Шифр: В353859/2016/1
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текст] : спеціалізований журнал/ Міністерство освіти і науки України. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2008 - . - Виходить щомісячно
2016р. № 1
Зміст:
Панченко, А. Використовуємо інтегрований підхід до організації освітнього процесу з дітьми раннього віку / А. Панченко, Р. Корендо. - С.4–11
Педагогіка ніжності : пам’ятка для батьків. - С.12
Гурковська, Т. Предметна діяльність дітей раннього віку: становлення та розвиток / Т. Гурковська. - С.13–17.
Погорєлова, Л. Запрошуємо на гостину до казки / Л. Погорєлова, К. Шевцова. - С.18–26
Короленко, Ю. Дидактичний посібник як засіб сенсорного розвитку молодших дошкільників / Ю. Короленко [и др.]. - С.27–31.
Інші автори: Куліш Н., Єлісєєва Г., Романюк Н.
Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на лютий. - С.32–33
Гурковська, Т. Формування самоставлення особистості дитини і роль дорослих у цьому процесі / Т. Гурковська. - С.34–37
Хартман, О. Як налагодити продуктивну взаємодію з батьками / О. Хартман, І. Скумен. - С.38–45
Панченко, А. Як навчити дитину ділитися та бути щедрою / А. Панченко, Р. Корендо. - С.46–47
Кіяшко, А. Просвітницький проект "Школа молодих батьків" / А. Кіяшко. - С.48–55
Омелюх, А. Сімейне виховання: допомагаємо батькам / А. Омелюх. - С.56–60
Шестова, І. У пошуках маминого щастя : свято 8-го березня для дітей ст. групи / І. Шестова. - С.61–65
Усесвітній день води. - С.66–67
Волчак, Т. Бережливими будемо з водою – не зустрінемось ми з бідою : сценарій розваги для дітей серед. та ст. дошк. віку / Т. Волчак, Т. Трифонова. - С.68–71
Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


373.2.025
Г 95


    Гурковська, Т.
    Предметна діяльність дітей раннього віку: становлення та розвиток / Т. Гурковська // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2016. - № 1. - С. 13–17. - Зміст: Значення оволодіння дитиною предметними діями ; Етапи оволодіння предметними діями ; Види предметних дій ; Зародження та розвиток ігрових дій.
УДК

Рубрики: Діти раннього віку--предметна діяльність

Кл.слова (ненормовані):
діти раннього віку -- предметна діяльність -- предметний світ -- маніпулятивний світ -- ігрові дії -- предметні дії -- оволодіння -- види -- етапи

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)





    Гурковська, Т.
    Формування самоставлення особистості дитини і роль дорослих у цьому процесі / Т. Гурковська // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2016. - № 1. - С. 34–37. - Зміст: Оцінювання дорослими діяльності дитини як чинник формування її самоставлення ; Гордість за досягнення – головне особистісне новоутворення раннього віку ; Як дорослим варто реагувати на дитячу допитливість.

Кл.слова (ненормовані):
дитяча психологія -- самоставлення -- дошкільники -- діти -- ставлення до себе -- формування -- симптомокомплекс -- гордість за досягнення -- самостійність -- допитливість -- стимулювання -- оцінювання -- дорослі -- особистість -- пізнання -- навчання -- спілкування
Анотація: У статті йдеться про фомування у дітей адекватного сталення до себе і своєї діяльності та роль дорослих у цьому процесі.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)



Шифр: П849665807 (Журнал)
Практичний психолог: Дитячий садок [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : МЦФЕР-Україна. - Виходить щомісячно
Ред. : Гурковська Т. Л.
Зареєстровані надходження:
     2022  2021  2020  2019  2018 
Перейти до зовнішнього ресурсу Сайт журналу

Шифр: П849665807/2018/4
   Журнал

Практичний психолог: Дитячий садок [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : МЦФЕР-Україна. - Виходить щомісячно
2018р. N 4
Зміст:
Капустюк, О. Простір арт- терапії: не все так просто, як здається / О. Капустюк. - С.4-9
Кл.слова: розвиток особистості, соціалізація особистості, психотерапія
Капустюк, О. Застосовуємо арт-терапію адекватно: шпаргалка для практичного психолога / О. Капустюк. - С.10-12
Кл.слова: правила арт-терапії, стадії терапевтичного процесу
Лохвицька, Л. Моральні ідеали у дитячих малюнках / Л. Лохвицька. - С.13-19
Кл.слова: моральна вихованість, розвиток морального мислення, діагностичне обстеження
Філімошкіна, Н. Плоди любові співзалежних батьків, або Які діти виростають у віктимній сім'ї / Н. Філімошкіна. - С.20-24
Кл.слова: співзалежні діти, узалежнена поведінка, внутрішній світ дитини
Тюрютікова, І. Виховання у балансі: залучити татусів до співпраці / І. Тюрютікова. - С.25-28
Гурковська, Т. Як говорити з батьками дітей, щоб вас чули / Т. Гурковська. - С.29-34
Кл.слова: психотипи батьків, принципи спілкування з різними психотипами батьків
Савченко, Ю. Колеги, з якими складно... / Ю. Савченко, Я. Поліщук. - С.35-39
Тюрютікова, І. Конфлікти поколінь, або Як порозумітися з колегою / І. Тюрютікова. - С.40-44
Кл.слова: конфлікт між колегами
Байер, О. Понятійний апарат навчального курсу / О. Байер. - С.45-52
Кл.слова: стрес, хронічний стресорний вплив, поведінкові реакції
Гурковська, Т. Малюк з предметами діє чи маніпулює? / Т. Гурковська. - С.53-55
Кл.слова: маніпулятивна діяльність, предметна діяльність
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)




    Гурковська, Т.
    Предметна діяльність дітей раннього віку: становлення та розвиток [Текст] / Т. Гурковська // Вихователь-методист дошкільного закладу. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2016. - № 1. - С. 13–17.


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)





    Гурковська, Т.
    Формування самоставлення особистості дитини і роль дорослих у цьому процесі [Текст] / Т. Гурковська // Вихователь-методист дошкільного закладу. - Київ : МЦФЕР- Україна, 2016. - № 1. - С. 34–37


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)





    Гурковська, Т.
    Як говорити з батьками дітей, щоб вас чули [Текст] / Т. Гурковська // Практичний психолог: Дитячий садок. - Київ : МЦФЕР-Україна, 2018. - N 4. - С. 29-34

Кл.слова (ненормовані):
психотипи батьків -- принципи спілкування з різними психотипами батьків

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)





    Гурковська, Т.
    Малюк з предметами діє чи маніпулює? [Текст] / Т. Гурковська // Практичний психолог: Дитячий садок. - Київ : МЦФЕР-Україна, 2018. - N 4. - С. 53-55

Кл.слова (ненормовані):
маніпулятивна діяльність -- предметна діяльність

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)



Шифр: П849665807/2018/7
   Журнал

Практичний психолог: Дитячий садок [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : МЦФЕР-Україна. - Виходить щомісячно
2018р. N 7
Зміст:
Сосновенко, Н. Практичний психолог у команді супроводу / Н. Сосновенко, Л. Терещенко, Т. Гурковська. - С.4-9
Порошинська, Н. Сім відповідей на запитання про діяльність ІРЦ / Н. Порошинська. - С.10-12
Порошинська, Н. Організація роботи практичного психолога інклюзивно-ресурсного центру / Н. Порошинська. - С.13-22
Кляпець, О. У війни не дитяче обличчя / О. Кляпець. - С.23-29
Філімошкіна, Н. Знімаємо табу: як сказати дитині про смерть близької людини / Н. Філімошкіна. - С.30-34
Посохова, В. Прогулянка - не лише ковток свіжого повітря / В. Посохова. - С.35-39
Касянчук, І. На колір і смак товариш не всяк, або Чому дитина їсть землю, пісок або крейду / І. Касянчук. - С.40-43
Поліщук, В. Спінерна лихоманка / В. Поліщук, Я. Поліщук. - С.44-46
Кляпець, О. Заподіяти добро / О. Кляпець. - С.47
Справжні заборони для дорослих, коли дитина переживає утрату близької людини : пам'ятка для батьків та педагогів. - С.48-49
Як допомогти дитині, яка переживає утрату : рекомендації для педагогів. - С.50
Якщо дитину вкусила оса або бджола : пам'ятка для батьків. - С.51
Коли на вулиці дим: 10 порад, як уберегтися : пам'ятка для батьків. - С.52-53
Як уберегти дитину від теплового удару : пам'ятка для батьків. - С.54
Як привчити дитину не класти до рота все, що потрапляє під руку : пам'ятка для батьків. - С.55
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)




    Сосновенко, Н.
    Практичний психолог у команді супроводу / Н. Сосновенко, Л. Терещенко, Т. Гурковська // Практичний психолог: Дитячий садок : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 7. - С. 4-9

Кл.слова (ненормовані):
практичний психолог -- робота у команді -- мета, принципи роботи -- організація роботи
Дод.точки доступу:
Терещенко, Л.
Гурковська, Т.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)



Шифр: П849665807/2018/10
   Журнал

Практичний психолог: Дитячий садок [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : МЦФЕР-Україна. - Виходить щомісячно
2018р. N 10
Зміст:
Рігель, О. Посадову документацію ведіть по-новому / О. Рігель. - С.4-7
Кляпець, О. Говорити не можна мовчати, або 5 причин не брехати дитині / О. Кляпець. - С.8-9
Графкіна, В. Сенсорна інтеграція: розкладаємо по поличках / В. Графкіна. - С.10-12
Посохова, В. Комп'ютер VS дрібна моторика / В. Посохова. - С.13-16
Ксьонз, Н. Тривожна дитина: як розпізнати та чим зарадити / Н. Ксьонз. - С.16-21
Ригель, О. Предметне середовище як розвивальне в групі дітей раннього віку / О. Ригель, Т. Гурковська. - С.22-24
Тюрютікова, І. Якщо нарцис - колега-психолог... / І. Тюрютікова. - С.25-30
Байер, О. Стресогенна подія: реакції та допомога / О. Байер. - С.31-37
10 правил для психолога під час роботи у разі екстремальної події : пам'ятка. - С.38-39
Дитина в екстремальній ситуації: надаємо допомогу : буклет. - С.40-41
Байер, О. Психологічна допомога й супровід дитини у стані ПТСР / О. Байер. - С.42-51
Гурковська, Т. Пляшечка, памперси та інше: чому важливо відучити дитину до приходу в ЗДО / Т. Гурковська. - С.52-53
Дуброва, Н. Навіщо практичному психологу вміти надавати домедичну допомогу / Н. Дуброва. - С.54-55
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)




    Ригель, О.
    Предметне середовище як розвивальне в групі дітей раннього віку / О. Ригель, Т. Гурковська // Практичний психолог: Дитячий садок : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 10. - С. 22-24

Кл.слова (ненормовані):
предметне середовище -- концепція ампліфікації -- діяльнісно-віковий підхід -- предметно-ігрове середовище -- стимулювати пізнавальну активність -- дидактичні ігри та іграшки
Дод.точки доступу:
Гурковська, Т.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)





    Гурковська, Т.
    Пляшечка, памперси та інше: чому важливо відучити дитину до приходу в ЗДО / Т. Гурковська // Практичний психолог: Дитячий садок : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 10. - С. 52-53


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)



Шифр: П849665807/2018/11
   Журнал

Практичний психолог: Дитячий садок [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : МЦФЕР-Україна. - Виходить щомісячно
2018р. N 11
Зміст:
Третяк, В. Нові будівельні норми: яким має бути психологічний кабінет / В. Третяк. - С.4-5
Чернов, А. Співпраця практичного психолога і вихователя по-справжньому / А. Чернов. - С.6-10
Чернов, А. Бінарне заняття в групі дітей раннього віку / А. Чернов. - С.11-16
Литвин, І. Діти 3+ у першій молодшій групі / І. Литвин. - С.17-20
Графкіна, В. Сенсорна дезінтеграція: стратегії для допомоги дитині / В. Графкіна. - С.21-28
Ригель, О. 6 порад для вихователів, щоб допомогти дитині подолати сором'язливість / О. Ригель. - С.29-31
Кляпець, О. Секрети екстерналізації, або Як приборкати внутрішнього Неслухнясика Розбишаковича / О. Кляпець. - С.32-34
Романюк, М. Уявні друзі дитини: 8 запитань, які найбільше хвилюють батьків / М. Романюк. - С.35-38
Романюк, М. Якщо у вашої дитини з'явився уявний друг... : буклет / М. Романюк. - С.39-40
Гулько, Ю. Чи варто дорослим боятися страховидних іграшок : буклет / Ю. Гулько. - С.41-42
Гурковська, Т. Правила розвивальної роботи з дітьми раннього віку : пам'ятка / Т. Гурковська. - С.43
Байер, О. Моніторинг стресового стану дитини у разі ПТСР / О. Байер. - С.44-49
Гурковська, Т. Хочете, щоб вас чули, - говоріть про здоров'я дитини! / Т. Гурковська. - С.50
Дубовик, С. Що не можна забороняти дитині / С. Дубовик. - С.51-53
Глущенко, С. Чи зараховують час навчання до стажу для пенсії / С. Глущенко. - С.54-55
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)




    Гурковська, Т.
    Правила розвивальної роботи з дітьми раннього віку : пам'ятка / Т. Гурковська // Практичний психолог: Дитячий садок : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 11. - С. 43


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)





    Гурковська, Т.
    Хочете, щоб вас чули, - говоріть про здоров'я дитини! / Т. Гурковська // Практичний психолог: Дитячий садок : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 11. - С. 50


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)



Шифр: П849665807/2018/12
   Журнал

Практичний психолог: Дитячий садок [Текст] : щомісячний спеціалізований журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ : МЦФЕР-Україна. - Виходить щомісячно
2018р. N 12
Зміст:
Соловйова, Л. Розвиваємо довільну поведінку дитини / Л. Соловйова. - С.4-10
Поліщук, С. Життєвий успіх дитини та її психологічна готовність до навчання у школі / С. Поліщук. - С.11-19
Кучеренко, А. Як підготувати батьків до вступу дитини до школи: конспект заняття / А. Кучеренко. - С.20-24
Зюзько, С. "Нестандартна" поведінка дошкільника / С. Зюзько. - С.25-35
Філімошкіна, Н. Маленький агресор: 9 відповідей вихователю / Н. Філімошкіна. - С.36-39
Гурковська, Т. Мовне питання: бути зрозумілим дитині / Т. Гурковська. - С.40
Зюзько, С. Як спілкуватися із зухвалими та грубими батьками : рекомендації для педагогів / С. Зюзько. - С.41
Зюзько, С. Як взаємодіяти з дитиною, що проявляє фізичну агресію : рекомендації для батьків та педагогів / С. Зюзько. - С.42
Зюзько, С. Як взаємодіяти з дитиною, що проявляє вербальну агресію : рекомендації для батьків та педагогів / С. Зюзько. - С.43
Зюзько, С. Як взаємодіяти з дитиною із синдромом дефіциту уваги та гіперактивності : рекомендації для батьків та педагогів / С. Зюзько. - С.44
Зюзько, С. Як взаємодіяти з дитиною, що демонструє протестну поведінку : рекомендації для батьків та педагогів / С. Зюзько. - С.45
Зюзько, С. Як взаємодіяти з дитиною, яка впала в істеріку : рекомендації для батьків та педагогів / С. Зюзько. - С.46
Зюзько, С. Як взаємодіяти з пасивною дитиною : рекомендації для педагогів / С. Зюзько. - С.47
Морєва, О. Як обчислити заробітну плату практичному психологу, який за внутрішнім сумісництвом працює вихователем / О. Морєва. - С.48-50
Публікації журналу "Практичний психолог: дитячий садок" за 2018 рік. - С.51-55
Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)




    Гурковська, Т.
    Мовне питання: бути зрозумілим дитині / Т. Гурковська // Практичний психолог: Дитячий садок : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 12. - С. 40

Кл.слова (ненормовані):
говорити з дитиною однією мовою

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)