Ю. Росоха. - С.65-70. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: українська література (усний журнал), літературна вітальня, усний журнал (українська література)
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)




    Гаращенко, Л. П.
    І. Франко "Іван Вишенський" : 10 клас / Л. П. Гаращенко // Вивчаємо українську мову та літературу : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2003 р. - 2017. - N 13/14. - С. 35-41

Рубрики: Українська література--персоналія

Кл.слова (ненормовані):
українська література (10 клас) -- 10 клас (українська література) -- український письменник
Дод.точки доступу:
Франко, Іван \про нього\


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)



Шифр: В353859/2018/2
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 2
Зміст:
Кононко, О. Виховуємо совість у дошкільному віці: чи не зарано? / О. Кононко. - С.4-15
Як виховати чесну дитину : Пам'ятка для батьків. - С.16
Агіляр, Туклер В. Сюжетно-рольова гра як засіб виховання ініціативності / Туклер В. Агіляр. - С.17-22
Буданцева, Н. Самооцінка старших дошкільників / Н. Буданцева. - С.23-31
Безсонова, О. Полілог: просто про складне / О. Безсонова. - С.32-37
6 прийомів ефективної взаємодії з колективом : Пам'ятка для вихователя-методиста. - С.38-40
Бєлєнька, Г. Ранкова гімнастика від А до Я / Г. Бєлєнька, Л. Гаращенко. - С.41-46
Моніторинг якості проведення ранкової гімнастики : шпаргалка. - С.47
Проводимо ранкову гімнастику правильно. - С.48-50
Тоцька, Т. Добре слово, або Як прищеплювати любов до рідної мови / Т. Тоцька. - С.51-57
Міжнародний день води. - С.58-59
Лизогуб, М. Вода - джерело життя : Розвага для старших дошкільників / М. Лизогуб. - С.60-64
Рубальська, Н. Музично-дидактична казка як форма розваги / Н. Рубальська. - С.65-71
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)




    Гаращенко, Л. П.
    І. Франко "Іван Вишенський" [Текст] : 10 клас / Л. П. Гаращенко // Вивчаємо українську мову та літературу. - Київ : Основа, 2017. - № 13/14. - С. 35-41

Кл.слова (ненормовані):
українська література (10 клас) -- 10 клас (українська література) -- український письменник

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)





    Бєлєнька, Г.
    Ранкова гімнастика від А до Я [Текст] / Г. Бєлєнька, Л. Гаращенко // Вихователь-методист дошкільного закладу. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2018. - № 2. - С. 41-46

Дод.точки доступу:
Гаращенко, Л.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)



Шифр: В353859/2018/7
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 7
Зміст:
Попова, Ю. Педагоги й батьки: не цуратися, об'єднатися / Ю. Попова. - С.4-9
Білоус, С. Нетворкінг у закладі дошкільної освіти: нові можливості для активних і креативних / С. Білоус. - С.10-13
Інтернет-технології: термінологічний путівник. - С.14
Дарадан, Т. Як спілкуватися з батьками на рівних / Т. Дарадан. - С.15-20
Тоцька, Т. Що таке щастя - діалог дорослого з дитиною / Т. Тоцька. - С.21-28
Гавриш, Н. Ласкаво просимо, або Як полегшити адаптацію малюків / Н. Гавриш, Н. Шкляр. - С.29-34
Бєлєнька, Г. Як чарівна Фея присипляє дітей: усе про денний сон / Г. Бєлєнька, Н. Мельник. - С.35-42
Готуємо дошкільників до денного сну : тест для самодіагностики. - С.43-44
6 порад: як забезпечити здоровий і повноцінний сон. - С.45-47
Дитину мучать кошмари: як допомогти : пам'ятка. - С.48
Бєлєнька, Г. Рух + гра = рухлива гра, або Як позбутися гіподинамії / Г. Бєлєнька, Л. Гаращенко. - С.49-57
7 порад вихователю: як правильно дібрати рухливі ігри для дошкільників : пам'ятка. - С.58
Життя як спорт, або Розумна фізкультура. - С.59-60
Абакумова, К. Морська подорож. Сценарій спортивної розваги для дітей і батьків / К. Абакумова. - С.61-65
Лист МОН України "Щодо особливостей організації діяльності закладів дошкільної освіти в 2018/2019 навчальному році" від 13.06.2018р. N1/9-386. - С.66-70
Що є підставою проводити ранковий прийом дітей на свіжому повітрі. - С.71
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)




    Бєлєнька, Г.
    Рух + гра = рухлива гра, або Як позбутися гіподинамії / Г. Бєлєнька, Л. Гаращенко // Вихователь-методист дошкільного закладу : спеціалізований журнал. - 2018. - № 7. - С. 49-57

Кл.слова (ненормовані):
особливості рухливих ігор -- види рухливих ігор -- фізичне навантаження -- захоплення грою
Дод.точки доступу:
Гаращенко, Л.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)



Шифр: О283150799/2019/3/4
   Журнал

Освітологічний дискурс [Електронний ресурс] : наукове електронне видання/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2010 - . - ISSN 2312-5829. - Виходить кожного кварталу
2019р. № 3/4 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Tverdokhlib, T. Study of pedagogy and pedagogical disciplines in educational institutions of the orthodox church: views of educators and theologians (the end of the 19th century – the beginning of the 20th century) / T. Tverdokhlib. - С.1-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбань, О. Освітній потенціал відеоігор: Світоглядно-методологічні засади / О. Горбань. - С.19-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Гнатів, З. Інститут університету: минуле, сьогодення, майбутнє / З. Гнатів. - С.35-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Короткова, Ю. Формування міжкультурної компетентності майбутніх юристів під час базової підготовки в закладі вищої освіти / Ю. Короткова. - С.48-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Баштан, С. Проблема формування культури здоров'я студентів у педагогічній теорії / С. Баштан, Т. Шапкіна. - С.61-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламар, С. Проблема формування літературної компетентності старшокласників у поцесі аналізу художнього твору з використанням інноваційних засобів навчання / С. Паламар, Л. Назаренко. - С.73-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Ахмед, К. М. Компетентнісний підхід як чинник професійного становлення студентів мистецьких спеціальностей / К. М. Ахмед. - С.92-99. - Бібліогр. в кінці ст.
Малахова, М. Студентський народно-інструментальний ансамбль: технологія командної інтерпретації музичних творів / М. Малахова. - С.100-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Гаращенко, Л. Художня праця як засіб формування предметно-практичної компетентності у дітей дошкільного віку / Л. Гаращенко, О. Літіченко. - С.110-120. - Бібліогр. в кінці ст.
Єсіпова, О. Дослідження мотивації майбутніх інженерів-педагогів комп’ютерного профілю / О. Єсіпова. - С.121-129. - Бібліогр. в кінці ст.
Руденко, Ю. Використання ігрових технологій у фаховій лінгводидактичній освіті майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти / Ю. Руденко. - С.130-142. - Бібліогр. в кінці ст.
Cоломаха, А. Затосування словникових он-лайн тренажерів для формування іншомовної лексичної компетенції майбутнього педагога / А. Cоломаха. - С.143-155. - Бібліогр. в кінці ст.
Глушак, О. Економіко-математичне моделювання: методика синтезу ІКТ і методів моделювання / О. Глушак, С. Семеняка. - С.156-174. - Бібліогр. в кінці ст.
Білоус, В. Базові принципи проектування мультимедійних освітніх мобільних додатків / В. Білоус. - С.175-184. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрик, Л. Ефективність використання медіазасобів для вивчення іноземних мов у початковій школі: від усвідомлення до готовності / Л. Петрик. - С.185-196. - Бібліогр. в кінці ст.
Гуцул, О. Особливості викладання дисципліни "медична та біологічна фізика" іноземним студентам англійською мовою у вищому медичному навчальному закладі / О. Гуцул, Т. Бірюкова. - С.197-205. - Бібліогр. в кінці ст.
Барановська, І. Інноваційні підходи розвитку творчої обдарованості дітей у позашкільних закладах освіти / І. Барановська, А. Чернятинська, С. Похила. - С.206-219. - Бібліогр. в кінці ст.
Стеченко, О. Навчальний план підготовки магістрів медицини: зміни в проектуванні освітнього процес / О. Стеченко. - С.220-239. - Бібліогр. в кінці ст.
Туранов, Ю. Підготовка майбутніх учителів і реалізація індивідуального підходу до учнів на уроках трудового навчання та технологій / Ю. Туранов, А. Уруський. - С.240-252. - Бібліогр. в кінці ст.
Курінна, А. Формування екологічної свідомості успішної особистості як складника сучасної освіти та виховання / А. Курінна, Д. Фролов. - С.253-267. - Бібліогр. в кінці ст.
Даценко, В. Екологічний складник хімічної освіти в технічному ЗВО / В. Даценко. - С.268-279. - Бібліогр. в кінці ст.
Гладкова, В. Методологічне обгрунтування акместратегії та акметехнології продуктивної діяльності фахівця соціономічного профілю / В. Гладкова, Д. Юйцзін. - С.280-293. - Бібліогр. в кінці ст.
Біницька, К. Тенденції розвитку університетської освіти країн ЄС як об’єкт міждисциплінарного дослідження / К. Біницька. - С.294-305. - Бібліогр. в кінці ст.
Власова, І. Фінансова самостійність університетів: досвід Латвії / І. Власова. - С.306-318. - Бібліогр. в кінці ст.
Кузіна, О. Підготовка фахівця дошкільної освіти у контексті європейського досвіду / О. Кузіна. - С.319-329. - Бібліогр. в кінці ст.
Папушина, В. Структурно-функціональна модель педагогічної системи формування естетичної культури майбутніх учителів української мови і літератури: компаративний досвід / В. Папушина. - С.330-341. - Бібліогр. в кінці ст.
Batechko, N. The system of management of the university education quality: the experience of the European Union / N. Batechko. - С.342-357. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://od.kubg.edu.ua/
Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


373.2.016:796
Г 20


    Гаращенко, Л. В.
    Теорія і методика фізичного виховання дітей дошкільного віку : практикум / Л. В. Гаращенко. - Київ : ТОВ "Лазурит-Поліграф", 2016. - 144 с. - ISBN 978-966-1543-51-4 : 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Дошкільна педагогіка--Теорія виховання дошкільників--Фізичне виховання--Практичні посібники

Кл.слова (ненормовані):
основи теорії і методики фізичного виховання -- використання засобів фізичного виховання -- форми роботи з фізичного виховання
Анотація: У посібнику міститься орієнтовний розподіл годин за темою курсу "Теорія і методика фізичного виховання та валеологічної освіти", навчальні результати, плани семінарських і практичних занять, зміст самостійної роботи та методичні рекомендації до них.

Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)


Шифр: П225817115/2021/35
   Журнал

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Електронний ресурс] : збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2311-2409. - Виходить двічі на рік
2021р. № 35 . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Хоружа, Л. Елективість як провідний принцип освіти дорослих / Л. Хоружа. - С.6-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Івашньова, С. Безперервний професійний розвиток як трудова функція педагога / С. Івашньова. - С.12-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Ліннік, О. Модель компетентностей учителя Нової української школи у проєкті професійного стандарту / О. Ліннік. - С.21-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Бєлєнька, Г. Підготовка вихователів дітей дошкільного віку: вектор євроінтеграції / Г. Бєлєнька. - С.30-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Васьківська, Г. Реалізація суб’єкт-суб’єктної взаємодії в умовах дистанційного навчання іноземних мов засобами ІКТ / Г. Васьківська, Г. Скиба. - С.36-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Malach, J. Students of technical high schools in the reality of digital learning environment / J. Malach, M. Chmura, D. Vicherková. - С.42-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Кисіль, Н. Проблеми розвитку креативності й підприємницької діяльності вчителя музики та їх вирішення / Н. Кисіль, Й. Малах. - С.52-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Машовець, М. Організаційно-педагогічні аспекти розвитку громадського здоров’я у студентській спільноті гуманітарних ЗВО / М. Машовець, С. Паламар, Ю. Савченко. - С.57-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Гаращенко, Л. Розвиток комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобом сучасних книжок-картинок / Л. Гаращенко, С. Кондратюк. - С.63-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Козак, Л. Формування готовності майбутніх педагогів дошкільної освіти до інноваційної діяльності на засадах проєктного навчання / Л. Козак. - С.71-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Карнаухова, А. Цифрова візуалізація сторітелінгу як метод формування комунікативної компетентності майбутніх вихователів / А. Карнаухова. - С.78-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Половіна, О. Живописні перформанси: методичний інструментарій підготовки майбутніх вихователів / О. Половіна, І. Кондратець. - С.83-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Пономаренко, Т. Підготовка майбутніх педагогів до використання медіапростору в освітньому процесі закладу дошкільної освіти / Т. Пономаренко, О. Кузіна. - С.89-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Цюман, Т. Психологічна формула безпеки як концептуальна основа формування навичок безпечної поведінки особистості / Т. Цюман, О. Нагула. - С.94-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Сулятицький, І. Емоційно-вольові особливості дошкільників із дислалією / І. Сулятицький, А. Порохнява. - С.101-107. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)




    Гаращенко, Л.
    Розвиток комунікативної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобом сучасних книжок-картинок [Електронний ресурс] / Л. Гаращенко, С. Кондратюк. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 35. - С. 63-70, DOI 10.28925/2311-2409.2021.359. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- комунікативна компетентність -- мовленнєва компетентність -- діти дошкільного віку -- книжка-картинка -- методика складання розповіді -- креативне мислення
Анотація: У статті розглянуто комплексний підхід до роботи з дитячою книжкою-картинкою з метою формування комунікативної компетентності у дитини старшого дошкільного віку, що ґрунтується на її умінні самостійно створювати розповідь, і включає три типи занять: сприйняття та усвідомлення дітьми книжки-картинки; розповідь за зразком вихователя за сюжетом книжки; творча розповідь за книжкою-картинкою.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Кондратюк, С.


Є примірники у відділах: всього 5 : Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)



Шифр: П225817115/2022/38
   Журнал

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Електронний ресурс] : збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2311-2409. - Виходить двічі на рік
2022р. № 38 (2) . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Братко, М. Технології підтримки здобувачів освіти в Центрах академічного успіху в університетах США / М. Братко. - С.6-13
Бойчук, Ю. Інновації у загальнопедагогічній підготовці майбутніх вчителів / Ю. Бойчук, Боярська-Хоменко. - С.14-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Каналс-Ботінес, М. Дилектінги як проект сучасного інструменту цифрової літературної освітньої компетентності вчителя / М. Каналс-Ботінес, І. Когут, А. Ралуй. - С.20-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Гаращенко, Л. Організація освітньої взаємодії з дітьми раннього віку: актуальні проблеми практики / Л. Гаращенко, О. Літіченко, Т. Шинкар. - С.24-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Голота, Н. Основи управління якістю сенсорно-пізнавального розвитку дітей четвертого року життя в закладі дошкільної освіти / Н. Голота, О. Бріка. - С.30-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Єпіхіна, М. Сутність та структура готовності майбутнього вчителя до партнерської взаємодії в початковій школі / М. Єпіхіна. - С.36-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Желанова, В. Використання ікт і медіаресурсів студентами-філологами в освітньому процесі ЗВО: моделі й стратегії / В. Желанова, М. Козир : 44-50
Кипиченко, Н. Професійні спільноти вчителів: із чого почати і куди рухатися / Н. Кипиченко, Н. Софій, О. Федоренко. - С.51-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Леонтьєва, І. Реалії інноваційності розвитку вищої педагогічної освіти, або коли зникає інтернет / І. Леонтьєва. - С.57-62
Мордовцева, М. Особливості реалізації текстоцентричного підходу в навчанні професійного мовлення студентів / М. Мордовцева. - С.63-68. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламар, С. Універсальний дизайн закладів освіти України: доступність інформаційного простору / С. Паламар, М. Науменко. - С.69-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Половіна, О. Артосвіта дітей раннього віку: аспекти психолого-педагогічного супроводу / О. Половіна, І. Кондратець. - С.77-82. - Бібліогр. в кінці ст.
Цюман, Т. Психологічні умови резильєнтності педагога в період воєнного стану / Т. Цюман, О. Нагула, З. Адамська. - С.83-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Камінська, С. Організіційно-педагогічні засади готовності майбутніх фахівців морського транспорту до професійної іншомовної комунікації у контексті онлайн навчання / С. Камінська, О. Тирон. - С.90-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)




    Гаращенко, Л.
    Художня праця як засіб формування предметно-практичної компетентності у дітей дошкільного віку [Електронний ресурс] / Л. Гаращенко, О. Літіченко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 110-120, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.110120. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
предметно-практична діяльність -- предметно-практична компетентність -- художня праця
Анотація: У статті здійснено огляд сучасних тенденцій у сфері трудового виховання дітей дошкільного віку. Досліджено роль художньої праці у забезпеченні їхнього різнобічного гармонійного розвитку. В результаті аналізу наукової та методичної літератури розглянуто шляхи удосконалення змісту художньої праці дошкільників. З’ясовано фактори впливу на розширення змісту художньої праці дітей дошкільного віку. Розглянуто особливості використання художньої праці з метою формування предметно-практичної компетентності дітей дошкільного віку. Обґрунтовано доцільність застосування художньої праці з метою розвитку творчих здібностей особистості, формування пізнавальної активності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Літіченко, О.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1





    Гаращенко, Л.
    Організація освітньої взаємодії з дітьми раннього віку: актуальні проблеми практики [Електронний ресурс] / Л. Гаращенко, О. Літіченко, Т. Шинкар. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 38(2). - С. 24-29, DOI 10.28925/2311-2409.2022.384. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- цілісний розвиток -- освітня взаємодія -- освітній процес -- діяльнісний підхід -- компетентнісний підхід -- програмно-методичне забезпечення
Анотація: У статті розглядаються актуальні проблеми організації освітньої взаємодії з дітьми раннього віку. Вивчено та узагальнено погляди науковців та практиків щодо оптимізації виховання і розви- тку дітей раннього віку в умовах закладу дошкільної освіти. Акцентовано увагу на важливих про- блемах, що турбують фахівців щодо змісту освіти, кадрового забезпечення дошкільної освіти, різних форм освітньої взаємодії, методичного інструментарію. На основі теоретичного аналізу визначається роль, місце та проблеми підготовки фахівців дошкільної освіти до здійснення пси- холого-педагогічного розвитку дітей раннього віку.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Літіченко, О.
Шинкар, Т.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)
Вільні: ГП ЧЗ (1), Ф3 (1), Ф2 (3)



Шифр: П225817115/2023/40
   Журнал

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка [Електронний ресурс] : збірник наук. праць/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - ISSN 2311-2409. - Виходить двічі на рік
2023р. № 40 (2) . - Електронні текстові дані. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Братко, М. Чинники академічного успіху майбутніх педагогів: інноватика, лідерство / М. Братко. - С.6-12
Желанова, В. Трансформація діяльності університетських аналітичних центрів у контексті викликів сьогодення / В. Желанова, В. Крижановська. - С.13-18
Леонтьєва, І. До проблеми розбудови екосистеми вищої педагогічної освіти / І. Леонтьєва. - С.19-25
Фаббі, К. Підхід Реджо-Емілії у взаємодії з дітьми раннього віку / К. Фаббі, В. В'юнник. - С.26-31
Рего, Г. Досвід інклюзивної освіти в Угорщині / Г. Рего, Ю. Тордік. - С.32-38
Дика, Н. Траєкторія ефективної комунікації вчителя: особливості професійно-мовленнєвого спілкування / Н. Дика. - С.39-48
Кузнецова, Г. Становлення української фонетики та методики її навчання в освітніх закладах / Г. Кузнецова. - С.41-51
Гаращенко, Л. Підготовка майбутніх вихователів до педагогічного супроводу ігрової діяльності дітей раннього віку / Л. Гаращенко, О. Літіченко, Т. Шинкар. - С.52-58
Голота, Н. Особливості підготовки вихователів до формування просторових орієнтувань дітей раннього віку / Н. Голота, А. Карнаухова. - С.59-64
Козир, М. Виклики та ризики впровадження інноваційних практик у вищу освіту України / М. Козир, А. Сад. - С.65-69
Шкляєва, Г. Виховання ціннісного ставлення до Батьківщини у контексті формування соціокультурного світу дитини дошкільного віку / Г. Шкляєва, О. Бровата, О. Ільченко. - С.70-78
Цюман, Т. Психологічна культура формування в учнів 5-6 класів особистої гідності, безпеки життя та громадянської позиції / Т. Цюман, О. Рева. - С.79-84
Повіренна, І. Психолого-педагогічний супровід молодших школярів з порушенням мовлення в умовах спеціального закладу освіти / І. Повіренна, Р. Павлюк. - С.85-92
Бойченко, В. Індивідуальна траєкторія професійного вдосконалення педагога: результати наукової розвідки / В. Бойченко. - С.93-100
Сіроштан, К. Особливості просвітницької роботи в територіальній громаді щодо надання логопедичних послуг / К. Сіроштан, Р. Павлюк. - С.101-109
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)




    Гаращенко, Л.
    Підготовка майбутніх вихователів до педагогічного супроводу ігрової діяльності дітей раннього віку [Електронний ресурс] / Л. Гаращенко, О. Літіченко, Т. Шинкар. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2023. - № 40(2). - С. 52-58, DOI 10.28925/2311-2409.2023.408 . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
ігрова вправа -- ігрова діяльність -- навчальна діяльність -- педагогічний супровід -- професійна підготовка -- фізичне виховання
Анотація: Здоров’язбережувальна компетентність є важливою складовою професіоналізму педагогів закладів дошкільної освіти та необхідною умовою здійснення педагогічного супроводу ігрової діяльності (рухливих ігор та ігрових вправ) дітей раннього віку. Мета дослідження – висвітлення особливостей фахової підготовки майбутніх вихователів до педагогічного супроводу ігрової діяльності дітей раннього віку. Завдання: визначити критерії і показники рівня розвитку оцінки кваліфікаційної компетентності щодо здійснення педагогічного супроводу ігрових вправ; здійснити аналіз змістового та технологічного компонентів фахової підготовки студентів до педагогічного супроводу ігрової діяльності дітей раннього віку.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Літіченко, О.
Шинкар, Т.


Є примірники у відділах: всього 6 : Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)
Вільні: Online (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (2), Ф3 (2)