> Шифр: П860805/2017/2 Журнал 2017р. № 2 Бех, І. Грані духовного зростання особистості / І. Бех. - С.1–5. Митник, О. / О. Митник, С. Манзер, С. Цілик. - С.6–9. Охріменко, Л. Організація групової роботи учнів під час вивчення української мови в початкових класах / Л. Охріменко. - С.10–13. - Бібліогр.: 10 назв. Берник, О. Душа нашого народу в піснях : інтегрований урок літературного читання та музичного мистецтва (4 клас) / О. Берник, М. Кривко. - С.14–16. Лапіна, А. Лінгвістичний аналіз тексту – запорука розуміння художнього твору учнями початкових класів / А. Лапіна, В. Плювака. - С.17–18. - Бібліогр.: 4 назви. Митник, О. Розвиток пізнавальної сфери особистості молодшого школяра на уроках літературного читання / О. Митник, С. Швець, Г. Буряк. - С.18–21. Міцкан, Т. Прищеплення доброти і милосердя під час вивчення творів Лесі Українки / Т. Міцкан. - С.22–25. Чабайовська, М. Перевірка та оцінювання сформованості аудіативних умінь учнів на уроках літературного читання в початковій школі / М. Чабайовська, С. Шароварко. - С.25–28. - Бібліогр.: 6 назв. Ярош, І. Віршований урок з української мови для 4 класу / І. Ярош. - С.29–31. Рикова, О. Використання задач екологічного та краєзнавчого змісту на уроках математики як засобу формування екологічної культури учнів / О. Рикова. - С.31–33. - Бібліогр.: 6 назв. Ліщук, Г. Математичні задачі з природничим сюжетом / Г. Ліщук. - С.33–35. Зінченко, Н. Брейн-рнинг з правил пожежної безпеки / Н. Зінченко. - С.36–37. Гречук, В. Вивчення геометричного матеріалу у початковій школі / В. Гречук. - С.38. Лиходід, О. Уроки малювання форм у третьому та четвертому класах / О. Лиходід. - С.39–41. Передерій, О. Розвиток емоційно-вольових якостей учнів на уроках рукоділля в вальдорфській школі / О. Передерій. - С.41–42. - Бібліогр.: 7 назв. Білоконна, Н. емоційний компонент як важливий чинник організації навчально-виховного середовища у групі продовженого дня / Н. Білоконна. - С.43–46. - Бібліогр.: 7 назв. Колупаєва, А. Інклюзія – соціальна модель устрою суспільства / А. Колупаєва, О. Таранченко. - С.47–50. - Бібліогр.: 6 назв. Дзьоба, О. Веселі фізкультхвилинки / О. Дзьоба. - С.51–52. - Бібліогр.: 1 назва. Шевченко, Е. Сценарій свята "Тиждень математики" / Е. Шевченко. - С.53–55. Ткач, І. Свято Букваря / І. Ткач. - С.56–59. Суховєєва, Н. "Родина, родина – це вся Україна..." : (відкритий захід за участі 3-А класу) / Н. Суховєєва. - С.59–61. Ягупа, І. Екологічний проект як один із засобів екологічного виховання / І. Ягупа. - С.62–63. Войтків, М. Зима іде, свята несе / М. Войтків. - С.64. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
> Шифр: П860805/2017/3 Журнал 2017р. № 3 Кочерга, О. Чутливість психофізіологічних систем та їх вплив на навчання учнів / Олександр Кочерга. - С.1–4. Пилипенко, Т. Урок розвитку зв’язного мовленя, 3 клас / Тетяна Пилипенко. - С.5–7. - Бібліогр.: 7 назв. Куракіна, Т. Невмирущий Кобзар : (літературне читання, 2 клас) / Т. Куракіна. - С.7–9. - Бібліогр.: 3 назви. Стретович, Л. Українські страви на математичній кухні : (інтегрований урок з математики та народознавства) / Любов Стретович. - С.10–12. - Бібліогр.: 2 назви. Склярова, О. Тиждень екологічного виховання / Олена Склярова. - С.12–17. - Бібліогр.: 8 назв. Кулинич, Н. Збережімо первоцвіти : (виховна година) / Ніна Кулинич. - С.17–18. Митник, О. Комп’ютерні засоби становлення творчої особистості молодшого школяра у процесі навчання / Олександр Митник, Наталія Сінельнікова. - С.19–22. - Бібліогр.: 8 назв. Пономарьова, К. Завдання на засвоєння і застосування правил правопису в 2 класі / К. Пономарьова ; Катерина Понамарьова. - С.23–26. Гречук, В. Вивчення геометричного матеріалу у початковій школі / Василь Гречук. - С.27–31. Коряченко, Л. Ця чарівна книжкова країна : (виховний захід для учнів 2 класу) / Лідія Коряченко. - С.32–35. Коряченко, Л. Урок-подорож до лісу : (математика, 2 клас) / Лідія Коряченко. - С.35–37. Коряченко, Л. Квітковий бал на честь Весни-чарівниці / Лідія Коряченко. - С.38–43. Левіна, І. Структура уроку, основні методи та прийоми роботи на уроці, їх доцільність : уроки рукоділля / Ірина Левіна, Тетяна Антипова, Людмила Третьякова. - С.44–47. - Бібліогр.: 7 назв. Мизюк, Н. Все починається з любові / Наталія Мизюк. - С.48–49. Мартиненко, С. Діагностичні методики вивчення внутрішнього стану дітей дошкільного та молодшого шкільного віку / Світлана Мартиненко. - С.50–52. - Бібліогр.: 2 назви. Луценко, І. Правові аспекти запровадження інклюзивної освіти в Україні / І. Луценко. - С.53–56. - Бібліогр.: 9 назв. Цуркан, Н. Розвиток творчої особистості молодшого школяра в умовах модернізації початкової освіти / Наталія Цуркан. - С.57–58. Шевченко, Л. "Наша мова солов’їна" : (мовно-літературний ранок) / Л. Шевченко. - С.59–60. Пилюгина, Л. Вчнозелені красуні. Як зберегти ліс від вирубування перед святом Нового року? / Людмила Пилюгина. - С.63–64. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Г 81 Гречук, В. Вивчення геометричного матеріалу у початковій школі / Василь Гречук> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 2. - С. 38. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Математика--геометричний матеріал--початкова школа Кл.слова (ненормовані): математика -- методика викладання -- геометричний матеріал -- геометричні фігури -- програма вивчення -- геометричний розвиток -- початкова школа Анотація: Автор статті подає свій варіант програми вивчення геометричного матеріалу у загальному курсі математики початкової школи. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Г 81 Гречук, В. Вивчення геометричного матеріалу у початковій школі / Василь Гречук> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 3. - С. 27–31. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Математика--геометричний матеріал--початкова школа Кл.слова (ненормовані): математика -- методика викладання -- геометричний матеріал -- геометричний розвиток -- геометричні фігури -- геометрична компетентність -- програма вивчення -- просторові відношення -- початкова школа Анотація: Геометричний розвиток дитини тісно переплітається із розвитком просторового мислення. Головним завданням вивчення геометричного матеріалу є формування геометричної компетентності молодших школярів. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Гречук, В. Вивчення геометричного матеріалу у початковій школі [Текст] / В. Гречук> // Початкова школа. - Київ : Початкова школа, 2017. - № 2. - С. 38. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
Гречук, В. Вивчення геометричного матеріалу у початковій школі / Василь Гречук> // Початкова школа. - Київ : Початкова школа, 2017. - № 3. - С. 27–31. Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1) Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1) |
> Шифр: П860805/2019/6 Журнал 2019р. № 6 Рондяк, Л. Технології формування партнерської взаємодії учнів у практичній підготовці майбутніх учителів початкових класів / Леся Рондяк. - С.1–6. - Бібліогр.: 12 назв. Зілінська, Н. Використання лепбуку на уроці літературного читання / Наталія Зілінська. - С.6–11. - Бібліогр.: 6 назв. Космовський, Б. Конструювання і моделювання в Новій українській школі / Богдан Космовський. - С.11–16. - Бібліогр.: 12 назв. Котяхова, Н. Розвиток емоційного інтелекту молодших школярів у контексті Нової української школи / Наталія Котяхова. - С.17–21. - Бібліогр.: 8 назв. Сарієнко, В. Величини у початковій школі в контексті їх фундаментального змісту / Владислав Сарієнко, Валентина Чайченко. - С.22–26. - Бібліогр.: 15 назв. Кіщук, Н. Формування усних прийомів обчислень на образно-графічному пізнавальному рівні / Наталія Кіщук. - С.27–30. Гречук, В. Компетентнісний підхід до ознайомлення із геометричними фігурами / Василь Гречук. - С.31–35. - Бібліогр.: 4 назви. Бурлака, С. Діти об’єднують Україну : (сценарій свята до Дня захисту дітей, 1 клас) / Світлана Бурлака. - С.36–39. Петрик, О. Реалізація комунікативно-діяльнісного підходу у мовно-мовленнєвій освіті молодших школярів / Ольга Петрик. - С.39–43. - Бібліогр.: 6 назв. Горбунова, Л. Урок літературного читання, 2 клас / Леся Горбунова. - С.43–47. - Бібліогр.: 7 назв. Дризлова, В. Вчимося бути толерантними : година спілкування з елементами казкотерапії (4 клас) / Вікторія Дризлова. - С.48–51. Дробчак, Я. Урок-мандрівка як засіб формування в учнів початкової школи ключових компетентностей / Ярослава Дробчак, Іван Кутняк. - С.51–53. Бурлака, С. "Що ж ти нам, весно, нині принесла..." / Світлана Бурлака. - С.54–59. - Бібліогр.: 5 назв. Ґолибарт, Є. Пізнай себе і допоможи дітям пізнавати себе / Євген Ґолибарт. - С.61–62. Конкурс "Розповідь про добрі справи". - С.63–64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) Замовлені прим-ки для відділів: Ф2 |
Гречук, В. Компетентнісний підхід до ознайомлення із геометричними фігурами / Василь Гречук> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 6. - С. 31–35. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Математика--методика викладання--геометричні фігури--початкова школа Кл.слова (ненормовані): математика -- методика викладання -- геометричні фігури -- компетентнісний підхід -- паралелепіпед -- розпізнавання фігур -- графічні образи -- абстракція -- початкова школа Анотація: Мета статті – на прикладі ознайомлення із геометричними фігурами проілюструвати різницю між знаннєвою і компетентнісною моделями навчання та можливості реалізації останньої на практиці. Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1) Вільні: Ф3 (1) Замовлені прим-ки для відділів: Ф2 |