316.776(082)
С 69


   
    Соціальні комунікації в інтеркультурному просторі: міжконтинентальний діалог інтелектуалів : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 13 листопада 2014 року, м. Київ / Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; редактор: В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014. - 343 с. - 78.58 грн., 20.00 грн., 75.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Суспільні науки--Соціологія--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
3D-друк -- герменевтика -- інтернет-видання -- комунікації
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Бондарева, Олена Євгеніївна \редактор.\
Горбенко, Г. В. \редактор.\
Прокопенко, Л. С. \редактор.\
Поліщук, Т. І. \редактор.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (2)


60.56/С 69-233853605

   
    Соціальні комунікації в інтеркультурному просторі: міжконтинентальний діалог інтелектуалів : програма Міжнародної науково-практичної конф., 13 лист. 2014 р., м. Київ / Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка ; редактор: В. О. Огнев’юк [та ін.]. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2014. - 18 с.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Суспільні науки--Соціологія--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
3D-друк -- герменевтика -- інтернет-видання
Дод.точки доступу:
Огнев’юк, Віктор Олександрович \редактор.\
Хоружа, Людмила Леонідівна \редактор.\
Бондарева, Олена Євгеніївна \редактор.\
Горбенко, Г. В. \редактор.\
Прокопенко, Л. С. \редактор.\
Поліщук, Т. І. \редактор.\
Київський університет імені Бориса Грінченка
Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)


Шифр: І254815328/2016/1
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2016р. Вип. 1
Зміст:
Горбенко, Г. В. Розвиток професійних компетентностей бакалаврів реклами і зв’язків з громадськістю / Г. В. Горбенко. - С.6-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Афанасьєв, І. Ю. Використання української "Вікіпедії" у зв’язках з громадськістю / І. Ю. Афанасьєв. - С.11-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Вернигора, С. М. Викладання фахових дисциплін англійською мовою в українському ВНЗ: освітній експеримент чи вимога сьогодення (на прикладі дисциплін кафедри реклами і зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка) / С. М. Вернигора. - С.18-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Гусак, О. П. Комунікаційна безпека як напрям підготовки фахівців: сутність, зміст компетентностей, перспективи розвитку / О. П. Гусак. - С.23-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Єжижанська, Т. С. Ціннісний підхід до комунікацій з цільовою аудиторією за допомогою спіральної динаміки / Т. С. Єжижанська. - С.28-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Кияниця, Є. О. Основні моделі зв'язків з громадськістю в соціально-культурній сфері / Є. О. Кияниця. - С.36-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Курбан, О. В. Сучасні маркетингові комунікації та алгоритмізація бізнес-процесів / О. В. Курбан. - С.43-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбенко, Н. В. Роль рекламної діяльності в підвищенні конкурентоспроможності вищих навчальних закладів України / Н. В. Горбенко. - С.49-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Вернигора, Н. М. Збірник літературно-художніх творів для сучасних підлітків: проблеми видавничої підготовки / Н. М. Вернигора. - С.55-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Полковенко, Т. В. Особливості редагування науково-популярних текстів для публікації в мережі Інтернет / Т. В. Полковенко. - С.66-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Масімова, Л. Г. Тропи візуального тексту мас-медіа / Л. Г. Масімова. - С.60-65. - Бібліогр. в кінці ст.
Макарова, М. В. Видавничі осередки на західноукраїнських землях XVI–XVII ст., їх роль у збереженні української духовної культури / М. В. Макарова. - С.71-77. - Бібліогр. в кінці ст.
Зотова, В. А. Соціальна динаміка діяльності бібліотеки Київського університету імені Бориса Грінченка / В. А. Зотова, О. Є. Матвійчук. - С.78-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Захарчук, О. В. Бібліографічний огляд книжкових видань кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка / О. В. Захарчук. - С.84-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Ярмак, Н. А. Розроблення серії книжкових видань для дітей: перший досвід командної роботи / Н. А. Ярмак, Л. М. Єленська. - С.89-92. - Бібліогр. в кінці ст.
Поліщук, Т. І. Науково-дослідна робота кафедри реклами та зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (2012–2015) / Т. І. Поліщук. - С.93-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (4), ГП ІБВ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (4), ГП ІБВ (1)


Шифр: І254815328/2016/2
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2016р. Вип. 2 . - 59.52, грн.
Зміст:
Вернигора, С. М. Methods of teaching of vocational subjects in English at the Institute of Journalism of Borys Grinchenko Kyiv University / С. М. Вернигора. - С.8-13
Гузенко, Т. А. Основні засади формування комунікативної стратегії м. Києва: теоретичні та практичні аспекти / Т. А. Гузенко. - С.14-20
Гусак, О. П. Івент-аналіз як складник підготовки сучасних PR-фахівців / О. П. Гусак. - С.21-25
Курбан, О. В. Структурна модель інформаційних онлайн-мережевих процесів / О. В. Курбан. - С.26-30
Курбан, С. О. Репрезентація основних типів гендерних стереотипів у рекламі / С. О. Курбан. - С.31-36
Чекалюк, В. В. Залучення медіаінструментів для формування позитивного державного іміджу / В. В. Чекалюк. - С.37-42
Чечулін, О. В. Комунікаційні і маркетингові заходи в програмах просування територій / О. В. Чечулін. - С.43-45
Вернигора, Н. М. Жанри наукової періодики (Методичні рекомендації щодо формування структури і рубрикації текстів) / Н. М. Вернигора. - С.46-52
Масімова, Л. Г. Залучення представників роботодавців до освітнього процесу (на прикладі підготовки фахівця з видавничої справи та редагування) / Л. Г. Масімова. - С.53-58
Полковенко, Т. В. Вибрані матеріали з теорії читання як елемент видавничих стратегій / Т. В. Полковенко, О. В. Полковенко. - С.59-62
Шпак, В. І. Книговидання в Україні: фактори розвитку / В. І. Шпак. - С.63-69
Герасименко, О. С. Взаємодія держави і ЗМІ в питаннях регулювання інформаційного поля / О. С. Герасименко. - С.70-72
Маркова, М. В. Інформаційно-психологічна війна проти населення України як сучасна реальність: стан проблеми і шляхи подолання наслідків / М. В. Маркова, А. Р. Марков. - С.73-85
Росінська, О. А. Архетип у медіатексті: просторові образи / О. А. Росінська. - С.86-90
Санакуєв, М. Г. Філософія інформації та філософські основи інформатики / М. Г. Санакуєв. - С.91-96
Матвійчук, О. Є. Бібліотечна педагогіка, або Виховання книгою / О. Є. Матвійчук. - С.97-101
Герасимюк, Л. С. Тенденції впровадження новітніх технологій керування документаційними процесами в умовах інформатизації суспільства / Л. С. Герасимюк. - С.102-105
Сніжко, А. С. Виклики гібридної війни (Наукова рецензія на книгу Магди Є. В. «Гібридна війна: вижити і перемогти») / А. С. Сніжко. - С.106-108
Курбан, С. О. Курбан О. В. Сучасні інформаційні війни у мережевому он-лайн просторі: навчальний посібник. Покажчик змісту / С. О. Курбан. - С.109-110
Приндюк, Д. В. Редакторські знання і навички в професії викладача української мови і літератури / Д. В. Приндюк. - С.111-113
Горбенко, Г. В. Принципи та пріоритети розвитку Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка / Г. В. Горбенко. - С.114-120
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)




    Горбенко, Г. В.
    Принципи та пріоритети розвитку Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка [Текст] = Principles and priorities of development of the Institute of Journalism of Borys Grinchenko Kyiv University / Г. В. Горбенко // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - 2016. - N 2. - С. 114-120

Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- розвиток науки -- вищий навчальний заклад

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)



Шифр: І254815328/2017/3
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2017р. Вип. 3
Зміст:
Гузенко, Т. А. Роль суспільних комунікацій у демократичному самоврядуванні: досвід столичного міста Варшави (Республіка Польща) / Т. А. Гузенко. - С.8-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Курбан, О. В. Специфіка створення алгоритмічної системи управління інформаційними процесами у соціальних онлайн-мережах / О. В. Курбан. - С.16-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Курбан, С. О. Нейромаркетинг: історія, напрями та перспективи розвитку / С. О. Курбан. - С.21-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Куцай, Т. І. Вплив гасел на поведінку людини як засіб маніпулювання свідомістю / Т. І. Куцай. - С.28-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Bernyhora, N. Formation of editing knowledge and skills of future librarians in terms of study of the discipline "Editing of artistic and children's editions" / N. Bernyhora. - С.32-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Єжижанська, Т. С. PR-комунікації видавництв як об'єкт наукової рецепції / Т. С. Єжижанська. - С.35-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Шпак, В. І. Методологія дослідження історії видавничого підприємства / В. І. Шпак. - С.44-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Росінська, О. А. Просторові контексти інформаційного простору як спосіб ментального картографування України / О. А. Росінська. - С.48-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Землякова, Т. Види культурних воєн: формалізація, медіареальність, реакція аудиторії / Т. Землякова. - С.53-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Іващенко, В. Л. Термін "плебсологія" в українській мові / В. Л. Іващенко. - С.59-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Білас, Х. О. Проблеми суспільної безпеки в процесі розвитку соціальних мереж: монографія. Покажчик змісту / Х. О. Білас. - С.61-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Данилюк, Ю. М. Жанри наукового стилю: структура, лексика, синтаксис / Ю. М. Данилюк. - С.66-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Коваль, В. В. Ключовий сегмент цільової аудиторії в теорії та практиці брендингу міста / В. В. Коваль. - С.70-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Онищенко, О. М. Збереження авторського стилю під час редагування літературного перекладу (на прикладі порівняльної характеристики трьох редакцій перекладу казки-притчі Антуана де Сент-Екзюпері "Маленький принц") / О. М. Онищенко. - С.77-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Петрина, Л. В. Методика проведення інтерв'ю у форматі соціального ток-шоу "Говорить Україна" / Л. В. Петрина. - С.84-88. - Бібліогр. в кінці ст.
Повар, А. В. Редагування в період рукописної книги / А. В. Повар. - С.89-91
Горбенко, Г. В. Результати роботи Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка за 2016–2017 навчальний рік / Г. В. Горбенко. - С.92-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу Повний текст,
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)




    Горбенко, Г. В.
    Принципи та пріоритети розвитку Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка [Текст] = Principles and priorities of development of the Institute of Journalism of Borys Grinchenko Kyiv University / Г. В. Горбенко // Інтегровані комунікації = Integrated communication. - Київ : Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - Вип. 2. - С. 114-120


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)



655.5
В 42


   
    Видавнича діяльність в умовах розвитку новітніх технологій: вивчення запитів фахівців [Текст] : монографія / Інститут журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка ; редактор Г. В. Горбенко ; упорядник, наук. ред. Н. М. Вернигора. - Київ : [б. в.], 2019. - 272 с. - ISBN 978-617-658-063-8 : 66.22 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Видавнича діяльність--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
книговидавництво -- book publishing -- інформаційний простір -- information space -- дизайн -- design -- дитячі видання -- children's publications -- інклюзивна література -- inclusive literature -- медіа-консалтинг -- media consulting -- копірайтинг -- copywriting
Дод.точки доступу:
Горбенко, Г. В. \редактор.\
Вернигора, Н. М. \упорядник, наук. ред.\
Інститут журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (5)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (5)


Шифр: І254815328/2020/1(9)
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2020р. Вип. 1(9)
Зміст:
Кононенко, Л. М. До проблем культурної комунікації України в контексті світового розвитку / Л. М. Кононенко. - С.6-12. - Бібліогр. в кінці ст.
Гондюл, О. Д. Компанії з найкращою репутацією у світі: соціальна відповідальність як ключовий аспект у комунікації зі стейкхолдерами / О. Д. Гондюл. - С.13-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Подоляка, Н. С. Сучасний самвидав, зін-видання як спосіб самовираження та комунікації / Н. С. Подоляка, О. О. Швачко. - С.22-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевчук, З. В. До питання медіаманіпуляцій в українському інформаційному просторі: контекст і огляд видання «Нація овочів? Як інформація змінює мислення і поведінку українців» Оксани Мороз / З. В. Шевчук. - С.28-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Журавська, О. В. Концепція удосконалення ЕНК із радіожурналістики для забезпечення якості навчання / О. В. Журавська. - С.35-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Рудь, І. М. Пошукові системи як інструмент соціокомунікативних структур суспільства / І. М. Рудь. - С.43-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Воскобойнікова-Гузєва, О. В. Інформаційна політика: виклики для національних бібліотек та асоціацій в умовах пандемії COVID-19 / О. В. Воскобойнікова-Гузєва. - С.53-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Терещенко, Н. М. Особливості роботи бібліотек в умовах карантину: огляд вітчизняного та світового досвіду / Н. М. Терещенко. - С.59-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Здановська, В. П. Бібліотекарі на карантині: новий виклик і унікальний досвід / В. П. Здановська. - С.67-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Іващенко, В. Л. Вища школа чи заклад вищої освіти? / В. Л. Іващенко. - С.73-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Хром’як, Яна. Імплементація зелених технологій у бібліотеку / Я. Хром’як. - С.89-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Широкова, Ірина. Особливості взаємодії Українського інституту книги із цільовою аудиторією / І. Широкова. - С.95-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбенко, Г. В. Медіазнавчі студії в науковому та освітньому дискурсах: у пошуках дослідницького об’єкта / Г. В. Горбенко, В. Л. Іващенко. - С.103-106
Крохмальний, Р. О. Паростки весняної студентської наукової комунікації / Р. О. Крохмальний. - С.107-108
Є примірники у відділах: всього 5 : Ф3 (1), Ф2 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)


Шифр: І254815328/2020/2
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2020р. Вип. 2 (10)
Зміст:
Афанасьєв, І. Ю. Наукова література 2010-х рр. Про теорію і практику реклами та зв’язків з громадкістю / І. Ю. Афанасьєв. - С.6-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Крячок, К. Л. Інноваційні проєкти інклюзивного книговидання (на прикладі інтерактивнтої книжки із завданнями для розвитку та корекції мовленнєвого апарату у дітей з вадами слуху, зору та психофізичними відхиленнями) / К. Л. Крячок. - С.16-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Досенко, А. К. Розвиток української блогосфери: теоретичні аспекти аналізу / А. К. Досенко, В. О. Гандзюк. - С.20-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Матвійчук, О. Є. Історія київської бібліотеки для дітей в іменнах / О. Є. Матвійчук, Н. Р. Петрощук. - С.25-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Стамбол, І. І. Тенденції досліджень у бібліотекознавстві в українській та європейській науці / І. І. Стамбол. - С.34-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Фруктова, Я. С. Забезпечення інформаційної відкритості закладами вищої освіти України / Я. С. Фруктова, А. П. Драч. - С.40-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванов, Д. В. Комунізм та ностальгія. Журба за комунізмом у роботах есеїстів з Центрально-Східної Європи та Балкан / Д. В. Іванов. - С.48-55. - Бібліогр. в кінці ст.
Матвійчук, О. Є. Соціокультурний потенціал освітянських бібліотек / О. Є. Матвійчук. - С.58-59
Слюсаренко, Анжела. Булінг у школі: висвітлення проблеми у соціальній мережі "Facebook" / А. Слюсаренко. - С.66-70. - Бібліогр. в кінці ст.
Горбенко, Г. В. Медіазнавчі студії в науковому та освітньому дискурсах: реалізація актуальної проблематики (2019-2020) / Г. В. Горбенко, В. Л. Іващенко. - С.71-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)

Учбова література:
ФЖ / ЖНМ / 061 / Сучасні медіадослідження / 10 / ДОП



    Горбенко, Г. В.
    Розвиток професійних компетентностей бакалаврів реклами і зв’язків з громадськістю [Текст] / Г. В. Горбенко // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2016. - Вип. 1. - С. 6-10. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
професійні компетентності -- бакалавр реклами і зв’язки з громадкістю -- вищий навчальний заклад -- ринок праці
Анотація: У статті обґрунтовано необхідність з’ясування сутності та особливостей розвитку професійних компетентностей бакалаврів реклами і зв’язків з громадськістю, наведено точки зору різних дослідників на зміст професійної компетентності, вказано на роль викладача у процесі розвитку компетентностей у студентів вищих навчальних закладів. Також розкрито загальні та фахові компетентності, представлені в освітній програмі підготовки бакалавра реклами та зв’язків з громадськістю Київського університету імені Бориса Грінченка, наведено набір професійних компетентностей з точки зору роботодавця, відзначено важливу роль у процесі формування професійних компетентностей різних технологій, форм і методів навчання, об’єднаних у комплекс підходів, що реалізується в освітньому закладі. У висновках йдеться про умови, від яких залежить зміст процесу формування професійних компетентностей бакалавра з реклами та зв’язків з громадськістю.

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (4), ГП ІБВ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (4), ГП ІБВ (1)





    Горбенко, Г. В.
    Результати роботи Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка за 2016–2017 навчальний рік [Текст] / Г. В. Горбенко // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2017. - Вип. 3. - С. 92-100. - Бібліогр. в кінці ст.

Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- розвиток науки -- вищий навчальний заклад
Анотація: Статтю підготовлено за результатами щорічних звітів директора Інституту журналістики. На основі аналізу всіх напрямів діяльності навчального закладу окреслено динаміку його розвитку. Крізь призму медійного висвітлення вишу та заходів, що він проводить, вивчено місце і роль навчального закладу в контексті суспільних подій. Розглянуто переваги, можливості, проблеми і перспективи Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка

Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)





    Горбенко, Г. В.
    Медіазнавчі студії в науковому та освітньому дискурсах: у пошуках дослідницького об’єкта [Текст] / Г. В. Горбенко, В. Л. Іващенко // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1(9). - С. 103-106

Дод.точки доступу:
Іващенко, В. Л.


Є примірники у відділах: всього 5 : Ф3 (1), Ф2 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)





    Горбенко, Г. В.
    Медіазнавчі студії в науковому та освітньому дискурсах: реалізація актуальної проблематики (2019-2020) [Текст] / Г. В. Горбенко, В. Л. Іващенко // Інтегровані комунікації = Integrated communication : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2(10). - С. 71-76. - Бібліогр. в кінці ст.

Дод.точки доступу:
Іващенко, В. Л.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (3), Ф2 (1), Ф3 (1)